magserwis Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 W dniu 2.11.2019 o 23:19, Pawel napisał: Musiałbyś pewnie dociągnąć sygnał z innego pokoju w którym masz gniazdo z sygnałem sat. Niestety te gotowe instalacje sat w blokach nie przewidują korzystania z dekoderów z wieloma tunerami. Co do braku sygnału na niektórych kanałach to wygląda albo na źle ustawioną antenę albo na uwalony jakiś multiswitch, bo pewnie na nich oparto sieć. Deweloper doprowadził sygnał tylko do salonu, nie mam go w innych pokojach, aby dociągnąć sygnał. Modem LTE w mieszkaniu odłączony, ale sygnał nie wskoczył. 15 godzin temu, kfm877 napisał: Skoro tylko te 2 kanały nie działają to jak może być źle ustawiona antena? A jak inne kanały z tych częstotliwości jak np Discovery, nsport+, Fox, AXN, History HD? Na żadnym z wymienionych kanałów nie mam też sygnału (wcześniej tego nie zauważyłem). Jest komunikat: "Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później". Paski sygnałowe na tvp1/tvp2: Poziom 58%, Jakość 100% (chwilami spada do 96). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joshuaa Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Witam. Mam dekoder Ultrabox podłączony do konwertera unicable i od jakiegoś czasu mam problemy z tv4. Dekoder mam już rok i wszystko było ok. Teraz od jakiegoś czasu na tv4 dosłownie na sekundę pojawiają się takie jakby piksele ( na chwilę lekko zniekształcony obraz) i potem jest ok, za jakiś czas znów to samo. Są to odstępy może 20-30min i trwa to jak wspomniałem sekundę, trochę to jest uciążliwe. Nie wiem czy to jest wina po stronie nadawcy czy coś u mnie. Na innych kanałach jest ok np. tvn hd czy canal+4k nic takiego się nie dzieje. Nigdy z takim czymś się nie spotkałem, nie wydaje mi się by to była wina po stronie anteny, pogoda nie ma też żadnego znaczenia. To nie wygląda jak jakiś zanik sygnału, a raczej jakiś błąd w przekazie... nie wiem. Czy ktoś się z tym spotkał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 (edytowane) @joshuaa To wina nadawcy, na moich dwóch odbiornikach w domu jak i na telewizorze z modułem CAM też ten problem występuje. Edytowane 10 Listopada 2019 przez Ozzy666 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrr Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Cześć Czytam tutaj, że jakiś czas temu ludzie pisali o problemach podczas nagrywania na Pace Pvr 500 - obraz i dźwięk się zacina zarówno na kanale oglądanym jak i nagrywanym. Wcześniej tego nie czytałem, myślałem że to problem z moim dekoderem i po kilku miesiącach wnerwiania się zaniosłem wczoraj do serwisu. Został zdiagnozowany (uszkodzenie dysku) i wymieniony na inny egzemplarz tego samego modelu. Podłączyłem w domu i... jest to samo, znów zacina przy nagrywaniu Stąd pytanie: czy ktoś PORADZIŁ SOBIE z tym problemem (zacinanie podczas nagrywania i oglądania innego kanału) lub wie gdzie szukać rozwiązania? Oczywiście istnieje możliwość, że ten drugi, wymieniony dekoder też może mieć uszkodzony dysk , ale jak to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Te dekodery Pace PVR HD 500 GB to dekodery tak około 10 letnie. Odnawiane - wymiana dysku na inne. Więc się nie ma co dziwić że się zacinają. Zawsze były z nimi problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Ja używam swojego ponad 6 lat. Nagrywane jest non sto, praktycznie dysk 90-95% na bieżąco usuwane. Aktualnie dzieciaki na nim dużo nagrywają. Nie ma opisanych przez Ciebie problemów. @Marrr wymień kartę na caymana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrr Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 A wymiana na caymana oznacza to tzw sparowanie, i podłączenie kablami multiroomu, czy to dalej niezależne karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Multiroom pozostaje bez zmian ale karta sparuje się z dekoderem PACE. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrr Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Na infolinii powiedzieli że jak nic mam problem z konwerterem Pewnie trzeba wezwać technika żeby to sprawdził. Ale z drugiej strony problem objawiałby się tylko przy nagrywaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Oczywiście, że możesz mieć problem z konwerterem. 8 minut temu, Marrr napisał: Ale z drugiej strony problem objawiałby się tylko przy nagrywaniu? Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrr Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Ok, dzięki. W takim razie dzwonię po fachowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 (edytowane) Nie lepiej sprawdzić sprzęt u znajomego? Bo możesz kase wyrzucić w błoto. Z opisywanych takich samych przypadków u posiadaczy Pejsów, właśnie pomogła wymiana karty na Caymana. Edytowane 21 Listopada 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szmit Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Witam. Ma ktoś nową antenę satelitarną od CANAL+, jaki ma rozmiar? Pytam się bo ten talerz od NC+ (80 cm) jest u mnie wrażliwy na warunki atmosferyczne, jak pada deszcz lub wieje lekki wiatr to mi przerywa lub zacina się obraz. Strasznie mnie to denerwuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 U mnie na tej 80 to przy halnym dopiero zdarzają się piksele. W kierunku satelity niebo czyste. Antena nie uszkodzona? Dobrze ustawiona? Kąt skręcenia konwertera prawidłowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szmit Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Nie jest uszkodzona. Monter mi ustawiał talerz. Wszystko jest dobrze jak jest słońce, ale jak deszcz lub zachmurzenie to piksele itp, itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Składaj reklamację.Albo instalacja uszkodzona albo antena niezbyt precyzyjnie ustawiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 3 godziny temu, SZNYCEL napisał: ....Monter mi ustawiał talerz....Wszystko jest dobrze jak jest słońce, ale jak deszcz lub zachmurzenie to piksele itp, itd. Jaki monter taki odbiór Pseudo fachowców nie brakuje. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alyjen Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Koledzy pytanie, Czy ta tajemnicza aktualizacja, która w listopadzie miała rozwiązać problemy ze zmianą jasności na dekoderach 4k to już weszła? Wczoraj, nieświadomy problemów, wymieniłem mojego staruszka z 2014 i niby obraz żyleta ale to migotanie mnie dobija. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 (edytowane) Gdyby była jakaś aktualizacja związana z tym problemem to dekoder by ją pobrał, a jak nie to mógłbyś to sam ręcznie zrobić. Edytowane 23 Listopada 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 W dniu 21.11.2019 o 14:14, SZNYCEL napisał: Nie jest uszkodzona. Monter mi ustawiał talerz. Wszystko jest dobrze jak jest słońce, ale jak deszcz lub zachmurzenie to piksele itp, itd. Zamontuj sobie talerz przynajmniej 100cm i problemy znikną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Bez przesady, oczywiście im większa antena tym lepsza ale spokojnie na 80-90 działa wszystko ok pod warunkiem, że nie ma przeszkód terenowych i antena jak i konwerter jest bez usterki i dobrze ustawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 5 godzin temu, spido napisał: Zamontuj sobie talerz przynajmniej 100cm i problemy znikną. Zamontuje nawet 2m.i nie będzie odbierać. Trzeba ustawić. Tak samo jak i 80. Prawidłowy montaż i ustawienie i wtedy problem znika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
east Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Witam! Od tygodnia mam problem z dekoderem PEACE PVR. Mam go długo, ale problem pojawia się przy nagrywaniu. Otóż nagrany materiał skacze, pikseluje się co jakiś czas. Przy normalnym oglądaniu problem nie istnieje, tylko nagrany materiał. Nigdy takiego problemu nie miałem. Dysk zapełniony w okolicach 80%. Sygnał wyświetla na zielono jakieś 3,5 w skali 5. Bardzo Was proszę o pomoc. Dziękuję ślicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Nie jestem pewien czy o to chodzi, ale operator bodajże zablokował na cameleonach dekodowanie więcej niż jednego serwisu w czasie rzeczywistym. Dlatego gdy oglądasz i zapisujesz w jednym czasie to na zapisie masz przerwy w dekodowaniu czyli błędy obrazu. Niech mnie ktoś poprawi jeśli źle pisze.Spróbuj zaplanować krótkie nagranie i niech się nagra bez włączonego dekodera do oglądania np w nocy i wtedy sprawdź zapis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo30 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 witam. jak tam u Was z odbiorem tego nowego kanału Museum 4k? u nie brak dzwięku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.