maks27 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) @pawel1710 nawet nie zastanawiaj się odstępuj od umowy, z tego co Ci odpowiedzieli widać że chcą aby minął czas na odstąpienie. Ja po kilku reklamacjach otrzymalem sugestie aby kupować różne dyski, w końcu któryś zadziała. Jeden konsul sugerował dysk 2TB z własnym zasilaniem. Ostatnia odpowiedź była na pisemną reklamację: "operator nie gwarantuje nagrywania" Zadzwoniłem pytając dlaczego w instrukcji jest napisane o nagrywaniu ? Na to sugestia podniesienia abonamentu z 19,99 Start+ na minimum 65 i dopiero wydanie się o coś lepszego. Niestety moja umowa była w punkcie i tu brak możliwości rezygnacji. Skończyłem na 2 umowie z dekoderem MediaBOX że strony i tu wszystko działa jak trzeba. Dopiero po fakcie doczytałem opis na stronie że jest przy nim słowo "timeszift", byłem naiwny że to oznacza nagrywanie. Używając bez podłączonego dysku działa nawet znośnie tylko raz, góra dwa musiałem go odłączyć z prądu, zawiesił się w czasie szybkiej zmiany kanałów naciskając na pilocie P+/P- przez pierwsze 3 miesięcy. Wypowiedzenia nie składałem aby móc korzystać z promocji typu "+ miesiaca'. Jedno pewne umowę zakończę z końcem okresu zastrzeżonego. Kara za wcześniejsze jej rozwiązanie wynosi prawie sumę abonamentu, a zbieram informacje co uzyskać mogę na 2 umowie przy przedłużeniu. Edytowane 8 Marca 2019 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) Też mi się tak wydaje, że próbują brać na przeczekanie, żeby minęły te 14 dni, a potem już będzie musztarda po obiedzie i męcz się z tym dwa lata. Dlatego formularz odstąpienia od umowy już wypełniłem. Jutro idę go zanieść do salonu NC+. Z tego co piszą tu: https://ncplus.pl/pomoc/czy-moge-odstapic-od-nowo-zawartej-umowy Mogę ten formularz wysłać listem tradycyjnym, przez konto Moje NC+, lub złożyć w dowolnym punkcie oznaczonym jako serwis. Znalazłem na ich mapce najbliższy mnie taki punkt i jak wspomniałem, jutro idę im to odstąpienie zanieść. Wypełniłem formularz, który był dostarczony razem z umową, czyli coś takiego: Po prostu obok każdej z tych linijek po myślnikach podopisywałem wymagane dane, mam nadzieję, że będzie dobrze. Edytowane 8 Marca 2019 przez pawel1710 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Jeszcze w ten sposób z umowy nie rezygnowałem. Po problemach z nagrywaniem z ostrożności 2 umowa dla ostrożności na odległość i ten dekoder działa. Przez pewien czas 2 umowy, jednak i tak płacę mnie niż chcieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) Ja w sumie też jeszcze w ten sposób z umowy żadnego operatora nie rezygnowałem, zawsze po prostu rozwiązywałem umowę z jej końcem, ewentualnie przed końcem jak zmieniali regulaminy, likwidowali kanały i była możliwość przedwczesnego rozwiązania bez kary. Dlatego chciałem żeby mi ten dekoder wymienili, bo sama oferta programowa i cena mi odpowiada. No ale jak robią takie problemy z tą wymianą, choć chcę dekoder za który co miesiąc płaci się więcej, no to nie mam wyboru. Mam nadzieję, że problemów z rezygnacją nie będą robić. Ale od tej pory jakiekolwiek umowy u jakiegokolwiek operatora zawsze będę zamawiał tylko przez neta, żeby w razie czego była możliwość rezygnacji. Edytowane 8 Marca 2019 przez pawel1710 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Około 80-90% zależnie od tego na którym gra kanale. Szczerze powiedziawszy, to mnie do szewskiej pasji ten dekoder doprowadza. Wziąłem go, bo nagrywam mało, więc myślę sobie po, co płacić za dekoder z dyskiem 10 czy 15 zł miesięcznie, jak ten jest za 2 zł, a apodłączę sobie do niego pendrive-a 64GB i na kilka nagrań od czasu do czasu mi starczy, a i przewijać i zatrzymywać programy też będę mógł. Mój błąd, że wcześniej nie poczytałem opinii na jego temat, bo to chyba najbardziej mułowaty dekoder z jakim miałem do czynienia. Mam zamiar napisać do NC+ czy wymienią mi go na Wifi Pemiumbox, a jak nie, to zrywam umowę (brałem przez neta, więc mam 14 dni na odstąpienie) i zamówię ofertę jeszcze raz.Jeżeli chodzi dokładnie o ten model dekodera i nagrywanie na nim to jest istna zakała wśród dekoderòw nc+. Nadaje się tylko do oglądania kanałów na żywo i ewentualnie do nc go tv,ale i też potrafi załapać zwieche. Lepiej wziąść Wifipremiumbox. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 12 godzin temu, pawel1710 napisał: Ja w sumie też jeszcze w ten sposób z umowy żadnego operatora nie rezygnowałem, zawsze po prostu rozwiązywałem umowę z jej końcem, ewentualnie przed końcem jak zmieniali regulaminy, likwidowali kanały i była możliwość przedwczesnego rozwiązania bez kary. Dlatego chciałem żeby mi ten dekoder wymienili, bo sama oferta programowa i cena mi odpowiada. No ale jak robią takie problemy z tą wymianą, choć chcę dekoder za który co miesiąc płaci się więcej, no to nie mam wyboru. Mam nadzieję, że problemów z rezygnacją nie będą robić. Ale od tej pory jakiekolwiek umowy u jakiegokolwiek operatora zawsze będę zamawiał tylko przez neta, żeby w razie czego była możliwość rezygnacji. Nie wiem jak w nc+ ale w CP nie ma problemów z odstąpieniem od umowy. Wysyłasz podobne pismo i po otrzymaniu potwierdzenia, ze przejęli rezygnację masz czas na odesłanie. Nie wiem czy w nc+ można dekoder zdać w punkcie. W Polsacie musiałem odesłać kurierem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 (edytowane) Skoro nie chce Operator aby ten dekoder poprawnie obsługiwał nagrywanie to choćby obsługa Unicable by się przydała. W CP każdy dekoder to potrafi, tym bardziej platforma premium powinna to umożliwić. Edytowane 9 Marca 2019 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 (edytowane) Zaraz idę właśnie do salonu NC+ z tym papierkiem z rezygnacją. Co do CP, to tam tylko Evobox obsługuje unicable. Evoboxa miałem teraz przez dwa lata (jeszcze go mam, tylko, że już nieaktywny i czeka na zdanie) i też wcale taki doskonały to on nie jest. Miałem kiedyś Turbodekoder z N-ki i Mediabox+ z NC+ i oba moim zdaniem były lepsze niż ten Evobox. Evobox ma nadźgane za dużo zbędnych jak dla mnie opcji, trudno tam cokolwiek znaleźć, a całe menu jest mocno nieintuicyjne. Jedyna jego zaleta, to taka, że działa w miarę płynnie, no może z wyjątkiem EPG, które lubi mocno przyciąć. Do tego EPG tylko na kilka dni, podczas gdy w we wspomnianych wcześniej dekoderach N-ki i NC+ EPG było na dwa tygodnie. No i najlepszy patent. Jak dwa lata temu wziąłem ten dekoder, to czytał praktycznie wszystkie pliki filmowe z pendrive-a bez problemu. Jakieś kilka miesięcy po tym dali aktualizację po której co drugi plik wideo jest odtwarzany bez dźwięku i do tej pory tak zostało. Od tamtej pory było już sporo kolejnych aktualizacji i w żadnej tego nie naprawili. I jak weźmiesz w CP pakiet z HBO Go, to zapomnij o oglądaniu tego bezpośrednio z dekodera. Brak HD i dźwięk jak ze starej taśmy VHS. Edytowane 9 Marca 2019 przez pawel1710 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Nie ma idealnych dekoderów chociaż turbo i mediaboxy faktycznie uchodzą za bardzo udane. Miałem również okazję tylko przez kilka godzin co prawda pobawić się Evoboxem. Soft wygląda na bardziej nowoczesny chociaż te "wyskakujące" okna do mnie nie przemawiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) No właśnie, chyba Cyfrowy Polsat po latach zacofania dekoderowego chciał koniecznie pokazać, że oni też w końcu mają coś nowocześniejszego i jak dla mnie to przekombinowali. Choć w porównaniu z tym co CP oferował wcześniej, to Evobox, to rzeczywiście duży krok na przód. Zaniosłem dziś to odstąpienie od umowy do salonu NC+. Facet przyjął, wprowadził do systemu i powiedział, że to wszystko. Powiedział jeszcze, że odpowiedź kiedy dokładnie nastąpi rozwiązanie tej umowy dostanę w poniedziałek, bo przez weekend nikt się takimi sprawami nie zajmuje. I jeszcze na koniec wyszedł kolejny "smaczek". Ofertę brałem z anteną satelitarną za 1 zł, więc pytam się faceta, czy tą antenę też mam zwrócić, jest jeszcze w pudełku, nie używana, bo wziąłem ją sobie jako zapasową. No i gość nie wiedział, czy mam ją oddać, czy nie. Gdzieś tam dzwonił, chyba do kogoś "wyżej" i ten ktoś też nie wiedział. Niezły czeski film mają w tej firmie. Edytowane 10 Marca 2019 przez pawel1710 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrianwo Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 W dniu 9.01.2019 o 21:33, roberttosat napisał: Ale to nie jest błąd w oprogramowaniu. Jest to ewidentnie problem z sygnałem albo po stronie instalacji albo dekodera (głowicy). Ten problem udało mi się rozwiązać - przełączyłem wyjście w multiswitchu. Nadal jest problem z nietransmitowaniem sygnału telegazety po eurozłączu. Odbiornik mam po tym wyjściu podłączony do magnetowidu. Na telewizorze Sony, przy próbie wejścia do telegazety pojawia się komunikat "Telegazeta niedostępna". Na dekoderze DSI83 telegazeta była normalnie transmitowana po eurozłączu i dało się do niej wejść naciskając przycisk włączania teletekstu na pilocie do TV (nie dekodera). Gdzie mogę więc zgłosić zastrzeżenia do oprogramowania dekoderów platformy nc+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) Może napisz reklamację w czym problem. Możesz też napisać do działu technicznego. Edytowane 10 Marca 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don kichot Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 czy orientujecie sie czy jest mozliwosc zwiekszenia jasnosci/kontrastu wyswietlanej godziny na tym dekoderze ? oraz czy majac go jako drugi dekoder do MR, jest jakas szansa aby wymienic go na cos lepszego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Nic nie ma lepszego z Wi-Fi Skoro w menu dekodera nic nie znalazłeś o jasności wyświetlacza, to znaczy, że nie ma takiej opcji. Jedyne co możesz to postawić na tym pudełku własny zegar z jaśniejszym wyświetlaczem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Sam kiedyś szukałem opcji regulacji jasności wyświetlacza i niestety brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Czy ten dekoder też Wam się wiesza raz w tygodniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Mnie się nie wiesza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 U koleżanki wiesza się średnio raz dziennie, mój bez zwiech i gdybym nie korzystał z nagrywania to bym nie narzekał biorąc pod uwagę że to sprzęt Operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 U mie zwiecha min raz w tygodniu oraz codzienne problemy z włączaniem z pilota. Po włączeniu, jak juz sie uda to pilot reaguje jak chce na różne komendy, zamiast pogłaśniac, przełącza kanały itd, dopiero po kilku minutach się stabilizuje. Potażka!!! Szkoda, że mydelniczka nie ma wi-fi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Kupujesz adapter TL-WR702N i masz mydelniczkę z wifi. Tylko wtedy pozbawiasz się funkcji PVR, więc moim zdaniem warto położyć skrętkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 1 godzinę temu, Pawel napisał: Kupujesz adapter TL-WR702N i masz mydelniczkę z wifi. Tylko wtedy pozbawiasz się funkcji PVR, więc moim zdaniem warto położyć skrętkę. Ok. Tylko jest problem, bo nie wymienią mi już tego dekodera na mydelniczkę. Właśnie pytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 @kerpen Wymień pilot w punkcie i będzie lepiej. Też miałem takie problemy z reakcją dekodera na komendy z pilota i po wymianie jest okej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 2 godziny temu, Ozzy666 napisał: @kerpen Wymień pilot w punkcie i będzie lepiej. Też miałem takie problemy z reakcją dekodera na komendy z pilota i po wymianie jest okej. Ok, wymienię cały zestaw na inny, może sie uda otrzymać taki, który się nie zwiesza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 W dniu 25.03.2019 o 19:30, Pawel napisał: Tylko wtedy pozbawiasz się funkcji PVR, No niekoniecznie. TP-Linka można zasilać zasilaczem sieciowym dołączonym do zestawu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Fakt.Można ratować się dodatkowym zasilaczem. W zestawach jaki sprzedaje CP nie ma zasilacza, więc mi umknęło, że można skorzystać z innego źródła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.