kacperek14 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 Cryptobox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esperanto1 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Witam. Posiadam dekoder z 4 K z systemem unicable. Konwerter od GT Sat dLNBT2T + wejście DVB-T. Od wczoraj tv po ok godzinie oglądania się zawiesza tzn jest pikseloza i wyskakuje po chwili brak sygnału. Dodam że mam Multiroom i oczywiście tam też jest to samo. Do anteny mam dołączony konwerter na satelitę Astra 19,2 E przełożyłem kabel od TV do tego dekodera i wchodząc w ustawienia pokazuje mi jakość jak i poziom ok 79% . Pytanie co jest przyczyną pikelozy i braku sygnału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Od rana zauważyłem, że na Canal+ 4K nie działa HDR, co zdecydowanie pogorszyło jakość obrazu. Czy u Was też tak jest? Nie wiem od kiedy tak się dzieje bo przez ostatni tydzień nie oglądałem tego kanału, ale wcześniej i nawet tydzień temu wszystko działało. Generalnie pierwszy raz zaobserwowałem że nie nadają z HDR-em a odbieram ten kanał już od blisko roku. Będę wdzięczny za odpowiedź, czy działa Wam w telewizorach tryb HDR HLG na kanale Canal+ 4K? Chodzi mi o dzisiejszy dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 W dniu 29.06.2019 o 10:24, esperanto1 napisał: Witam. Posiadam dekoder z 4 K z systemem unicable. Konwerter od GT Sat dLNBT2T + wejście DVB-T. Od wczoraj tv po ok godzinie oglądania się zawiesza tzn jest pikseloza i wyskakuje po chwili brak sygnału. Dodam że mam Multiroom i oczywiście tam też jest to samo. Do anteny mam dołączony konwerter na satelitę Astra 19,2 E przełożyłem kabel od TV do tego dekodera i wchodząc w ustawienia pokazuje mi jakość jak i poziom ok 79% . Pytanie co jest przyczyną pikelozy i braku sygnału? Częstotliwości prawidłowo przypisane do kanałów? Ewentualnie uszkodzony konwerter, luźna złączka, uszkodzony rozgałęźnik skoro na multiroomie to samo. Przyczyn może być wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi122xx Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Czy zmiana talerza na większy poprawi odbiór siły i jakości? Posiadam teraz talerz 80 i jakość jest około 48 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 (edytowane) Na antenie "80" powinien być znacznie lepszy sygnał - źle ustawiona antena albo jakieś przeszkody. Sprawdzałeś na innym dekoderze? Edytowane 13 Lipca 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi122xx Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Z antena bawiłem się kilka razy i nie ma poprawy jakości. Przeszkód nie mam. Na wifi premiumbox mam 48% jakości, siła 78%.Teraz mam tydzień dekoder ultrabox 4k i na tym dekoderze pokazuje mi jakość 68% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 2 godziny temu, Tomi122xx napisał: Czy zmiana talerza na większy poprawi odbiór siły i jakości? Posiadam teraz talerz 80 i jakość jest około 48 % Większa antena zawsze poprawia sygnał ale jak na wifipremiumbox Ci pokazuje 48 % to ja bym się tym nie przejmował. Ten dekoder ma starsznie zaniżoną skalę % jakości sygnału. Ja na antenie 120 z ms na tym dekoderze mam max 60 %. Z praktyki Ci powiem, że nawet przy kilku % kanał będzie działał na tym dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi122xx Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Tomi122xx napisał: Z antena bawiłem się kilka razy i nie ma poprawy jakości. Przeszkód nie mam. Na wifi premiumbox mam 48% jakości, siła 78%.Teraz mam tydzień dekoder ultrabox 4k i na tym dekoderze pokazuje mi jakość 68% Nie sugeruj się miernikiem w tym dekoderze. Tak jak pisał @roberttosat. Ja w P.box mam 25% jakości, siły 80% i za nic nie mogę wycisnąć więcej na antenie i LNB on nc.Obraz znika chwilami przy nagłej letniej ulewie . Za to tuner sat w telewizorze pokazuje mi 100% na 100% Edytowane 13 Lipca 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 @ircios jeżeli masz antenę nc+ 80 to jednak to 25 % to trochę mało. Ja spokojnie na takich wyciągam 40-50 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi122xx Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Też mi się wydaje że mało Bo ja przy 25% nie mam obrazu 2 godziny temu, roberttosat napisał: Większa antena zawsze poprawia sygnał ale jak na wifipremiumbox Ci pokazuje 48 % to ja bym się tym nie przejmował. Ten dekoder ma starsznie zaniżoną skalę % jakości sygnału. Ja na antenie 120 z ms na tym dekoderze mam max 60 %. Z praktyki Ci powiem, że nawet przy kilku % kanał będzie działał na tym dekoderze. A jak pada deszcz to masz zanik sygnału? Pytam o talerz 120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Jak jest ulewa, że woda na ulicy w studzienkach się nie mieści i wszystko pływa to tak. W innych przypadkach nie. Ewentualnie bardzo mocny wiatr bo antena 120 to już trochę żagiel ale to raczej pikseloza a nie całkowity brak odbioru ale taki wiatr to raz czy dwa razy do roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 20 minut temu, roberttosat napisał: @ircios jeżeli masz antenę nc+ 80 to jednak to 25 % to trochę mało. Ja spokojnie na takich wyciągam 40-50 % Mało, ale odbiera normalnie. Zapomniałam napisać, że to pomiar że słabego TP ITI gdzie jest paczka TVN. Reszta to 30-40 16 minut temu, Tomi122xx napisał: Też mi się wydaje że mało Bo ja przy 25% nie mam obrazu A jak pada deszcz to masz zanik sygnału? Pytam o talerz 120 A ja mam. Pomiar ze starego dekodera Opricum 75% jakości, w telewizorze 100%. Nie ma mowy o źle ustawionej antenie. Pomiar z TP ITI jak pisałem wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi122xx Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Bo tak myślę nad zakupem takiej anteny tylko pytanie czy to ma sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Ja jakbym miał gdzie to bym się nie zastanawiał. Nawet jeszcze większą. A co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebzio Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Witajcie! Wczoraj wieczorem napotkałem problem, chciałem zobaczyć prognozę pogody i ukazało mi się na ekranie telewizora "Brak Sygnału". Następnie przeglądałem inne programy czy na innych stacjach to samo (nawet na zagranicznych), niestety to samo czyli brak sygnału. Zrobiłem reset dekodera bez zmian, po resecie dekodera zniknął zegar na ekranie dekodera, który jest gdy dekoder jest wyłączony. Odłączyłem kable i podłączyłem ponownie, bez zmian. Podmieniłem dekoder i stary dekoder nie widzi karty, która mieści się w dekoderze. Cóż to może być? Miał Ktoś kiedyś tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 (edytowane) Nie podałeś jaki dekoder, ani jaka instalacja (czy indywidualna antena czy zbiorcza) dlatego twój post zdaję się być trochę głupi (bez urazy). Nie sprawdziłeś czy konwenter nie padł, czy antena się nie obróciła lekko, czy burza nie powodowała zakłóceń, czy kabel nie wypiął się z konwentera, czy nie przerwał się gdzieś po drodze? Jeśli żadna z tych opcji to dekoder padał, ale na 99,9 któraś z powyższych. PS. Jak nie ma sygnału to dekoder nie pobierze uprawnień, daty i godziny Edytowane 20 Lipca 2019 przez nieczęstygość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebzio Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Więc tak, dekoder to WiFi Box+ / SAGEMCOM DSIW74, antena indywidualna. Konwertera nie mam jak sprawdzić, antena była sprawdzana i bez zmian, burzy nie było - stało się to w gorący dzień. Wszystkie kable były odpięte, sprawdzone i podpięte ponownie, bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 (edytowane) Idź do znajomego z dekoderem, zamień dekodery swój sprawdź u niego, a jego u siebie, jak na Twojej instalacji nadal nic nie będzie to wymień konwenter. To nie są drogie rzeczy, tym bardziej pojedyńczy. Edytowane 20 Lipca 2019 przez nieczęstygość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domino236 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Mam problem z telefonem z nc+. Mianowicie, jak ktoś chce sie do mnie dodzwonić to ta osoba dostaje w słuchawce komunikat, że numer jest niedostępny. SMSy z tych numerów też nie dochodzą. Jedynie z telefonów stacjonarnych jest ok. Miał ktoś taki problem? Wiecie, jak go rozwiązać? Bo jak dzwoniłem na infolinie, to mówią, że wszystko jest u nich ok, i to nie jest ich wina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Numer był przenoszony od innego operatora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domino236 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Problem rozwiązany. Zadzwoniłem do Plusa, z którego przeniosłem numer, i naprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szmit Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Witam. Mam taką sytuację włączyłem NC+ GO TV i nie wyskakują mi loga tj. Film, Dzieci, Sport Jak to rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Wtyczkowy reset dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.