atogil Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Mam już dość mojego szmelcu. Baby TV działa ale wszystko inne nie. Łacznie z superergonomicznym pilotem który prawie powoduje rany na dłoni . Czy wymienią mi go na starą szacowną mydelniczkę z porządnym EPG i porządną obsługą dysku? A może już ktoś to przećwiczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Na mydelniczkę chyba już nie wymienią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho103 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 (edytowane) Cześć, dostałem pakiet nc+ od teściów z tym tunerem co w temacie. Jestem zielony w sat. Kupiłem antenę 90cm i konwerter mono, wszystko ustawione na HB 13. Na tym tunerze mam cały czas sygnał 0/0, a miernik cyfrowy sygnału działa przerywająco działa/nie działa po ok 2s. Zorientowałem się, że mam tuner w tv (JVC) więc tam wpialem cała instalacje. Miernik sygnału działa normalnie, ustawiłem 100/80 i mam prawie 1000kanałów na tv. Po wpieciu kabla do tunera nc+ mam dalej 0/0... Co mam zrobić, bo już nie wiem Edit Np taki kanał na tv odbiera prawie na max jakości sygnału http://www.sat-charts.eu/service,130E,SAHAR-Balkan,10775H29900,1526.html Próbowałem zmieniać na dvb-s2 jak piszą w poradnikach, ale nic to nie daje. Wersja softu to 1.2.2.10p/2015.1106 Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez ucho103 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 U mnie po przełączeniu na Baby TV, Wifibox zawiesza się na amen praktycznie 100 na 100 razy. Nie da się z Baby TV przełączyć na żaden kanał ani włączyć Menu. Pomaga jedynie wyłączenie dekodera z prądu. Wygląda na to, że dekoder źle znosi przełączenie na kanał z wyższym SR. Najlepsze, że technicy mają tą usterkę w głębokim poważaniu, bo nie naprawili problemu już od kilku lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 U mnie też zawiesza się po przełączeniu na Baby TV.Dlatego nie przełączam na ten kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k.a.p Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 Sytuacja nie dotyczy tylko BabyTV, ale też innych, np. Polonia 1 i kilku kanałów z Astry... U mnie wszystko działa OK, do momentu dotknięcia (przez przypadek) klawisza VOD - wtedy z wszystko ma zwiechę: kanały typu BabyTV, pikselizacja na TVNach, odtwarzanie nagrań, itp. Podsumuję - na chwilę obecną moje problemy: 1) blokowanie tunera na niektórych kanałach (j.w.); 2) blokowanie przewijania w odtwarzaniu nagrań oraz Time-Shift: często blokuje się ">> x4" lub "<< x4" 3) ustawiane nagrania są pamiętane do nocy: wtedy reset tunera i zero ustawień (automatyczna aktualizacja wyłączona); 4) długie sprawdzanie dysku przed formatowaniem (ext4) - 4GB/min; 5) brak obsługi Unicable; 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ted Opublikowano 26 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 Czy można jakoś wyłączyć na stałe komunikaty o tym, że możesz korzystać z dysku, które ten dekoder potrafi nadać wielokrotnie po włączeniu zasilania, a nawet przerywać odtwarzanie nagranych audycji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 Mi w tym cudzie nic nie pokazuje takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ww6 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Czy komukolwiek kto w ramach akcji w 2018 "Wymień bezpłatnie swój dekoder" czy jakoś tak zaczęli naliczać opłatę za najem? Brat wtedy (08.2018) wymienił Sagem dsi87 na wifibox i w lutym tego roku zaczęli doliczać 2zł do rachunku za najem. Przed wymianą żadnych opłat za dekodery. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (w odp: opłata naliczona błędnie przez system ), a w teraz w maju i czerwcu znowu to samo do rachunku doliczają 2zł. Poszła następna reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Mojej teściowej naliczają, wymieniała właśnie jakoś w 2018 roku. Jednak ona żadnej reklamacji nie składała, bo twierdzi, że o 2 zł nie warto się szarpać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ww6 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Zgadzam się, też bym odpuścił, gdyby ten dekoder nie był taki kiepski i nie byłoby ciągle z nim problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 @Ozzy666 A powinna. Tysiąc takich mylnych opłat i spora suma się uzbiera dla operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicek5 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 (edytowane) Witam Mam problem z połączeniem bezprzewodowym jednego z dodatkowych dekoderów. Ale od początku do tej pory wszystko działało OK. Po zmianie Neostrady na światłowód Orange pojawiły się problemy. Dekoder główny oraz dekoder na tym samym piętrze łączy się z siecią wifi, choć z dodatkowym musiałem kilkakrotnie próbować połączenia w końcu zaskoczył. Niestety z dekoderem piętro niżej nie mogę się w ogóle połączyć. Już został wymieniony dekoder oraz Funbox. Zamieniłem dekodery dodatkowe miejscami i o dziwo na tym samym pietrze co dekoder główny po kilku razach się połączył, oczywiście od nowa ustawiałem wszystkie dekodery przywracałem ustawienia fabryczne moc wifi pokazuje 59% oraz 79%. Już nie mam pomysłu. Najważniejsze po wpisaniu hasła i próbie połączenia wyskakuje po chwili nieprawidłowe hasło, błąd hasła. Oczywiście hasło wpisuje poprawne. Ma ktoś jakiś pomysł? Edytowane 21 Czerwca 2020 przez Barti Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tym modelu dekodera już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Funbox ma bardzo długie hasło do wifi, może wystąpiła literówka przy wpisywaniu. Może warto się do niego zalogować i zmienić SSID i hasło na bardziej przyjazne. Sprawdź przy okazji zajętość pasma wifi na jakimś analizerze na Androidzie i ustaw na Funbox-ie odpowiedni kanał nadawania. Sprawdź ilość klientów DHCP, czy w jakiś sposób nie jest to ograniczone. Jeśli wszystko zawiedzie to zostaje połączenie kablowe LAN lub jakiś AP pracujący jako AP Client. To on zajmie się przetworzeniem sygnału wifi na LAN i wtedy może ruszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Zamieniłem dekodery w pokojach. Tam gdzie był Wifi Premium Box jest teraz Wifi Box+. O ile pilot Wifi Premium Boxa współpracował z telewizorem LG to ten od Wifi Boxa+ też współpracuje ale nie do końca. Tzn. Chodzi mi o automatyczną zmianę głośności bez potrzeby naciskania klawisza "TV" która działa do pierwszego wyłączenia telewizora, gdy się go włączy ponownie pilot zapomina komendę i znowu trzeba wciskać "TV" by sterować głośnością telewizora. Niby bzdura ale jednak trochę przeszkadza, skoro poprzedni pilot super ogarniał tę funkcję. Spotkał się ktoś z taką przypadłością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Piloty są takie same. Przynajmniej ja tak mam. Zostaw pilota od WifiPremiumbox do Wifibox. Ja przy WifiPremiumbox zawsze muszę wciskać w pilocie "TV" aby telewizorem sterować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 8 godzin temu, Ozzy666 napisał: Zamieniłem dekodery w pokojach. Tam gdzie był Wifi Premium Box jest teraz Wifi Box+. O ile pilot Wifi Premium Boxa współpracował z telewizorem LG to ten od Wifi Boxa+ też współpracuje ale nie do końca. Tzn. Chodzi mi o automatyczną zmianę głośności bez potrzeby naciskania klawisza "TV" która działa do pierwszego wyłączenia telewizora, gdy się go włączy ponownie pilot zapomina komendę i znowu trzeba wciskać "TV" by sterować głośnością telewizora. Niby bzdura ale jednak trochę przeszkadza, skoro poprzedni pilot super ogarniał tę funkcję. Spotkał się ktoś z taką przypadłością? Trzeba ustawić taką opcję w pilocie aby sterował głośnością w telewizorze.W instrukcji jest opisane jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 To wiem i gdy to ustawię, wszystko działa poprawnie do pierwszego wyłączenia telewizora i dekodera. Gdy je włączę ponownie pilot jakby nie pamiętał że go zaprogramowałem, trzeba robić wszystko od nowa (tylko głośność się rozstraja). No cóż będzie trzeba przywyknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 (edytowane) Przywrócenie stanu fabrycznego Może to pomoże. Aby przywrócić pilota do ustawień fabrycznych należy: Nacisnąć klawisz TV i przytrzymać go do momentu, kiedy dioda LED (na pilocie obok klawisza TV) zacznie migać. Wprowadzić kod "00" i potwierdzić klawiszem OK. https://pl.canalplus.com/pomoc/jak-skonfigurowac-uniwersalny-pilot Edytowane 28 Czerwca 2020 przez Emil33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meowxallie Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) Cześć wszystkim. Mam taki problem z moim dekoderem - mianowicie podłączyłam pendrive, żeby skorzystać z Media Playera i odtwarzać muzykę przez dekoder, jednak po wybraniu danej piosenki, odtwarza się tylko kilka sekund i przeskakuje na następną. Wideo z pendrive odtwarza normalnie. Macie może jakieś pomysły na to, jak to naprawić? Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam Edytowane 30 Czerwca 2020 przez meowxallie dodanie fragmentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacik Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Od tygodnia mam ww tuner i za Chiny nie mogę uruchomić nagrywania, czy to na penie czy dysku. Ciągle pokazuje, że jest całkowicie zapełniony lub go nie widzi. Jest na to jakaś rada? Z tego, co już się doczytałem, to nie za bardzo. Poza tym ciągłe kłopoty z pilotem, podobne jak u kol. Ozzy666, tylko nie za każdym razem, ale losowo, co kilka wyłączeń. Faktycznie szrotbox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 @pacik Na moim egzemplarzu próby nagrywania kończyły się jak u Ciebie i poddałem się, szkoda nerw. Siostra też ma ten dekoder i u niej nagrywanie śmiga, nie wiem jak to zrobiła bo nie wnikałem. Chyba zależy od egzemplarza jaki Ci się trafi. Tak dla przykładu pierwszy Wifi Box+ jaki otrzymałem miał problem z obsługą diseqc, wymieniłem gwarancyjnie i na tym już obsługa dwóch satelitów śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikaaaPika Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 (edytowane) Glupie pytanie,a czy sformatowałeś dysk, jak o to zapytał? Nie zawsze to wyskakuje, ale u mnie przedtem też nie chciał nagrywać. Edytowane 3 Lipca 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacik Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Oczywiście, dysk sformatowany przez tuner, najczęściej przez parę minut nagrywa ale potem przestaje i pokazuje że dysk jest całkowicie zajęty(320 GB). Dodatkowo ciągle rozłącza sieć, nie można niczego obejrzeć z np HBO Go itp. Jutro idę go wymienić. Czy punkty sprawiają jakieś kłopoty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikaaaPika Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Wymieniają z palca,od razu dostałam nowy ,fabrycznie zamknięty. Sieć zrywa Ci na Wi-Fi 5 GHz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.