Skocz do zawartości

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem rozwiązany, okazuje się że wina tkwi po mojej stronie ponieważ oba tunery na zmianę są całkowicie wyłączane z sieci, dodatkowo na noc wyłączany jest również router, a że tunery pracują na zmianę to nie ma możliwości przekazania uprawnień..... ot i zagwozdka rozwiązana ? może moje doświadczenia przydadzą się innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale pewnie masz wyłączony premiumbox w momencie gdy włączasz wifibox, tak?   tak jest w moim przypadku i stąd problem z przekazaniem uprawnień, i nic tu nie pomoże włączony router jeżeli oba tunery nie są włączone w tym samym czasie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2019 o 22:16, Radio napisał:

Problem rozwiązany, okazuje się że wina tkwi po mojej stronie ponieważ oba tunery na zmianę są całkowicie wyłączane z sieci, dodatkowo na noc wyłączany jest również router, a że tunery pracują na zmianę to nie ma możliwości przekazania uprawnień..... ot i zagwozdka rozwiązana ? może moje doświadczenia przydadzą się innym.

No to masz odpowiedź. Tak naprawdę uprawnienie nie są przesyłane codziennie. Gdybyś nie wyłączał ich z sieci (zasilania) nie miałbyś takich problemów. Dekoder kilka dni będzie pracował bez połączenia z dekoderem głównym. Oczywiście pod warunkiem, że nie będzie restartowany bo wtedy zawsze zawoła o aktualne uprawnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nc+ nic nie miesza bo jakim cudem skoro aktualizacji nie ma? Po prostu masz problemy z łącznością pomiędzy dekoderami. Mogą to być zarówno dekodery jak i router.

 

Moja rada jak masz jakiś router na zbyciu to skonfiguruj sobie połączenie multiroom przez ten router to przynajmniej wyeliminujesz problem routera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Router TP LINK można już kupić używany w lombardzie lub internecie nawet za 10-20 zl, więc można spróbować. Ja kupiłem TP Linka W8901g za 10 zł i tak MR skonfigurowałem koledze.

 

I zasięg z niego dość duży jak na grube ściany przedwojennego budynku z kamienia wapiennego.

Edytowane przez Sławomir Pawłowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nc+ nic nie miesza bo jakim cudem skoro aktualizacji nie ma? Po prostu masz problemy z łącznością pomiędzy dekoderami. Mogą to być zarówno dekodery jak i router.
 
Moja rada jak masz jakiś router na zbyciu to skonfiguruj sobie połączenie multiroom przez ten router to przynajmniej wyeliminujesz problem routera.
Jak MR padł na części dekoderach to też nie było problemu dla nc+ ale co chwilę do APS wysyłali nowe procedury resetowania dekoderów. Po cichu wymieniane dekodery na których był problem i wysłano kurierem do techników do Warszawy. Po prawie miesiącu nc+ przyznało że problem jest i podało na swojej stronie procedurę resetowania która dała efekty. I nawet abonament zmniejszyli w ramach rekompensaty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wam też zawiesza się ten konkretny dekoder po włączeniu stacji BABY TV ? Każdorazowo  czy to podczas przeskakiwania po kanałach , czy po wpisaniu numeru tego kanału dekoder się zawiesza. Obraz i dźwięk działa normalnie, tylko nie reaguje na pilota i przyciski na dekoderze. należy poczekać około minuty-dwie lub odłączyć zasilanie. Nie interesuje mnie ten kanał, ale to jakaś luka oprogramowania? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.02.2019 o 13:11, nieczęstygość napisał:

Czy wam też zawiesza się ten konkretny dekoder po włączeniu stacji BABY TV ? Każdorazowo  czy to podczas przeskakiwania po kanałach , czy po wpisaniu numeru tego kanału dekoder się zawiesza. Obraz i dźwięk działa normalnie, tylko nie reaguje na pilota i przyciski na dekoderze. należy poczekać około minuty-dwie lub odłączyć zasilanie. Nie interesuje mnie ten kanał, ale to jakaś luka oprogramowania? 

 

Potwierdzam, u mnie to samo się dzieje.

 

Pozdrawiam
Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.02.2019 o 13:11, nieczęstygość napisał:

Czy wam też zawiesza się ten konkretny dekoder po włączeniu stacji BABY TV ? Każdorazowo  czy to podczas przeskakiwania po kanałach , czy po wpisaniu numeru tego kanału dekoder się zawiesza. Obraz i dźwięk działa normalnie, tylko nie reaguje na pilota i przyciski na dekoderze. należy poczekać około minuty-dwie lub odłączyć zasilanie. Nie interesuje mnie ten kanał, ale to jakaś luka oprogramowania? 

 

Mi się kiedyś wieszał na regionalnym TVP więc nic nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten dekoder od dziś, dopiero co niedawno złapał aktywację i wszystko jest niby ok, z wyjątkiem EPG. Chodzi jakoś dość ociężale i jak się je włączy, to całkowicie gaśnie oglądany program (obraz i dźwięk), a w prawym, górnym rogu ekranu cały czas kręci się jakieś kółeczko (chyba ładowania), jakby to EPG się cały czas ładowało. I tak to kółeczko cały czas się kręci, tak ładuje się to EPG już od ponad godziny i końca tego nie widać. Też tak mieliście/macie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około 80-90% zależnie od tego na którym gra kanale.

 

Szczerze powiedziawszy, to mnie do szewskiej pasji ten dekoder doprowadza. Wziąłem go, bo nagrywam mało, więc myślę sobie po, co płacić za dekoder z dyskiem 10 czy 15 zł miesięcznie, jak ten jest za 2 zł, a apodłączę sobie do niego pendrive-a 64GB i na kilka nagrań od czasu do czasu mi starczy, a i przewijać i zatrzymywać programy też będę mógł. Mój błąd, że wcześniej nie poczytałem opinii na jego temat, bo to chyba najbardziej mułowaty dekoder z jakim miałem do czynienia. Mam zamiar napisać do NC+ czy wymienią mi go na  Wifi Pemiumbox, a jak nie, to zrywam umowę (brałem przez neta, więc mam 14 dni na odstąpienie) i zamówię ofertę jeszcze raz.

Edytowane przez pawel1710
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii wymiany dekodera podczas trwania umowy. Napisałem do NC+ w tej sprawie z mojego konta Moje NC+ i dostałem odpowiedź, że informację na temat jego wymiany mogę uzyskać wyłącznie w autoryzowanej placówce NC+, bo przez sieć czy telefon wymianę dekodera mogą zaoferować tylko w przypadku przedłużania umowy. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem jeszcze do nich na Facebooku w prywatnej wiadomości. Chcieli żebym podał nr abonenta. Podałem i odpisali, że sprawę przekazali do odpowiedniego działu i odpowiedzą jak najszybciej. Więc na razie czekam. Umowa była podpisywana dwa dni temu, więc mam jeszcze 12 dni na odstąpienie. Jak do poniedziałku-wtorku nie uda się załatwić tej wymiany, to zrywam umowę.

Edytowane przez pawel1710
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...