luk76 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 2 godziny temu, radzion19 napisał: Oglądałem wczoraj specjalnie mecz na polsat sport news i faktycznie było już dobrze, to samo na sportklub. Czyli faktycznie coś poprawili, a taką dostałem odpowiedź na reklamację : Szanowny Panie, odpowiadając na Pana zgłoszenie reklamacyjne 1429602 i zgłoszenia 1433009, 1433015 odnosząc się do wniesionych uwag wyjaśniam, że w poniedziałek 3 czerwca 2019 roku wykonaliśmy prace serwisowe i polepszona została jakość świadczenia dwóch kanałów: Polsat HD i Polsat Sport News. Wprowadzona została również zmiana na TVP3 Poznań i TVN24 BIS. W środę 5 czerwca 2019 roku została również poprawiona jakość kanału Sportklub. No to wreszcie dobra informacja! Jakby dodali możliwość dokupienia paczki polsat sport premium to satelita nie byłaby mi już potrzebna A jak teraz wypada porównanie np. polsatu czy tvn 24 bis w hiway z nc+? Jest już na podobnym poziomie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 (edytowane) Polsat ok, ale bis w ncplus jest HD, a tutaj SD, także trudno to porównywać. Edytowane 9 Czerwca 2019 przez radzion19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk76 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Dzisiaj miałem okazję chwilę potestować hiway po poprawkach i tak: Polsat Sport News i Sportklub - zdecydowana poprawa, nie mam już zastrzeżeń. Natomiast TVN wciąż słabo w porównaniu do sat - widać to chociażby w trakcie audycji "dzień dobry tvn" gdy emitują pasek z informacjami i on wyraźnie haczy. Na nc+ jest płynnie. Ale najważniejsze, że jest postęp. Jeżeli rzeczywiście chcą całkowicie przejść na iptv to muszą zadbać o co najmniej taką samą jakość sygnału jak na koncentryku. W przeciwnym razie sami sobie ograniczą rynek abo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunkore Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 @mrSpectro Na kanałach sportowych Polsatu można cofać kilka dni do tyłu, więc można zaktualizować listę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrSpectro Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 (edytowane) 16 godzin temu, kunkore napisał: @mrSpectro Na kanałach sportowych Polsatu można cofać kilka dni do tyłu, więc można zaktualizować listę. Dzięki za info. Nie tylko na sportowych dodali tę opcję, na innych polsatowych kanałach też. Na szybko zaktualizowałem listę. Trochę później sprawdzę wszystkie pozycje by zobaczyć co jeszcze się zmieniło. W każdym razie, zmiany na plus Jeszcze jedna sprawa, czy u Was na FunBoxUHD też pojawia się czarny pasek po prawej stronie? Jest to jakiś problem ze streamem 4k chyba, bo nakładka z menu wyświetla się w tym miejscu OK. Mam to na dwóch dekoderach podłączonych kablem. Oczywiście ich restart nie pomaga. Pozdrawiam Edytowane 12 Czerwca 2019 przez mrSpectro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamb1981 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 zastanawiam się czy INEA jeszcze istnieje ... nie ma możliwości dodzwonienia się na infolinię, automat informuje, że czas oczekiwania to 10 minut, jednakże po 45 minutach traci się cierpliwosć i następuje rozłączenie. pełno awarii internetu w godzinach wieczornych pozostających bez reakcji, INEA nieodpowiada już nawet zgłoszenia, które rejestrowane są przez apliakcję moja inea. Ponadto oferta tv to dramat!! TVN24 BIS w SD ... .gdzie my jesteśmy?? Ktoś wie co dzieje się z tą siecią??? Tak dramatycznie jeszcze nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Ja dzwoniłem w przeciągu ostatnich kilku dni codziennie koło 18 i nigdy nie czekałem dłużej niż 3 minuty. P.s. dzwoniłem na numer z aplikacji moja INEA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apollo Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 A ja mam do was pytanie, bo już nie wiem może ze mną coś nie tak chodzi mi o programy eleven... Kiedyś ich obraz to było cudo dosłownie wzór.... A dziś nie idzie na to patrzeć.... Jak wy to widzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrSpectro Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Ja mam ogólnie wrażenie, że jakość wielu programów jest słaba ze względu na bitrate. Wczoraj obejrzałem na C+ odcinek nowego serialu i kompresja momentami była za duża. Czy serio C+ nadaje to w takiej jakości, czy może Inea tu pogarsza jakość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk76 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 29 minut temu, mrSpectro napisał: Ja mam ogólnie wrażenie, że jakość wielu programów jest słaba ze względu na bitrate. Wczoraj obejrzałem na C+ odcinek nowego serialu i kompresja momentami była za duża. Czy serio C+ nadaje to w takiej jakości, czy może Inea tu pogarsza jakość? C+ na satelicie jest w bdb jakości więc to zdecydowanie problem inea. Może poprawiając jakość wspomnianych PS News czy Sportklub muszą pogorszyć inne? Jeżeli tak to byłaby kompletna katastrofa hiway... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 3 godziny temu, apollo napisał: A ja mam do was pytanie, bo już nie wiem może ze mną coś nie tak chodzi mi o programy eleven... Kiedyś ich obraz to było cudo dosłownie wzór.... A dziś nie idzie na to patrzeć.... Jak wy to widzicie? ES1 i ES2 obraz (jak dla mnie) w porządku. Natomiast ES3 to dramat. Obraz wyblakły, nieostry i najgorsze, że non stop "tnie". Tak jest od początku, kiedy to INEA dodała go do oferty. Dla mnie praktycznie ten kanał nie istnieje. Czy problem leży po stronie INEA? Chyba nie bo na koncentryku było to samo (teraz mam iptv). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polinik18 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Canal+ sport na żywo przy transmisjach sportowych razi na module cam miałem dużo lepszy obraz na hiway gorzej eleven tylko w 4k da się ogladac resztę to hd na tym hiway wygląda jak kiedyś sygnał sd na dekoderze sd lecą im większy tv tym bardziej widac że inea prawdziwego HD ma jak na lekarstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 (edytowane) Piszecie reklamację bo inaczej to nic nie zrobią reklamacje@inea.com.pl Trzeba ich zasypać reklamacjami, bo na zwykłe zgłoszenia przez moja inea, czy przez aplikacje to nie można się doczekać odpowiedzi. Nie wiem czy oni testowali tę hiway, a jeśli tak to musieli mieć kiepskich testerów. Edytowane 13 Czerwca 2019 przez radzion19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrSpectro Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Dziś zgłosiłem problem z czarnym pasem, gdy HiWay jest ustawiony na rozdzielczość 4K w ustawieniach i włączy się FunBoxUHD. Mimo czarnego pasa, menu/nakładka HiWaya wyświetla się poprawnie w tym miejscu, wiec raczej nie jest to problem TV ani kabla. To samo dzieje się u mnie na obu dekoderach. Zadzwonił do mnie ktoś z działu technicznego i kazał sprawdzić czy już działa. Trochę się uśmiałem, bo przestawili mi zdalnie ustawienia dekodera na 1080i i kazali sprawdzić czy działa. Tylko 2 programy 4K są w ofercie i ciągle coś jest z nimi nie tak. Wcześniej brak synchronizacji dźwięku z obrazem, teraz czarny pas. Na szczęście drugi - Eleven 4K działa ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 3 minuty temu, mrSpectro napisał: Dziś zgłosiłem problem z czarnym pasem, gdy HiWay jest ustawiony na rozdzielczość 4K w ustawieniach i włączy się FunBoxUHD. Mimo czarnego pasa, menu/nakładka HiWaya wyświetla się poprawnie w tym miejscu, wiec raczej nie jest to problem TV ani kabla. To samo dzieje się u mnie na obu dekoderach. Zadzwonił do mnie ktoś z działu technicznego i kazał sprawdzić czy już działa. Trochę się uśmiałem, bo przestawili mi zdalnie ustawienia dekodera na 1080i i kazali sprawdzić czy działa. Tylko 2 programy 4K są w ofercie i ciągle coś jest z nimi nie tak. Wcześniej brak synchronizacji dźwięku z obrazem, teraz czarny pas. Na szczęście drugi - Eleven 4K działa ok. Nie wiem czy oni testowali tę hiway, a jeśli tak to musieli mieć kiepskich testerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrSpectro Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 2 minuty temu, radzion19 napisał: Nie wiem czy oni testowali tę hiway, a jeśli tak to musieli mieć kiepskich testerów. Może skala wdrożenia produkcyjnego ich po prostu przerosła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Teraz sprawdzałem i też mam czarny pas po prawej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk76 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 4 godziny temu, radzion19 napisał: Nie wiem czy oni testowali tę hiway, a jeśli tak to musieli mieć kiepskich testerów. 4 godziny temu, mrSpectro napisał: Może skala wdrożenia produkcyjnego ich po prostu przerosła. Ja myślę, że jedno i drugie. Generalnie w głowie się nie mieści jak można było pozwolić na wprowadzenie na rynek technologii tak niedopracowanej. W dodatku reklamują hiway jako tv nowej generacji a ona do poziomu sat czy kablówki dorównać nie potrafi. Fajnie, że są dekodery 4k i że multiroom sensownie rozwiązali. Tylko co z tego jak przekaz do d... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 To jest unicastowa tv, muszą polepszyć łącza od swojej serwerowni i będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrSpectro Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 (edytowane) Jeszcze odnośnie problemu z paskiem. Tak wygląda to u mnie: https://1drv.ms/u/s!AmQKBiyk2l0oxG426hyQk4YLbS03 Edit: Już naprawili Edytowane 14 Czerwca 2019 przez mrSpectro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattem Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 19 godzin temu, djadijos napisał: To jest unicastowa tv, muszą polepszyć łącza od swojej serwerowni i będzie git. I obraz nagle magicznie się poprawi? Ciekawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 Wiadomo,że chodzi też o wyższe profile bitrate,ale z tego co czytałem narzekali też na spadki jakości np podczas meczy kiedy jest duże zainteresowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek19701 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 Mi inea po raz drugi wyłączyła pakiet canal plus,Co miesiac to samo....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalx1974 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 Co możesz spodziewać się po operatorze, ja w maju złożyłem wypowiedzenie i nic żadnego odzewu z DUK . Pewnie będzie przesiadka na nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrSpectro Opublikowano 16 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2019 14 godzin temu, michalx1974 napisał: Co możesz spodziewać się po operatorze, ja w maju złożyłem wypowiedzenie i nic żadnego odzewu z DUK . Pewnie będzie przesiadka na nc+ Ja też dość długo czekałem na DUK, ale w końcu się odezwali i nie odpuszczali. Po kilku rozmowach telefonicznych w końcu udało się wynegocjować coś lepszego niż w cenniku. Polecam być cierpliwym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.