Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

A to odpis z promocji Cyfrowy Dom Extra:

Promocja skierowana jest do Abonentów Operatora lokalnego oraz do osób

niebędących Abonentami żadnego Dostawcy usług lub Operatora lokalnego w dniu

ogłoszenia niniejszego regulaminu Promocji „Cyfrowy Dom Extra” (dalej „Regulamin

Promocji”), którzy nie posiadają zaległości płatniczych wobec żadnego Dostawcy usług

lub Operatora lokalnego.

 

Więc jednak jest dla abonentów obecnych:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały regulamin promocji

 

Regulamin Promocji Cyfrowy Dom Extra

 

 

1. ZASADY OGÓLNE

1.1. Organizatorem promocji „Cyfrowy Dom Extra” (dalej „Promocja”) jest: spółka INEA S.A. z siedzibą w Poznaniu (dalej Dostawca usług lub Operator).

1.2. Akcja promocyjna trwa od 22 maja 2013 roku do odwołania.

1.3. Promocja skierowana jest do Abonentów Operatora lokalnego oraz do osób niebędących Abonentami żadnego Dostawcy usług lub Operatora lokalnego w dniu ogłoszenia niniejszego regulaminu Promocji „Cyfrowy Dom Extra” (dalej „Regulamin Promocji”), którzy nie posiadają zaległości płatniczych wobec żadnego Dostawcy usług lub Operatora lokalnego.

1.4. Warunkiem skorzystania z Promocji jest:

a) potwierdzenie przez służby techniczne Dostawcy usług, że w Lokalu wskazanym przez Zamawiającego istnieją możliwości techniczne świadczenia Usługi i nie ma przeszkód technicznych lub formalnych wykonania podłączenia,

B) w przypadku wyboru zestawu usług, w skład którego wchodzi usługa stacjonarnego dostępu do sieci Internet - zaakceptowanie wystawiania i przesyłania przez Dostawcę usług faktur w formie elektronicznej z bezpiecznym podpisem elektronicznym,

c) w przypadku wyboru zestawu usług, w skład którego wchodzi usługa stacjonarnego dostępu do sieci Internet - złożenie wniosku o dostarczanie im przez Dostawcę usług drogą elektroniczną treści każdej proponowanej zmiany warunków Umowy abonenckiej, w tym warunków określonych w Cenniku lub regulaminie właściwym dla danej Usługi, na adres poczty elektronicznej określony w Kanale dostępu INEA – Kanale eBOA,

d) podczas trwania akcji promocyjnej zawarcie z Dostawcą usług Umowy abonenckiej/Aneksu do Umowy abonenckiej i dokonanie wyboru zestawu pakietów Usług na warunkach Promocji (dalej „Usługi”).

1.5. W przypadku wybrania usługi lub zestawu pakietów Usług na warunkach Promocji o innych parametrach niż dotychczas świadczone Usługi, warunki świadczenia tych Usług zostaną zastąpione ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, a zmiana parametrów danej Usługi zostanie wprowadzona od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym została zawarta Umowa abonencka/Aneks do Umowy abonenckiej.

1.6. Uczestnik Promocji nie będzie zobowiązany do zwrotu przyznanej ulgi (zwanej również upustem) wynikającej z dotychczas obowiązujących Uczestnika Promocji (lub jego domowników) warunków promocyjnych pod warunkiem wybrania zestawu pakietów Usług na warunkach Promocji w cenie równej lub wyższej sumie miesięcznych opłat abonamentowych dotychczas świadczonych Usług.

1.7. W przypadku wyboru zestawu usług, w skład którego wchodzi usługa stacjonarnego dostępu do sieci Internet Abonent przyjmuje do wiadomości, że udostępniony przez Dostawcę usług router Wi-Fi może być wykorzystywany przez Dostawcę usług do świadczenia usługi Hotspot. Router w ustawieniach fabrycznych automatycznie tworzy dodatkowy SSID udostępniający łącze w celu umożliwienia podmiotom trzecim korzystania z usługi bezprzewodowego dostępu do sieci Internet typu Hotspot INEA. Powyższe nie ma wpływu na zakres ani jakość usługi dostępu do sieci Internet świadczonej przez Dostawcę usług na rzecz Abonenta na podstawie Umowy abonenckiej.

 

2. WARUNKI PROMOCJI

2.1. Na podstawie Regulaminu Promocji:

a) wprowadza się Cennik Promocji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu Promocji. Opłaty abonamentowe podane w Cenniku Promocji są kwotami brutto. W zakresie nieuregulowanym w Cenniku Promocji obowiązują odpowiednie Cenniki Operatora Lokalnego.

B) Dostawca usług ustala promocyjne ceny sprzedaży Urządzeń abonenckich Dostawcy usług, zgodnie z poniższym Cennikiem Promocji:

 

Urządzenie * ______________ Pakiet _____ Cena promocyjna 1 _____ Cena standardowa 1

Modem mobilny 2 __________ 0,2 GB _____ 49,90 zł ______________ 250,00 zł _________

Modem mobilny 2 __________ 0,5 GB _____ 49,90 zł ______________ 250,00 zł _________

Telefon bezprzewodowy 3 ____ ------- _____ 1,00 zł _______________ ------------ _________

 

1 Podane ceny są cenami brutto .

2 Przy jednoczesnym podpisaniu Umowy/Aneksu w zakresie usługi Internetu Mobilnego.

3 Dla abonentów, którzy złożą wniosek o przeniesienie numeru telefonu do Dostawcy usług i wybiorą usługę głosową w taryfie Diamentowej.

*Wszystkie urządzenia są dostępne do momentu wyczerpania zapasów.

 

2.2. Osoby, które w czasie trwania akcji promocyjnej zawrą Umowę abonencką/Aneks do Umowy abonenckiej o zmianę świadczonych usług na warunkach Promocji (określane w treści Regulaminu jako „Uczestnicy Promocji”) zobowiązane będą do:

a) wyboru zestawu pakietów Usług zgodnie z Cennikiem Promocji z zastrzeżeniem pkt.

1.4. powyżej oraz uiszczenia na rzecz Operatora lokalnego Opłaty aktywacyjnej za usługi wchodzące w skład zestawu Usług wybranego przez Uczestnika Promocji zgodnie z postanowieniami Regulaminu Promocji, która po uwzględnieniu udzielonej ulgi wynosić będzie:

- 1,00 zł brutto za każdą z usług w przypadku wyboru zestawów nr 3-6 (przyznana ulga stanowi kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy standardową opłatą aktywacyjną za Usługę a promocyjną opłatą aktywacyjną)

- 24,90 zł brutto za każdą z usług w przypadku wyboru zestawów nr 1-2 (przyznana ulga stanowi kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy standardową opłatą aktywacyjną za Usługę a promocyjną opłatą aktywacyjną)

B) w przypadku dokonania zakupu urządzenia - uiszczenia na rzecz Dostawcy usług promocyjnej ceny sprzedaży Urządzenia abonenckiego, zgodnie z pkt. 2.1. B). (przyznana ulga stanowi kwotę będącą różnicą pomiędzy standardową ceną sprzedaży a promocyjną ceną sprzedaży).

2.3. Uczestnicy Promocji, zgodnie z zasadami Promocji otrzymują:

a) w ramach usługi dostępu do sieci Internet usługę dodatkową – Bezpieczny Internet na następujących warunkach:

 

Usługa _____________________________________________ Cena brutto 1 miesiąc * ______ Cena brutto pozostałe miesiące

Bezpieczny Internet z kontrolą rodzicielską – 1 stanowisko ___ 0,01 zł ____________________ 9,90 zł ___________________

 

* dotyczy tych systemów operacyjnych Uczestnika Promocji, w ramach których nie aktywowano wcześniej usługi Bezpieczny Internet. Uczestnik Promocji może złożyć rezygnację z w/w usługi dodatkowej pisemnie albo za pośrednictwem Kanału dostępu INEA – kanału Call Center do końca każdego Okresu rozliczeniowego, nie wcześniej jednak niż po 7 dniach od momentu uruchomienia usługi internetowej.

2.4. W okresie promocyjnym wskazanym w Cenniku Promocji dla wybranego przez Uczestnika Promocji zestawu Usług, Uczestnik Promocji będzie płacił za wszystkie Usługi promocyjne opłaty abonamentowe, określone w Cenniku Promocji (przyznana ulga stanowi kwotę będącą sumą różnicy pomiędzy standardową opłatą abonamentową za każdą z Usług a promocyjną opłatą abonamentową za każdą z Usług miesięcznie) z zastrzeżeniem zdania następnego. W przypadku dokonania aktywacji Usługi w okresie od drugiego do piętnastego dnia miesiąca kalendarzowego („Miesiąc aktywacyjny”), promocyjna opłata abonamentowa za Usługę świadczoną w Miesiącu aktywacyjnym stanowi połowę kwoty promocyjnej opłaty abonamentowej, wskazanej w Cenniku Promocji (przyznana ulga w Miesiącu aktywacyjnym stanowi kwotę będącą różnicą pomiędzy połową standardowej opłaty abonamentowej a połową promocyjnej opłaty abonamentowej).

2.5. Okres promocyjny ulega cyklicznemu przedłużeniu na czas określony 6 miesięcy (Przedłużony Okres Promocyjny), liczony od dnia upływu poprzedniego okresu promocyjnego. Uczestnik Promocji będzie płacił za wszystkie Usługi promocyjne opłaty abonamentowe, określone w Cenniku Promocji w okresie kolejnych Przedłużonych Okresów Promocyjnych (przyznana ulga stanowi kwotę będącą sumą różnicy pomiędzy standardową opłatą abonamentową za każdą z Usług a promocyjną opłatą abonamentową za każdą z Usług miesięcznie).

2.6. W przypadku rozwiązania Umowy abonenckiej, cofnięcia akceptacji wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej z bezpiecznym podpisem elektronicznym (dotyczy wyłącznie Uczestników Promocji, którzy dokonali wyboru zestawu usług w skład którego wchodzi usługa stacjonarnego dostępu do sieci Internet), złożenia wniosku o zaprzestanie dostarczania treści każdej proponowanej zmiany warunków Umowy abonenckiej na adres poczty elektronicznej określony w Kanale dostępu INEA – Kanale eBOA (dotyczy wyłącznie Uczestników Promocji, którzy dokonali wyboru zestawu usług w skład którego wchodzi usługa stacjonarnego dostępu do sieci Internet), zmiany zestawu pakietów Usług z zastrzeżeniem pkt. 3.2 bądź też zawieszenia czy rezygnacji z którejkolwiek z Usług przed upływem okresu promocyjnego, w których świadczone będą wszystkie Usługi o parametrach wskazanych w Umowie abonenckiej/Aneksie do Umowy abonenckiej zawartych na warunkach Promocji, przez Uczestnika Promocji lub przez Dostawcę usług z przyczyn leżących po stronie Uczestnika Promocji, w tym z powodu opóźnienia w uiszczeniu miesięcznych opłat abonamentowych, Uczestnik Promocji zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Operatora Opłaty wyrównawczej w wysokości całej ulgi przyznanej Abonentowi wskazanej w pkt. 2.2 a), 2.2 B) i 2.4, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy abonenckiej do dnia jej rozwiązania. Umowa abonencka w zakresie Usługi objętej Regulaminem Promocji jest zawarta na czas oznaczony, wskazany w zdaniu poprzedzającym. Dla uniknięcia wątpliwości Strony ustalają, że postanowienia powyższe nie dotyczą rezygnacji Uczestnika Promocji z usługi dodatkowej – Bezpieczny Internet.

2.7. W przypadkach określonych w pkt. 2.6., które wystąpią w Przedłużonym Okresie Promocyjnym Uczestnik Promocji zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Operatora Opłaty wyrównawczej w wysokości całej ulgi przyznanej Abonentowi w danym Przedłużonym Okresie Promocyjnym wskazanej w pkt. 2.5., pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od pierwszego dnia Przedłużonego Okresu Promocyjnego do dnia rozwiązania Umowy abonenckiej. Umowa abonencka w zakresie Usługi objętej Regulaminem Promocji jest zawarta na czas oznaczony odpowiadający Przedłużonemu Okresowi Promocyjnemu.

2.8. Abonent zobowiązany jest do uiszczenia Opłat aktywacyjnych oraz ceny sprzedaży Urządzeń abonenckich, o których mowa w pkt. 2.1. B) razem z płatnością opłat abonamentowych za pierwszy miesiąc korzystania z Usługi oraz uiszczania opłat abonamentowych w terminach zgodnie z postanowieniami Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.

2.9. Dotychczasowi Abonenci Dostawcy usług zwolnieni są z obowiązku ponoszenia Opłaty aktywacyjnej za Usługę, która była już przez Abonenta (lub jego domowników) aktywowana na mocy wcześniej zawartych Umów abonenckich i jest świadczona w danym Lokalu, jeżeli Abonent ten (lub jego domownicy) nie jest związany w chwili podpisania Umowy/Aneksu na warunkach Promocji żadnymi innymi warunkami promocyjnymi.

2.10. Podwyższenie standardowej miesięcznej opłaty abonamentowej za daną Usługę na zasadach określonych w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, powoduje podwyższenie promocyjnej opłaty abonamentowej, o kwotę podwyżki opłaty standardowej.

2.11. W zakresie nieuregulowanym w Cenniku Promocji obowiązują odpowiednie Cenniki Operatora lokalnego.

2.12. Abonentowi przysługuje prawo rozwiązania Umowy Abonenckiej w zakresie Usług wskazanych zgodnie z pkt. 2.2. a) ze skutkiem na koniec każdego okresu promocyjnego (w tym Przedłużonego Okresu Promocyjnego), za wypowiedzeniem złożonym w ostatnim miesiącu danego okresu promocyjnego (w tym Przedłużonego Okresu Promocyjnego).

2.13. Zmiana miejsca świadczenia Usług jest równoznaczna z niedotrzymaniem warunków Promocji i skutkuje obowiązkiem zapłaty na rzecz Dostawcy usług Opłaty wyrównawczej analogicznie jak w przypadkach określonych w 2.6 lub 2.7., chyba że Uczestnik Promocji zawrze Umowę abonencką/Aneks do Umowy abonenckiej na warunkach aktualnie obowiązującej promocji typu Cyfrowy Dom i wybierze zestaw pakietów Usług w cenie nie niższej niż zestaw wskazany zgodnie z pkt. 2.2 a), a także spełnione będą warunki, o których mowa w pkt. 1.3,1.4 i 1.5 Regulaminu Promocji.

 

3. POSTANOWIENIA KONCOWE

3.1. Uczestnicy Promocji, którzy w dniu ogłoszenia Promocji korzystają z Usług na warunkach wcześniejszych promocji, mogą wybrać zestaw pakietów Usług zgodnie z Cennikiem Promocji, z zastrzeżeniem pkt. 1.3. – 1.6. oraz pod warunkiem wyboru zestawu usług o sumie opłat nie mniejszej niż posiadany obecnie. Dla Uczestników Promocji, których w dniu ogłoszenia Promocji obowiązuje wcześniej zawarta Umowa abonencka na warunkach promocji typu Cyfrowy Dom do okresu wskazanego w pkt. 2.7. nie zalicza się czasu korzystania z uprzednio wybranego zestawu pakietów Usług.

3.2. W ostatnim miesiącu okresu promocyjnego (w tym Przedłużonego Okresu Promocyjnego) Uczestnicy Promocji mogą wybrać zestaw pakietów Usług zgodnie z Cennikiem Promocji, z zastrzeżeniem pkt. 1.3., 1.4. i 1.5.

3.3. Promocje organizowane przez Dostawcę usług w tym samym okresie nie łączą się chyba, że regulamin danej promocji stanowi inaczej.

3.4. W zakresie nieuregulowanym Regulaminem Promocji, obowiązują warunki świadczenia Usług przez Dostawcę usług zgodnie z Umową abonencką, Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oraz odpowiednimi cennikami świadczenia Usług Dostawcy usług. Pojęcia pisane wielką literą, nie zdefiniowane w Regulaminie Promocji, mają znaczenie określone w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.

 

Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami niniejszej Promocji, Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oraz cennikami świadczenia Usług Dostawcy usług oraz że je w pełni akceptuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz będzie, że znowu narzekam, ale jeśli będą w takiej formie jak ten, o którym właśnie czytam to będą skierowane tylko do klikającej młodzieży wakacyjno-szkolnej :)

 

Jak już wspominaliśmy wcześniej - biletów mamy sporo na poszczególne mecze, więc i formy i miejsca, w których będzie można je otrzymać będą różnorodne. Tak samo jeśli chodzi o inne sprawy związane z Kolejorzem - chcemy możliwie najciekawiej wykorzystać współpracę, również z korzyścią dla naszych Abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to po co braliście 100 albo 250? skoro takie same prędkości są przy 50mb :lol2:

Bo, kuźwa, innego pakietu nie było z interesującą mnie ofertą TV :lol2:

Nie moja wina, że w inei pakiety sztywne jak drąg i wybór porażający - normalnie pogubić się można w wielości opcji :lol2:

Ale jak za coś płacę to fajnie by było to mieć.

 

Gamonie dopisujcie jaki macie modem, router, sieciówkę. Czy łączycie się po kablu czy bezprzewodowo. Konkrety

Gamoniu, Thomson870, kabel bezpośrednio do kompa. W takiej konfiguracji testuję łącze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gamoniu, Thomson870, kabel bezpośrednio do kompa. W takiej konfiguracji testuję łącze.
Dokładnie Gamoniu ja też na sztywno po kabelku w Cisco 3925.

 

No już lepiej gamonie. A teraz zamiast podawać wyniki flashowych testów, ściągnijcie plik testowy: http://speedtest.inea.pl/

 

Wasze rzęchy powinny uciągnąć zapis tych kilkunastu MB/s na dysk. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja składałem w podobnym przypadku reklamację x lat temu i obniżyli opłatę za internet w następnym miesiącu w okolice cenowe pakietu, który odpowiadał temu, jak działało to u mnie. Zapłaciłem za neta niecałą połowę kwoty i nagle wszystko zaczęło działać z pełną prędkością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być masa. Jeśli chodzi o speedtesty to już nam wrzucano takie screenshoty, gdzie w zakładce obok było widać aktywne ściąganie jakiegoś pliku.

 

Jeśli problem jest, to prosimy o kontakt z infolinią, zgłaszanie reklamacji. Rozumiemy, że na forum informujecie innych o zaistniałej sytuacji, ale oczekiwanie, że na każdą wrzutkę obrazka na forum będziemy odpowiadać jest przesadzone - próbowaliśmy pośredniczyć w pomocy, ale to jest tylko pośredniczenie. Najskuteczniejsze jest dotarcie standardowymi kanałami.

 

Mam pytanie do Inei.Czy w Koninie jest taka sama oferta cyfrowa jak w innych miastach WLKP?

 

Tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj ok. 16:00 na Olszynce 6 spawano światłowody, ale po rozmowie chłopaków z bazą raczej za wiele, to nie dalo i faktycznie. Takie prędlości jakie były do tej pory, utrzymuja sie nadal. Dla kolegi gamonia pliczek .dat poszedł 4945 KB/s na setce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi przy mojej setce ciągnie ich plik z prędkością oscylującą 50-60 Mb/s po kablu. Bywało lepiej bo kiedyś nawet w porywach dobijało do 80Mb/s ale to było kiedyś. Jak będę miał wolne to pomęczę się z plikami testowymi INEI porobię zrzuty ekranu i będziemy walczyć o swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...