Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Cześć

 

Mam problem z odbiorem od czwartkowych wichur nie mam sygnału.

 

Mam antenę zbiorczą na dachu zamontowaną przez developera.

 

Komunikat mam:

 

NSS1 Niedostępny sygnał satelitarny.

 

Developer nie spieszy się, aby wejść i naprawić. Co mam zrobić aby nie płacić abonamentu teraz? Nie jest to moja wina developera jak mam przymusić?

 

Mieliście takie sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, east napisał:

Nie jest to moja wina

Nie jest to również wina dostawcy usług, więc analogicznie do Twojego argumentu nie stanowi to podstawy do tego, aby nie płacić abonamentu.

Zapewnienie sprawności instalacji antenowej należy do abonenta. Operator odpowiada za wysyłanie sygnału i sprzęt, który wydany jest w ramach umowy abonamentowej. 

Musisz cisnąć zarządcę nieruchomości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie,moj teść ma problem z odbiorem kanałów z paczki TVP...tj. w godzinach rannych a częściej wieczorem 19-21 występuje szatkowanie obrazu. Dekoder z tego co wiem to Wifi premium box(taki biało czarny z plusem u góry). Mieszka na wschodzie Polski ok.Zamoscia. Do tej pory zmieniłem antenę na oryginalną nc + (wcześniej Polsat), zmieniłem umiejscowienie anteny żeby mieć 100% pewności że ma przed sobą czyste niebo...i poprawiło to parametry czyli są w ok.85%. A mimo to problem nie zniknął. Mam jeszcze wątpliwości co do kabla bo jest łączony w jednym miejscu...no i nic więcej nie przychodzi mi do głowy... Proszę o radę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 30.10.2021 o 20:59, Dr.STech napisał:

Ta, która nie jest zakłócana. Ja miałem problemy z TVNami czyli 11508 MHz, co dawało pośrednia 1758 MHz więc każda inna była dla unicable OK. Jak u ciebie (teścia) zakłócane jest TVP1 to omijaj 1699 MHz

Witam chciałem jeszcze dopytać gdzie mogę zmienić ta częstotliwość bo nie znam za bardzo tego deka od canal+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to nie prośba o poradę, bo się już poddałem, ale pytanie. Czy ktoś z Was używa konwertera Opticum 8 k z dwoma wyjściami legacy? Swój problem opisywałem już kiedyś, ale ostatecznie nic się nie dało z tym zrobić. Otóż konwerter podłączony był do 3 odbiorników. Jedno wyjście unicable do Ultraboxa 4 k, a dwa wyjścia legacy do dwóch wifiboxów. Otóż wyjście Unicable działało dobrze, natomiast były zakłócenia TYLKO na transponderze 11449 na wifiboxach - jak oba odbierały 11449 nie było problemu, ale jak jeden był włączony na inny transponder, to na drugim odbierającym 11449 był całkowity zanik sygnału. Co było zrobione? Całkowite wymiana okablowania, poza kablem do Ultraboxa, który idzie osobno w innym korytku. Efekt żaden. A teraz najciekawsze. Reklamowałem konwerter - reklamacja uznana, przysłano nowy, ale ten to w zasadzie od razu na starcie odmówił posłuszeństwa na wyjściu Unicable, odesłałem więc drugi raz i otrzymałem znowu nowy i problem jak przy pierwszym - zakłócenia na legacy jak powyżej opisane. Tak więc poddałem się zupełnie, a cała instalacja hula idealnie, bezproblemowo na starym konwerterze triax z 4 wyjściami.

 

Moje pytanie, czy ktoś miał podobne problemy z tym konwerterem? Co może być tego przyczyną? Dwa egzemplarze tego samego modelu konwertera (uprzedzając pytanie na pewno różne, bo odsyłając robiłem zdjęcia numeru seryjnego) i identyczne zakłócenia. Wskazywałoby to na problem z instalacją, ale nie mam pojęcia co tu może być nie tak, bo okablowanie dałem nowe, zresztą na innym konwerterze, co prawda nie unicable, wszystko działa. Dekodery też chodzą bez zarzutu. Jak pamiętam też, odłączenie dekodera ultrabox tu pomagało i wifiboxy zaczęły znowu chodzić dobrze, ale to na czas jakiś tylko, a bez sensu jest odłączanie co kilka dni jednego dekodera, by inne chodziły. Unicable w zasadzie nie potrzebuję, bo i tak niczego nie nagrywam. Natomiast jak kiedyś zdecyduję się kupić to na pewno nie Opticuma.

 

Mam tylko teraz zagadkę, czy to moja instalacja z tym Opticumem się tylko dogadać nie może, czy może ten model jest niedopracowany pod jakimś względem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o czymś podobnym pisałem w marcu. Poniżej.

 

 

Witam. Na tym dekoderze, a mam ich 3 (multiroom 2 x i jeden główny 4K) zawsze na tp. 11.449 jakość i poziom spada prawie do 0% na około 10-20 minut w tym samym czasie na wszystkich dekoderach wi fi box.

Dekoder główny to 4K i w tym czasie jak na wi fi boxach sygnał spada do 0% tylko na tp. 11.449 (tvp 1) to na tym 4K jest 100%, zresztą zawsze tak jest.

 

Zauważył ktoś takie przypadek u siebie ???

 

Jak w tygodniu czasem sprawdzam sygnał na tvp 1 (wi fi box ) to mam zawsze 

Poziom_98%

Jakość_92%

 

Problem ten się pojawił jak zmieniłem konwertery na inverto premium. Jak na deku 4k było przełączane na kanały z astry albo na tp. chyba 12.265 to właśnie tp 11.449 zanikał do 0. W międzyczasie wymieniłem wszystkie kable i to samo. Założyłem ponownie stare konwertery i działa elegancko.

Edytowane przez kauj1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kauj1

Hmm, jak piszesz masz inverto premium, ja opticuma, podobne problemy na różnych konwerterach mogą wskazywać na przyczynę w dekoderach wifibox, które nie bardzo sobie radzą z niektórymi konwerterami, ale to tylko moje luźne dywagacje. U mnie problem jest niejako krzyżowy na wyjściach legacy. Jeden wifibox odbiera 11449, drugi ma inny transponder, to ten z 11449 ma zanik sygnału. Jak natomiast oba są włączone na 11449 to odbiór idealny na obu. Paradoksalnie pomaga odłączenie Ultraboxa na wyjściu unicable, ale to na czas jakiś zwykle kilka dni.

@Dr.STech

Napisać mogę, do tej pory reklamowałem przez sklep. Ogólnie zdziwieni usterką, ale za każdym razem otrzymywałem nowy konwerter. Pierwszy konwerter - problem jak wyżej, drugi konwerter po dniu czy dwóch zdechło całkowicie wszystko na Unicable, więc nawet legacy nie sprawdzałem dłużej, za trzecim razem problem jak za pierwszym razem na wyjściach legacy T. 11449. Z tą różną partią to nie wiedziałem nic. Ale mój pierwszy Opticum, mimo że ten sam model co pozostałe dwa, to różnił się nawet wizualnie. Pan co mi odsyłał nawet napisał, że Opticum daje mi nową wersję tego samego konwertera, jakąś unowocześnioną. Niemniej nie dało to nic. Konwertera od C+ nie miałem.

Edytowane przez Waldini
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem po nastu latach dekoder z turbo box na wifi premium box + z dyskiem 500GB. 

Zalety tej zmiany:

- trochę szybszy,

- podczas nagrywania na starym dekoderze zdarzało się, że nie nagrał programu, bo czasem zawieszał przełącznik anten z unicable, trzeba było cofnąć na inny kanał i ponowić wybór tego co się chciało oglądać lub nagrywać.

Wady:

- teraz płacę dodatkowe 5 zeta na miesiąc,

- podczas oglądania nagrań bardzo często wywala do bieżącego kanału tv i pojawia się komunikat: Urządzenie USB. Możesz korzystać z urządzenia USB do nagrywania oraz oglądania w trybie z przesunięciem czasowym (time-shift). Zamknij.

Non stop to samo, pod USB oczywiście podpięty jest dysk z kompletu. Oprogramowanie aktualne. Malo tego jak wrócisz do nagrania to nie widzi gdzie przerwało i trzeba przewijać tam gdzie się skończyło ręcznie.

- podczas odtwarzania nagrania, nagranie się zatrzymuje i jest czarny ekran, pomaga dopiero wciśnięcie przewijania, na wciśnięcie "play" brak reakcji.

- brak bezpośredniego przycisku do nagrań!!!, Jak ktoś często korzysta tak jak ja, bo nagrywam jak mnie nie ma a potem oglądam to jest dosyć uciążliwe- menu, strzałka, kilka razy w bok i dopiero nagrania. Cofnięcie się w czasie... Mógłby być chociaż zamiast "opcje programu"- raczej przycisku bezużytecznego.

 

Czy mam zepsuty dysk?

Broniłem się latami przed zmiana dekodera i teraz żałuję, tamtemu nic nie było, nigdy nie "wywalił" z oglądanego nagrania i nie zatrzymywał go, a nowy robi to cyklicznie.

Edytowane przez hkm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naciśnij na pilocie PILOT i jednocześnie 1. Na części pilotów można tak szybko wejść do nagrań.

 

Co do przerywania nagrań to może kabel źle łączy lub dysk uszkodzony. Wymień dysk w punkcie, puki jeszcze nie nazbierałem cennych nagrań.

Edytowane przez Dr.STech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PILOT + 1 raz zadziałało i ... dysk chyba padł, pisze, teraz, że nie podłączono dysku. Zmiana kabla nic nie daje. Z menu też nie widzi dysku.

Edit.

Podpiąłem dysk do laptopa z ciekawości i nic nie widział, popukałem w niego, zapiąłem do dekodera i widzi go... Pilot + 1 działa. Jak będzie się dalej wieszał to go wymienię i tyle. Dziękuję za pomoc.

Edytowane przez hkm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...