Skocz do zawartości

Prośba o wybór tunera i inne wskazówki


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mozna powiedzieć, ze w sprawach TV na komputerze jestem n00bem, więc prosiłbym o parę wskazówek.

W najblizszym czasie zamierzam kupic tuner TV do mojego laptopa (na wejscie Express Card).

 

Mam trzy typy:

TUNER TV AVERMEDIA HYBRID EXPRESS

Minus: nie ma TV analogowego (ale ma pilota)

 

TUNER TV AVERMEDIA HYBRID EXPRESS SLIM

Minus: nie ma pilota w zestawie (mimo, ze jest napisane na stronie, ze jest). Jest TV analogowe

 

TUNER X3MTV-HE2500 HYB DVB-T MPEG2/4 ExpressCard

 

Ma pilota, TV analogowe też - ale w jednej z gazet komputerowych powyższy express slim zająl wyższy miejsce - więc może temu tunerowi coś brakuje?

 

Mieszkam w domu, antene bede mial w pokoju (ewentualnie jak istnieje taka możliwość to podłacze się do talerza). Jakie kanały moge się spodziewac odbierać przy pomocy tych tunerów? Takie jak tvn24, tvn7, jakis sport (mówie ze jestem nowicjusz)? Czy analogowy TV jest mi az tak potrzebny (przyznam, że chciałbym mieć pilota do tunera).

Co jeszcze musze mieć aby odbierac kanały? Dekoder? (wiem, ze np do cyfrowego polsatu, cyfry + dekoder będzie potrzebny, a te takie 'pospolite') Zalezy mi aby mieć wiecej kanałów, niż te 5 co złapie zwykła antena (tvp1, 2, info, tvn, polsat).

 

Pozdrawiam i dziękuje za ewentualne wskazowki.

 

edit/

Dodam, że mieszkam w Bydgoszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach