Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 (edytowane) 20 minut temu, michael112 napisał: Ja widzę tylko cenę promocyjną - pierwszy miesiąc za 20 zł. Jest napisane że potem cena wzrasta, zgodnie z jakimś regulaminem, którego nie sposób się doszukać, przynajmniej mi się nie udało. Piękne to, zaakceptuj regulamin, którego nie miałeś szans przeczytać. Piszesz o pakiecie Canal+, a nie o Netflix. 25 minut temu, swordfish napisał: To ile kosztuje pakiet C+, HBO i Netflix? Czy jest tylko wybór Netflix w planie HD? Czy da radę później upgrade'ować do pakietu Premium 4K i jaka będzie cena za komplet? C+ 45, a pierwszy miesiąc 20. HBO 10. Netflix Standard 20. 9 minut temu, michael112 napisał: @Wodnik Szuwarek Zgoda, ale to cena za pierwszy miesiąc. Chyba że... potem wzrasta cena tylko pakietu CANAL+, a dopłata do Netflixa dalej wynosi 20 zł. To by było nawet logiczne, bo dopłaty za HBO, Eleven i Fun&News też się nie zmieniają po promocji. Jeśli to się potwierdzi, to muszę przyznać że naprawdę dobrze to znegocjowali, cena o ponad połowę niższa. Jak kogoś interesują kanały z C+, to się opłaca. Zastanawiam się, czy to działa także jak korzystasz z tych słynnych voucherów które hulają po internecie (sam jeszcze mam i nie wykorzystałem ). To wtedy by było C+Netflix: pierwszy miesiąc 30 zł, drugi, trzeci i czwarty 50 zł i dopiero od piątego miesiąca 65 zł? Ciekawe, jak to technicznie wygląda. Dostajesz jakiś kod do zarejestrowania się w portalu Netflixa i potem możesz korzystać bezpośrednio ze strony i aplikacji Netflxa? Czy biblioteka jest tylko "przetransportowana" na strony C+ online? I druga sprawa: czy jak ktoś potem zrezygnuje z C+, to czy może na tym samym koncie w Netflixie zacząć opłacać subskrypcję bezpośrednio u NF? Wzrasta tylko C+. Z voucherem tak jak piszesz. Edytowane 29 Lipca 2021 przez Wodnik Szuwarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Taka ciekawostka: Mam w tej chwili konto bez aktywowanego pakietu. Wyglądałoby na to że HBO, Eleven i Fun&News można wykupić bez pakietu C+, ale Netflixa już nie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Pewnie wkradł się błąd jak dodali Netflixa. C+ jest obowiązkowy, więc naprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Jeśli po zakończeniu okresu promocyjnego pozostaje cena HBO po 10 zł i Netflix HD po 20 zł, to mamy w tym momencie jedną z najbardziej atrakcyjniejszych ofert kupna serwisów VOD w zestawie. Chętnie poznałbym szczegóły regulaminu tej nowej promocji. Musiała pojawić się dopiero teraz, bo wcześniej tego Netflixa nie było. Jak dorzucą Viaplay w cenie niższej niż 34 zł, to chyba w tym momencie C+ rządzi w pakietyzacji na rynku. Można spokojnie rezygnować z ofert kablówek. Nikt nam w okolicach 100 zł nie da pakietów serwisów filmowych z ofertą kanałów C+. A jeśli gdzieś się da, to proszę o linka do oferty do 75 zł, abym mógł przez internet oglądać C+, HBO i Netflix HD. Jeśli ktoś zacznie płakać, że nie ma tych podstawowych kanałów naziemnych, nie ma pakietu Polsat i TVNu, sportu, kanałów lajfstajlowych, to odpowiem, że śmieci reklamowe z gniotami paradokumentalnymi i z reality-show mnie nie interesują. Chcę mieć dostęp do filmów i seriali na życzenie bez reklam i z napisami. W takim zestawie z C+, to te "zwykłe" kanały są zbędne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 11 minut temu, swordfish napisał: Jeśli po zakończeniu okresu promocyjnego pozostaje cena HBO po 10 zł i Netflix HD po 20 zł, to mamy w tym momencie jedną z najbardziej atrakcyjniejszych ofert kupna serwisów VOD w zestawie. Ciekawe jeszcze czy po rebrandingu na HBO Max zostanie to HBO za 10 zł ale jako Max? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Ta oferta weszła dzisiaj. Pakiety od drugiego miesiąca cenowo wyglądają następująco: CANAL+ 45zł Netflix 20zł HBO 10zł Eleven 10zł Fun&Info 20zł Pakiety można dobierać w dowolnych konfiguracjach. Zawsze bazowym jest pakiet CANAL+. Pierwszy miesiąc tego pakietu to 20zł. Wszystkie oferty zawierają rabat 5zł za zgody marketingowe. Netflix jest dostępny obecnie na 2 urządzenia, czyli jest to pakiet standardowo dostępny za 43zł. Mimo to na stronie zapowiadają, że chcą wkrótce dołączyć ofertę na 4 urządzenia. Po wejściu na poniższą stronę w pierwszej kolejności informacje o ofercie Netflix w CANAL+Online w formie pytań i odpowiedzi: https://pl.canalplus.com/pomoc/canalplus-online Tutaj natomiast tabelka z cenami wszystkich konfiguracji pakietowych w pierwszym i kolejnych miesiącach korzystania z CANAL+Online: https://pl.canalplus.com/pomoc/ile-zaplace-za-canal Wrzucam jeszcze link do regulaminu promocji "Pakiet CANAL+ 20 zł 1M + Zestawy Usług + NETFLIX": https://pl.canalplus.com/-/media/ncplus/files/dokumenty-do-pobrania/aktualne/telewizja-przez-internet/canal-plus-wp-pakiet-canal-20zl-1m-zestawy-uslug-netflix.pdf W sumie oferta wydaje się być w miarę ciekawa. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 45 minut temu, michael112 napisał: Taka ciekawostka: Mam w tej chwili konto bez aktywowanego pakietu. Wyglądałoby na to że HBO, Eleven i Fun&News można wykupić bez pakietu C+, ale Netflixa już nie można. U mnie przy aktywnym pakiecie C+ z vouchera, ta opcja Netflix jest tak samo wygaszona. Tym samym komunikatem każą mi najpierw aktywować usługę Canal+. Zaraz, ale ja ma aktywne C+, to co mam jeszcze aktywować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Mam aktywne wszystkie pakiety i Netflixa mogę włączyć. Od sierpnia tylko C+ i zobaczę czy wtedy Netlix będzie do aktywacji czy tak jak u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Czy w serwisie C+ po aktywowaniu Netflixa pojawiają się ich seriale, jak ma to miejsce w przypadku HBO? Zakładam, że nie, ale chce się upewnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malcolmjcrobinson Opublikowano 30 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 Dzisiaj otrzymuję błąd "Error UPES_131" To jest na wszystkich urządzeniach (dekoder 4k, android tv, android phone, windows) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 30 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 1 minutę temu, Malcolmjcrobinson napisał: Dzisiaj otrzymuję błąd "Error UPES_131" To jest na wszystkich urządzeniach U mnie wczoraj był taki komunikat. Dzisiaj nie sprawdzałem , bo jestem w pracy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malcolmjcrobinson Opublikowano 30 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 (edytowane) 2 hours ago, kingofsouth said: U mnie wczoraj był taki komunikat. Dzisiaj nie sprawdzałem , bo jestem w pracy. Wczoraj wszystko działa. Dzisiaj otrzymałem e-mail: "Twoja karta płatnicza nie przeszła weryfikacji, Musieliśmy anulować Twoje zamówienie, które złożyłeś 30-07-2021 09:45:01" Nigdy nie złożyłem zamówienia! Moje konto jest nadal aktywne! Edytowane 30 Lipca 2021 przez Malcolmjcrobinson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malcolmjcrobinson Opublikowano 31 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2021 Czy możesz aktywować kolejny voucher, gdy nadal masz aktywny voucher? Czyli Twoja aktywacja trwa dłużej niż 31 dni? Na przykład konto aktywne przez 60 dni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 31 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2021 W dniu 29.07.2021 o 22:32, swordfish napisał: U mnie przy aktywnym pakiecie C+ z vouchera, ta opcja Netflix jest tak samo wygaszona. Tym samym komunikatem każą mi najpierw aktywować usługę Canal+. Zaraz, ale ja ma aktywne C+, to co mam jeszcze aktywować? Nadal przy voucherze nie da się kupić Netflixa? Ktoś jeszcze próbował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biguslogus Opublikowano 31 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2021 Kup najpierw canal plus z voucherem a jak zostanie altywowany to mozesz dokupic wtedy wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 31 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2021 Mam kupiony C+ z voucherem i mam aktywowany. Mogę oglądać kanały C+. Jak chcę dokupić Netflix, ta opcja jest u mnie wygaszona i napis: "Aktywuj usługę Canal+, aby móc kupić Netflix". Na górze ma Canal+ pakiet aktywny i obok przycisk "zmień". Pozycja Netflix ma wygaszony klawisz "Aktywuj". Chyba dla posiadających obecnie pakiet C+ nie działa. Należy chyba zrezygnować z przedłużania pakietu C+ i poczekać do końca okresu subskrypcji. I potem kupować całość C+ razem z Netflixem od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 31 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2021 (edytowane) Próbowałeś przez przycisk "Dopasuj ofertę"? Mam 3 dni do końca pakietu Canal+(zaplanowane wyłączenie) i za Netflixa liczy 1,94 zł. Eleven Sports 0,97 zł. HBO 0,97 zł. Fun&News 1,94 zł. Takie info jeszcze Do końca Twojego cyklu rozliczeniowego zostało 3 dni Opłata za zakup nowych usług została proporcjonalnie naliczona do końca obecnego cyklu. Edytowane 31 Lipca 2021 przez JoeDirt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biguslogus Opublikowano 31 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2021 5 godzin temu, swordfish napisał: Mam kupiony C+ z voucherem i mam aktywowany. Mogę oglądać kanały C+. Jak chcę dokupić Netflix, ta opcja jest u mnie wygaszona i napis: "Aktywuj usługę Canal+, aby móc kupić Netflix". Na górze ma Canal+ pakiet aktywny i obok przycisk "zmień". Pozycja Netflix ma wygaszony klawisz "Aktywuj". Chyba dla posiadających obecnie pakiet C+ nie działa. Należy chyba zrezygnować z przedłużania pakietu C+ i poczekać do końca okresu subskrypcji. I potem kupować całość C+ razem z Netflixem od nowa. Wlasnie zobaczylem ze na PC mam tak samo. Na komorce dziala normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 31 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2021 O, na komórce w Androidzie mam pole Netflix z możliwością aktywacji. Na razie nie klikam, bo nie wiem jak zachowa się mój obecny promocyjny voucher. I czy trzeba zakładać nowe konto na Netflix, czy można przepiąć pod dotychczasową subskrypcję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Wykupiłem wczoraj Netflix, na 3 dni. Prognoza płatności 43 zł, przy anulowanym odnowieniu pakietu Canal+. Ale to tylko prognoza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Może właśnie dlatego że anulujesz CANAL+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Miałem wszystkie pakiety. Teraz tylko C+. W pakiecie jest 19 kanałów, w tym TVP3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2021 31 minut temu, michael112 napisał: Może właśnie dlatego że anulujesz CANAL+? Jak wycofuję anulowanie Canal+, prognoza wzrasta do 65 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Na to wygląda że Netflix za 20 zł jest tylko łączony z CANAL+. Widocznie skończyła Ci się promocja i liczy 45 zł za C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Racja, Canal+ za free miałem na miesiąc. Dziwne jest to, że Netflix można wykupić na kilka dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.