JerzyK Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Obecnie jest promocja na Canal+ Prestige w cenie 49,90zł miesięcznie "W przypadku rozwiązania Umowy Abonenckiej, w tym na podstawie pkt. 1.4. Regulaminu Promocji, zawieszenia lub rezygnacji pakietu CANAL+ PRESTIGE przed upływem 12 pełnych miesięcy kalendarzowych, w których świadczona była Usługa, przez Abonenta lub przez Operatora z przyczyn leżących po stronie Abonenta, w tym z powodu opóźnienia Abonenta w uiszczeniu miesięcznych opłat abonamentowych, Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Operatora Opłaty wyrównawczej w wysokości całej ulgi przyznanej Abonentowi wskazanej w pkt. 2.1., pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy abonenckiej do dnia jej rozwiązania." Wszystkie informacje masz na stronie www.inea.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiu Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Dobra, tylko nie czaje - jak zerwę prędzej np.po pół roku to płacę za te kolejne poł roku czy płacę tylko za 7 miesiąc umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerzyK Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) W regulaminie promocji nie ma podanej kwoty ulgi jaką otrzymasz więc według mnie nie powinno być kary. Chyba w regulaminie zapomnieli wpisać wysokości ulgi. Jednak w dalszej części regulaminu jest i według mnie ulga to 349,2 i teraz musisz policzyć ile zapłacisz w zależności kiedy zerwiesz umowę Edytowane 7 Marca 2017 przez JerzyK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiu Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Aha bo myślałem,że mogę wypowiedzieć prędzej miesiąc i zapłacić za ten wypowiedziany miesiąc i skończyć umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody 123 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Przy zmianie regulaminu mamy prawo zerwać umowę? Ciekawi mnie jak Inea odniesie się do zmiany w przepisach związane z podaniem naszych danych poczcie polskiej związane z abonamentem TVP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Jeżeli zmiana regulaminu wynika ze zmiany przepisów to nie. To znaczy masz prawo rozwiązać, ale płacąc "karę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radier Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Wszyscy zapłacimy podatek na reżimowe media. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Zaraz, zaraz. Jeśli kwota wzrośnie to abonent nie ma prawa powiedzieć "do widzenia" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 To będzie kwota ustalona ustawowo, przynajmniej ja tak to widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 W projekcie ustawy nic nie ma o tym, że kablówki będą pobierać abonament, po prostu kablówka będzie zobowiązana do podania danych poczcie i poczta ma ściągać na tych zasadach co dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunkore Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Online TV działa od wczoraj już tylko na Internet Explorer, bo to tylko obsługuje Silverlighta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) Online TV działa od wczoraj już tylko na Internet Explorer, bo to tylko obsługuje Silverlighta. No właśnie. Ciekawe, ile czasu zajmie Inei dostosowanie serwisu online do współczesności? Edytowane 19 Marca 2017 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerzyK Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Sądzę że Inea przestanie rozwijać ten projekt i dopóki będzie działać na komórkach to nic nie zmienią. Ważne, że mogą reklamować, że posiadają taką usługę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Ostatnio pozbawili abonentów dostępu do... poczty. Bez żadnego ostrzeżenia. https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/inea-w-zwiazku-z-mozliwym-wlamaniem-wylaczyla-klientom-poczte/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) Tylko pomyśl, ile typowych Grażyn, Januszy i Mieczysławów, odbiera tam faktury, nie kumając żadnego eboa, ilu podawało w wielu miejscach ten adres jako główny do elektronicznej korespondencji, a teraz bez kliknięcia w link przychodzący na martwą pocztę, nawet nie są w stanie w wielu miejscach tego adresu zmienić. I to zrobiono z dnia na dzień, bez np. informacji przysyłanej na taki adres, że usługa wygasa za 30 dni. O przekopiowaniu adresów i listy kontaktów, w tym takich sprzed lat, to już nie wspomnę... pełen profesjonalizm, brawo INEA Edytowane 20 Marca 2017 przez ForzaMilan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leckow Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Nie odbieraj mnie pomyślunku, napisałem o swoich problemach z poczta. W korespondencji i rozmowach na ten temat, czytalem, slyszalem, ze poczta inei jest dodatkiem, bez sladu w umowie, z czym się nie moglem zgodzić. Moja kilkuletnia wymiana pism wynikała z tego, ze konto w inei posiadałem od początku istnienia internetu na ratajach i było dla niektórych spraw podstawowym, bo nie było możliwości zmiany. Oczywiście jest to tragedia, ale co na to nasza pani od cyfryzacji? Jak wspomniałem, przypuszczam ze serwer był zdrodlem znaczącego spamu i ostrzezenia były przez inee olewane, az doszło do ultimatum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) No i wystarczyło poinformować, że za 30 dni wygaszamy, wstawić info do mediów społecznościowych, wysłać wszystkim takiego maila, wrzucić to w ramkę po zalogowaniu się na eboa i byłby koniec. Normalny koniec. Wygaszenie usługi "bo tak" i od zaraz to jakaś patologia. A oberwie się znowu tym z infolinii i odpisującym na maile, a nie osobom, które podjęły niefortunną decyzję. Gdybym sam miał tam coś istotnego, to "niefortunną" zamieniłbym na "skandaliczną". Edytowane 20 Marca 2017 przez ForzaMilan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) Problem w tym że oni nie wyłączyli poczty na stałe. Z tego co wiem ma ona wrócić, a wyłączyli serwer poczty chwilowo. Poza tym z dobrych źródeł wiem że było to spowodowane atakiem na ich serwer poczty wiec nie ma mowy o jakichś 30 dniach. A o wygaszaniu piszą dlatego że każda nowa umowa od 2 lat już adresu email nie dostaje. Nawet gdzies na jakimś blogu ktoś napisał o tym problemie. Edytowane 21 Marca 2017 przez pitter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Przecież to nie był pierwszy raz, jak spam, malware i masa śmieci leci z ich domen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomulus Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Ktoś coś wie może jakie w tej chwili są ukryte promocje na przedłużenie umowy? Zawsze mają jakieś wisienki o których raczej niechętnie mówią. Kiedyś była promocja wiosenna/jesienna a teraz, ktoś coś może wie co można wytargować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluto26 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Ja dzwoniłem dzisiaj z przedłużeniem umowy ale chca dać tylko to co oferują na swojej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomulus Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Ok, a dzwoniłeś na nr z infolinii czy na specjalny do przedłużania umów coś jak SUK/DUK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluto26 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Dzwonilem pod siedem 2 i tam zgłosiłem swoim problem z co chwilowym spadkiem prędkości netu do rozlaczenia co chwila, a po pytaniu o przedłużenie umowy przyłączyła mnie na Pana zajmujacego sie tym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Jaki jest numer do SUK/DUK w INEA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluto26 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Jest oddzielny nr na taką linię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.