atogil Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Godzinę temu, Emil33 napisał: Co się tyczy wolnego EPG to też jest wina nadawcy. Chyba nie bo na Ultraboxie jest zawsze - nie zauważyem żeby się coś załadowywało. To jest wina szmelcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Wie ktoś czemu nie można wyłączyć szybkiego startu, w sensie nic to nie daje? Czy to dlatego, że mam go jako slave do multiroomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Tak. W usłudze multiroom nie są dostępne wszystkie opcje oszczędzania energii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Czy Wifibox+ obsługuje kodek HEVC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Ten dekoder nawet EPG nie obsługuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 @Paweł 68 To dziwne co mówisz, bo mi jakoś EPG działa bez problemu. Jedyny myk polega na tym, że jak się wciśnie "PILOT", to wczytuje się z bieżącego transpondera, więc nie wszystkie kanały obejmuje (ale bieżący zawsze jest). Ale jak wciśniemy "EPG" na pilocie, to wczytuje z transpondera PC+, tego głównego. I tam jest EPG na następne 7 dni na wszystkie kanały. Trochę się wczytuje, ale działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 U mnie też EPG działa bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Czy u was też jak się zmieni rozdzielczość na niższą, to dalej zostaje 1080i? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) W moim przypadku zmiana rozdzielczości następuje po zmianie ustawień, a następnie po ponownym włączeniu dekodera. Edytowane 2 Lutego 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) @Emil33 Masz na myśli przełączenie w płytki standby (szybki start wł.), czy pełne przebootowanie dekodera? EDIT: OK, faktycznie, jak się zmieni, a następnie wyłączy dekoder z prądu i ponownie włączy, to działa. Ale dla mnie to idiotyzm. mediaBox+ jakoś radzi sobie z tym bez rebootu. Edytowane 2 Lutego 2020 przez przemek1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 5 godzin temu, przemek1234 napisał: Ale dla mnie to idiotyzm W pełni się z tym zgadzam.Dekoder żyje własnym życiem,można wręcz napisać pracę magisterską na temat usterek i jak z nimi sobie radzić.Platforma umywa ręce gdy wciśnie taki "zakalec"i ma tylko jedną radę ustawienia fabryczne, lub wizyta w APS celem sprawdzenia.A tam wmawiają ci że wszystko jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) Ostatnio chodząc po kanałach zauważyłem, że na kanale Baby TV zdarza mu się zwiesić bez większego powodu, po jakimś czasie mu to przechodzi. Nie wiem co takiego wyjątkowego jest w tym kanale, że tylko na nim jest problem. Bitrate jest za duży i się grzeje czy co? Jeszcze ten sam objaw mam mam na kanale CNN HD czasami. Na innych kanałach nie zdarzyło się ani razu. Edytowane 2 Lutego 2020 przez przemek1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 3 godziny temu, przemek1234 napisał: Ostatnio chodząc po kanałach zauważyłem, że na kanale Baby TV zdarza mu się zwiesić bez większego powodu O masz ci los i tak problemów bez liku a Pan znalazł kolejny. Faktycznie zawiesza się na Baby TV,parametry nadawania chyba mają na to wpływ i procesorek dekodera nie wyrabia. Recepty na to nie znalazłem- tylko wtyczka z gniazdka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) Ten dekoder to w ogóle fenomen. Aż dziwne że jest on wciąż dostępny w ofercie platformy "Premium". Dziś żeby wejść w kolekcję FOX PLAY musiałem go dwukrotnie zresetować wyciągnięciem wtyczki z gniazdka bo zawiesił się na amen. Edytowane 2 Lutego 2020 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Co ciekawe dzisiaj wifiBox+ nie zawiesza się już na Baby TV. Nie wiem czy to celowe poprawienie błędu czy po prostu dzisiaj Baby TV nadaje z mniej wyśrubowanymi parametrami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 Dzisiaj znowu się wiesza. Czysta loteria. Całe szczęście, że kanał niszowy. Ogółem do zwykłego oglądania TV wifiBox+ przeważnie wystarcza. Wyjątkiem są takie sytuacje. Ale gdybym chciał od tego sprzętu czegoś więcej (nagrywanie chociażby), to bym dostał chyba zawału. Na szczęście mam go do multiroomu, a jako główny mam mediaBox+, a on jest świetny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 Dekoder posiada wejście USB 2.0.Ja testowałem różne dyski, lecz z kieszenią USB 3.0 i po przełożeniu go do kieszeni USB 2.0 oraz podłączeniu do dekodera pracuje normalnie. To znaczy: nagrywa, nie kasuje nagrań, i nie pojawia się błędny komunikat o zapełnionym dysku. Aktywna jest pauza i przewijanie. Dysk 2,5" a więc bez dodatkowego zasilacza. Ustawienia dysku USB: zarządzanie dyskiem - ręczne, time shifting aktywny - zawsze. Czy to jest trwałe "uzdrowienie" tego nie gwarantuję gdyż trwa to dopiero od niecałych 2 tygodni. Trochę to dziwne bo USB 3.0 jest kompatybilne z 2.0.Ale z tym dekoderem wszystko jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atogil Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 Godzinę temu, Emil33 napisał: lecz z kieszenią USB 3.0 Co masz na myśli kieszeń Moje dyski 2,5" USB2.0 albo 3.0 są w obudowach .Podłącza się tylko kabelki. Zresztą żaden nie działa. Nie działają też pendrivy 2.0 Time shifting aktywny - zawsze (nie kupuje innej mozliwości).Zarządzanie dyskiem odnosi się do usuwania nagrań przy przepełnionym dysku a 2 GB to bardzo dużo. Co jeszcze zrobiłeś 2 tyg.temu że zaczęło pracować. Czy dekoder pracuje jako główny czy w MR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 (edytowane) Kieszeń na dysk przenośny czy jak wolisz obudowa 2.0. Dekoder pomimo że mam MR jest niezależny 2 karty cameleon, Nic poza tym nie robiłem . Ostatni format dysku w dekoderze. Zaznaczam, być może to przypadek że u mnie działa(na razie). Edytowane 4 Lutego 2020 przez Emil33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 Poprawna praca dekodera z dyskiem właśnie się skończyła. Wszystko wróciło do stanu poprzedniego. Jednym słowem dekoderowi "zwisa" co mu się tam podłączy. Cykliczność tego zjawiska jest zastanawiająca. Czyżby aktualizacje uprawnień karty miały na to wpływ? Czas oddać go w ręce szamana by wypędził złe moce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 (edytowane) Po prostu ten dekoder jest dla bardzo mało wymagających ludzi, którzy potrzebują tylko oglądać TV i nic więcej. Bo to mu wychodzi. Funkcję nagrywania ma tylko teoretycznie, bo ona działa bardzo słabo. VOD też działa tak sobie, bo jakość obrazu jest bardzo niska i niejednokrotnie zawiesza się w trakcie oglądania wideo. W zasadzie tylko oglądanie TV + podgląd co leci mu wychodzą, a i to nie zawsze, bo na Baby TV się regularnie zawiesza tak, że pomaga tylko wyjęcie i włożenie wtyczki, poczekanie na start i szybkie przełączenie kanału, aby się ponownie nie zawiesił (włączy się na ten sam kanał). To jest złom po prostu. Mi to na szczęście nie przeszkadza, bo od zaawansowanych ficzerów mam mediaBox+. A wifiBox+ mam jako dekoder do multiroom i używam go tylko do oglądania TV. Edytowane 8 Lutego 2020 przez przemek1234 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 Ja na swoim normalnie VOD oglądam, wolno działa poruszanie się po menu opcji VOD. Jednak gdy już coś się włączy to dobrze odtwarza. Nie zdarzyło mi się by w trakcie odtwarzania obraz się zawiesił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Ja też na swoim normalnie VOD oglądam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberthinho Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 I ja też, natomiast jak już pochodzi w ciągu dnia dużo godzin to czasami wysypie się na lataniu po vod. Nagrywanie odpuściłem. Natomiast niezrozumiałą dla mnie kwestią jest komunikat o braku połączenia internetowego, podczas gdy w ustawieniach sieci wyświetla się informacja o połączeniu... co kończy się ponownym ręcznym zalogowaniem do sieci i nieważne czy 60 czy 30% sygnału, jest to loteria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Panie i Panowie, zauważyłem irytujący problem z moim śmiesznym dekoderkiem. Od kilku dni na wszystkich kanałach co pewien czas przechodzi pozioma linia (pojawia się w 3/4 wysokości obrazu i schodzi w dół, jakby "odświeżając obraz" , taka linia załamania obrazu, nwm jak to nazwać, nie znam się, przypomina to coś w stylu linii przechodzącej przez kamerę z onboardów podczas wyścigów, gdy robią się piksele, a potem przez obraz schodzi " taka linia" i obraz znów jest ostry) O co chodzi? Co to za "odświeżanie obrazu"? Na innych podłączonych sprzętach i w aplikacjach nie występuje, więc to nie usterka TV, tylko przy tym dekoderku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.