housemdt Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Dalej to samo, mam obraz SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 W dniu 15.01.2019 o 19:34, roberttosat napisał: W nocy z 15 na 16 stycznia będzie aktualizacja wifiboxów podpiętych do internetu. Ma to być aktualizacja serwisowa. W nocy z 23 na 24 ma być aktualizacja pozostałych dekoderów nie podpiętych do internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housemdt Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Czy internet musi być podpięty kablem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Trochę banalne to pytanie ale odpowiem. Jak sama nazwa dekodera wskazuje ma wifi wbudowane więc nie musi być podpięty kablem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 W dniu 11.01.2019 o 21:47, Jacor napisał: Witam, wczoraj rano zrobiłem reset dekodera i do dnia dzisiejszego nie działa aplikacja Start i na wszystkich kanałach brakuje piconów. Czy trzeba coś zmienić w ustawieniach aby picony się pojawiły?? Podobnie w skrajnych zrobiłem reset dekodera do do ustawień fabrycznych i do tej pory nie załadowała się aplikacja Start oraz picony. Od tygodnia mam też MediaBOX-a i tamten dekoder pobrał aplikację Start oraz picony w ciągu kilku godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housemdt Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) Byłem w punkcie nc+, dekoder został niby sprawdzony, zresetowany do ustawień fabrycznych i wiadomo tam zawsze będzie OK natomiast w domu po kilku godzinach przełącza się samoczynnie na obraz SD 567p. -reset dekodera nic nie daje, -reset TV nie pomaga, -kabel HDMI wymieniony, -dekoder nie reaguje na zmiany w USTAWIENIACH, dalej pali sie tam 1080p mimo, że obraz jest SD. -próbowałem na różnych gniazdach HDMI w TV. Co radzicie? Czy mam prawo iść do punktu i powiedzieć, że chce inny dekoder? Edytowane 8 Lutego 2019 przez housemdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Spróbuj uzyskać dekoder zastępczy na 2 dni i sprawdź na nowym egzemplarzu czy dalej jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housemdt Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) A moge powiedziec ze chce inny dekoder obojetnie jaki byle za darmo mi wymienili? Na jakiegos mediabox czy cos? Mam 20km do punktu nie chce mi sie z nimi walczyc o jakies dekodery zastepcze. Edytowane 12 Lutego 2019 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Pewnie jak zapłacisz aktywację i opłatę miesięczną to wymienią na media czy wifipremium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 To jest dekoder do MR. Najnowszy jaki mają w ofercie i na inne modele nie wymieniają. Możesz wymienić na taki sam nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housemdt Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) Za darmo? W sensie przychodze i mowie ze chce nowy? Edytowane 12 Lutego 2019 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Idziesz opisujesz co jest z dekoderem jakie ma bolączką ile razy był już naprawiany co było robione i poproś o wymianę dekodera na nowy. Ja swojego czasu miałem problemy z tym dekoderem MR na nim nie działał. 2 razy resetowali dekoder u nich działał w domu nie. Potem wymiana dekodera dalej nie działało. Nastepnie wymiana dekodera wraz z kartą i dalej nie działało aż któregoś pieknego dnia nc+ przyznało że jest problem po ostatniej aktualizacji. Wymyślali chyba z 5 sposobów resetowania i przywracania ustawień fabrycznych aż zadziałało. Trwało to ponad miesiąc. A i teraz co jakiś czas dekoder się blokuje bo nie może pobrać uprawnień z dekodera głównego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haobao Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Mam problem z tym dekoderem. Co kilka dni muszę na nowo parować sieć wifi, w celu pobrania uprawnień z Ultraboxa. Jak już na nowo piszę hasło do wifi to zostawiam go na kanale TVP1, pobiera sobie uprawnienia i działa bez problemu następne klika dni... Da się to jakoś ogarnąć ? Czy po prostu dekoder jest zepsuty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Ja mam dokładnie tak samo tylko ja aktywuje go kartą z dekodera głównego. 2 do 3 dni pochodzi i dalej to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haobao Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 ehhh Czyli na ten problem nie ma skutecznego rozwiązania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Wynika z tego, że dekoder traci połączenie z routerem skoro co kilka dni musisz go parować.. Zasięg wifi dobry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Miałem taki sam przypadek , tylko problem był z drukarką . Pomogła dopiero wymiana routera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Ja przy Start+ chciałem go wymienić na coś lepszego w trybie reklamacyjnym i cały czas odmowa. Nawet byłem gotów zapłacić aktywację i podnieść pakiet. Po 3 reklamacji musiałbym podnieść zobowiązanie powinien. 65 złotych i dopiero może pojawi opcja wymiany na inny model, więc podpisałem nową umowę z mediaBOX-em na 12 miesięcy z tej umowy rezygnuję. Po ostatnim resecie do ustawień fabrycznych już 2 tygodnie i nie pobrał aplikacji "Start+" i picony tylko na 3 kanałach. MediaBOX to całkiem inny sprzęt i co ważne działa mimo tego że to starszy dekoder. Wifibox najnowsza seria i moim zdaniem antyreklama platformy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 1 godzinę temu, Pawel napisał: Wynika z tego, że dekoder traci połączenie z routerem skoro co kilka dni musisz go parować.. Zasięg wifi dobry? Ktoś wie na ile czasu starcza jednokrotne parowanie? Pytam ponieważ u mnie na początku nawet nie wiedziałem na ile wystarczało parowanie bo tuner działał bez problemu, obecnie muszę co parę dni łączyć oba tunery... dodam że mało kiedy oba tunery są włączone w tym samym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Żeby multiroom działał bez problemów tunery muszą być cały czas połączone w jednej sieci. W przeciwnym wypadku co kilka dni tuner dodatkowy będzie prosił o autoryzację. Wiec w pierwszej kolejności sprawdź czy oba tunery pracują w jednej sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Oba tunery połączone są w tej samej sieci i nie ma z nimi żadnego problemu oprócz uprawnień na dodatkowy tuner, w ciągu dnia pracuje premiumbox, a wieczorem wifibox i stąd pewnie problem z uprawnieniami na tym drugim, spytałem co ile dni muszą być włączone oba tunery ponieważ na początku wydawało mi się że dwa, może trzy razy w miesiącu "parowanie" wystarczało, teraz gaśnie po dwóch, trzech dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Jeśli tunery pracują w jednej sieci i wszystko działa jak należy to użytkownik nawet nie wie kiedy tunery przesyłają pomiędzy sobą uprawnienia. Jeśli u Ciebie dekoder dodatkowy prosi co kilka dni o "parowanie" to jest znak, że sieć nie działa jak należy. Bo gdyby działała jak trzeba nie miałbyś komunikatów o parowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) Nie sądzę by była to wina sieci ja mam to samo u siebie. W ustawieniach sieci wszystko jest ok. Sieć jest widoczna dekoder połączony a uprawnienia znikają co kilka dni. W moim przypadku od godz 16 do oporu chodzą oba dekodery. Edytowane 12 Lutego 2019 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Połącz dekodery bezpośrednio po wifi bez udziału routera i zobacz czy nadal będzie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haobao Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) Bez udziału routera ? Jak to zrobić ? Edytowane 12 Lutego 2019 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.