sat user Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Teraz zamiast Rebel tv jest Mjuzik Tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Parametry w pierwszym poście tej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Doman_ Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 W tym miesiacu jest jakas promocja na odkodowane kanaly z wyzszego pakietu. Wiekszosc rzeczywiscie dziala, ale nie wszystkie. Nie dziala np. Nick Jr. Mam wlasna karte oraz tuner Opticum X7. Czy to moze byc problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Parametry kanału to 11470/V/27500, jeśli go nie odbierasz usuń kanał i wyszukaj go ponownie, tuner raczej nie jest problemem Ewentualnie zrób jescze reaktywacje karty przez ICA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dugi12 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Witam Mam MR standard po kablu i problem. Na głównym dekoderze działa wszystko. W drugim pokoju jednak brak polsatu, dwójki i HBO , wyświetla sie komunikat "brak sygnału". Dziwne to bo wszytkie inne działają bez zarzutu a jakość i siła sygnału to ok 90% Na głownym jakość sygnału to 50% i tak jak pisałem działa wszystko . Dzwoniłem na infolinię to gośc mi powiedział że mam posprawdzac połączenia...Co mam sprawdzać jak sygnał dochodzi bo inne programy działają...Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis799 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 HBO nie mam w umowie ale ten weekend miał być HBO HD kanał 50 odkodowany, u mnie wygląda to tak - obraz jest ale także tabelka że nie mam w abonamencie po chwile tabelka znika można oglądać ale z 3sekundy i znowu to samo działa u kogoś bez problemu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huhus1984 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 U mnie działa bez problemu (dekoder Sagemcom DSI83). Tylko głos jakby taki "cichy" w porównaniu z resztą kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuku83 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Cześć Mam do Was pytanie, od 6-lat korzystałem z dekodera nbox hdtv recorder (CLRA) i byłem z niego naprawdę zadowolony, aż do dziś bo po prostu uległ awarii, i w związku z tym mam pytanie: Po wizycie mojej żony na którą jest umowa w salonie NC+ dowiedziałem się że możemy wymienić ten dekoder na jakiś "lepszy" model, tylko że wtedy warunki umowy mi się zmienią, czyli abonament który wynegocjowałem ulegnie zmianie ??? Czy to prawda, jeśli tak, to możecie napisać jak dokładnie wyglądała by ta zmiana pod względem finansowym ??? I drugie pytanie, jeśli już zdecydowałbym się na wymianę na inny model dekodera, to który z czystym sumieniem możecie polecić, głównie zależy mi na cichej pracy, płynnej obsłudze, i bezawaryjności, choć tu może decydować po prostu przypadek, no i oczywiście aby posiadał dysk twardy, czy możecie polecić sprzęt godny uwagi, który spełniałby te warunki ??? Pytam Was o to dlatego, że wymiany dokona moja żona na którą jest umowa, a ona raczej nie jest zbyt zorientowana w tym temacie, i wzięłaby to co by jej wcisnęli, więc wolałbym tego uniknąć i skonsultować to z ludźmi bardziej kumatymi w temacie, czyli Wami aby nie dać się wykręcić. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Myślałam, że zdechł mi dysk w moim pejsie albo chłopaki coś nawywijały przy ostatniej aktualizacji (bo tak wyszło, że parę tygodni nie było mnie w domu, gdy wróciłam była już aktualizacja do pobrania i zaraz potem zauważyłam poniższe atrakcje) Dziś zapakowałam pejstatka i wybrałam się na 30 km wycieczkę do najbliższego punktu wymiany. I wymieniłam. Zapomniałam wziąć swoją kartę więc nie sprawdziłam nowego sprzętu na miejscu, pojechaliśmy razem do chałupy. I niestety "nowy" pejs, z softem jeszcze nie zaktualizowanym, zachowuje się dokładnie tak jak stary. Problemy (niektóre z podanych objawów siłą rzeczy dotyczą tylko starego egzemplarza ale to, co mogłam sprawdzić już dziś na nowym wygląda identycznie): nie nagrywa (o zaprogramowaniu można zapomnieć, nagrywane "w czasie rzeczywistym" przerywa po kilku minutach), próba wejścia w "moje nagrania" kończy się najczęściej sekundowym mrugnięciem zakładki i powrotem do ostatnio oglądanego kanału (na to pomaga na godzinę restart), na starym dodatkowo przestało mi ściągać premiery vod, znikły też te, które były już dostępne, skasowało mi wszystkie nagrania na dysku. Przejrzałam parę stron wstecz ten wątek ale nie zauważyłam by był to jakiś popularny problem. Po dwóch zombi z punktu, w którym byłam raczej nie spodziewam się pomocy, info techniczne nc zostawiam sobie na deser. Ktoś coś ewentualnie poradzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 A wyczyszczenie FLASH i EEPROM nie pomaga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 @Electrix - poproszę w prostszych słowach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Znalazłem coś takiego... "Czyszczenie FLASH i EEPROM. Na wyłączonym z sieci dekoderze należy trzymając wciśnięte razem VOL- i VOL+ włóżyć wtyczkę do prądu, powinno się jeszcze chwilę odczekać aż mignie dioda, włączy się menu serwisowe. Należy wybrać i wyczyścić (ERASE ALL ) flash i eeprom (wpisać kod 555) Dużym minusem jest, że trzeba od nowa wyszukać listę kanałów, zrobić na nowo swoje ustawienia, listę ulubionych kanałów, znikną zaplanowanie nagrania. Pozytyw że materiały na dysku zostają." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Ktoś coś ewentualnie poradzi? Tu nic sama nic nie kombinuj. A już na pewno sama w nim nie grzeb. Kolejna wymiana jest lekarstwem. Karta twoja przy sprawdzeniu sprzętu nie jest potrzebna. Mają swoje. Zaś sprawdzenie sprzętu przed jego odbiorem, jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Czy działanie zalecane powyżej przez kolegów zaliczasz do "grzebania"? Przewidujesz jakieś komplikacje? Bo chyba skorzystam z wyżej wymienionych. Jestem chwilowo mało mobilna, taka wycieczka do APS to dla mnie teraz prawdziwy wyczyn. @Kibo no Hikari tudzież @Electrix- takie głupie pytanie: karta podczas tego czyszczenia ma być w dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 @melania a jak myślisz, czy menu serwisowe jest dla Ciebie. Już nawet wiem z jakiego to jest forum zaczerpnięte. A jak się nie uda, to w centrali po kolejnej wymianie szybko skumają, co i jak. I kara gotowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Ok. Pomyślę co mi się bardziej opłaca. A tymczasem wgapiam się właśnie w mój tv i myślę, że i tak wypadało by spróbować z kolejnym dekiem bo nabieram pewności, że obraz z tego "nowego" jest gorszy niż ze starego. Więc wychodzi na to, że wymieniając zrobiłam krok do tyłu, problemy te same, jakość obrazu gorsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 @melania a jak myślisz, czy menu serwisowe jest dla Ciebie. Już nawet wiem z jakiego to jest forum zaczerpnięte. A jak się nie uda, to w centrali po kolejnej wymianie szybko skumają, co i jak. I kara gotowa. O żadnej karze nie ma mowy, ukarać można by było gdyby wgrała jakieś nieautoryzowane oprogramowanie. Melania, zrób to, o czym piszą, bo jeśli oddasz dekoder do serwisu to oni zrobią to samo, tylko będziesz czekać Albo po prostu wymienią Ci dekoder na inny i znikną Ci nagrania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Od dwóch miesięcy korzystam z niektórych kolekcji netVOD+ i czasem się zdarza (ostatnio często) , że odtwarzany materiał zatrzymuje się i trzeba wtedy wrócić do początku , dalej w przód do miejsca zatrzymania......chwilę idzie i znów się zatrzymuje. Trzeba powtórzyć opisaną wyżej czynność . Dekoder Sagemcom DSI87 , połączony kablem z TP-LINK......łącze Wi-Fi 4Mbit/s . Proszę ekspertów o radę , oraz o krótki opis w/w usługi , bo jestem w tym temacie zielony , np. gdzie zapisywana jest aktywność w sieci w tej konkretnej konfiguracji i czy dostawca internetu ma wgląd do treści ogladanych w tej formie . Powiem , krótko mam podejrzenia że małoletni wnuczek ogląda treści xxx , podczas mojej nieobecności.....blokada rodzicielska włączona . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 zamiast rbl.tv mam na liście jakiś mjuzik.tv czy coś ale ten kanał w ogóle się nie wyświetla- ciągle jest komunikat 'brak sygnału'. Ten kanał się dopiero pojawi, czy co to za problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Problem,że nie czytasz.......... Zmobilizuj się i przeczytaj stronę wcześiej........ :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 nie mogę zaktualizować kanałów bo przy próbie wyszukania wyskakuje błąd.. aktualizacji systemu też mi nie pobrało do dziś... co a G. ten pace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Poczytaj w dziale o Pejsie, a może czegoś się dowiesz o aktualuzacji tego deka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro0805 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Dzis dodali CAID 1884 Nagra MA pod kanal Comedy Central HD -mam nadzieje ze karty cameleon to rozkoduja a Seca 100 nie będzie?? Ircios co o tym sadzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Przyjdzie czas na CAID 0100 jak i na conax. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro0805 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 i to się nazywa odpowiedz! hahaah dzięki Ci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.