Darek z Ozimka Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 @jacek1969Nie naciskałem żadnych przycisków na pilocie, po prostu odłączyłem dekoder z gniazdka na parę minut i to pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markbs Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 22 godziny temu, Darek z Ozimka napisał: @jacek1969Nie naciskałem żadnych przycisków na pilocie, po prostu odłączyłem dekoder z gniazdka na parę minut i to pomogło. U mnie problem dalej występuje, nic nie pomaga. Na dwóch dekoderach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 W Czwartek zrobiłem twardy reset mojego ITI 2851S, nadal problem z muleniem występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 W dniu 20.01.2022 o 21:42, Dr.STech napisał: Już nigdy nie będzie tak jak było Kolega wyżej już wam napisał. Te dekodery po latach się po prostu psują. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1969 Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 (edytowane) Psują się jak każdy sprzęt . Ale w poniedziałek nagle wszystkim się popsuł ? Trochę to dziwne , pewnie coś namieszali , sami o tym piszą .https://pl.canalplus.com/pomoc/problem-z-turbobox Tylko że te w punktach wymieniają , a o mydelniczkach cisza Edytowane 22 Stycznia 2022 przez jacek1969 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Zastanawiam się, czy nie pójść do pobliskiego APS-u w celu zdiagnozowania dziwnego zachowania mojego dekodera ITI 2851S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1969 Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 1 godzinę temu, Darek z Ozimka napisał: Zastanawiam się, czy nie pójść do pobliskiego APS-u w celu zdiagnozowania dziwnego zachowania mojego dekodera ITI 2851S. Daj znać czy coś załatwiłeś . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Około godzinę temu byłem w APS-ie w Opolu w sprawie wieszającego się ITI 2851S, pani w APS-ie mi zalecała obserwować sytuację po ponownym podłączeniu dekodera do gniazdka, spytałem się też o możliwość wymiany dekodera, dostałem odpowiedź, że nie mogę wymienić dekodera, ponieważ jestem właścicielem dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Czyli pozostaje kupno takiego samego używanego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 @JaxKupno takiego samego dekodera mi się nie opłaca, będę obserwował sytuację po podłączeniu dekodera do gniazdka, jak tak dalej będzie mulił, to piszę list do C+ w związku z przesłaniem nowego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Z jakim przesłaniem nowego dekodera? Niby były juz takie przypadki ale to chyba było podpisane zobowiązanie a nie prepaid. Tv jak się zepsuje to też będziesz chciał wymiany na nowy od sklepu? Jesteś właścicielem dekodera i nikt go nie będzie wymieniał czy go reperował na swój koszt. No chyba że jest jeszcze na gwarancji to inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Niestety, gwarancja minęła już miesiąc temu, także niewiele wskóram w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 1 godzinę temu, Darek z Ozimka napisał: zalecała obserwować sytuację po ponownym podłączeniu dekodera do gniazdka, Specjalistka! 1 godzinę temu, Darek z Ozimka napisał: piszę list do C+ w związku z przesłaniem nowego dekodera. Że co???? Godzinę temu, Darek z Ozimka napisał: gwarancja minęła już miesiąc temu To na co liczysz? Co ma wg ciebie zrobić teraz C+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markbs Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Jestem abonentem, w salonie "miły" pan kazał czekać na magiczną aktualizację. Problem był mu znany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroslaw34 Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Witam mam zwykły dekoder Sagem box od wczoraj pilot raz działa raz nie, kupiłem nowy pilot 10 stycznia w poniedziałek. Poprzedni przestał działać mimo nowych baterii. W APS za pilot zapłaciłem 45 złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Skoro kupiłeś to idź z gwarancją. Może to i nie pilot, tylko dekoder nawala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Jak wygląda sprawa z wymianą pilota do dekodera Mediabox? Czy aby otrzymać nowy należy udać się do punktu ze starym czy nie trzeba go brać? Rozumiem że w ramach ich dożywotniej gwarancji na sprzęt wymiana pilota jest darmowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco76 Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 W Czwartek zrobiłem twardy reset mojego ITI 2851S, nadal problem z muleniem występuje.Z moim było to samo od kilku dni. Nie reagował na pilota lub z opóźnieniem. Reset twardy nie pomógł. Dziś wymieniłem w punkcie na taki sam i śmiga.Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 32 minuty temu, emarti napisał: Rozumiem że w ramach ich dożywotniej gwarancji na sprzęt wymiana pilota jest darmowa? Przecież kolega 2 posty nad Twoim pytaniem napisał wyraźnie, że zapłacił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Wymieniałem za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 To ci się udało i tak powinno być, że za free. Oplata chyba zależy od ludzi co pracują w APS. Ja płaciłem 3 dychy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 1 godzinę temu, ircios napisał: Oplata chyba zależy od ludzi co pracują w APS. Ja płaciłem 3 dychy. Ja w APS-ie za pilot zapłacilem równe 29 złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Ja np. za zasilacz nic, nawet starego nie chciał ani potwierdzenia nie wydawał, pp prostu dał nowy zasilacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 2 godziny temu, ircios napisał: Przecież kolega 2 posty nad Twoim pytaniem napisał wyraźnie, że zapłacił. Może to zależy od posiadanego sprzętu albo od innych czynników więc pytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 19 godzin temu, Darek z Ozimka napisał: będę obserwował sytuację po podłączeniu dekodera do gniazdka Po ponownym podłączeniu dekodera do gniazdka, dekoder już tak nie muli, jednak zauważyłem jedną rzecz, mianowicie gdy przycisnę na pilocie przycisk "OK", to dekoder na 5-10 sekund się przycina, po czym działa normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.