D4vID13 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Szczerze mówiąc, w ogóle się nie starałem specjalnie, w momencie jak kończyła mi się poprzednia umowa i zadzwoniłem na infolinię, koleś przedstawił mi ofertę, a ja tylko udawałem zawahanie kiedy powiedział, że będę płacił więcej o 20 zł niż do tej pory, na co odpowiedział ze drugi dekoder da mi gratis, ponieważ ma taką możliwość Wcześniej miałem internet 1000/100 Mb, ten sam pakiet Exclusive, zewnętrzne IP, jeden główny dekoder PVR a na drugim TV moduł CAM także jak widać jakieś pole manewru jest, a być może przy mocniejszych negocjacjach szło by urwać jeszcze kilka zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadacho250 Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 24.02.2019 o 22:46, Falcon napisał: Z pewnością tak, cennik to tylko cennik w razie wyliczenia kary umownej. Trzeba umieć negocjować, a nie godzić się na to, co podają, no nie aadacho250? Ja jeszcze nie mam możliwości negocjacji, za 3 miesiące dopiero będę mógł skorzystać z nowej oferty, podpisać aneks Vectra też wprowadza technologie 4k. W ofercie m. In. Eleven1, 4K Edytowane 26 Lutego 2019 przez aadacho250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalx1974 Opublikowano 27 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Od pewnego czasu zauważyłem problemy z dźwiękiem na WTK HD (przerywany) wersja SD poprawnie odbieram. NOWA TV HD często tylko obraz bez dźwięku. STINGRAY BRAVA HD brak dźwięku i obrazu. wersja SD działa poprawnie. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadacho250 Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, pewnie nie, ale Stingray Brava w marcu kończy nadawanie. Ja nie mam problemu z odbiorem kanałów,a jeśli występują sporadyczne problemy - wyszukuje kanały i problem rozwiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Stingray Brava nie kończy nadawania, a przechodzi rebranding od 1 marca będzie to Stingray Classica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadacho250 Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Dzięki za poprawienie mnie @gigablue Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENZO Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 (edytowane) Godzinę temu, gigablue napisał: Stingray Brava nie kończy nadawania, a przechodzi rebranding od 1 marca będzie to Stingray Classica. Guzik prawda. Żaden rebranding. Stingray Classica już istnieje od jakiegoś czasu. Stingray Brava likwidują a kontent tego kanału będzie w SC! Edytowane 27 Lutego 2019 przez KENZO 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadacho250 Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Też to czytałem w artykule Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonmarek Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Mogliby dołożyć Mezzo - program na odpowiednim poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 17 godzin temu, KENZO napisał: Guzik prawda. Żaden rebranding. Stingray Classica już istnieje od jakiegoś czasu. Stingray Brava likwidują a kontent tego kanału będzie w SC! Być może masz rację. Sugerowałem się komunikatem mojego Operatora. Ale nie widziałem tego kanału u żadnego Operatora w Polsce dotychczas, a wiem, że od jutra ma być zamiast Stingray Brava u każdego z Operatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amando31 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Macie może @ do kogoś z zarządu INEA? MAM problem z ofertą przedstawioną telefonicznie, a panna z reklamacji nie widzi problemu (inna kwota przez telefon inna na papierze). W dniu 20.02.2019 o 19:46, qlex napisał: Czy udało ci się coś dostać, czym mógłbyś się podzielić odnośnie oferty, która ci Inea przedstawiła po Twoim mailu do nich o niezadowoleniu? Wprowadzili mnie w błąd. Na nagraniu którego słuchałem w salonie jest inna kwota niż na dokumentach. Obecnie nawet reklamacja mnie olewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Napisałem do Ciebie na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrSpectro Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Hej. Podłączyli mi wczoraj HiWaya i planuje za jakiś czas, gdy trochę już pokorzystam, nagrać test i wrzucić na youtube'a. Jeśli ktoś z Was jest ciekawy jakiś specyficznych funkcji to dajcie znać, postaram się sprawdzić ich działanie. 1 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Bardzo chętnie obejrzałbym taki test. Bo oczywiście nasz operator nie potrafi nawet pokazać jak wygląda pilot od dekodera, o innych funkcjach nie wspominając.Mnie interesuje wszystko. Wygląd, obsługa, jakość obrazu, itd ---Wysłane z mojego Huawei P20 Pro przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 W czwartek, ni stąd ni zowąd, przestał działać internet od Inea. Mryga dioda LOS przy routerze Huawei. Zgłosiłem, w ciągu 2 dni roboczych ktoś się zjawi, a że mamy weekend to pewnie w poniedziałek.W ten sposób weekend bez neta. Wspaniała Inea. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadacho250 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 @mrSpectro byłoby super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radier Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Trzeba było poprosić o zdjęcie pilota. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrSpectro Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Dodam, że mój jest na IR, nie bluetooth. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Zwracam honor Inei. Przed chwilą był technik, net działa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radier Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Innych póki co nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadacho250 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 @radierczy mógłbyś proszę zrobić też zdjęcie dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radier Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 W datasheet, które tu wklejałem są zdjęcia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 13 godzin temu, andi napisał: Bardzo chętnie obejrzałbym taki test. Bo oczywiście nasz operator nie potrafi nawet pokazać jak wygląda pilot od dekodera, o innych funkcjach nie wspominając. Mnie interesuje wszystko. Wygląd, obsługa, jakość obrazu, itd --- Wysłane z mojego Huawei P20 Pro przy użyciu Tapatalka Nie mam czasu oglądać ich kanału, ale na INEA instrukcje jeszcze nie dodali demonstracyjnego filmu nowego dekodera 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radier Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Materiały promocyjne są gotowe. Pewnie wkrótce je udostępnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTyy Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Wkrótce to ja bym chciał być podłączony do ich sieci. Ile można czekać za tym.............. Od września sobie kabel czeka i nic nie można zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.