michalx1974 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 zrób skan ulotki w wrzuć na forum. Za przejście w górę nie za przejście w dół tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Nie ma co skanować, bo tam nic więcej nie ma. Jest: - jesteś w Inea > zmień pakiet na komfort hd za 0zł - nie jesteś w Inea > zamów pakiet komfort hd. Oczywiście co do 1 zapewne bujają, bo w razie zmiany z sd na hd podniosą cenę o 5zł (dokładnie tak jak było dotychczas) a nowy klient nie ma już wyboru cenowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 michalx1974: wyswietlaja mi sie wszystkie sciezki audio, ale wszystkie sa "nieme" poza angielska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalx1974 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 @qlex Spróbuj wyłączyć dekoder z prądu i ponownie włączyć. Jeśli to nie pomoże pozostanie reset dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
456play Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 IMO to nie wina modemu, a karty wifi w komputerze, która po prostu "nie wyrabia" przy takiej prędkości i zawiesza się. Napisz model. pisales do mnie kolego w sprawie przerywanego polaczenia wifi przy sciaganiu plikow z szybsza predkoscia Realtek RTL8191SE Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC zmienilem w opcjach na b g , pozniej b , a ustawione jest na b g n , i jakkolwiek ustawie wciaz tak samo ZRYWA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 michalx1974: rozumiem, ze masz na mysli ze sciezki audio powinny zadzialac po ponownym wlaczeniu dekodera/resecie ? ponowne wlaczenie nic nie zmienilo, a jak sie robi reset - ustawienia fabryczne w menu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalx1974 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Powinny być, u mnie wszystkie są aktywne. Jaki masz dekoder? Technisat? http://eastwest.com.pl/uploads/instrukc ... K-K3Xe.pdf UWAGA!!!! lista kanałów jeżeli masz poukładaną niestety zostanie skasowana i będziesz musiał poukładać ją od nowa. Jak to nie pomoże dzwoń po technika lub przejdź do BOA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newpablos Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 IMO to nie wina modemu, a karty wifi w komputerze, która po prostu "nie wyrabia" przy takiej prędkości i zawiesza się. Napisz model. pisales do mnie kolego w sprawie przerywanego polaczenia wifi przy sciaganiu plikow z szybsza predkoscia Realtek RTL8191SE Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC zmienilem w opcjach na b g , pozniej b , a ustawione jest na b g n , i jakkolwiek ustawie wciaz tak samo ZRYWA b to max 11MBit w praktyce połowa czyli w okolicach 5Mbit, G - 54 czyli max 20 (tyle u siebie wyciągam), jeśli chcesz wykorzystać max łącza to tylko stand. n, jeśli masz taką możliwość to ustaw "only n". Poza tym wifi przy takiej prędkości raczej nie będzie pracować stabilinie i pełne wysycenie może spowodować zawiechy. Po prostu nawet standard n nie działa dobrze przy takich prędkościach (osiągniesz max 75Mbit). Najlepszym dowodem jest to, że via lan wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
456play Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 no OK OK na wifi max mam polaczenie 72mb/s tak wyswietla mi w zakladce polaczenia bezprzewodowe w windows czyli mam rozumiec ze jal wczesniej mialem net 25mb to wyrabialo wifi , a teraz jak podnioslem predkosc to wifi dostaje zadyszki dziwny proceder , czyli kazdy tak ma z wifi przy necie 100mb czy tylko ja ?? niestety samego standardu N nie moge ustawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepyszifo Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Dziwnym procederem jest raczej to, że cały czas borykasz się z tym problemem!!! Przepraszam bardzo, a gdzie jest operator kablówki?? Płacisz za 100Mb + Wifi, nie możesz w pełni z tego korzystać a operator podpowiada jak rozwiązać problem przez forum?? W głowie się nie mieści!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
456play Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 no skandal na maxa , mam niebawem troche wolnego to sie za nich wezme , a najlepsze jest to ze probuja sie kontaktowac wtedy ze mna kiedy jestem w pracy i nie mam JAK rozmawiac przez telefon SZOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepyszifo Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Są mega słabi!!! Czy to jest takie trudne?? Klient zgłasza usterkę >>> próba naprawy przez telefon >>> klient weryfikuje to u siebie i jeśli jest ok to brawo, a jeśli nie to wysyłają technika bezpośrednio do klienta >>> dziękuję i do widzenia, wszyscy są zadowoleni! Maksymalny czas całej operacji 2 dni. Wygląda to całkiem do ogarnięcia nawet dla opornych... Chęci, chęci i jeszcze raz chęci, a nie w [beep]ie, w [beep]ie i jeszcze raz w [beep]ie to mamy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Z tego co użytkownik 456play wcześniej pisał technik u niego był, prawda?. My natomiast skontaktowaliśmy się tutaj na priv prosząc o lokalizację żeby zweryfikować podjęte działania, tej informacji nie uzyskaliśmy. Prosiliśmy również o: Efekt możemy minimalizować przez zmianę kanału pracy radia modułu WiFi oraz przełączenie trybu pracy modułu WiFi modemu na „only G” (wyłączenie trybu „n”). Oba parametry użytkownik może zmienić sam. Szczegóły jak to zrobić są w instrukcji obsługi konkretnego modemu. i też nie otrzymaliśmy informacji czy taka próba faktycznie została podjęta. Rozumiemy niezadowolenie z powodu zrywanego połączenia, lecz tak jak tu już zostało kilkukrotnie wspomniane - prawdopodobnie nie ma to związku z usługą przez nas dostarczaną, lecz z przyczyn niezależnych. W taki sytuacjach naprawdę bardzo Was prosimy o podawanie pełnej informacji bo inaczej stoimy z góry na straconej pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
456play Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 czyli mam rozumiec ze mam zrezygnowac z oferty 100mb bo wifi niewyrabia , zaoferowaliscie mi modem z wifi wiec takowego sie trzymam czyli jednym slowem takie nabijanie w butelke troche szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepyszifo Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Prawda. Pisał również, że po wizycie technika dzwonił znowu kilka razy, prawda? Jeśli zależało by Wam na kliencie to ten problem byłby już rozwiązany dawno. Albo udało by się to naprawić, albo klient dowiedziałby się, że wina leży po stronie jego sprzętu. A co się dowiedział klient, że prawdopodobnie nie ma to związku z usługą przez Was dostarczoną. Super, to go na pewno uspokoiło, jest pewnie w takiej euforii, że w emocjach dokupi sobie u Wam jakiś pakiet tematyczny, a może nawet pakiet premium (oczywiście jeśli ma również od Was tv). 456play współczuje Tobie szczerze, naprawdę można osiwieć. I broń Boże nie rezygnuj z tych 100Mb, tylko podziękuj, przeproś i "delektuj" się modemem z wifi. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Pytanie do INEApl. Dlaczego przez eboa.inea.pl mogę zamówić pakiet tematyczny, ale już nie mogę z niego zrezygnować? Żeby zrezygnować z raptem pakietu sport muszę iść osobiście z dowodem osobistym do BOA i postać w kolejce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuk Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 do skylla z tego co sie orientuje byla mozliwosc zamawiania pakietow tematycznych i kanalow premium przez eboa na okreslony czas (pojawiala sie przy aktywacj kanalow lub calej paczki tematycznej zakaldka z mozliwoscia wyboru czasu 3 mies 6 mies 12 i czas nieokresony) zlikiwdowali juz to ? wiem ze to fajnie funkcjonowalo bo przez neta zamawialem sobie HBO tylko na 3 mies i z automatu mialem po tym okresie wylaczany jesli juz tej mozliwosci nie ma to poprostu wielka zenada ))) droga ineo frontem do klienta brawo !!!! nie ma to jak uprzykrzyc zycie zabieganym ludzia ktorzy maja sobie jeszcze wygospodarowac czas na czekanie w kolejkach zamiast zalatwic wszystko przez neta , zle ten system funkcjonowal ? a moze blokowanie kanlow po okresie umowy nie dzialalo i ludzie za darmo ogladali ? hehehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrzypol Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Co wy na to ? http://epoznan.pl/news-news-30484-Wybie ... net_z_INEA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 To, że wciskają to obowiązkowo przy podpisaniu umowy (nawet aneksie) i zrezygnować możesz dopiero po 7 dniach - oczywiście znów nie przez eboa, bo po co. Po krótkim okresie promocji kosztuje to całkiem sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrzypol Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Według mnie jest to bardzo fajna opcja 1o złotych miesięcznie na dwa kompy , rocznie 60 złotych na jednego - za dobrego legalnego antywirusa . Gdzie legalne koło 100 złoty są do kupienia na rok , na jeden komputer i od razu wyrzucić całą kwotę , a nie miesięcznie 10 złotych do fakturki . Sam używam to i nie wiem na co narzekacie , dajemy możliwość przetestować , naprawdę warto , chociaż na te 7 dni . Wielu innych operatorów to ma też a Wy narzekacie nie wiem na co , sami widzicie że dużo ludzi z tego korzysta Polecam !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Ludzie korzystają, bo się im to wciska na siłę a zrezygnować nie każdy pamięta/potrafi/wie jak. Sam mam takich znajomych, którzy nie wiedzieli że mogą zrezygnować. Oczywiście jako opcja nie jest to złe, ale są też darmowe wystarczająco dobre antywirusy. Gdyby więc było dla chętnych, nie miałbym uwag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
456play Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Z tego co użytkownik 456play wcześniej pisał technik u niego był, prawda?. My natomiast skontaktowaliśmy się tutaj na priv prosząc o lokalizację żeby zweryfikować podjęte działania, tej informacji nie uzyskaliśmy. Prosiliśmy również o: Efekt możemy minimalizować przez zmianę kanału pracy radia modułu WiFi oraz przełączenie trybu pracy modułu WiFi modemu na „only G” (wyłączenie trybu „n”). Oba parametry użytkownik może zmienić sam. Szczegóły jak to zrobić są w instrukcji obsługi konkretnego modemu. i też nie otrzymaliśmy informacji czy taka próba faktycznie została podjęta. Rozumiemy niezadowolenie z powodu zrywanego połączenia, lecz tak jak tu już zostało kilkukrotnie wspomniane - prawdopodobnie nie ma to związku z usługą przez nas dostarczaną, lecz z przyczyn niezależnych. W taki sytuacjach naprawdę bardzo Was prosimy o podawanie pełnej informacji bo inaczej stoimy z góry na straconej pozycji. NIE szanowni ludzie technik u mnie nie byl ... po 2 awariach ktore mialy miejsce interent wracal znikal wracal znikal naprawiali " ZDALNIE " po drugie " technik " zadzwonil bo udalo sie zgrac w czasie telefonicznie NAM i z nonszalancja powiedzial ze skoro se Pan wzial wifi to widocznie nie moze Pan teraz z niego korzystac przy tych predkosciach ktore Pan ma obecnie czyli 100mb i se Pan podepnij kabel LAN bo w sumie po to dajemy takie modemy zeby mozna bylo w razie czego tak sie podpiac , a jesli ewentualnie to Panu nie odpowiada mozemy przyjechac i sprawdzic co niegra jednak PO NASZEJ stronie wszystkie parametry sa w pelni ok do korzystania z oferty !!!!! no i jak sie okaze ze u Pana tez jest ok to bedziemy musieli wystawic note na kwote 40 zł do Pana rachunku a abonament za NIEUZASADNIONE wezwanie TECHNIKA do lokalu UWIERZCIE MI ze zagotowalo sie we mnie i grzecznie po prostu zakonczylem rozmowe po czym po kilku dniach INTERNET znow padł od tego kolejnego awaryjnego zgrzytu jakos dziala no ale wiadomo ZRYWA nadal przy sciagniu plikow z internetu i wykorzystywaniu w pelni predkosci ktore ponoc NIE wyrabiaja ... moje stwierdzenie , MOZE podczas podpisywania aneksu do umowy na INTERNET 100MB niech osoba sprzedajaca oferte po prostu powie ze po WIFI internet przy probie pobierania wiekszej ilosci danych plikow bedzie powodac problemy ktore nazywaja sie SPADEK PREDKOSCI az do utraty polaczenia z siecia , i niech sugeruja odrazu aby łączyc sie z modemem za pomoca kabla LAN , w takim przypadku skoro nie otrzymuje PELNOWARTOSCIOWEGO produktu bede pisał pismo w celu ZNIESIENIA oplaty za uzytkowanie modemu wifi na moim koncie abonenckim ... co na to INEA.PL , tu na forum , bylbym wdzieczny za info na priv pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 technik u mnie nie byl ... po 2 awariach ktore mialy miejsce interent wracal znikal wracal znikal naprawiali " ZDALNIE " po drugie " technik " zadzwonil bo udalo sie zgrac w czasie telefonicznie NAM i z nonszalancja powiedzial ze skoro se Pan wzial wifi to widocznie nie moze Pan teraz z niego korzystac przy tych predkosciach ktore Pan ma obecnie czyli 100mb i se Pan podepnij kabel LAN bo w sumie po to dajemy takie modemy zeby mozna bylo w razie czego tak sie podpiac , a jesli ewentualnie to Panu nie odpowiada mozemy przyjechac i sprawdzic co niegra jednak PO NASZEJ stronie wszystkie parametry sa w pelni ok do korzystania z oferty !!!!! no i jak sie okaze ze u Pana tez jest ok to bedziemy musieli wystawic note na kwote 40 zł do Pana rachunku a abonament za NIEUZASADNIONE wezwanie TECHNIKA do lokalu UWIERZCIE MI ze zagotowalo sie we mnie i grzecznie po prostu zakonczylem rozmowe po czym po kilku dniach INTERNET znow padł od tego kolejnego awaryjnego zgrzytu jakos dziala no ale wiadomo ZRYWA nadal przy sciagniu plikow z internetu i wykorzystywaniu w pelni predkosci ktore ponoc NIE wyrabiaja ... moje stwierdzenie , MOZE podczas podpisywania aneksu do umowy na INTERNET 100MB niech osoba sprzedajaca oferte po prostu powie ze po WIFI internet przy probie pobierania wiekszej ilosci danych plikow bedzie powodac problemy ktore nazywaja sie SPADEK PREDKOSCI az do utraty polaczenia z siecia , i niech sugeruja odrazu aby łączyc sie z modemem za pomoca kabla LAN , w takim przypadku skoro nie otrzymuje PELNOWARTOSCIOWEGO produktu bede pisał pismo w celu ZNIESIENIA oplaty za uzytkowanie modemu wifi na moim koncie abonenckim ... co na to INEA.PL , tu na forum , bylbym wdzieczny za info na priv pozdrawiam OK, w takim razie się do końca nie zrozumieliśmy. Zrozumieliśmy to tak, jakby technik na miejscu był. Co do drugiej części. Wspominałeś wcześniej, że pobieranie pliku icpnet.pl/plik.dat przeprowadzane jest poprawnie. To oznacza, że problemy ze zrywanym połączeniem nie leżą po stronie łącza ani modemu, lecz są od nich niezależne. Jeszcze raz prosimy o podanie na pw lokalizacji. Tak ogólne dane jak mamy w tej chwili nie pozwalają na jakąkolwiek diagnozę i ewentualną pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalx1974 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Dziś w ciągu dnia zaobserwowałem piksele na kolejnych kanałach tym razem TTV. TVN, KINO POLSKA. Nie wiem czy Polsat usuną problemy techniczne, ale w dalszym ciągu na POLSAT i POLSAT 2 także występuję pikseloza. Nie jest to za często ale podczas oglądania tv trochę irytuje. Czy też tak macie? Poznań - Grunwald Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Czy INEApl może odpowiedzieć mi na pytanie, dlaczego przez eboa można tylko zamawiać usługi i pakiety, ale nie można z nich rezygnować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.