Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Ale manipulacja z tym 5 zł na cele charytatywne. Chodzi oto aby ludzie się skusili na charytatywne aby pomóc a tym samym zwiększyć sprzedalność i aby okazało się to opłacalne i w przyszłości też tylko tak było. Jak chce się wpłacić to lepiej wpłacić na jakąs organizację a nie tam gdzie takie cwaniactwo i sztuczki aby okazało się opłacalne w PPV i, że ludzie chętnie korzystają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo czekaliśmy ale w końcu pojawiła się wspaniała promocja INEA. Internet stacjonarny 45Mb/s + internet mobilny 1GB + darmowy dostęp do WiFi i hotspotów. To wszystko tylko za 49,90zł miesięcznie. Szczegóły pod linkiem : http://bayimg.com/IABhNaAEP Drodzy surferzy taka promocja wymaga szerokiego nagłośnienia bo Inea w swojej skromności zapomniała się nią pochwalić. Ku chwale Inei prześlijcie tę wiadomość z linkiem do wszystkjich znajomych. Niech wreszcie skorzystają z porządnej promocji. Grzech nie podzielić się takimi informacjami. Poproście znajomych aby oni powiadomili swoich znajomych.

A przy okazji pytanie do INEA : Dlaczego jesteście tak skromnie promujecie tak atrakcyjną ofertę? Proponuję umieścić tę promocję w dodatku do gazet. A może lepiej na bilbordach. Inea jeżeli brakuje wam środków na reklamę to pomożemy. Tak ta promocja spodobała się moim znajomym, że jesteśmy gotowi ufundować Inea płatne ogłoszenie o niej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale manipulacja z tym 5 zł na cele charytatywne. Chodzi oto aby ludzie się skusili na charytatywne aby pomóc a tym samym zwiększyć sprzedalność i aby okazało się to opłacalne i w przyszłości też tylko tak było.

 

Nie wiemy jak będzie w przyszłości, nie do nas należy decyzja i właściwie dla nas bez różnicy czy mecz będzie pokazywać TVP , Polsat czy Polsat Sport. Ważne żeby nasi Abonenci mieli do niego dostęp. W tym przypadku WŁAŚCICIEL PRAW podjął decyzję o takiej formie dostępu do meczu, więc mieliśmy do wyboru albo zapewnić naszym Abonentom możliwość decyzji i wykupienia bądź nie wykupienia transmisji, albo nie zrobić nic (i narazić się na głosy typu 'a upc czy multimedia to pokazują w ppv a INEA jak zawsze w tyle'.

Żeby uciąć dyskusje na temat zasadności pokazywania w PPV zdecydowaliśmy się przekazać naszą 'górkę' z tych 20zł na fundację - chcemy być w tej dyskusji bezstronni a brak zysku taką bezstronność chyba w tym przypadku najlepiej zapewnia.

Nie szukajcie więc tu żadnych spisków bo z zaistniałem sytuacji staraliśmy się wyjść najbardziej neutralnie jak to tylko możliwe.

 

@oburzony2

 

Powtarzamy - z oferty promocyjnej można skorzystać bez względu na lokalizację. Przypomnimy o tym konsultantom, bo najwyraźniej opacznie zrozumieli przesłany do nich komunikat. Dzięki za wyłapanie takiej sytuacji. Jeśli chodzi o promowanie produktów i usług to pozwól, że to my będziemy decydować co wysuwamy na pierwszy plan. Na szczęście nie ma obowiązku równego obdzielenia billboardami czy ulotkami każdej z oferowanych promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtarzamy - z oferty promocyjnej można skorzystać bez względu na lokalizację. Przypomnimy o tym konsultantom, bo najwyraźniej opacznie zrozumieli przesłany do nich komunikat.

 

1. Czy chodzi o promocję net 25MB + mobilny za 19,90?

 

2. Proszę o uściślenie: rozumiem, że zgodnie z procedurami sprzedażowymi w INEA konsultant nie ma obowiązku proponowania i informowania o określonej promocji. Czy jednak konsultant ma prawo odmówić mi skorzystania z promocji, o której sam się dowiedziałem, że istnieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy chodzi o promocję net 25MB + mobilny za 19,90?

 

Żeby być precyzyjnym - takiej oferty już nie ma. Jest wspomniana wyżej 45Mb/s + 1GB mobilnego za 49,90zł. Natomiast trzymamy się zasady, że wszędzie można skorzystać z każdej promocji znajdującej się w ofercie.

 

2. Proszę o uściślenie: rozumiem, że zgodnie z procedurami sprzedażowymi w INEA konsultant nie ma obowiązku proponowania i informowania o określonej promocji. Czy jednak konsultant ma prawo odmówić mi skorzystania z promocji, o której sam się dowiedziałem, że istnieje?

 

Szeroki wachlarz promocji pozwala konsultantowi na elastyczne podejście do klienta, poszerza jego możliwość skutecznej sprzedaży produktu - to chyba oczywiste. Tak samo w różnym zakresie są one komunikowane i promowane.

Natomiast odpowiadając na pytanie - masz prawo skorzystać z każdej promocji, która w danym momencie znajduje się w ofercie.

 

Jeszcze raz - nieporozumienie wynikło prawdopodobnie z faktu niewłaściwego odczytania komunikatu. Informowaliśmy konsultantów o wysyłce pism do mieszkańców Winograd, w których informowaliśmy o ofercie, a nie ograniczeniu oferty tylko do mieszkańców tej dzielnicy. Dziękujemy raz jeszcze, że zwracacie na to uwagę - dzisiaj dołożymy starań, żeby sytuacja się nie powtarzała. Na koniec powtórzymy - można skorzystać z oferty niezależnie od lokalizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo dyskusji "promocyjnej" która rozgorzała, może ktoś mnie jednak poratuje informacją: czy dekodery inei HD (bez twardego dysku) mogą konstruktywnie współpracować z nagrywarkami blu-ray z twardym dyskiem (takimi nie od inei)?

Bo mam odczucie że jednak nie, że nagrywanie byłoby możliwe tylko z kanału akurat ustawionego w dekoderze, co jest mało wygodne.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest w tej chwili promocja: internet 45 Mb/s + 1Gb (mobilnego) za 49,90 zł

Ale pytanie jest proste: dlaczego nigdzie nie ma informacji o tej promocji??????? od czego strona http://www.inea.pl, ew. FB ?

To jest kolejna promocja na zasadzie cicho sza, niezorientowany klient kupi drożej, natomiast "garstka" w rozmowie z pracownikiem upomni się o 49,90 zł??

 

Gdzie można zajrzeć do REGULAMINU powyższej promocji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

USTAWA z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne

Art. 61. ust.3

Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych określa w cenniku

usług telekomunikacyjnych, zwanym dalej „cennikiem”, ceny za przyłączenie

do sieci, za usługi, za obsługę serwisową oraz szczegółowe informacje dotyczące

stosowanych pakietów cenowych oraz opustów.

Art. 61. ust.4

Cennik jest podawany przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych

do publicznej wiadomości oraz jest dostarczany abonentowi, który

udostępnił swoje dane, o których mowa w art. 60a ust. 1a, nieodpłatnie wraz z

warunkami umowy lub umową, jeżeli strony zawarły umowę w formie pisemnej,

o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, w tym o

zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, a także na

każde jego żądanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@oburzony2

Ustawa nie odnosi się do promocji i ofert specjalnych.

Poza tym nikt Cie przecież nie zmusił do korzystania z usług Inei. Inea działa tak a nie inaczej i nic się nie zmieni z powodu kilku oburzonych... Zmien operatora na innego (np. orange) i użalaj się na niego.

 

@leszel

Z dekodera nagrasz tylko to co w nim aktualnie widzisz i nie możesz podłączyć nagrywarki kablem HDMI bo zabezpieczenie HDCP nie pozwoli na odbiór sygnału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@oburzony2

 

Widzisz subtelną różnicę między Cennikiem Usług a Cennikiem Promocji?

Cenniki Usług i niektórych, wybranych promocji, są dostępne z tego co widzę na stronie www. Inea z tego co mi wiadomo działa na zasadach rynkowych, jest przedsiębiorstwem prywatnym i jak mają ochotę, to będą promować Internet za 1 zł, a jak będą mieli taki kaprys, to będą promować Internet za 99 zł, nie wspominając o promocji za 1 zł. Ich biznes.

Sili się ten biedny człowiek z agencji obsługującej Inea, żeby Ci nie napisać wprost co myśli o Twoim krzykactwie, ale siłą rzeczy nie może. Wczytaj się uważnie w poniższy fragment i wyciągnij wnioski:

Jeśli chodzi o promowanie produktów i usług to pozwól, że to my będziemy decydować co wysuwamy na pierwszy plan. Na szczęście nie ma obowiązku równego obdzielenia billboardami czy ulotkami każdej z oferowanych promocji.

 

Edit:

Kolega wyżej mnie uprzedził.

Jeszcze jedno.

Na każdym, ale to każdym forum poświęconym jakiemukolwiek usługodawcy toczą się te same dyskusje, że złodzieje, że kłamcy i że w ogóle to jak oni śmią obniżyć ceny nową promocją w czasie trwania mojej umowy, gdzie zobowiązałem się płacić określoną kwotę przez x czasu.

No łapy opadają czasami.

Należy punktować i krytykować ewidentne błędy, ale nie można wymaga od usługodawcy działalności charytatywnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pewien dylemat, i chciałbym prosić kolegów o radę, otóż od pewnego czasu zauważyłem że INEA wybudowała swoją infrastrukturę w miejscowości, w której mieszkam, aktualnie posiadam Orange FreeDom po kablach TP 6mb/s bo więcej na starej miedzi nie pójdzie. Mam kilka pytań odnośnie działania i funkcjonowania internetu:

1. Jak wychodzi z prędkościami? Czy przy podpisaniu umowy na 100Mb/s faktycznie takowe prędkości są, czy może minimalnie niższe? (prosiłbym może o jakiegoś speed testa)

2. Czy internet Inei jest niezawodny? Występują jakieś awarie?

3. Jakie urządzenie musiałbym kupić aby te 100Mb/s osiągnąć? Preferuje TP LINKI

4. Czy jesteście zadowoleni z Inei?

 

Prosiłbym o rzetelne odpowiedzi, dziękuje i Pozdrawiam

Siarczek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@shider i @janol

Niestety nie macie racji. Ustawa jasno mówi, że w cenniku muszą być informacje o stosowanych pakietach i opustach.

 

Argument, że Inea to firma prywatna i moze robic co chce jest słaby. Każda firma musi przestrzegać prawa, w tym prawa konsumentów do pełnej informacji o cenach i promocjach. Jako klienci mamy prawo znać pełny cennik tak aby wybrać usługę, która najlepiej nam odpowiada, a nie tą która wedlug konsultanta jest dla nas najlepsza. Owszem promocje są czasami kierowane dla szczególnych klientów ale tutaj promocja jest dla wszystkich wiec strasznie dziwny jest brak informacji na stronie inea.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę koledzy, że macie problem aby czytać ze zrozumieniem. Wyraźnie w art.61ust.3 jest napisane : "...szczegółowe informacje dotyczące stosowanych pakietów cenowych oraz opustów." Dla jasności opust to inaczej upust,ulga. Zatem cennik powinien zawierać wszystkie ceny w tym promocyjne i taki cennik zgodnie z art.61ust.4 powinien być podany do publicznej wiadomości niezależnie od tego czy to jest firma prywatna czy też nie. Wymogi te trzeba spełnić nawet jak się nie ma na to ochoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając na Wasze wątpliwości.

 

Gdzie można zapoznać się z regulaminem? W naszych kanałach sprzedażowych (przypominamy, ze strona www taką nie jest). Nasi Konsultanci przedstawiają warunki promocji wszystkim zainteresowanym Klientom. Można się też z nimi zapoznać osobiście.

 

Jeśli chodzi o cennik to cennik główny zawsze jest podawany do publicznej wiadomości. Warunki danej promocji zawsze są dostępne w regulaminie promocji. To są dwie różne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne jest rozumienie zwrotu "do publicznej wiadomości" przez Inea.

Sam miałam nie tak dawno problem z podpisaniem umowy promocyjnej na internet. Oferta była, ale w Koninie za [beep]kę nie chcieli mi jej sprzedać. Sprawę udało się załatwić dopiero przy pomocy człowieka z Inei udzielającego się na tym forum.

 

BTW pojawiają się na tym forum czasami PRowcy Inei, zachwalając usługi tego operatora, dwa, trzy posty pochwał i milkną. Nie zwracać na nich uwagi. Parę lat temu podobną taktykę stosowała sieć Play, wchodząca na nasz rynek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea skąd twój pomysł z cennikiem głównym. Prawo telekomunikacyjne nakazuje umieszczenie wszystkich cen w cenniku (liczba pojedyncza ). Więc proste pytanie dlaczego nie macie wszystkich cen w cenniku i czego się wstydzicie ?

 

ok, w takim razie przeczytaj jeszcze raz tamto zdanie wykreślając główny. odpowiadając na drugie pytanie - podając wszystkie ceny w cenniku a ceny promocyjne w regulaminie promocji nie wstydzimy się niczego

 

 

Sam miałam nie tak dawno problem z podpisaniem umowy promocyjnej na internet. Oferta była, ale w Koninie za [beep] nie chcieli mi jej sprzedać. Sprawę udało się załatwić dopiero przy pomocy człowieka z Inei udzielającego się na tym forum.

 

Jeśli napotykacie na tego typu problemy koniecznie je nam zgłaszajcie. Nie powinny one mieć miejsca, więc informacja, że się pojawiają pozwala nam podnosić kwalifikacje sprzedawców/konsultantów w określonych punktach.

 

BTW pojawiają się na tym forum czasami PRowcy Inei, zachwalając usługi tego operatora, dwa, trzy posty pochwał i milkną. Nie zwracać na nich uwagi. Parę lat temu podobną taktykę stosowała sieć Play, wchodząca na nasz rynek.

 

Mylisz się drogi thx. Jedyna droga, jaką komunikują się PRowcy INEA na tym forum jest to konto. Być może jacyś pracownicy naszej firmy hobbystycznie na forum się udzielają, natomiast nie jest to żadna 'taktyka' jak to szumnie nazwałeś. Zresztą czytając ten temat 2/3 postów to słuszna lub niesłuszna krytyka. Nie odbieraj nam złudzeń, że te neiliczne pozytywne są prawdziwe :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...