Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma co skanować, bo tam nic więcej nie ma. Jest:

- jesteś w Inea > zmień pakiet na komfort hd za 0zł

- nie jesteś w Inea > zamów pakiet komfort hd.

Oczywiście co do 1 zapewne bujają, bo w razie zmiany z sd na hd podniosą cenę o 5zł (dokładnie tak jak było dotychczas) a nowy klient nie ma już wyboru cenowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO to nie wina modemu, a karty wifi w komputerze, która po prostu "nie wyrabia" przy takiej prędkości i zawiesza się. Napisz model.

pisales do mnie kolego w sprawie przerywanego polaczenia wifi przy sciaganiu plikow z szybsza predkoscia

 

Realtek RTL8191SE Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC

 

zmienilem w opcjach na b g , pozniej b , a ustawione jest na b g n , i jakkolwiek ustawie wciaz tak samo ZRYWA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinny być, u mnie wszystkie są aktywne.

 

Jaki masz dekoder? Technisat?

 

http://eastwest.com.pl/uploads/instrukc ... K-K3Xe.pdf

 

UWAGA!!!! lista kanałów jeżeli masz poukładaną niestety zostanie skasowana i będziesz musiał poukładać ją od nowa. Jak to nie pomoże dzwoń po technika lub przejdź do BOA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO to nie wina modemu, a karty wifi w komputerze, która po prostu "nie wyrabia" przy takiej prędkości i zawiesza się. Napisz model.

pisales do mnie kolego w sprawie przerywanego polaczenia wifi przy sciaganiu plikow z szybsza predkoscia

 

Realtek RTL8191SE Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC

 

zmienilem w opcjach na b g , pozniej b , a ustawione jest na b g n , i jakkolwiek ustawie wciaz tak samo ZRYWA

 

b to max 11MBit w praktyce połowa czyli w okolicach 5Mbit, G - 54 czyli max 20 (tyle u siebie wyciągam), jeśli chcesz wykorzystać max łącza to tylko stand. n, jeśli masz taką możliwość to ustaw "only n".

 

Poza tym wifi przy takiej prędkości raczej nie będzie pracować stabilinie i pełne wysycenie może spowodować zawiechy. Po prostu nawet standard n nie działa dobrze przy takich prędkościach (osiągniesz max 75Mbit). Najlepszym dowodem jest to, że via lan wszystko działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no OK OK

na wifi max mam polaczenie 72mb/s tak wyswietla mi w zakladce polaczenia bezprzewodowe w windows

 

czyli mam rozumiec ze jal wczesniej mialem net 25mb to wyrabialo wifi , a teraz jak podnioslem predkosc to wifi dostaje zadyszki

 

dziwny proceder , czyli kazdy tak ma z wifi przy necie 100mb czy tylko ja ??

niestety samego standardu N nie moge ustawic

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są mega słabi!!! Czy to jest takie trudne??

Klient zgłasza usterkę >>> próba naprawy przez telefon >>> klient weryfikuje to u siebie i jeśli jest ok to brawo, a jeśli nie to wysyłają technika bezpośrednio do klienta >>> dziękuję i do widzenia, wszyscy są zadowoleni! Maksymalny czas całej operacji 2 dni. Wygląda to całkiem do ogarnięcia nawet dla opornych... Chęci, chęci i jeszcze raz chęci, a nie w [beep]ie, w [beep]ie i jeszcze raz w [beep]ie to mamy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co użytkownik 456play wcześniej pisał technik u niego był, prawda?. My natomiast skontaktowaliśmy się tutaj na priv prosząc o lokalizację żeby zweryfikować podjęte działania, tej informacji nie uzyskaliśmy. Prosiliśmy również o:

 

Efekt możemy minimalizować przez zmianę kanału pracy radia modułu WiFi oraz przełączenie trybu pracy modułu WiFi modemu na „only G” (wyłączenie trybu „n”). Oba parametry użytkownik może zmienić sam. Szczegóły jak to zrobić są w instrukcji obsługi konkretnego modemu.

 

i też nie otrzymaliśmy informacji czy taka próba faktycznie została podjęta.

 

Rozumiemy niezadowolenie z powodu zrywanego połączenia, lecz tak jak tu już zostało kilkukrotnie wspomniane - prawdopodobnie nie ma to związku z usługą przez nas dostarczaną, lecz z przyczyn niezależnych.

 

W taki sytuacjach naprawdę bardzo Was prosimy o podawanie pełnej informacji bo inaczej stoimy z góry na straconej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda. Pisał również, że po wizycie technika dzwonił znowu kilka razy, prawda?

Jeśli zależało by Wam na kliencie to ten problem byłby już rozwiązany dawno. Albo udało by się to naprawić, albo klient dowiedziałby się, że wina leży po stronie jego sprzętu. A co się dowiedział klient, że prawdopodobnie nie ma to związku z usługą przez Was dostarczoną. Super, to go na pewno uspokoiło, jest pewnie w takiej euforii, że w emocjach dokupi sobie u Wam jakiś pakiet tematyczny, a może nawet pakiet premium (oczywiście jeśli ma również od Was tv).

456play współczuje Tobie szczerze, naprawdę można osiwieć.

I broń Boże nie rezygnuj z tych 100Mb, tylko podziękuj, przeproś i "delektuj" się modemem z wifi.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do skylla

z tego co sie orientuje byla mozliwosc zamawiania pakietow tematycznych i kanalow premium przez eboa na okreslony czas (pojawiala sie przy aktywacj kanalow lub calej paczki tematycznej zakaldka z mozliwoscia wyboru czasu 3 mies 6 mies 12 i czas nieokresony) zlikiwdowali juz to ? wiem ze to fajnie funkcjonowalo bo przez neta zamawialem sobie HBO tylko na 3 mies i z automatu mialem po tym okresie wylaczany

jesli juz tej mozliwosci nie ma to poprostu wielka zenada ))) droga ineo frontem do klienta brawo !!!! nie ma to jak uprzykrzyc zycie zabieganym ludzia ktorzy maja sobie jeszcze wygospodarowac czas na czekanie w kolejkach zamiast zalatwic wszystko przez neta , zle ten system funkcjonowal ? a moze blokowanie kanlow po okresie umowy nie dzialalo i ludzie za darmo ogladali ? hehehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jest to bardzo fajna opcja :)

1o złotych miesięcznie na dwa kompy , rocznie 60 złotych na jednego - za dobrego legalnego antywirusa .

Gdzie legalne koło 100 złoty są do kupienia na rok , na jeden komputer i od razu wyrzucić całą kwotę , a nie miesięcznie 10 złotych do fakturki .

Sam używam to i nie wiem na co narzekacie , dajemy możliwość przetestować , naprawdę warto , chociaż na te 7 dni .

Wielu innych operatorów to ma też a Wy narzekacie nie wiem na co , sami widzicie że dużo ludzi z tego korzysta :)

Polecam !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie korzystają, bo się im to wciska na siłę a zrezygnować nie każdy pamięta/potrafi/wie jak. Sam mam takich znajomych, którzy nie wiedzieli że mogą zrezygnować.

Oczywiście jako opcja nie jest to złe, ale są też darmowe wystarczająco dobre antywirusy. Gdyby więc było dla chętnych, nie miałbym uwag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co użytkownik 456play wcześniej pisał technik u niego był, prawda?. My natomiast skontaktowaliśmy się tutaj na priv prosząc o lokalizację żeby zweryfikować podjęte działania, tej informacji nie uzyskaliśmy. Prosiliśmy również o:

 

Efekt możemy minimalizować przez zmianę kanału pracy radia modułu WiFi oraz przełączenie trybu pracy modułu WiFi modemu na „only G” (wyłączenie trybu „n”). Oba parametry użytkownik może zmienić sam. Szczegóły jak to zrobić są w instrukcji obsługi konkretnego modemu.

 

i też nie otrzymaliśmy informacji czy taka próba faktycznie została podjęta.

 

Rozumiemy niezadowolenie z powodu zrywanego połączenia, lecz tak jak tu już zostało kilkukrotnie wspomniane - prawdopodobnie nie ma to związku z usługą przez nas dostarczaną, lecz z przyczyn niezależnych.

 

W taki sytuacjach naprawdę bardzo Was prosimy o podawanie pełnej informacji bo inaczej stoimy z góry na straconej pozycji.

NIE szanowni ludzie

technik u mnie nie byl ...

po 2 awariach ktore mialy miejsce interent wracal znikal wracal znikal naprawiali " ZDALNIE "

 

po drugie " technik " zadzwonil bo udalo sie zgrac w czasie telefonicznie NAM i z nonszalancja powiedzial ze skoro se Pan wzial wifi to widocznie nie moze Pan teraz z niego korzystac przy tych predkosciach ktore Pan ma obecnie czyli 100mb i se Pan podepnij kabel LAN bo w sumie po to dajemy takie modemy zeby mozna bylo w razie czego tak sie podpiac , a jesli ewentualnie to Panu nie odpowiada mozemy przyjechac i sprawdzic co niegra jednak PO NASZEJ stronie wszystkie parametry sa w pelni ok do korzystania z oferty !!!!! no i jak sie okaze ze u Pana tez jest ok to bedziemy musieli wystawic note na kwote 40 zł do Pana rachunku a abonament za NIEUZASADNIONE wezwanie TECHNIKA do lokalu

 

 

UWIERZCIE MI ze zagotowalo sie we mnie i grzecznie po prostu zakonczylem rozmowe po czym po kilku dniach INTERNET znow padł :(

od tego kolejnego awaryjnego zgrzytu jakos dziala no ale wiadomo ZRYWA nadal przy sciagniu plikow z internetu i wykorzystywaniu w pelni predkosci ktore ponoc NIE wyrabiaja ...

 

moje stwierdzenie , MOZE podczas podpisywania aneksu do umowy na INTERNET 100MB niech osoba sprzedajaca oferte po prostu powie ze po WIFI internet przy probie pobierania wiekszej ilosci danych plikow bedzie powodac problemy ktore nazywaja sie SPADEK PREDKOSCI az do utraty polaczenia z siecia , i niech sugeruja odrazu aby łączyc sie z modemem za pomoca kabla LAN ,

w takim przypadku skoro nie otrzymuje PELNOWARTOSCIOWEGO produktu bede pisał pismo w celu ZNIESIENIA oplaty za uzytkowanie modemu wifi na moim koncie abonenckim ...

 

co na to INEA.PL , tu na forum , bylbym wdzieczny za info na priv

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

technik u mnie nie byl ...

po 2 awariach ktore mialy miejsce interent wracal znikal wracal znikal naprawiali " ZDALNIE "

 

po drugie " technik " zadzwonil bo udalo sie zgrac w czasie telefonicznie NAM i z nonszalancja powiedzial ze skoro se Pan wzial wifi to widocznie nie moze Pan teraz z niego korzystac przy tych predkosciach ktore Pan ma obecnie czyli 100mb i se Pan podepnij kabel LAN bo w sumie po to dajemy takie modemy zeby mozna bylo w razie czego tak sie podpiac , a jesli ewentualnie to Panu nie odpowiada mozemy przyjechac i sprawdzic co niegra jednak PO NASZEJ stronie wszystkie parametry sa w pelni ok do korzystania z oferty !!!!! no i jak sie okaze ze u Pana tez jest ok to bedziemy musieli wystawic note na kwote 40 zł do Pana rachunku a abonament za NIEUZASADNIONE wezwanie TECHNIKA do lokalu

 

 

UWIERZCIE MI ze zagotowalo sie we mnie i grzecznie po prostu zakonczylem rozmowe po czym po kilku dniach INTERNET znow padł :(

od tego kolejnego awaryjnego zgrzytu jakos dziala no ale wiadomo ZRYWA nadal przy sciagniu plikow z internetu i wykorzystywaniu w pelni predkosci ktore ponoc NIE wyrabiaja ...

 

moje stwierdzenie , MOZE podczas podpisywania aneksu do umowy na INTERNET 100MB niech osoba sprzedajaca oferte po prostu powie ze po WIFI internet przy probie pobierania wiekszej ilosci danych plikow bedzie powodac problemy ktore nazywaja sie SPADEK PREDKOSCI az do utraty polaczenia z siecia , i niech sugeruja odrazu aby łączyc sie z modemem za pomoca kabla LAN ,

w takim przypadku skoro nie otrzymuje PELNOWARTOSCIOWEGO produktu bede pisał pismo w celu ZNIESIENIA oplaty za uzytkowanie modemu wifi na moim koncie abonenckim ...

 

co na to INEA.PL , tu na forum , bylbym wdzieczny za info na priv

 

 

pozdrawiam

 

OK, w takim razie się do końca nie zrozumieliśmy. Zrozumieliśmy to tak, jakby technik na miejscu był.

 

Co do drugiej części. Wspominałeś wcześniej, że pobieranie pliku icpnet.pl/plik.dat przeprowadzane jest poprawnie. To oznacza, że problemy ze zrywanym połączeniem nie leżą po stronie łącza ani modemu, lecz są od nich niezależne. Jeszcze raz prosimy o podanie na pw lokalizacji. Tak ogólne dane jak mamy w tej chwili nie pozwalają na jakąkolwiek diagnozę i ewentualną pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś w ciągu dnia zaobserwowałem piksele na kolejnych kanałach tym razem TTV. TVN, KINO POLSKA. Nie wiem czy Polsat usuną problemy techniczne, ale w dalszym ciągu na POLSAT i POLSAT 2 także występuję pikseloza. Nie jest to za często ale podczas oglądania tv trochę irytuje. :chair:

 

Czy też tak macie? Poznań - Grunwald

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...