Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, radzion19 napisał:

Oglądałem wczoraj specjalnie mecz na polsat sport news i faktycznie było już dobrze, to samo na sportklub. Czyli faktycznie coś poprawili, a taką dostałem odpowiedź na reklamację :

Szanowny Panie,
odpowiadając na Pana zgłoszenie reklamacyjne 1429602 i zgłoszenia 1433009, 1433015 odnosząc się
do wniesionych uwag wyjaśniam, że w poniedziałek 3 czerwca 2019 roku wykonaliśmy prace serwisowe i
polepszona została jakość świadczenia dwóch kanałów: Polsat HD i Polsat Sport News. Wprowadzona została
również zmiana na TVP3 Poznań i TVN24 BIS. W środę 5 czerwca 2019 roku została również poprawiona
jakość kanału Sportklub.

 

No to wreszcie dobra informacja! Jakby dodali możliwość dokupienia paczki polsat sport premium to satelita nie byłaby mi już potrzebna :)

 

A jak teraz wypada porównanie np. polsatu czy tvn 24 bis w hiway z nc+?  Jest już na podobnym poziomie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem okazję chwilę potestować hiway po poprawkach i tak:

Polsat Sport News i Sportklub - zdecydowana poprawa, nie mam już zastrzeżeń. Natomiast TVN wciąż słabo w porównaniu do sat - widać to chociażby w trakcie audycji "dzień dobry tvn" gdy emitują pasek z informacjami i on wyraźnie haczy. Na nc+ jest płynnie.

 

Ale najważniejsze, że jest postęp. Jeżeli rzeczywiście chcą całkowicie przejść na iptv to muszą zadbać o  co najmniej taką samą jakość sygnału jak na koncentryku. W przeciwnym razie sami sobie ograniczą rynek abo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, kunkore napisał:

@mrSpectro Na kanałach sportowych Polsatu można cofać kilka dni do tyłu, więc można zaktualizować listę.

 

Dzięki za info. Nie tylko na sportowych dodali tę opcję, na innych polsatowych kanałach też. Na szybko zaktualizowałem listę. Trochę później sprawdzę wszystkie pozycje by zobaczyć co jeszcze się zmieniło. W każdym razie, zmiany na plus :)

Jeszcze jedna sprawa, czy u Was na FunBoxUHD też pojawia się czarny pasek po prawej stronie? Jest to jakiś problem ze streamem 4k chyba, bo nakładka z menu wyświetla się w tym miejscu OK. Mam to na dwóch dekoderach podłączonych kablem. Oczywiście ich restart nie pomaga.

Pozdrawiam

Edytowane przez mrSpectro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się czy INEA jeszcze istnieje ... nie ma możliwości dodzwonienia się na infolinię, automat informuje, że czas oczekiwania to 10 minut, jednakże po 45 minutach traci się cierpliwosć i następuje rozłączenie. pełno awarii internetu w godzinach wieczornych pozostających bez reakcji, INEA nieodpowiada już nawet zgłoszenia, które rejestrowane są przez apliakcję moja inea. Ponadto oferta tv to dramat!! TVN24 BIS w SD ... .gdzie my jesteśmy?? Ktoś wie co dzieje się z tą siecią??? Tak dramatycznie jeszcze nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, mrSpectro napisał:

Ja mam ogólnie wrażenie, że jakość wielu programów jest słaba ze względu na bitrate. Wczoraj obejrzałem na C+ odcinek nowego serialu i kompresja momentami była za duża. Czy serio C+ nadaje to w takiej jakości, czy może Inea tu pogarsza jakość?

 

C+ na satelicie jest w bdb jakości więc to zdecydowanie problem inea. Może poprawiając jakość wspomnianych PS News czy Sportklub muszą pogorszyć inne? Jeżeli tak to byłaby kompletna katastrofa hiway...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, apollo napisał:

A ja mam do was pytanie, bo już nie wiem może ze mną coś nie tak ? chodzi mi o programy eleven... Kiedyś ich obraz to było cudo dosłownie wzór.... A dziś nie idzie na to patrzeć.... Jak wy to widzicie? 

ES1 i ES2 obraz (jak dla mnie) w porządku. Natomiast ES3 to dramat. Obraz wyblakły, nieostry i najgorsze, że non stop "tnie". Tak jest od początku, kiedy to INEA dodała go do oferty. Dla mnie praktycznie ten kanał nie istnieje. Czy problem leży po stronie INEA? Chyba nie bo na koncentryku było to samo (teraz mam iptv).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canal+ sport na żywo przy transmisjach sportowych razi na module cam miałem dużo lepszy obraz na hiway  gorzej eleven tylko w 4k da się ogladac resztę to hd na tym hiway wygląda jak kiedyś sygnał sd na dekoderze sd lecą im większy tv tym bardziej widac że inea prawdziwego HD ma jak na lekarstwo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszecie reklamację bo inaczej to nic nie zrobią 

reklamacje@inea.com.pl

Trzeba ich zasypać reklamacjami, bo na zwykłe zgłoszenia przez moja inea, czy przez aplikacje to nie można się doczekać odpowiedzi. Nie wiem czy oni testowali tę hiway, a jeśli tak to musieli mieć kiepskich testerów. 

Edytowane przez radzion19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zgłosiłem problem z czarnym pasem, gdy HiWay jest ustawiony na rozdzielczość 4K w ustawieniach i włączy się FunBoxUHD. Mimo czarnego pasa, menu/nakładka HiWaya wyświetla się poprawnie w tym miejscu, wiec raczej nie jest to problem TV ani kabla. To samo dzieje się u mnie na obu dekoderach. Zadzwonił do mnie ktoś z działu technicznego i kazał sprawdzić czy już działa. Trochę się uśmiałem, bo przestawili mi zdalnie ustawienia dekodera na 1080i i kazali sprawdzić czy działa. Tylko 2 programy 4K są w ofercie i ciągle coś jest z nimi nie tak. Wcześniej brak synchronizacji dźwięku z obrazem, teraz czarny pas. Na szczęście drugi - Eleven 4K działa ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, mrSpectro napisał:

Dziś zgłosiłem problem z czarnym pasem, gdy HiWay jest ustawiony na rozdzielczość 4K w ustawieniach i włączy się FunBoxUHD. Mimo czarnego pasa, menu/nakładka HiWaya wyświetla się poprawnie w tym miejscu, wiec raczej nie jest to problem TV ani kabla. To samo dzieje się u mnie na obu dekoderach. Zadzwonił do mnie ktoś z działu technicznego i kazał sprawdzić czy już działa. Trochę się uśmiałem, bo przestawili mi zdalnie ustawienia dekodera na 1080i i kazali sprawdzić czy działa. Tylko 2 programy 4K są w ofercie i ciągle coś jest z nimi nie tak. Wcześniej brak synchronizacji dźwięku z obrazem, teraz czarny pas. Na szczęście drugi - Eleven 4K działa ok.

Nie wiem czy oni testowali tę hiway, a jeśli tak to musieli mieć kiepskich testerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, radzion19 napisał:

Nie wiem czy oni testowali tę hiway, a jeśli tak to musieli mieć kiepskich testerów.

 

4 godziny temu, mrSpectro napisał:

 

Może skala wdrożenia produkcyjnego ich po prostu przerosła.

 

Ja myślę, że jedno i drugie. Generalnie w głowie się nie mieści jak można było pozwolić na wprowadzenie na rynek technologii tak niedopracowanej. W dodatku reklamują hiway jako tv nowej generacji a ona do poziomu sat czy kablówki dorównać nie potrafi. Fajnie, że są dekodery 4k i że multiroom sensownie rozwiązali. Tylko co z tego jak przekaz do d...

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, michalx1974 napisał:

Co możesz spodziewać się po operatorze, ja w maju złożyłem wypowiedzenie i nic żadnego odzewu z DUK .

Pewnie będzie przesiadka na nc+

 

Ja też dość długo czekałem na DUK, ale w końcu się odezwali i nie odpuszczali. Po kilku rozmowach telefonicznych w końcu udało się wynegocjować coś lepszego niż w cenniku. Polecam być cierpliwym. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...