Pawel Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Sorki miało być bezpośrednio kablem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Problem rozwiązany, okazuje się że wina tkwi po mojej stronie ponieważ oba tunery na zmianę są całkowicie wyłączane z sieci, dodatkowo na noc wyłączany jest również router, a że tunery pracują na zmianę to nie ma możliwości przekazania uprawnień..... ot i zagwozdka rozwiązana może moje doświadczenia przydadzą się innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 W moim przypadku router działa 24h na dobę. Więc ta teoria mi nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Tak, ale pewnie masz wyłączony premiumbox w momencie gdy włączasz wifibox, tak? tak jest w moim przypadku i stąd problem z przekazaniem uprawnień, i nic tu nie pomoże włączony router jeżeli oba tunery nie są włączone w tym samym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 W dniu 16.02.2019 o 22:16, Radio napisał: Problem rozwiązany, okazuje się że wina tkwi po mojej stronie ponieważ oba tunery na zmianę są całkowicie wyłączane z sieci, dodatkowo na noc wyłączany jest również router, a że tunery pracują na zmianę to nie ma możliwości przekazania uprawnień..... ot i zagwozdka rozwiązana może moje doświadczenia przydadzą się innym. No to masz odpowiedź. Tak naprawdę uprawnienie nie są przesyłane codziennie. Gdybyś nie wyłączał ich z sieci (zasilania) nie miałbyś takich problemów. Dekoder kilka dni będzie pracował bez połączenia z dekoderem głównym. Oczywiście pod warunkiem, że nie będzie restartowany bo wtedy zawsze zawoła o aktualne uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Raczej mi się to nie zdarza. Obydwa tunery rypią od 15 do późnego wieczora. Coś ostatnio wszystko gra brak problemów. Samo się naprawiło? Czy znowu nc+ coś miesza? I jak zwykle nie widzą problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Nie nc+ nic nie miesza bo jakim cudem skoro aktualizacji nie ma? Po prostu masz problemy z łącznością pomiędzy dekoderami. Mogą to być zarówno dekodery jak i router. Moja rada jak masz jakiś router na zbyciu to skonfiguruj sobie połączenie multiroom przez ten router to przynajmniej wyeliminujesz problem routera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 (edytowane) Router TP LINK można już kupić używany w lombardzie lub internecie nawet za 10-20 zl, więc można spróbować. Ja kupiłem TP Linka W8901g za 10 zł i tak MR skonfigurowałem koledze. I zasięg z niego dość duży jak na grube ściany przedwojennego budynku z kamienia wapiennego. Edytowane 20 Lutego 2019 przez Sławomir Pawłowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Nie nc+ nic nie miesza bo jakim cudem skoro aktualizacji nie ma? Po prostu masz problemy z łącznością pomiędzy dekoderami. Mogą to być zarówno dekodery jak i router. Moja rada jak masz jakiś router na zbyciu to skonfiguruj sobie połączenie multiroom przez ten router to przynajmniej wyeliminujesz problem routera.Jak MR padł na części dekoderach to też nie było problemu dla nc+ ale co chwilę do APS wysyłali nowe procedury resetowania dekoderów. Po cichu wymieniane dekodery na których był problem i wysłano kurierem do techników do Warszawy. Po prawie miesiącu nc+ przyznało że problem jest i podało na swojej stronie procedurę resetowania która dała efekty. I nawet abonament zmniejszyli w ramach rekompensaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Ale bajki piszesz o jakimś wysyłaniu dekoderów do techników. Ta procedura co piszesz powstałą po aktualizacji oprogramowania i na stronie była dostępna po 1 tygodniu od zaistniałej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Nie będę się wykłucał bo przecież wy wiecie lepiej. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Czy wam też zawiesza się ten konkretny dekoder po włączeniu stacji BABY TV ? Każdorazowo czy to podczas przeskakiwania po kanałach , czy po wpisaniu numeru tego kanału dekoder się zawiesza. Obraz i dźwięk działa normalnie, tylko nie reaguje na pilota i przyciski na dekoderze. należy poczekać około minuty-dwie lub odłączyć zasilanie. Nie interesuje mnie ten kanał, ale to jakaś luka oprogramowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Sprawdziłem na swoim wifiboxie od multiroomu i nie ma opisywanych problemów. Zarówno po przełączeniu P+ P- jak i bezpośrednio kanał 96 dekoder się nie zawiesza. Może masz jakiś problem na konkretnej częstotliwości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew01 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 W dniu 24.02.2019 o 13:11, nieczęstygość napisał: Czy wam też zawiesza się ten konkretny dekoder po włączeniu stacji BABY TV ? Każdorazowo czy to podczas przeskakiwania po kanałach , czy po wpisaniu numeru tego kanału dekoder się zawiesza. Obraz i dźwięk działa normalnie, tylko nie reaguje na pilota i przyciski na dekoderze. należy poczekać około minuty-dwie lub odłączyć zasilanie. Nie interesuje mnie ten kanał, ale to jakaś luka oprogramowania? Potwierdzam, u mnie to samo się dzieje. Pozdrawiam Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housemdt Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 W dniu 24.02.2019 o 13:11, nieczęstygość napisał: Czy wam też zawiesza się ten konkretny dekoder po włączeniu stacji BABY TV ? Każdorazowo czy to podczas przeskakiwania po kanałach , czy po wpisaniu numeru tego kanału dekoder się zawiesza. Obraz i dźwięk działa normalnie, tylko nie reaguje na pilota i przyciski na dekoderze. należy poczekać około minuty-dwie lub odłączyć zasilanie. Nie interesuje mnie ten kanał, ale to jakaś luka oprogramowania? Mi się kiedyś wieszał na regionalnym TVP więc nic nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Na moim sprzęcie zero problemów, nic się nie wiesza, przynajmniej teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Gdybym nie korzystał z nagrywania na zewnętrzym dysku to byłbym nawet z niego zadowolony, jedna zwiecha przez 3 miesiące jak szybko zmieniałem kanały przyciskiem +/- na pilocie. Edytowane 3 Marca 2019 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Mam ten dekoder od dziś, dopiero co niedawno złapał aktywację i wszystko jest niby ok, z wyjątkiem EPG. Chodzi jakoś dość ociężale i jak się je włączy, to całkowicie gaśnie oglądany program (obraz i dźwięk), a w prawym, górnym rogu ekranu cały czas kręci się jakieś kółeczko (chyba ładowania), jakby to EPG się cały czas ładowało. I tak to kółeczko cały czas się kręci, tak ładuje się to EPG już od ponad godziny i końca tego nie widać. Też tak mieliście/macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Jakie masz paremetry sygnału? Menu -> Ustawienia -> Miernik sygnału -> (poczeka 5 s) OK (Test szczegółowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 (edytowane) Około 80-90% zależnie od tego na którym gra kanale. Szczerze powiedziawszy, to mnie do szewskiej pasji ten dekoder doprowadza. Wziąłem go, bo nagrywam mało, więc myślę sobie po, co płacić za dekoder z dyskiem 10 czy 15 zł miesięcznie, jak ten jest za 2 zł, a apodłączę sobie do niego pendrive-a 64GB i na kilka nagrań od czasu do czasu mi starczy, a i przewijać i zatrzymywać programy też będę mógł. Mój błąd, że wcześniej nie poczytałem opinii na jego temat, bo to chyba najbardziej mułowaty dekoder z jakim miałem do czynienia. Mam zamiar napisać do NC+ czy wymienią mi go na Wifi Pemiumbox, a jak nie, to zrywam umowę (brałem przez neta, więc mam 14 dni na odstąpienie) i zamówię ofertę jeszcze raz. Edytowane 8 Marca 2019 przez pawel1710 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 W kwestii wymiany dekodera podczas trwania umowy. Napisałem do NC+ w tej sprawie z mojego konta Moje NC+ i dostałem odpowiedź, że informację na temat jego wymiany mogę uzyskać wyłącznie w autoryzowanej placówce NC+, bo przez sieć czy telefon wymianę dekodera mogą zaoferować tylko w przypadku przedłużania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Zrywaj umowę póki możesz. To najpewniejszy sposób na wymianę sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) Napisałem jeszcze do nich na Facebooku w prywatnej wiadomości. Chcieli żebym podał nr abonenta. Podałem i odpisali, że sprawę przekazali do odpowiedniego działu i odpowiedzą jak najszybciej. Więc na razie czekam. Umowa była podpisywana dwa dni temu, więc mam jeszcze 12 dni na odstąpienie. Jak do poniedziałku-wtorku nie uda się załatwić tej wymiany, to zrywam umowę. Edytowane 8 Marca 2019 przez pawel1710 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Kolega @maks27 swego czasu męczył temat wymiany tego nieszczęsnego dekodera.Skończyło się na tym, że brał nowa umowę o ile pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Przed chwilą mi odpisali, że umowa nie jest jeszcze niby zweryfikowana i żebym w sprawie tej wymiany napisał najwcześniej w połowie przyszłego tygodnia. Więc chyba też po prostu wyśle odstapienie od umowy i wezmę ofertę jeszcze raz z innym dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.