Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

A kiedy Inea?

 

 

East&West z HbbTV

Dowiedzieliśmy się, że cyfrowa telewizja kablowa East & West, która ulokowana jest w okolicach Poznania – udostępnia swoim abonentom odbiór telewizji hybrydowej w standardzie HbbTV.

Tak samo jak w przypadku TVC Gawex, wymagany jest dowolny pakiet cyfrowy, odbierany za pomocą modułu CAM oraz oczywiście telewizor wspierający technologię HbbTV podłączony do Internetu.

Cieszy nas ta inicjatywa telewizji kablowych i czekamy na informacje o kolejnych kablówkach wspierających HbbTV.

 

Zródło: hbbtv.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do INEI jaka będzie wasza odpowiedź na to: :?: Od kiedy itd :?:

Bo chyba jeden zero dla nich i teraz jestem ciekaw, jaki dacie mi argument, aby od was nie odejść i za ile. :>

Pisaliśmy już o sytuacji na Winogradach i nie chcemy drążyć tematu dalej. Większe liczby mieli już wcześniej, a mimo to zamiast czekania, aż Abonenci nas opuszczą i będą szturmować ich biura, podejmowane są próby z odłączeniem prądu.

 

A tak na marginesie - informacja o nowych kanałach HD na fb jest, na forum jest, na stronie oficjalnej NIE MA!

Nie wynika to z naszej złej woli, a dość żmudnych ustaleń komunikatu z nadawcą. Bywa tak, że nadawca ma swoją politykę informacyjną, my swoją i trzeba znaleźć kompromis.

@INEApl Co z klientami, którzy chcą korzystać wyłącznie z telewizji i internetu a nie potrzebują telefonu i/lub internetu mobilnego? Czy dla nich nie będzie już żadnej oferty i będą musieli dopłacić minimum 10 zł do niepotrzebnych im usług?

Nie rozst[beep]my, że 2-paki nie wrócą, ale w tym momencie są 2 opcje:

- dobranie usług pojedynczo

- wybranie pakietu z większą liczbą usług.

ale ja nie chce z nikim walczyc wlasnie w tym caly sens... chce placic ile chca... ale chce zeby wsio bylo ok. gdyby mi ktos ten net i tv dal za darmo to bym siedzial i dziekowal ze mam... a tak tranzakcja wymienna ja kase oni mi usluge... mam gdzies obnizenie abo skor na telefony wydalem pewnie ze 2 razy wiecej nie mowiac juz o czasie zmarnowanym.. nikt nie liczy ze w ciagu godziny pracy moge zarobic np 50 pln a marnuje ja na dyskusje z konsultantem ktory i tak nie umie mi pomoc.

 

walka z waitrakami... ale nie odpuszcze...

@Mecenas1981

 

Faktycznie opis całej Twojej przeprawy nie brzmi dobrze i pozostaje tylko przeprosić, że taka sytuacja miała miejsce. Mamy nadzieję, że uda się wrócić do wcześniejszego stanu zadowolenia z naszych usług i obslugi. Dane podawałeś nam na PW, więc przekazaliśmy je do Działu Jakości i ktoś się z Tobą skontaktuje.

Co do wcześniejszych uwag na temat call center to sprawa trafiła już do przełożonego tego działu i w jego rękach zostawiliśmy jej przeanalizowanie i konsekwencje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozst[beep]my, że 2-paki nie wrócą, ale w tym momencie są 2 opcje:

- dobranie usług pojedynczo

- wybranie pakietu z większą liczbą usług.

 

Przykre, bo niestety ze stratą dla potencjalnego klienta... Gdzie zatem podziewa się, jakże ważne, dla Inei "zadowolenie klienta"?... :roll:

Ze swojej strony proponuję przekazanie postulatu władzom przywrócenia 2-paków TV+INT.STACJ. obok istniejących od niedawna.

Przecież chyba sam zgodzisz się ze mną, że przedstawione wyżej "2 opcje" są po prostu wyjątkowo niekorzystne dla osób, które nie chcą usług mobilnych, nieprawdaż?...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, że dla użytkowników chcących tylko i wyłącznie internet oraz tv 2-paki wychodziły nieco korzystniej. Jeśli chodzi o przekazanie uwag to są one na bieżąco zbierane, opisywane i przekazywane, a w przypadku ich nasilenia jak to miało miejsce 2 dni temu tym bardziej.

 

@Eleonor

Przypomniałem temat, czekam na odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha, ha gratuluje drogi Operatorze, całe szczęście zdążyłem i wykupiłem Internet 100Mb wraz z TV PVR, jeśli nie wrócą pakiety po zakończeniu się mojej umowy to na pewno się pożegnamy. Jak możecie nagle zmienić pakiety na tak niekorzystne? Co wy robicie?

 

 

Teraz wracamy do pojedynczych usług, dzięki którym można mieć więc wyboru w doborze dwupaku.

 

A można jaśniej?... W jaki sposób można sobie z pojedynczych usług dobrać dwupak, żeby cenowo było to znośne?... Nie interesują mnie akurat całkowicie usługi mobilne... Interesuje mnie 2-pak złożony z TV PVR + Interet stacjonarny 100Mb.

Do niedawna była to cena 139,90 zł... Teraz jeśli dobiorę ten sam zestaw pojedynczo to mamy: 69,90 + 89,90 = 159,80 zł !! Do tego powiedzmy 1 pakiet tematyczny i MaxHD i mamy 200 zł jak w pysk strzelił.

Cena za 100Mb "w pakiecie" za 69,90 jest tylko jeśli się weźmie, wraz z TV, telefon stacjonarny! No żesz :censored: Usługi ponoć zmierzają w stronę mobilności, ale żeby mieć dobrą cenę za 100Mb to MUSZĘ uwiązać się z tel. stacjonarnym, którego nie chcę i nie używam od 9 lat i zapewne jest wielu, którym ten telefon jest jak psu...

Troszkę niepoważne są te cenniki i polityka zresztą też... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do INEApl

 

Czy Inea będzie coś robić z EPG ? Chodzi mi o tych co mają Cam - teraz EPG jest pobierane przy kanale włączonym lub gdy wybierze się kanały z czestotliwośći 13400 - ładuje sie wtedy całe .. czy coś wogóle w tym temacie robicie czy to juz temat zapomniany

 

Otrzymałem odpowiedź, że wygląda to na specyfikę danego modelu TV. My nadajemy na wszystkich naszych częstotliwościach EPG. Na częstotliwości 234 jest puszczone dodatkowe EPG dla wszystkich programów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@INEApl

My wiemy, że nadajecie pełne EPG na jednej częstotliwości. Chcielibyśmy jednak abyście nadawali na wszystkich. Specyfika modelu TV nie ma tu nic do rzeczy gdyż "gubienie" EPG występuje co jakiś czas również na dekoderach i również w ich wypadku konieczne jest włączenie np programu TVP1. Jeżeli ktoś regularnie ogląda jedynkę w jakości SD nie jest w stanie dostrzec problemu.

Prosimy więc o ponowne zadanie pytania: "Czy możliwe jest aby pełne EPG było nadawane na wszystkich częstotliwościach a nie tylko na 234?"

 

edit:

Jeszcze jedno pytanie do działu technicznego: "Czy jest problemem przypisanie stacjom radiowym numeracji od 600 w górę? Obecnie numeracja jest chaotyczna - automatyczna."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mecenas1981

meczy mnie juz to wszystko... reklamacje skladalem ostatnio chyba 4 razy telefonów do call-center chyba dziesiat juz nawet nie licze kosztów za telefony bo bym sie pewnie przerazil... podczas rozmowy w ktorej dochodzilismy o dzialanie wifi a raczej jego brak spedzilem blisko godzine na rozmowe z konsultantem...

Masz rację, reklamacje w Inei są strasznie męczące i kosztowne jak się korzysta z ich Call Center. Nie mam pojęcia po co w ogóle istnieje taka infolinia w Inei, skoro nic nie można tam załatwić ani się dowiedzieć. Jedyne, pewne informacje, które tam można usłyszeć to te, które można samemu sprawdzić na swoim koncie w eBOA.

W czerwcu, kiedy zmieniałem internet na szybszy w pakiecie z mobilnym, Inea sama zmieniła mi abonament za TV na droższy! Usługa TV nie była wcześniej ani po podpisaniu nowej umowy powiązana pakietowo z internetem. Za czerwiec wystawili mi taki abonament, że złapałem się za głowę. Była reklamacja i skorygowali mi abonament aż o 40 zł! W lipcu otrzymałem nową fakturę i oczywiście była ponownie zawyżona (za TV). Godzinę rozmawiałem z TRZEMA różnymi konsultantami z Call Center by wyjaśnić przyczynę źle naliczonego abonamentu. Po kilku dniach oddzwania do mnie pracownica Inei z informacją, że faktycznie ich błąd ale informuje mnie, że na razie nie mogą nic zmienić, bo pracownica, która wprowadzała moje dane do systemu jest na urlopie! Później były reklamacje pisemne, bo standardowo telefoniczna nic nie dała, odpisał mi pracownik Inei - starszy specjalista do spraw jakości z informacją, że reklamacji telefonicznej nie można uznać za formalną i każe mi kolejny miesiąc czekać na rozpatrzenie reklamacji przez Ineę. Tego było już dla mnie za wiele, skonsultowałem sprawę z rzecznikiem praw konsumenta i wysłałem kolejne pismo reklamacyjne. Żeby nie przedłużać - zacząłem walkę dokładnie 12 lipca, a sprawa zakończyła się dla mnie pomyślnie DOPIERO 25 września!! Trzy miesiące prawie trwało korygowanie ICH pomyłki. Dodam, że zwrócili mi również koszty moich połączeń z call center.

Tak wyglądają właśnie standardy pracy Inei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz z nową ofertą 2 paków, nasza Inea będzie jeszcze lepsza :) Aż strach się bać kolejnych nowości! Kto wpada na takie pomysły? Teraz, aby mieć TV wraz z 100Mb muszę wydać sporo więcej pieniędzy? To jest nowa, lepsza oferta? Jak podpiszę umowę na sam TV oraz Internet stracę również sporą część gotówki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zycie nabiera tempa w INEI szczegolnie

 

 

na szczescie u mnie tez udalo sie zalapac na promocje tv +internet 100Mb za 155zl/mc lojalka na 18mcy

z opcja odnawiania sie promocji co 6 mcy ...

 

wiec jesli nadal beda tak INTENSYWANIE wpadac na pomysl by naciagac klienta na pojedyncze uslugi bo wychodzi drozej dla nich z korzyscia to tak szybko nie zejde z tej promocji z ktorej korzystam

a 3 lub 4paki z usluga ktora mnie nie interesuje a rajcuja INEE bo podwyzszam im slupki w sprzedazy absolutnie nie wchodza w gre w jaka gra INEA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meczy mnie juz to wszystko... reklamacje skladalem ostatnio chyba 4 razy telefonów do call-center ...

Problemem jest fakt, ze INEA chciała zalatwic sprawe "od reki" bez potrzeby skladania reklamacji. W twoim przypadku przy drugim telefonie powinna zostac przyjeta reklamacja, na ktora powinienes otrzymac odpowiedz w terminie do 30 dni. Niestety dzialania "od reki" w Twoim przypadku nie podzialaly i zamiast usprawnic rozwiazanie problemu przedluzylo sprawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam tak. wczoraj po 3 dniach wujasniania ile wynosi moja obecna platnosc udalo mi sie rozmawiac z tzw pacownikiem wyzszego szczebla - z dzialu jakosci. dopiero tam choc po dobrych 40 minutach i 3 rozmowach telefonicznych wyjasniono mi ile mam zaplacic. Rozmowa na bardzo wysokim poziomie - uzyskalem odpowiedzi na wszelkie moje pytania + dodatkowo przyspieszono sprawe ktorą podjął Inea.pl tu na forum a dotyczaca chyba nas wszystkich uzywajacych CC - arogancji i opryskliwosci pracownikow infolinii. mam obiecane ze wszystkie moje rozmowy a mysle ze bylo ich kilkadziesiat zostanie odsluchane i ew wnioski wyciagniete. Ponadto sympatyczna pani sprawdzila co sie dzieje z moja kolejna reklamacja i obiecala pilotowac temat do konca. wiec moje pytanie brzmi - czy nie mozna bylo tak od razu???

 

zobaczymy na chwile obecna inea nadrobila duzo w moich oczach a sam pracujac w podobnej braznzy wiem ze kient ktory mial problemy ale zostaly wszystkie rozwiazane po jego mysli jest najlepszym klientem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam do Was pytanie , czy ktos ma juz dekoder INTEK HD , jak on sie spisuje ? jaka jest jakosc obrazu z niego ? czy jest bardziej odporny na pikseloze przy byle pogorszeniu sygnalu jak to ma miejsce obecnie z mega czulymi dekoderami ADB ? adebowskie dekodery wlasnie z racji tej swojej mega czulosci roznie spisuja sie na programach hd , dzieki z gory za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz walnąłeś .... ta już to widze jak Inea takie coś wprowadza ..

 

Odtwarzacze dzis zaczynają się od śmiesznych sum - wszystko zależy od tego co kto lubi a jak lubisz dobrą jakośc to lepiej pliki mkv na dysku a nie na płytach

 

O nagrywarce płyt też zapomnij - po to wprowadzono HDCP by nie kopiowac -- masz dysk w dekoderze to tylko odtworzysz na tym na czym nagrałes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michalx1974, wiadomo dlaczego. Bo my abonenci prosimy o wartościowe kanały a co za tym idzie pewnie i drogie. Dlatego w INEI tak długo trwa wprowadzenie czegoś porządnego. FASHION TV (FASION ONE) czy ktoś to ogląda? Jest to pewnie kanał z gatunku tych, które płacą sieciom kablowym aby mogły się w nich znaleźć :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...