sunmoon51 Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 Czy ktoś ma kolekcję "Obejrzyj w 4K" na webos LG w ofercie online (bo @ircios pisał, że ma, ale w ofercie sat)? Chciałbym pojąć, czy brak tej kolekcji to problem techniczny, czy raczej polityki w biznesie. A jeśli ma w online, jaki to model telewizora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 Różnie z tym jest. Na Samsungu miałem już pół roku temu, ale aktualnie nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 Na samsungu nie mam sprawdzałem na nvidia shields tv 2019 i tam też nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manieks Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 Na Sony też nie ma Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 Mówimy o wielkiej firmie, a bajzel mają jak na Sweet.tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 Godzinę temu, sunmoon51 napisał(a): Czy ktoś ma kolekcję "Obejrzyj w 4K" na webos LG w ofercie online (bo @ircios pisał, że ma, ale w ofercie sat)? Chciałbym pojąć, czy brak tej kolekcji to problem techniczny, czy raczej polityki w biznesie. A jeśli ma w online, jaki to model telewizora? Przy koncie onlinie nie ma zakładki 4K natomiast przy opcji sat jest. W tej kwestii widać nic się nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 10 godzin temu, sunmoon51 napisał(a): Czy ktoś ma kolekcję "Obejrzyj w 4K" na webos LG w ofercie online Tak, ja mam na C9 Zjedź na głównej stronie na sam dół - tam są treści w 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekserb Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 Witam może na początku trzeba było by ustalić czy wszyscy abonenci mają dostęp do treści 4k czy ci tylko co posiadają ofertę 4k ( w Canal plus ) Ja np jestem klientem tv sat z kanałami Canal plus i niestety w serwisie online brak treści 4k jak jest u was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 @slawekserb ale jesteśmy w temacie canal+ online dla subskrybentów, nie abonentów z dostępem do canal+ online Ja na koncie dla subskrybentów - treści w 4k mam Na koncie dla abonentów tv sat - niestety nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 18 minut temu, slawekserb napisał(a): jestem klientem tv sat z kanałami Canal plus i niestety w serwisie online brak treści 4k jak jest u was. Dostęp powinien być do C+ 4k w Online jak masz w abonamencie C+ 4k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 Czyli nie ma reguły z tego co piszecie powyżej. U mnie treści 4K pojawiły się dopiero po włączeniu na dwa miesiące opcji C+4K w ofercie satelitarnej. Wcześniej korzystałem z opcji online i treści 4K poza kanałem live C+4K nie miałem. Ani na web os ani na androidzie. Już zleciłem wyłączenie oferty C+ z końcem grudnia, więc na początku stycznia prawdopodobnie wznowię ofertę C+ online. Zobaczę wtedy czy coś się zmieniło czy nie w moim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 ircios@Do samego kanału C+4K na swoim Philu mam ale do treści 4K już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_one Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 Witam, c+ liczy mi za pakiet bez zniżki za zgody marketingowe, a te zgody są wyrażone. Oni twierdzą że nie wyraziłem zgód. Na chwilę obecną sprawa ustała na wysłaniu zrzutów ekranu z ustawień ze zgodami oraz wiadomościami e-mail od canal+, żeby widzieli że jednak otrzymuje treści marketingowe. Cała sprawa rozgrywa się o 5 zł, a z Amazonem załatwiłem sprawę na 180 zł jednym kontaktem na czacie, czyli c+ żenada totalna. Tak sobie myślę, czy to nie jest celowe, bo przecież kiedyś była akcja Nki, jak ludzie chcieli rezygnować z HBO na start, a bok nie odbierali telefonów. Co o tym myślicie, a może ktoś też tak ma, że pobierają z konta bez uwzględnienia zniżki, mimo spełnienia warunków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 @przemo_one Nikt niczego nie robi złośliwie. To jest po prostu cały C+, u nich chaos to normalna rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 (edytowane) Kilka dni temu zgłosiłem im na Twitterze w wiadomości prywatnej, że od kilku dni zniknął mi dostęp do materiałów 4K. Zarówno ze strony głównej jak i z zakładki Kanały. Pisałem o tym tutaj. Gościu jak zwykle przeprosił i przekazał do odpowiedniego działu. Minęło kilka dni. Zero efektu, więc piszę jeszcze raz. Tym razem na czacie ze strony serwisu. Jeszcze raz opisuję wszystko dokładnie. Facet odpisuje, uwaga werble: Na ten moment nie ma w serwisie kolekcji z materiałami 4K. Jest tylko canal+ ultra HD . Kabaret. Na moją odpowiedź, że jeszcze nie tak dawno miałem dostęp do tych materiałów i że u innych subskrybentów kolekcja jest dostępna facet OPUŚCIŁ CHAT. Widzę, że po raz kolejny mają w poważaniu swoich klientów. A ja jak nie miałem dostępu do Kruka w 4K, tak nie mam. Najważniejsze, że opłaty za subskrypcję potrafią pobrać w dobrej wysokości i w terminie... (zagrzałem się). Macie jakiś pomysł gdzie jeszcze uderzyć z tym problemem? Przecież to są jaja... Edytowane 8 Grudnia 2022 przez matinen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peja88 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 Czy dalej poblokowane są te DRM ? I jakość na niektórych urządzeniach jest max 720 p? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 U niektorych jest 540p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 Jest 540p pod niektórymi przeglądarkami, systemami i na urządzeniach z certyfikacją Google Widevine L3. Aczkolwiek wybrane kanały są w wyższej rozdzielczości, trudno połapać się w tym bałaganie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 Ja mam kolekcje 4K na Tizen z 2019 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_one Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 (edytowane) U mnie przyjęli reklamację, więc jednak ktoś coś robi. Swoją drogą jest już dostępny 3. sezon Kruka :edit na razie dwa pierwsze odcinki Edytowane 9 Grudnia 2022 przez przemo_one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 (edytowane) W jaki sposób zgłaszałeś tę reklamację? Bo ja już nie mam pomysłu jak ich zmusić do działania. Dziś kazali mi podać dostawcę internetu. Zaraz się okaże, że to Internet skasował mi 4K Edytowane 9 Grudnia 2022 przez matinen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speaker201 Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 Jedynie w przeglądarce Edge działa najwyższa jakość. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 Nie tylko. W webOS też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 1 godzinę temu, Speaker201 napisał(a): Jedynie w przeglądarce Edge działa najwyższa jakość. Mnie w przeglądarce EDGE wyjątkowo C+ nie działa i nie wiem dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 Ta aplikacja to jeden wielki mem. Jedynym działa, by komuś innemu na takim samym sprzęcie/ przeglądarce już nie działać. Najnowszy przykład to ta nieszczęsna kolekcja 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.