ircios Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Pseudo technicy muszą coś zmienić, a mianowicie prawidłowo ustawić antenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Dokladnie, skoro zbiorcza to u innych te kanaly tez nie beda swiecic nawet jak CP maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzozi89 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Mógłbyś napisać konkretniej, lepiej tzn jak? Bo na zdecydowanej większości kanałów mam 91/100. Problem jest akurat w tych które wymieniłem. Na który kanał mam włączyć podczas ustawiania anteny. Edytowane 22 Marca 2017 przez brzozi89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Lepiej to znaczy tak zeby wszystkie kanaly odbieraly. Nie musisz miec 100 czy nawet 90 jakosci (na sile nie patrz) Wystarczy zeby bylo 70 ale na kadej czestotliwosci. Przy korekcie teraz logika wskazuje zaczac od kanalu ktory nie dziala... Edytowane 22 Marca 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 technicy twierdzą że antena jest ustawiona tak samo jak poprzednio, kiedy wszystkie kanały działały prawidłowo. Skoro działały prawidłpwo, to nie tak samo. na kilku kanałach mam komunikat o braku sygnału (...) HBO, Discovery Science, Eurosport 2 ... to 12 284 H AXN i AXN White ... to 12 188 V BBC Brit HD ... to 12 475 H Zakładam że skoro to instalacja zbiorcza, więc antena co najmniej 90 cm. Na 90-ce parametry powinieneś mieć mniej więcej takie (kolor niebieski) ... https://forum.satkurier.pl/topic/11168-wifibox/?p=1155408 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzozi89 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Ok, zgłosiłem to jeszcze raz. Antena jest na pewno większa niż 90 cm. Czekam na poprawkę. Właściwie to chodzi mi tylko o ten Eurosport 2, ale z drugiej strony skoro wcześniej działało bez jakichkolwiek usterek to teraz też powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Wkrotce na Eurosport nie będzie Twojej Bundesligi, to tak żebyś wiedział,że wkrótce ten kanał będzie dla Ciebie małowartościowy. Sprawdź jak Eleven Ci odbiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzozi89 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Wiem wiem, dlatego już wcześniej wykupiłem Eleven bo podejrzewam że od jesieni już ta paczka na pewno będzie droższa. Jednak do końca tego sezonu jeszcze jest walka o 2 miejsce więc przydałby się a poza tym narzeczona wszystkie mecze BVB musi obejrzeć, a jak kobieta się piłką interesuje to innej rady nie ma. Eleven jakość od 65 do 72, ale obraz na tym kanale moim zdaniem nie powala nawet jak jest powyżej 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Jakość obrazu danego kanału nie zależy od jakości odbieranego sygnału! No chyba, że jakość sygnału byłaby na granicy poprawnego odbioru, wtedy obraz mógłby się zamrażać bądź pikselizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Dokladnie to przesyl cyfrowy, czy masz jakosc 100 czy 50 obraz bedzie dokladnie taki sam. Im wyzsza jakosc tym dluzej bedzie obraz przy zlej pogodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzozi89 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Tak czy tak, jakość obrazu na tych kanałach jest u mnie słabsza, niż np. na C+ Sport czy Eurosport 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek-krze Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 U rodziców występuje dziwny problem nc+ GO na jednym z TV. Posiadają multiroom i dwa wifiboxy. Obydwa działały bez zarzutu przez Wi-Fi.. Po styczniowej aktualizacji jeden dekoder przestał odbierać nc+ GO. Drugi dekoder działa normalnie. Po kablu jest wszystko OK. Robiliśmy restarty tak jak instruowali technicy nc+. Co ciekawe, dekoder podłączony u sąsiada działa. Router resetowany. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Rozumiem, że chodzi Ci o ncgotv. Sprawdź czy oba dekodery w informacji technicznej mają taki sam numer aktualizacji, jeśli nie to wymuś go ręczenie z przedniego panelu dekodera. Często się zdarza że klienci Netii mają problem z korzystania z ncgotv na dekoderze, ale to zapewne nie działały by oba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigii-z-polskiejligi Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Krzysiek-krze, miałem identyczny problem - winowajcą był niezgadzajacy się numer aktualizacji w drugim dekoderze. Jak wyżej polecam sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki1978 Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 DTX...czy u innych użytkowników ten kanal pikseluje? Wręcz nawet czasami nie da się oglądać... Antena, konwerter i kabel są OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Źle ustawiona antena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki1978 Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Antena ustawiona optymalnie. Czytałem w dziale Vectry, że ten kań u nich też szwankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) Dziwne, bo u mnie wszystko jest OK i zawsze było. No, ale jak Vectra ma problem to znaczy, że jest problem. Edytowane 31 Marca 2017 przez Barti Wyrażenie "OK" piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Ostatnio u mnie zaczął się pojawiać komunikat Brak sygnału sprawdź instalacje antenową.Dotyczy to miedzy innymi takich kanałów jak :AXn white,Axn black,polsat viasat explorer, polsat viasat Nature, Mtv rock.Co może być tego przyczyną? Czyżby trzeba było doprecyzować ustawienie anteny albo coś z konwerterem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Tak ustawienie anteny (w tym skret konwertera) do poprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Musisz wszystko sprawdzić. Począwszy od ustawienia anteny poprzez instalację i LNB. Sprawdź jak dekoder u znajomego działa. Moze to jemu coś szwankuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Są To kanały na transponderze 12,188.Jak to jemu,obok mnie mieszka(domek jednorodzinny) sąsiad też ma nc+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) Jemu.... chodziło mi o Twój dekoder, a nie o sąsiada Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Odkryłem co może być przyczyną mianowicie kabel koncentryczny(od dekodera do gniazda antenowego) musi zostać wymieniony,chyba został trochę powyginany,właśnie dlatego pojawiły się problemy z odbiorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwood Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Antenkę ustawiłem ale nie obyło się bez nerw Pokręciłem trochę bo przestawiałem antenę tak mniej więcej o 1 stopień kąta elewacji, blokowałem i kręciłem lewo prawo. Po mniej więcej 20minutach trafiłem. Siła wjechała na 70% a jakość na 100%. Przechodzę dalej, a tu nie znajduje kanałów . Dzwonię więc na infolinię, okazuje się że trafiłem, ale nie koniecznie dobrze, bo trzeba było zmienić transponder na 11449, polaryzację na poziomą i odbiór na dvb-2s. Po wprowadzeniu tych ustawień sygnał znikł (zarówno jakość jak i siła), a pan w słuchawce oznajmił mi, żebym dostroił antenę bo hotbird pewnie trafiony ale trzeba się dokładniej ustawić skoro nie ma ani siły ani jakośći. No to idę kręcić aż coś dygnie (na ekranie tv okno ustawień zaawansowanych), no i 2 godziny tak kręciłem i nic, totalne zero. Przywiozłem w sobotę rano mierniczek, poustawiałem w nim parametry w co się celujemy i do boju. Po 5 minutach miałem ustawione na maks co się dało zrobić. Wracam do tv, a tam to samo co wieczór wcześniej. Siła 70, jakość 100. Wchodzę w zaawansowane, zmieniam ustawienia i sygnał znika. W[beep] mnie wziął bo wiem, że miernik z górnej półki i codziennie kumpel ustawia ludziom anteny więc musi być dobrze, a tutaj zero. Kliknąłem więc wyszukiwanie kanałów i ku mojemu zdziwieniu znalazło 845 O_o. Nie wiem czy mój egzemplarz tak ma czy każdy wifibox+, ale w oknie ustawień zaawansowanych po zmianie parametrów nie pokazuje sygnału, trzeba z tego okna się cofnąć do głównego, żeby się pokazały parametry. Podejrzewam, że już dzień wcześniej miałem trafione, ale zamiast po wprowadzeniu tych zmian, które powiedział mi doradca kliknąć wyszukiwanie kanałów to ja go posłuchałem i poszedłem dalej kręcić. Koniec końców znalazło, się coś tam poaktualizowało i druga piekielność. Włączam dekoder a tu pokazuje błąd 67 (jak się później okazało w internetach popularna i normalna rzecz). Złapałem doradcę na czacie, (dekoder był od pół godziny na kanale 11) powiedziałem o co chodzi i tu zostałem poinformowany że aktywacja trwa maks 24 godziny O_O. Całe szczęście u mnie po tym jak mi napisał że wysyła uprawnienia do pojawienia się kanałów minęło może 20 minut . Nie obyło się bez przygód ale telewizornia chodzi, jakość kanałów jest świetna więc jest spoko. Tylko dekoder mógłby trochę żwawiej reagować na pilot ale można się przyzwyczaić. DZięki za pomoc wszystkim. Serwus, Nie wiem, czy to u mnie, czy u Ciebie też, ale czy sprawdziłeś po cofnięciu do głównych ustawień przy pierwszej konfiguracji, czy Sagemcom zapisał sobie ustawienia z zakładki zaawansowanych? U mnie żeby przejść do zaaawansowanych muszę kliknąć dwa razy "+" (przy okazji włączając pikanie dekodera....), a później modyfikuję transponder, polaryzację i DVB-S2, sygnał znika, klikam "cofnij" wchodzę do ustawień głównych i - tadaaaaam... - mam ustawienia te same co poprzednio miałem, nie zapisały się zmiany. Coś robię źle? Pozdrawiam, M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.