robert1robert4 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Skoro TVP Info HD nadaje naziemne, mogliby włączyć ją do oferty. Ciekaw jestem, czy włączą Eleven Extra? Edytowane 4 Października 2016 przez Barti Post napisany bardzo niechlujnie! Wyjątkowo poprawiono tragiczną wręcz pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaNowy Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Witam! Może ktoś jest w stanie mi pomóc albo przydarzyła mu się podobna historia. Wynajmuję mieszkanie w Poznaniu na Grunwaldzie - internet oczywiście Inea - tragedia... Mieszkałem już w tym mieszkaniu w zeszłym roku, moi znajomi jeszcze wcześniej - łącznie 5 lat - internet miał swoje wzloty i upadki. Jednak od momentu aż się wprowadziłem w zeszłym tygodniu z internetu właściwie nie dało się korzystać. Sieć rozłączała się co 5-10min na kolejne kilka, reset modemu nic nie dawał. Przyszedł pan technik, powiedział, że są duże zakłócenia i założył w domu dwa tłumiki Technetixa (kanału zwrotnego) 3 i 9dB. Do tego dodał, że jak nie będzie chciał się zarejestrować (nie będzie przechodził przez "3 lampkę" to mam odpiąć ten tłumik 9dB. Przez niecały tydzień żyłem sobie w błogiej internetowej ekstazie I stało się - w niedzielę pierwszy raz pojawił się problem z "przejściem przez 3 lampkę" ale luz, restart i było spoko. Później coraz częściej - w końcu udało mi się zdjąć ten tłumik ale dało to spokój na kilka godzin. Pokombinowałem ze wszystkimi możliwymi opcjami- po kolei zdejmowałem te tłumiki, podłączałem wszystko. Przy zdjęciu obu albo czasami po zostawieniu tego jednego 3dB sprawa wracała do punktu wyjścia i internet zawieszał się tak jak w zeszłym tygodniu. Teraz siedzę z podpiętym 9dB i modlę się, żeby to coś dało (odpukać - nie jest źle ) Dzwoniłem dzisiaj na pomoc techniczną. Pani mnie wysłuchała (w zasadzie to był mój monolog bo się w ogóle nie odzywała), zrestartowała modem, posapała mi do słuchawki przez 8minut i... rozłączyła się... Wspaniała i profesjonalna pomoc... Ma ktoś jakiś pomysł czy mogę zrobić cokolwiek więcej? Już jestem zmęczony ciągłym użeraniem się z obsługą techniczną, właścicielem - jak się zapewne domyślacie moi współlokatorzy też szczęśliwi nie są a modem jest w moim pokoju... Edytowane 4 Października 2016 przez QbaNowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 UOKiK , rzecznik praw klienta , wszystkie monity ktore zglaszasz notuj , dokumentuj i opisz to do regulatora , reklamacje za reklamacja pisz ja tak zawsze robie jak mnie INEA wkuXXX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tralek Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Qbanowy: A masz publiczne IP? Jak tak to możesz monitorować dostępność łączą i na tej bazie reklamować czy też rozliczać się z Inea. Takich usług w necie jest dużo z bezpłatnych np. Pingdom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcingno Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Chciałbym sie martwić jednym brakującym kanałem... Otóż problem jest taki w czwartek już po przygodach z umawianiem sie na montaż stałem się "szczęśliwym" posiadaczem usług Inei. Mieszkając z rodzicami ojciec 10 lat temu podpisał umowe z Inotelem, który zmienił się w Ineę i było spoko i nadal jest na osiedlu obok, kilometr odległości. Mam internet do 45mb/s, TV chyba największy pakiet i multiroom x2 oraz telefon stacjonarny który dali gratis. Już 2 godziny po wyjeździe monterów Tv pikseloza (na razie jeden tv drugi będzie niebawem zakupiony) obraz zacina dźwięk tez rozmazane wszystko ogólnie lipa. Mija 5 dzien codzien to samo internet z 45 mb/s było 23 to spoko ujdzie ale teraz 3,5 mb/s. Ogólnie tv leci na kablu internetowym czyli problem z netem równa sie problem z tv? Gniezno os. Jagiellonskie Pytanie dnia: mogę z nimi zerwać umowę w ciągu iluśtam dni pewnie bez konsekwencji, czy poniosę jakieś koszty montażu itd? Czy to może byc indywidualny problem techniczny czy na całe osiedle leci taki szajs? Drugie pytanie dlatego że z technikami umówić się to jakaś porażka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaNowy Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 No wiecie... Mieszkanie wynajmuję, właściciel ma wyrąbane... Co zrobić, ja z nimi walczyć nie mam zamiaru bo szczerze to mam to gdzieś... W styczniu moim rodzicom kończy się umowa na internet mobilny i przy przedłużaniu dobieram dodatkową kartę - co zrobi reszta współlokatorów to ich sprawa. Bardziej myślałem, że kogoś też ten problem dotyczył, zrobię "czary mary" i będzie lepiej... Trochę smutno, że trzeba do takich kroków się posuwać, żeby od nich coś uzyskać... Po dzisiejszej rozmowie z nimi mam wrażenie, że pracują tam jakieś szympansy w tej obsłudze technicznej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lincoln Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Uwaga, uwaga! Po decyzji UOKiK-u Inea zwróci klientom opłaty z bezprawnie wprowadzonych podwyżek http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/po-decyzji-uokik-u-inea-zwroci-klientom-oplaty-z-bezprawnie-wprowadzonych-podwyzek# Edytowane 5 Października 2016 przez lincoln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 No proszę... Mnie się nic nie należy, bo miałem u nich wyłącznie od dłuższego czasu tylko TV, ale cieszę się, że wiele osób otrzyma tego typu rekompensatę... Niech nie zapomną doliczyć jeszcze odsetek, tak jak im się płaci za spóźnienia w zdaniu sprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Hahahaha UOKIK nakazał zwrócić im tylko różnicę i tyle.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcingno Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Chciałbym sie martwić jednym brakującym kanałem... Otóż problem jest taki w czwartek już po przygodach z umawianiem sie na montaż stałem się "szczęśliwym" posiadaczem usług Inei. Mieszkając z rodzicami ojciec 10 lat temu podpisał umowe z Inotelem, który zmienił się w Ineę i było spoko i nadal jest na osiedlu obok, kilometr odległości. Mam internet do 45mb/s, TV chyba największy pakiet i multiroom x2 oraz telefon stacjonarny który dali gratis. Już 2 godziny po wyjeździe monterów Tv pikseloza (na razie jeden tv drugi będzie niebawem zakupiony) obraz zacina dźwięk tez rozmazane wszystko ogólnie lipa. Mija 5 dzien codzien to samo internet z 45 mb/s było 23 to spoko ujdzie ale teraz 3,5 mb/s. Ogólnie tv leci na kablu internetowym czyli problem z netem równa sie problem z tv? Gniezno os. Jagiellonskie Pytanie dnia: mogę z nimi zerwać umowę w ciągu iluśtam dni pewnie bez konsekwencji, czy poniosę jakieś koszty montażu itd? Czy to może byc indywidualny problem techniczny czy na całe osiedle leci taki szajs? Drugie pytanie dlatego że z technikami umówić się to jakaś porażka... pytanie dnia chociaż ktoś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Finalizacja przygod z INEA internet ... jak wiecie lubie walczyc z nasza ulubiona kablowka , opisywalem Wam przygody z netem routerem oplatami itp , final taki byl iż odpisali mi ze wymienia mi tp-linka na nowszego , jak sie okazalo nie maja go w ogole ( tak mi powiedziano na CC gdy dzwonilem po otrzymaniu odp na reklamacje ) ale nagle kolejne osoby potwierdzaly ze jest ( weryfikowalem chyba z 8 osob na infolinii ) ŻENADA jaki tam jest poziom , ale pomijam tych biednych człowiekow robotow , " technik " jesli tak moge nazwac te postac wparowal przed umowiana godzina wizyty !! !! SZOK byl sporo przed czasem dzis i WYMIENIL mi gpon i router na GPON w WIFI Genexis Titanium-48 ... powiedzial ze mimo reklamacji technik na magazynie podjal taka decyzje i daja mi to zamiast routera nowego ( fun fun fun ) No ok w zasadzie mi to nawet bardziej na reke , jedna skrzynka za tv stoi , zamiast dwoch ,brak oplaty za zmiane sprzetu , net smiga , wifi tez ale TU POJAWIL SIE znow zonk ... za to ze dali mi GPON z wifi ( 2w1 ) zamiast gpon + router jak milem wczesniej to MUSZE DODATKOWO placic 10zł za WIFI ktore odblokowali mi w tej nowej skrzynce ... mowie tej laleczce przez telefon ze mam od nich pakiet gdzie wifi mam za free w umowie tj w cenie pakietu a ona ze FREE jest wtedy gdy ma sie GPON i router , a jesli mam GPON z wifi to za wifi musze bulic 10zł ... czy ktos z Was ma podobna sytuacje ?? czy znow trafilem na jakiegos nieogarnietego konsultanta , nie moge za nic w swiecie znaleźć zapisu w regulaminie , dajcie znaka , pozdro Edytowane 5 Października 2016 przez papryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolKx Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 A moja reklamacja dalej w toku, za 6 dni będzie miesiąc. Co do Wi-Fi i opłaty, w cenniku promocji jest zapis odnośnie płatności za tę innowacyjną funkcję. W moim przypadku nie ma tej opłaty, od początku posiadania GPON-a (Huawei). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lincoln Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 czy ktos z Was ma podobna sytuacje ?? czy znow trafilem na jakiegos nieogarnietego konsultanta , nie moge za nic w swiecie znaleźć zapisu w regulaminie , dajcie znaka , pozdro Zamiast dzwonić na infolinię gdzie możesz właśnie trafić na jakąś nieogarniętą osobę wyślij @ z reklamacją i poczekaj na stanowisko firmy. Jeżeli w cenniku masz wifi za 0zł to powinno być za 0zł i tyle, niezależnie jaki sprzęt Ci dali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Papryk, wg. mnie w sprawie tych 10zł bił by się z nimi do upadłego bo ja też mam GPON z WiFi i nie płacę dodatkowych 10zł a skoro w umowie miałeś free to dlaczego nagle masz płacić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Operator telekomunikacyjny Inea ma zwrócić klientom nienależnie pobrane opłaty - to efekt decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Spółka dwukrotnie podwyższała opłaty za internet i telewizję, choć w świetle umów zawartych z odbiorcami usług nie miała do tego prawa. http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20797028,masz-internet-albo-telewizje-od-tego-operatora-moze-nalezec.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 A to ciekawe, jak w ogóle sprawdzić, czy ta kwestia dotyczy danej umowy, czy nie? Zamiast korekty przyszłej faktury, klient ma się sam zgłaszać i szukać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 ... przygód ciąg dalszy ... w dniu dzisiejszym jak zresztą to modne INEA ZNÓW naliczyla mi źle fakture ... jak byk napisane jest o co kaman w reklamacji to wcisneli mi oplate 100 zl za zmiane sprzetu ... z wifi sprawa sie rzekomo ogarnela ... na fakturze nie ma i nie bedzie oplaty 10 zl za WIFI , niunia ktora bajerowala mnie swoja wiedza az tyle nie wiedziala ... regulamin i cennik ma wyzszosc skoro mam zapis taki w umowie ... brawo ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awkonin Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Witam Od pewnego czasu w Koninie (na Topazowej) internet ma "czkawkę". Czy tylko ja tak mam? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Witam Kończy mi się umowa za dwa miesiące czy komuś z was udało się wynegocjować jakaś lepszą cenę ? Na chwilę obecną stary klient na te same warunki co nowy... Konkurencja na troszkę niższe ceny lecz . Niestety usługa w moim mieście niedostępna..Może w grudniu na c święta ceny będą lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Co masz teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 100 Mb/s 74 zł z internetem mobilnym który niby był za darmo tylko o 5 zł abonament będzie droższy bo podwyżka , tak konsultantka mi dwa lata temu mówiła. Jak się okazało internet mobilny to właśnie koszt tych 5 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 W dniu dzisiejszym satkurier podał informacje, że zostały wyłączone przekazy w wersjach SD kanałów Domo+, Kuchnia+, Planete+, MiniMini+ i teleTOON+ w platformie cyfrowej nc+. https://satkurier.pl/news/152402/domo-kuchnia-planete-minimini-i-teletoon-juz-bez-wersji-sd.html Czy w kablówkach nadal będzie można odbierać tego typu wersje? Chwilę temu sprawdzałem i działają bez znaczka HD. Sądzę, że dokonują skalowania z HD do SD... niestety Niech wypowie się proszę ktoś, kto ma o tym większe pojęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 NC+ puszcza kanały też światłowodem. Czasy, kiedy kablówki brały sygnał głównie przez satelitę, już minęły. Wersje SD są nadal dostępne, bez skalowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 ... to już jest czas i to baaaardzo aby zacząć wyłączać kanaly SD skoro są one nadawane w HD z tą samą ramówką ... dlaczego to tak trudna tej naszej firmie zrozumieć , wiem że są umowy itp powiązania i osoby które maja ZŁOMdekodery technisat SD , i takie osoby które nawet nie wiedza za co płacą i co mają w ofercie bo kiedyś w ubieglym stuleciu podpisali umowe i nadal korzystaja w tego samego nawet pewnie przepłacając, SĄ NAWET TAKIE OSOBY KTORE MAJA PAKIET INEA MUZYKA , INEA RELAKS ... HAHAHA ale to już takie czasy ... nasz operator jest [beep]y i zacofany ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezeswk Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Taka "In" firma, która nie potrafi Eski TV włączyć do oferty, TVP INFO w HD również, net chodzi jak chce, a radio cyfrowe w telewizji (bo analogowy FM dawno już w większości wyłączyli) szumi, trzeszczy lub nie starcza głośności w TV, żeby posłuchać kanału radiowego, bo tak cicho gra. Trochę słabo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.