Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

2 tygodnie temu podpisałem nową umowę z Inea i wymieniłem modem z Cisco EPC3212 na Cisco WiFi EPC3925, zależało mi na WiFi i na routerze . Od tego czasu zaczęły się moje problemy z netem (wcześniej było wszystko dobrze) - co 2 dni, czasami codziennie modem (router) zaczyna nagle piszczeć (cicho ale słyszalnie) i traci połączenie z netem. Trzeba go wyłączyć i po chwili włączyć by wróciło wszystko do normy (czasami trzeba wyłączyć na dłużej niż chwilę), po jakimś czasie wszystko się powtarza. Zgłaszałem już problem na infolinię do serwisu, pan coś zdalnie sprawdził, po czym stwierdził że z modemem jest chyba coś nie tak i zalecił wymianę, co też uczyniłem. Niestety problem nadal występuje w wymienionym sprzęcie także. Nie wiem czy znowu wymieniać sprzęt, czy to może to jakiś inny problem, może łącze? Miał może ktoś z Was podobne problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko opcję naziemne, kablowe , satelitarne , cyfra+ n na kartę .

Musisz wybrać kablowe. Powinno Ci znaleźć ponad 200 kanałów. Część będzie odkodowana, min.TVP1 HD, TVP2 HD, TVP Kultura itd. Reszta powinna być zakodowana. Następnie włóź moduł CAM do slotu CI, i włącz jakiś kanał, który jest zakodowany, np. TVN24. Karta CAM powinna spowodować, że kanał będzie u Ciebie dostępny. i cała reszta z Twojego wykupionego pakietu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tematu paczki C+ w HD to jutro tak jak wspominaliście pojawi się w pakietach Komfort HD / PVR HD i faktycznie docelowo trafi do Max HD. Kiedy ? Prawdopodobnie nie wcześniej niż w listopadzie, wynika to z konieczności dopięcia ostatnich szczegółów z nadawcą.

Jeśli chodzi o inne kanały w HD - w tym momencie nie mogę zdradzić żadnych nazw ani terminów.

 

Co do 2 paków:

Dwupaki wprowawdziliśmy trochę eksperymentalnie w tym roku. Trochę się to sprawdziło, trochę nie, zresztą nawet tutaj pojawiały się zarzuty, że kombinacji 2 paków jest zbyt mało. Teraz wracamy do pojedynczych usług, dzięki którym można mieć więc wyboru w doborze dwupaku. Istnieje też ciekawa opcja z pakiety z mobilnymi, gdzie wychodzą 4 usługi w cenie 3.

Generalnie w pakietach staramy się promować usługi mobilne, w tę stronę zmierza rynek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do INEI jaka będzie wasza odpowiedź na to: :?: Od kiedy itd :?:

 

[b]Internet z WTvK nabiera tempa[/b]

Już od 1 października nastąpi kolejne zwiększenie prędkości dostępu do Internetu. Pakiet Komfortowy przyspieszy do 300 Mb/s pobierania oraz 150 Mb/s wysyłania, natomiast w pakiecie Standardowym prędkość pobierania wzrośnie do 30Mb/s, a wysyłania do 15Mb/s.

 

Bo chyba jeden zero dla nich i teraz jestem ciekaw, jaki dacie mi argument, aby od was nie odejść i za ile. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podłączony kabel do telewizora :
i teraz mam problem pod które gniazdo powinna być podłączona antena ANT1IN czy ANT2 satelite pytam ponieważ mam przewód zakręcany i podłączony pod ANT2 satelite czy jest to obojętne?.

logicznym jest, że raczej pod ANT 1 - zmień końcówkę, albo skołuj przejściówkę ;-)

 

jeżeli nie wykrywa ci kanałów nawet bez modułu CAM, to po prostu sygnał do TV nie dochodzi (ew zły kraj ustawiony i nie skanuje na kablu cyfrówki - ja mam u siebie ustawiony "--" - brak kraju, działa też Finlandia i Szwecja, ale w różnych TV może być inaczej)

Odnośnie tematu paczki C+ w HD to jutro tak jak wspominaliście pojawi się w pakietach Komfort HD / PVR HD i faktycznie docelowo trafi do Max HD.

dla posiadaczy modułów CAM, którzy nie mają ochoty skanować całego zakresu i odbudowywać listy kanałów - częstotliwość multipleksu z nowymi kanałami - 626 MHz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz wracamy do pojedynczych usług, dzięki którym można mieć więc wyboru w doborze dwupaku.

 

A można jaśniej?... W jaki sposób można sobie z pojedynczych usług dobrać dwupak, żeby cenowo było to znośne?... Nie interesują mnie akurat całkowicie usługi mobilne... Interesuje mnie 2-pak złożony z TV PVR + Interet stacjonarny 100Mb.

Do niedawna była to cena 139,90 zł... Teraz jeśli dobiorę ten sam zestaw pojedynczo to mamy: 69,90 + 89,90 = 159,80 zł !! Do tego powiedzmy 1 pakiet tematyczny i MaxHD i mamy 200 zł jak w pysk strzelił.

Cena za 100Mb "w pakiecie" za 69,90 jest tylko jeśli się weźmie, wraz z TV, telefon stacjonarny! No żesz :censored: Usługi ponoć zmierzają w stronę mobilności, ale żeby mieć dobrą cenę za 100Mb to MUSZĘ uwiązać się z tel. stacjonarnym, którego nie chcę i nie używam od 9 lat i zapewne jest wielu, którym ten telefon jest jak psu...

Troszkę niepoważne są te cenniki i polityka zresztą też... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie słusznie zauważyłeś, że chodzi o zwiększenie sprzedaży telefonów. No i masz teraz bardziej elastycznie ale i drożej...

Co do CAM w samsungu - pewnie trzeba wybrac kraj typu Szwecja, aby DVB-C sie uaktywniło.

A tak na marginesie - informacja o nowych kanałach HD na fb jest, na forum jest, na stronie oficjalnej NIE MA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wy sie dziwicie ze nie na info na www skoro sami nie ogarniaja tematu...

 

dostalem ostatnio pismo - odpowiedz na moja reklamacje w ktorej stoi jak byk ze obnizaja mi abonament o 65 pln.

dzis dzownie zeby dowiedziec sie ile mam dokladnie zaplacic i co mnie juz nie zaskoczylo nikt z konsultantów nie umial mi odpowiedziec na to chyba niezbyt trudne pytanie... mimo ze w czerwcu mialem wszystko na zero przy zawieraniu nowej umowy... dzis dowiedzialem sie ze mam z czerwca jakas nadplate 9 pln pozniej lipiec na zero wyrownany - sierpien mimo ze zaplacilem pelna kwote 129.90 to nie wiadomo dlaczego powinienem wg inei zaplacic tylko 107 zl.. we wrzesniu okazuje sie za mam juz kolejna nadplate 43 pln wiec teoretycznie wychodzi ze 130 - 65 (reklamacja) - 43 nadplata to szanownej ineii wychodzi ze i tak musze zaplacic blisko 56 pln... rozmawialem dzis z 2 konsultantami po blisko 30 minut i nikt nie umial mi odpowiedziec na pytanie jak to jest... wiec zadam publiczne pytanie czy abonament w pakiecie cyfrowy dom V4.0 jest jakis ruchomy - co miesiac dowolne kwoty do zaplaty??

 

paranoja - nikt nic nie wie - wciaz sprzeczne informacje a jak mi powiedziano - dział kontroli jakosci juz nie pracuje a to on zamieszal cos w systemie... ale co mnie to obchodzi...

user inea.pl stara sie zrobic dobre wrazenie na forum i prosi mnie o podanie namiarów na pw celem wyjasnienia poprzednich moich uwag odnoscie [beep]tawa i arogancji konsultantów a pozniej cisza w temacie...

 

jestem zdegustowany zachowaniem inea przykro mi ze mimo kilku letniej "współpracy" grupa osob zatrudnionych w tej firmie psuje moj poglad na INEA. a co w prosty sposob przeklada sie na moja opinie wyrazana tu na forum publicznym. Zapewne moja wypowiedz nie spowoduje ze zachece kolejnych klientów a szkoda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze powinienem ale pracuje... na 2 etatach... ostatnio juz tak bylo jak poszedlem wymieniac modem na ruter... poniedzialek 1,5 h siedzenia w BOK zeby sie dowiedziec ze wlasnie ostatni "wyszedł" choc przed wysiedzeniem tych 1,5h zapytalem czy sa na wymiane... uslyszalem ze beda w środe... wiec zarejestrowalem sie na www na srode... byly a i owszem ale nie wprowadzone na stan wiec odbilem sie 2 raz... w czartek dopiero mi wymieniono... ale nikt nie powiedzial mi na miejscu zeby uzywac wifi musze podpisac aneks wiec po powrocie do domu infolinia - usłyszalem wiesci i do BOKu tym razem bez rejestracji na godzine kolejne godzinne oczekiwanie na aneks...

 

meczy mnie juz to wszystko... reklamacje skladalem ostatnio chyba 4 razy telefonów do call-center chyba dziesiat juz nawet nie licze kosztów za telefony bo bym sie pewnie przerazil... podczas rozmowy w ktorej dochodzilismy o dzialanie wifi a raczej jego brak spedzilem blisko godzine na rozmowe z konsultantem...

 

ja sie pytam co sie stalo ze przez 4 lata bylo idealnie a teraz mam pod gorke?? widocznie ilosc nie przeklada sie na jakosc...

 

z mila checia polemizowalbym z sympatycznymi paniami w BOKU ale nie mam na to czasu wiec dzwonie na infolinie bo dla mnie jedno i to samo ale widac.... mam mylne wyobrazenie...

 

przykro mi jedynie ze jestem w taki sposob traktowany po tylu latach wspolpracy ale chyba inea wychodzi z zalozenia - jeden mniej jeden wiecej zero roznicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje Ci sobota o ile mieszkasz w zasięgu biur które mają być otwarte.

http://inea.pl/pag/pl/1309.php

 

Ja już przerabiałem ponad rok walki ale warto było. To co mieli poprawić - poprawili. Też korektę faktur dali. Ważne że teraz jest już prawie OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nie chce z nikim walczyc wlasnie w tym caly sens... chce placic ile chca... ale chce zeby wsio bylo ok. gdyby mi ktos ten net i tv dal za darmo to bym siedzial i dziekowal ze mam... a tak tranzakcja wymienna ja kase oni mi usluge... mam gdzies obnizenie abo skor na telefony wydalem pewnie ze 2 razy wiecej nie mowiac juz o czasie zmarnowanym.. nikt nie liczy ze w ciagu godziny pracy moge zarobic np 50 pln a marnuje ja na dyskusje z konsultantem ktory i tak nie umie mi pomoc.

 

walka z waitrakami... ale nie odpuszcze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...