Skocz do zawartości

Samsung DSB-H370G


mh_misiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@ Miki 111

W Twoim przypadku nic nie da przywracanie ustawień fabrycznych , Twój tuner jest w porządku . Sprawdź konwerter ( myślę , że jest uszkodzony ) gdyż kanały o których wspominasz są nadawane z tego samego transpondera ( Cyfra + 11,486 ) i tylko tych kanałów nie odbierasz .

Sprawdź sygnał z tego transpondera - 11,486 . Jeżeli to nie pomoże to daj znać .

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż. Wróciłem do domu, włączyłem tv i ... sygnał na wymienionych kanałach się pojawił tyle, że zmiast normalnego obrazu mam jakby mozaikę. Sygnał na wymienionym transponderze jest (pasek jest żółty). Czy to potwierdza diagnozę o uszkodzonym konwerterze ?

Pozdrawiam

Żółty pasek świadczy o niskiej jakości sygnale, przy gorszych warunkach pogodowych może prowadzić do przerw w odbiorze.

Należy wykonać regulację ustawienia anteny i kąta skręcenia konwertera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z regulacją głośności kanałów nadających dźwięk w ac3 (m.in foxlife hd, axn hd). Nie ma możliwości "ściszenia" (pilotem dekodera) głosu na tych programach. Siła głosu na nich jest o wiele większa niż na innych kanałach. Dekoder mam podłączony kablem hdmi do tv oraz kablem optycznym do kina dom. Czy jest na to jakiś sposób. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maaciek

Jest sposób, wyłączyć źródło dźwięku ;). A tak na poważnie to funkcja mute jak również zerowanie suwakiem nie pozwalają na całkowite wyciszenie, taka sytuacja ma miejsce na wszystkich kanałach. To babol, który pojawił się w ostatniej aktualizacji oprogramowania. Dopytywałem się kilkanaście postów wcześniej czy nowy soft załata tą dziurę ale odpowiedzi się nie doczekałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zauważyłem lekkie zacinanie na innych kanałach HD dicsovery Axn czego wczesniej nie było. Nie wspomną już o Eurosporcie 2 i Eurosporcie , kiedy to poprawia i czy wogóle to poprawią . Antena ustawiona idealnie 90 % zielony. Co jest z tym dekoderem ze nie daje rady z kanałami HD. Ciekawe czy nowy soft to zmieni..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie z Icok twierdzą , że nikt z abonentów nie zgłaszał im żadnych sugestii na temat odbioru Eurosport HD .

Stwierdzono na infolinii , że ja pierwszy i jedyny zgłaszam problem z odbiorem kanałów Eurosport HD . Mam poprawić ustawienia anteny i przywrócić ustawienia fabryczne .

Rzuciłem słuchawką bo bałem się , że z nerwów naubliżam niepotrzebnie tym panią , a tylko z powodu robienia ze mnie idioty , niby nie znającego swojego sprzętu .

O nowym sofcie nic nie wiedzą i prawdopodobnie żaden nowy soft nie jest testowany i nie zostanie wypuszczony .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie z Icok twierdzą , że nikt z abonentów nie zgłaszał im żadnych sugestii na temat odbioru Eurosport HD .

Stwierdzono na infolinii , że ja pierwszy i jedyny zgłaszam problem z odbiorem kanałów Eurosport HD . Mam poprawić ustawienia anteny i przywrócić ustawienia fabryczne .

Rzuciłem słuchawką bo bałem się , że z nerwów naubliżam niepotrzebnie tym panią , a tylko z powodu robienia ze mnie idioty , niby nie znającego swojego sprzętu .

O nowym sofcie nic nie wiedzą i prawdopodobnie żaden nowy soft nie jest testowany i nie zostanie wypuszczony .

 

 

a to ciekawe jak ja dzwoniłem to mi to samo mówiono !!!!!!!

ludzie skoro jest problem to trzeba razem napisac do CP i do Pani Olgi Zommer niech zajmie stanowisko w tej sprawie !!

 

MOżna tez poprosic redaktora naczelnego Sat Kuriera o pomoc w rozwiązaniu tej kwesti a wiem Oni potrafią wycisnąc o co chodzi

 

oto emaile trzeba ich zarzucic tym problemem !!

 

kontakt@cyfrowypolsat.pl

icok@cyfrowypolsat.pl

ozomer@cyfrowypolsat.pl

 

Prosze niech ktoś przygotuje treśc emaila traktujący o tym problemie szatkowania obrazu i wkleji tu a potem kazdy z nas wyśle.

Proste ??

 

a a niech ktos napisze do

redakcja@satkurier.pl

 

Ja też teraz napisze do nich podajac ten post :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie z Icok twierdzą , że nikt z abonentów nie zgłaszał im żadnych sugestii na temat odbioru Eurosport HD .

Stwierdzono na infolinii , że ja pierwszy i jedyny zgłaszam problem z odbiorem kanałów Eurosport HD . Mam poprawić ustawienia anteny i przywrócić ustawienia fabryczne .

Rzuciłem słuchawką bo bałem się , że z nerwów naubliżam niepotrzebnie tym panią , a tylko z powodu robienia ze mnie idioty , niby nie znającego swojego sprzętu .

O nowym sofcie nic nie wiedzą i prawdopodobnie żaden nowy soft nie jest testowany i nie zostanie wypuszczony .

 

O sofcie to oni na pewno nic nie wiedza.Jako byly posiadacz tego tunera,ktory zepsul sie ale zostal naprawiony dzieki wymianie JEDNEGO kondensatora za 1 zl i sluzy jako FTA,moge tylko przypuszczac ze nawet nowy soft moze nie pomoc na przypadlosc zwiazana z fatalnym odbiorem kanalow HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A młody przyjacielu myslę że nie . Wystarczy wpisać nr karty którą posiadasz i tak sformułowac to iż każdy wpisze taki nr jaki ma , a na końcu emaila w podpisie wpisac iż nie jestem/jesteśmy jedynymi osobami które mają problem z kanałami HD CP tzn szatkującym się obrazem.

Pozdro Leszcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mozna tak traktowac klientów i zwalac wine na ustawienia..sytuacja podobna jak z Polsatem HD(obraz płynął) tam tez twierdzili ze to wina ustawień anteny..Jesli tyle osób ma ten sam problem to niech Polsat puknie sie w głowe i stwierdzi ze coś jest na rzeczy, przecież z nieba to sie nie wzieło, tym bardziej że przed ostatnią aktualizacja wszystko było ok z Eurosportami HD..z całą pewnoscią wina lezy po stronie dekodera, który nieprawidłowo przetwaza obraz HD..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra napisałem do nich takiego emaila :

 

Witam

 

Uwaga uwaga problem dotyczy 99% uzytkowników Samsunga 370 HD

 

Prosze zając oficjalne stanowisko w sprawie makabrycznego wręcz odboiru kanału Eurosport2 HD ( w szczególności ) i czasowego szatkowania innych kanałów HD CP na tunerze Samsung 370 HD.

 

Problem opisany jest na forach internetowych i nie może być mowy aby kazdy używkownik tego tunera miał źle ustawioną antene lub zepsuty konwerter. W moim przypadku mam antenę 90 cm a poziom sygnału prawie na MAX i tylko problemy z szatkowaniem na kanałach HD.

 

Oto cytat z BOK :

Panie z Icok twierdzą , że nikt z abonentów nie zgłaszał im żadnych sugestii na temat odbioru Eurosport HD .

Stwierdzono na infolinii , że ja pierwszy i jedyny zgłaszam problem z odbiorem kanałów Eurosport HD . Mam poprawić ustawienia anteny i przywrócić ustawienia fabryczne .

Rzuciłem słuchawką bo bałem się , że z nerwów naubliżam niepotrzebnie tym panią , a tylko z powodu robienia ze mnie idioty , niby nie znającego swojego sprzętu .

O nowym sofcie nic nie wiedzą i prawdopodobnie żaden nowy soft nie jest testowany i nie zostanie wypuszczony .

 

Problem opisany pod adresem viewtopic.php?f=7&t=6994&start=2400

 

 

 

pozdrawiam

T.L

a tu XXXXXXXXXXXXXXXXX nr karty abonenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż. Wróciłem do domu, włączyłem tv i ... sygnał na wymienionych kanałach się pojawił tyle, że zmiast normalnego obrazu mam jakby mozaikę. Sygnał na wymienionym transponderze jest (pasek jest żółty). Czy to potwierdza diagnozę o uszkodzonym konwerterze ?

Pozdrawiam

Żółty pasek świadczy o niskiej jakości sygnale, przy gorszych warunkach pogodowych może prowadzić do przerw w odbiorze.

Należy wykonać regulację ustawienia anteny i kąta skręcenia konwertera.

 

No cóż. Wlazłem na dach, przestawiłem nieznacznie talerz. Efekt - obraz dobry, pasek zielony. Zobaczymy na jak długo :smile:

Dziękuję zatem bardzo za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety , ale bierność abonentów w sprawie nowego softu do Samsunga H370G jest tylko na rękę CP . Brak lawinowej ilości maili do CP na temat nowego softu i wadliwego odbioru kanałów Eurosport HD , skutkuje właśnie taką nieciekawą sytuacją . Tylko my abonenci możemy monitować w tej sprawie , im więcej listów / telefonów / maili do CP , tym może będzie szybszy odzew i naprawią ten problem .

Polacy to taki naród , że nie potrafi się zorganizować , a li narzekać tylko i czekać na cud . Chcę powiedzieć , że cudów nie ma i nie będzie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E-maile? Nie ma sensu pisać do Cyfrowego Polsatu. Po co pisać? Jeśli odpiszą to i tak przygotowaną wcześniej regułką. Równie dobrze możemy porozmawiać z latarnią czy bankomatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...