Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że ten wątek jest nie tylko po to żeby wychwalać Canal+? W takim razie jak cofniesz się jeszcze kilka postów wyżej to przeczytasz, że od ponad miesiąca nie rozwiązano mojego zgłoszenia dotyczącego niepoprawnie naliczanych rabatów i jedyne z czym się spotkałem to brak kompetencji. Twierdzisz, że "kilka tygodni" to satysfakcjonujący czas na rozwiązanie problemu spowodowanego błędnym działaniem systemu? Zostawiam u nich miesięcznie trochę kasy więc chyba mogę czegoś wymagać i dodatkowo ponarzekać w wątku dotyczącym działania danej usługi? Pewnie, każdy może popełnić błąd, ale jeśli to seria różnych błędów w krótkim czasie to chyba coś jest nie w porządku?

Edytowane przez iMarekPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@iMarekPL Canal+ to jest firma, której nigdy nie ufałam. Zdarzają się różne błędy, niedociągnięcia, nic w tym niezwykłego. Jednak pobranie opłaty po anulowaniu subskrypcji i usunięciu karty jest dość niepokojące. Dobrze, że o tym napisałeś na forum.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Zuzia napisał:

Jednak pobranie opłaty po anulowaniu subskrypcji i usunięciu karty jest dość niepokojące. 

 

Zobaczymy, czy inni również będą mieli podobny problem. Jeśli nie, to albo był to problem jednostkowy, albo nasz kolega tu "ściemnia" (czegoś zawczasu nie zrobił i próbuje na siłę - pod zmyślonym pretekstem - wybrnąć z problemu, którego sam sobie nawarzył).

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt rozsądny nie podpina swojej głównej karty pod jakiekolwiek subskrypcje.
Od tego są karty wirtualne, doładowywane jak prepaid. 
A niby dlaczego nie? Mam kilka subskrypcji od lat podpiętych do karty kredytowej i nigdy nie było problemów.
Komu się będzie chciało bawić w prepaidy?
  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Nikt rozsądny nie podpina swojej głównej karty pod jakiekolwiek subskrypcje.
Od tego są karty wirtualne, doładowywane jak prepaid. 


Masz jakiś konkretny przykład? Ostatnio ciężko jest znaleźć kartę pre paid, a jak już jest, to robią przy jej założeniu więcej formalności niż przy normalnym koncie w niektórych bankach - tak jest w ING, który przy zakładaniu karty nawet prepaidowej chciał mi... skanować dowód!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pawop napisał:

 

Czemu się śmiejesz? @iMarekPL już został okradziony.
@Woocash, to oferta jak się ma konto w konkretnym banku, a więc z automatu nie dla wszystkich. Nie każdemu ich konto musi odpowiadać.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli to błąd systemu, samo rozpatrywanie reklamacji może potrwać kilka tygodni. Nie rozumiem czemu niektórzy dają kredyt zaufania Canal+ i podważają relację @iMarekPL Zetknęłam się z supportem Canal+ i nie uważam, że jest taki frontem do klienta. A w systemie też im się zdarzały różne kwiatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zuzia napisał:

Nie rozumiem czemu niektórzy dają kredyt zaufania Canal+ i podważają relację @iMarekPL 

 

Zastanawiające jest to, że akurat tego jednego użytkownika w tak krótkim czasie spotkało aż tak wiele "nieszczęść" ze strony Canal+. Być może z powodu błędu systemu pobrano mu niesłusznie opłatę za subskrypcję, jednak coś podobnego w zbliżonym czasie powinno dotknąć większej ilości osób (a póki co, brak informacji od innych o podobnym problemie).

 

I do tego, dość "agresywny" język użytkownika, jeśli próbuje mu się na spokojnie doradzić. Poniżej przykład. Moja rada:

  

6 godzin temu, grreg2084 napisał:

Canal+ popełnił błąd i niesłusznie pobrał Tobie kolejną opłatę. Odpowiednio to udokumentuj i wyślij oficjalną reklamację w wiadomości e-mail (przez czata nie ma sensu załatwiać takich spraw). W ciągu kilku tygodni sprawa się wyjaśni i otrzymasz zwrot kasy. (...) Ja też kiedyś u nich składałem reklamacje i wszystko poszło gładko (załatwiałem wszystko drogą emailową); co więcej - oprócz zwrotu kasy - otrzymałem voucher na bezpłatny 30-dniowy dostęp do podstawowego pakietu na C+ Online.

 

Odpowiedź użytkownika:

 

6 godzin temu, iMarekPL napisał:

Wydaje mi się, że ten wątek jest nie tylko po to żeby wychwalać Canal+? (...) Twierdzisz, że "kilka tygodni" to satysfakcjonujący czas na rozwiązanie problemu spowodowanego błędnym działaniem systemu? Zostawiam u nich miesięcznie trochę kasy więc chyba mogę czegoś wymagać i dodatkowo ponarzekać w wątku dotyczącym działania danej usługi?

 

Również jestem świadom jak wygląda kontakt z C+ (zwłaszcza przez ich czat), jednak sprawa reklamacji u nich - np. w porównaniu do Viaplay - sytuacja wygląda całkiem w porządku. Po prostu trzeba zachować spokój, wysłać drogą emailową właściwie udokumentowany wniosek reklamacyjny  i wszystko będzie OK: kasa zostanie zwrócona. No chyba, że sytuacja wygląda inaczej niż przedstawia to wspomniany wyżej użytkownik, wówczas niczego nie załatwi (i być może jest tego świadomy, stąd też ten "jad" na niekompetencję C+).

 

5 minut temu, michael112 napisał:

A może zgłosić sprawę do banku o chargeback? :P

 

Chargeback - TAK, ale musisz wtedy udokumentować problem oraz przebieg procesu reklamacyjnego. Dlatego też - tak jak pisałem powyżej - @iMarekPL w pierwszej kolejności musi złożyć oficjalną reklamację do C+ (ale nie przez czat, tylko wysyłając wiadomość e-mail, odpowiednio dokumentując problem). A to, że taka procedura może potrwać nieco czasu, to już na to nie mamy wpływu (tylko, że kolega jest bardzo niecierpliwy).

Edytowane przez grreg2084
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, tomciu said:

Nikt rozsądny nie podpina swojej głównej karty pod jakiekolwiek subskrypcje.

Od tego są karty wirtualne, doładowywane jak prepaid. 

Czyli zdecydowana większość ludzi w PL i na świecie jest „nierozsądna”. Co ma się zdarzyć innego w porównaniu do codziennego używania karty np w sklepach? 

Edytowane przez utede
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest niedziela. W sumie końcówka ale to nie zmienia faktu, że mam ciekawsze rzeczy do roboty niż śledzenie non stop tematu i odpowiadanie każdemu po chwili. Widzę sporo niedowiarków więc postaram się podrzucić wam dowody. Oczywiście w wolnej chwili bo nie jest to dla mnie życiowy priorytet. Zacznijmy od moich pierwszych zarzutów sprzed kilku dni dotyczących nieprawidłowo naliczanych rabatów, a dokładniej w ogóle nie naliczanych. Dla was 3 screeny z konta Canal+ Online. Na pierwszym widzicie kwotę jaką za miesiąc pobierze Canal+, na drugim zaznaczone wszystkie zgody marketingowe, na trzecim jakie usługi są włączone. Jak widzicie pobrane zostanie 55zł. Powinno być 50zł. Dlaczego? Pakiet Canal+ z promocji Flex 20zł + HBO 10zł + Fun&News 20zł. Prosta matematyka. Sprawa została zgłoszona ponad miesiąc temu do działu technicznego (mam numer zgłoszenia) i miała zostać rozwiązana oraz zrobiony zwrot błędnie naliczonych pieniędzy. Ostatni kontakt z czatem jak wcześniej pisałem skończył się informacjami, że zgłoszenie nie zostało rozwiązane, a zgody marketingowe są 4 a nie 2!! Pytam się więc gdzie? Pani poinformowała mnie też, że poprzednia konsultantka "wprowadziła mnie w błąd", że zwrot środków będzie automatyczny i że mam pisać kolejne zgłoszenie. Śmiech.

 

8deee0853fc3c.pngeb26cd77c7163.pngb0674607500ea.png

Miałem sobie dziś już odpuścić ale łapcie jeszcze jeden zestaw screenów z konta, z którego ja osobiście korzystam. To właśnie na tym koncie magicznie usunięta została karta płatnicza w trakcie jej aktualizacji. Posiadam screen z banku gdzie widać, że autoryzowano nową kartę pobierając 1zł, a następnego dnia już tej karty w systemie nie ma. Wcześniej korzystałem tam z promocji Flex, która niestety anulowała się bo nie było jak pobrać płatności.

 

Jak widać na pierwszym screenie kolejna płatność wyniesie 117zł, a powinna 112zł. Na drugim screenie widzicie, że mam wszystkie zgody marketingowe. Na trzecim i czwartym, że mam wziętą full opcję jeśli chodzi o pakiety.

Jak wyliczyłem 112zł? Również prosta matematyka. Ostatnia promocja (1 msc. 10zł - 2 msc. 30zł - 3 msc - 30zł - itd.) czyli 30zł za pakiet podstawowy + 10zł HBO + 20zł Fun&News + 15zł Eleven Sports z Polsatem + 37zł Netflix Premium. Jak by nie liczyć 112zł. Mamy więc drugie konto z błędnie naliczanym rabatem. Natrafiłem na konsultanta, który wprost napisał, że zna temat i ma sporo tego typu zgłoszeń. Inni "pierwsze słyszą o problemie".

 

7b1bd17024993.pnged7e3772d0bc3.pngf992e45e24adb.png343b3e0b1807d.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...