Skocz do zawartości

GONET.TV


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to teraz już wiem, żeby z ich usług więcej nie korzystać. Choćby za to jedno zdanie.


Znajdę chwilę to napiszę zwykłego maila z prośbą o skasowanie danych. Po prostu.:

 

Każda osoba fizyczna ma tzw. prawo do bycia zapomnianym. Osoba ma prawo do żądania usunięcia swoich danych osobowych i zaprzestania dalszego ich przetwarzania przez dany podmiot, szczególnie gdy dane nie są już niezbędne względem celów, w których zostały zebrane.

Zgodnie z przysługującym mi prawem chcę "być zapomnianym" przez GONET.TV.

Edytowane przez Toma441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i da się ?? Wystarczy trochę hałasu i dane usunięte @GONET.TV odpisał na mail , spróbowałem zapłacić za usługę i nie widzi karty muszę ją ponownie dodać , czyli karta usunięta z systemu 

 

Dzień dobry,
dziękujemy za wiadomość.

Wszystkie pana dane i numer karty zostały usunięte.

Mam nadzieję, że pan do nas wkrótce wróci! :-)

–––––––––––––––
Pozdrawiam,
Marek, obsługa klienta GONET.TV

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpośredni email wpierw własnymi słowami , a później z tekstem który wkleił jeden z userów ;) 

Podpisałem o jaki email chodzi przypisany do konta by " skumali " i spokój . REZYGNUJĘ póki nie sprawią by można samemu odpinać kartę . Tak po złości taki PR na jaki zasłużyli :) 

15 godzin temu, Toma441 napisał:

Każda osoba fizyczna ma tzw. prawo do bycia zapomnianym. Osoba ma prawo do żądania usunięcia swoich danych osobowych i zaprzestania dalszego ich przetwarzania przez dany podmiot, szczególnie gdy dane nie są już niezbędne względem celów, w których zostały zebrane.

Zgodnie z przysługującym mi prawem chcę "być zapomnianym" przez GONET.TV.

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, dziwek napisał:

A całej sprawy by nie było gdyby nie promocja pierwszy miesiąc za 1zł bo to przez to nie dają pewnie łatwego odpinania tej karty.

 

 

Bądzmy poważni :P

Ta usługa to nie Netflix , Amazon , Appe TV+ , by zabezpieczenia robić niczym w Alcatraz 🤣

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodziło. @patryszq 🙂 Muszą respektować obowiązujące klauzule i przepisy: 

 

Organ nadzorczy może nałożyć karę administracyjną w wysokości do 10 lub 20 mln euro bądź do 2 lub 4% całkowitego rocznego obrotu przedsiębiorstwa z poprzedniego roku obrotowego.

 

Edytowane przez Toma441
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, patryszq napisał:

No i da się ?? Wystarczy trochę hałasu i dane usunięte @GONET.TV odpisał na mail , spróbowałem zapłacić za usługę i nie widzi karty muszę ją ponownie dodać , czyli karta usunięta z systemu 

 

Dzień dobry,
dziękujemy za wiadomość.

Wszystkie pana dane i numer karty zostały usunięte.

Mam nadzieję, że pan do nas wkrótce wróci! :-)

–––––––––––––––
Pozdrawiam,
Marek, obsługa klienta GONET.TV

 

Nie, wystarczy aż napisać maila czego większość którzy mieli zastrzeżenia zwyczajnie nie zrobiła , tylko naparzała i groziła bezpodstawnym zgłoszeniami do UODO itp.

Po raz enty: dane usuwane są na żądanie użytkownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jackpol napisał:

Po raz enty: dane usuwane są na żądanie użytkownika.

Tylko pytanie wg jakich regulacji, bo wygląda na to że nie stosują własnych regulaminów w tym celu, które mówią że bez certyfikatu potwierdzającego Twoją tożsamość wydanego w Czechach tego zrobić nie można 🤣

 

Być może kolega miał szczęście, bo się zrobił szum na forum i poluzowano restrykcje.

Edytowane przez dvbtowiec
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślij im tego emaila mniej nerwów i można zakończyć wspieranie na PL rynku tego dostawcy usług , a generalnie można ich załatwić skargą , że utrudniają abonentom procedure usunięcia trwałego środka płatniczego jakim jest dodana karta platnicza.Mimo iż w regulaminie widnieje informacja że rzekomo można to zrobić e-mailem na rzadanie ale ta informacja powinna być jako klauzula widoczna przy środkach płatności za usługę , tzw. * jak to usunąć itp.  Urzędy im się przyjrzą a przy okazji sprawdza to i owo . Email trzeba wysłać do UOKiK lub nawet zadzwonić i po prostu złożyć taka sama skargę . W ten sam sposób załatwiłem INEA gdy utrudniali procedury reklamacyjne wiele mi pomogli . Wskazali co i jak . 😈

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, dvbtowiec napisał:

Tylko pytanie wg jakich regulacji, bo wygląda na to że nie stosują własnych regulaminów w tym celu, które mówią że bez certyfikatu potwierdzającego Twoją tożsamość wydanego w Czechach tego zrobić nie można 🤣

 

Być może kolega miał szczęście, bo się zrobił szum na forum i poluzowano restrykcje.

Ponieważ w umowie prywatności są to       ściśle formalne regulacje dla podmiotów gospodarczych na terenie Czech . Oczywiście Usługodawca w ramach świadczonych usług może zastosować ścieżkę nieformalną jeśli nie wyrządzą ona szkody użytkownikowi oraz jest przez niego akceptowana.

A czeskie podmioty gospodarcze podlegają  UOKiK ? 😂, podatki za płatności  są rozliczne z czeskim US.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jackpol Nie opowiadaj bajek co do ścieżek nieformalnych. Przypadkiem te zasady dla Czech zostały przetłumaczone na j. polski, bez odrębnego regulaminu dla Polski.

Źle to wygląda jeśli firma nie trzyma się własnych zasad- pomijając już  sensowność tych skomplikowanych zasad. To znaczy że klienci mogą nie być traktowani równo. 

 

Na marginesie firma działa na terenie UE :) To do dalszej wypowiedzi.

Choć dziwi mnie też brak przedstawicielstwa w kraju w którym oferuje się usługi. 

Edytowane przez dvbtowiec
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o co wam chodzi? Przecież to nie jest tak, że oni nie pozwalają na egzekwowanie prawa do usunięcia danych osobowych. Po prostu przyjmują - i co ważne spełniają - te żądania po kontakcie mailowym. To jednak prawa, co mówią - staliśmy się społeczeństwem, które musi mieć wszystko szybko i łatwo. OK, też wolę składać wnioski o akredytacje przez formularz, albo jednym kliknięciem w systemie np. Accredito, ale to nie znaczy, że będę bojkotował te imprezy, na które trzeba wysyłać maila i bawić się w te wszystkie grzecznościowe formułki typu "Szanowni Państwo", "Z wyrazami szacunku" itp.

 

GONET, przy całym spierniczeniu tej sprawy PR-owo przez użytkownika @GONET.TV(jeśli tu jeszcze jest), tak naprawdę prawa nigdzie nie łamie - nie wysyłacie po prostu żądania, bo marzy wam się robienie to jednym kliknięciem. Jasne, inni taką funkcję mają i to jest spoko, ale też nie mają takiego obowiązku. Tak więc GONET nic nie utrudnia - po prostu w przeciwieństwie do innych "tylko" nie ułatwia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dvbtowiec napisał:

@jackpol Nie opowiadaj bajek co do ścieżek nieformalnych. Przypadkiem te zasady dla Czech zostały przetłumaczone na j. polski, bez odrębnego regulaminu dla Polski.

Źle to wygląda jeśli firma nie trzyma się własnych zasad- pomijając już  sensowność tych skomplikowanych zasad. To znaczy że klienci mogą nie być traktowani równo. 

 

Na marginesie firma działa na terenie UE :) To do dalszej wypowiedzi.

Choć dziwi mnie też brak przedstawicielstwa w kraju w którym oferuje się usługi. 

Według mojej wiedzy jeśli usługa ma charakter transgeniczny to organem właściwym jest ECK:)

Amazon i Netflix  też nie mają przedstawicielstwa w Polsce :). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...