gigablue Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Wymień teraz u 150 tys klientów dekodery na inne. Większość kablówek w Polsce ma rożne modele sprzętów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiu Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Ja mam problem z technisatem - był mi dany na multiroom i jak otwieram lodówkę a jest blisko ustawiony niego to zaraz się ścina i tak przez kilka sekund ,potrafi się zawiesić.. Był koleś od Inei i niby zwiększył siłe sygnału z 37 na 49 ale co z tego i tak [beep]o działa .. Bez problemu powinni mi wymienić ten szajs ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 technisat SD ... litości !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 masz swiatlo po koncentryku czy IPTV ? Po IPTV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Stąd ta różnica ... do IPTV nie wydają dekoderów ADB ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primouno Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Mam pytanko: czy jest jakiś sprawdzony sposób na wymianę dekodera na moduł CAM bez płacenia 100 zł? Chcę jakoś ominąć to złodziejstwo. Wiem, że można przy podpisywaniu umowy, ale niestety nic ciekawego mi nie proponowali więc zostaję z tym co mam na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Przejdz na nowa umowe zwiaz sie lojalka wtedy dadza ci mozliwosc wymiany na CAM , inaczej tego nie przeskoczysz ,,, tez tak mialem i nadal mam , tyle ze ja jestem w lepszej sytuacji gdyz mam multiroom no i rezygnuje z 1 MR , oddaje dekoder i po 2-4 dniach ide po MR ale z modulem CAM wtedy nie zaplace za wymiane . inaczej nie da sie ominac oplaty ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primouno Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Niestety nowa umowa nie wchodzi w grę bo zaproponowali mi wolniejszy internet i ten sam pakiet TV, który mam za 15 zł więcej/mc To chyba dalej się pomęczę z tym dekoderem aż pojawi się jakaś dobra oferta w abonamencie albo jakaś promocja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 nowa promka raczej na wiosne ... a nie jest tak ze gdy umowe masz na czas nieokreslony to mozesz bez kosztow zmienic ten dekoder ?? czy inea doi jak przyslowiowa krowa na kazdym kroku ... a DZIAL UTRZYMANIA KLIENTA nie ma dla Cienie oferty przedluzeniowej ... ?? zadzwon i powiedz ze jesli nie zmienia ci bez oplat sprzetu to pozegnasz sie z nimi az mi sie nie chce wierzyc ze dostajesz gorsze warunki niz masz skoro chcesz przedluzyc umowe z nimi , ja bym węszył i drążył ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primouno Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Dzwoniłem do DUK i tam niestety nic lepszego co mam w tej chwili mi nie zaproponowali (250 Mb + pakiet standard HD za 84,90 zł/mc). Może zadzwonię jeszcze razi może uda mi się przedłużyć to co mam na kolejny rok z wymianą dekodera. Chętnie bym wypowiedział umowę gdybym miał jakąkolwiek alternatywę ale u nas w bloku tylko INEA albo jakiś LTE, a nawet gdybym zrezygnował to w tej chwili nie mają lepszej oferty niż moja obecna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Cinemaxy na weekend odkodowane.Jakiś czas temu pisałem o nazewnictwie na liście kanałów TV. Ku mojemu zdumieniu, dzisiaj przy kanałach ESKA TV wersje SD, HD unormowano, czyli jak widać, można. Pytanie, kto wpłynął na tę zmianę, ja sadzę, że nadawca kanału. Jest jeszcze wiele błędnych literówek, choćby: brak odstępu przy kanale TVP3 Poznań (piszę tak jak mam na dekoderze) mimo to TVP 1, TVP 2 jest z odstępem. Inny przykład wersji SD i HD to Tele 5, Russia Today Documents, Nat Geo Wild itd.. INEA, zróbcie w końcu coś z tym.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Nie zrobia , pytalem w poscie na FB , niektore poprawia a niektore zostana tak jak sa , skoro nazwa kanalu np stars.tv jest napisana STARS.TV bo tak nadawca go "pisze"... ponoc to tez jest w umowie miedzy nadawca-INEA ... bzdurne ale coz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek.cis Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Faktycznie, straszna fuszerka, brak odstępu, wielkość liter... kpina z abonentów.... Jestem mało spostrzegawczy, dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolKx Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Zapowiadał się ładny dzień, zaglądam na maila, a tam pierwsza faktura, po przejściu na nową umowę (aneks), jakież było moje zdziwienie, jak zobaczyłem kwotę - 342,91 ,- można wyskoczyć z butów, lista pozycji z kosmosu, multiroom, który miał być w cenie, zaserwowany za jedyne 30zł!, o reszcie nie wspomnę.... Zgłoszona reklamacja, zobaczymy, co dostanę w odpowiedzi. Krew człowieka może zalać, uprzedzając fakty, wszystkie pozycje, za miesiąc wrzesień, więc opłata za 2 miesiące nie wchodzi w grę... Zachciało się internetów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
georg100 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Do mnie też dzisiaj dotarła nowa faktura, ale na szczęście wszystko OK, czyli niższa opłata za szybszy internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolKx Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Jakby powiedział Jigsaw - "Let's play a game" Inea. Trzeba się uzbroić w melisę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofk.62 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 ponawiam pytanie - kiedy można liczyć, zaznaczam liczyć na włączenie kanału, w którym można oglądać sporty walki ( UFC, MMA).? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunkore Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Na Extreme nie ma co liczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lincoln Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) MMA wraz z innymi sportami walki jest nadawane na FightBox HD. Extreme Sports też by się przydał... Edytowane 14 Września 2016 przez lincoln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolKx Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Jak długo trzeba czekac, na odpowiedz Inei w sprawie reklamacji? Macie jakies doswiadczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Według prawa max 30 dni. Zazwyczaj do 14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Moja reklamacja wyslana 30 sierpnia ... nadal w toku , szukaja luki by nie wymienic mi routera i gpona za free , podalem im wszystkie dane na przyslowiowej tacy , email od TP-LINK , opisalem krok po kroku cala sytuacje ... oni wciaz szukaja i badaja sprzet ... po prostu debXXX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolKx Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 14 dni.. Bedzie na styk, nie wiem, czy placic niepoprawnie naliczona fakture, czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Nie płać , mi naliczyli za C+ bo nie wylaczyli a zglosilem , korekte mialem po 4 dnia faktury , zaplacilem swoja poprawna kwote reszte zalatwila inea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Moja reklamacja wyslana 30 sierpnia ... nadal w toku , szukaja luki by nie wymienic mi routera i gpona za free , podalem im wszystkie dane na przyslowiowej tacy , email od TP-LINK , opisalem krok po kroku cala sytuacje ... oni wciaz szukaja i badaja sprzet ... po prostu debXXX A moze poprostu mają więcej zgłoszeń ? W każdym bądź razie maja czas do 29.09. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.