morfeusz747 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 No jestem jego właścicielem, mam go już 4rok. Ale lipa, jutro nigdzie nie dostanę tych kondensatorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Jeżeli jesteś abonentem, to ci wymienią, ale niekonieczne na Samsunga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Z tymi dekoderami jest trochę problem w punktach.Trzeba będzie prawdopodobnie trochę pochodzić po punktach aby go dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Z tymi dekoderami jest trochę problem w punktach. Ten dekoder to ginący dinozaur. Dlatego zaproponowałem przyzwoity serwis RTV. Tam może coś zaradzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Jeżeli jesteś abonentem Abonentem...no chyba każdy jest Co miesiąc im w końcu płacę No właśnie nie chciałbym za bardzo wymiany, bo np. ten HD7000 to straszna lipa według mnie, dlatego nie uśmiecha mi się wymiana mojego H370G. Powiedzcie mi czy np. mogę kupić jakiś używany dekoder i wsadzić moją obecną kartę? Bedzie to działało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Zdecydowanie nie. Karta i dekoder parą jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Tak też myślałem Edit: Już wszystko wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Kolega @mentoris dobrze napisał i chyba wszyscy go zrozumieli. Akurat Ty nie. Mam nieodparte wrażenie, że toczą się tu pogaduchy. Koledzy starają się pomoc – a Ty wybrzydzasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arko07 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Trzeci dzień jest zrypane EPG ,widać że problem nierozwiązywalny dla CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Witam.Od wczoraj na dekoderze Samsung HD występują problemy z odbiorem niektórych programów z TP 10758 i 10911. Początkowo wyświetla się komunikat brak dźwięku a następnie brak sygnału video/audio. Proszę o pomoc w interwencji do CP. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chooper Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Witam.Od wczoraj na dekoderze Samsung HD występują problemy z odbiorem niektórych programów z TP 10758 i 10911. Początkowo wyświetla się komunikat brak dźwięku a następnie brak sygnału video/audio. Proszę o pomoc w interwencji do CP. Dziękuję. Witam kolegę. U mnie to samo na samsungu hd. Dodam, że w CP twierdzą iż jest to wina instalacji antenowej, konwentera itp. - czyli bajki jak zawsze z ich strony. Wszystko dzisiaj posprawdzałem - używając profesjonalnego sprzętu i jest ok, czyli u nich coś jest nie tak lub na satelicie transpondery siadają - także epg znów się sypie od dwóch dni. Dzwonić i atakować ich; niech się do roboty biorą, najlepiej prosić o połączenie z technikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Zauważyłem ten problem na TV Republika "brak dźwięku" a następnie brak sygnału "video/audio". Pomaga zmiana kanału na inny a następnie powrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chooper Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Dzwoniłem do CP poprosiłem o rozmowę z technikiem , połączyli technik nic nie wie o awarii ,nikt nie zgłaszał poza mną. Jak zwykle śpiewka że to u mnie coś.Ręce opadają. O EPG też pierwsze słyszy. DZWONIĆ SKŁADAĆ REKLAMACJE prosić dział techniczny ,może ktoś kumaty weźmie ich do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 U mnie te same objawy. Czas chyba jednak pomyśleć o wymianie dekodera, bo z ich strony nie ma co liczyć, że coś z tym zrobią (cały czas ta sama śpiewka, sprawdzić ustawienie anteny, udać się do punktu w celu sprawdzenia dekodera itp.). A tak przy okazji-jaki dekoder polecalibyście na wymianę. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chooper Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Samsung 370g hd od CP jest najlepszym dekoderem (moim zdaniem), poczytaj posty na temat dekoderów produkcji własnej CP na tym forum. Zarówno ja, jak i moi znajomi powymienialiśmy dekodery na Samsungi hd lud Echostar hd. Problem tkwi nie w dekoderach, tylko w ciągłym, nieudolnym grzebaniu w parametrach sygnału i przesyłu danych audio-video i kodowaniu przez wspaniałych techników z CP. Jedynym wyjściem jest zgłaszanie do CP - oczywiście z nadaniem numeru reklamacji - i nie przyjmowanie do wiadomości, że to wina instalacji sat, konwerter czy nakazanie przywrócenia ustawień fabrycznych dekodera, bo to u nich standard z instrukcji. Moim zdaniem tylko zgłoszenia zarejestrowane w systemie CP mogą coś zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Dobrze o tym wiem i zgłaszam to jako reklamacje. Ale oni tak, jak piszesz podają standardową formułkę. Chcą nas zmusić do przejścia na ich dekodery. Trzeba się jednak z tym pogodzić, że z dla tego dekodera nie zrobią już nic, jeżeli chodzi o wsparcie techniczne. Ps. Problem epg zgłaszałem bodajże sześciokrotnie, ostatnie problemy z niektórymi kanałami 2 razy i co... mają to niestety gdzieś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Oprogramowanie do dekoderów robi producent. Jeżeli pisze, że nie ma już wsparcia dla tych dekoderów, bo są za stare, to widocznie nie ma go ze strony producenta i CP nie ma tu nic do gadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Dziwna sprawa z moim Samsungiem DSB-H370G, wycofałem wypowiedzenie umowy w związku z brakiem kanału Love. Umowa na pakiet Familijny HD z możliwością zmiany na pakiet Rodzinny HD, zauważyłem, że nadano już nowe uprawnienia ale na kilku kanałach m.in. TVR HD, TLC HD i kilku innych obraz się zatrzymuje i pojawia się informacja "Dostęp do kanału został zablokowany", gdy wrócę pilotem do tyłu i ponownie włączę ten kanał wszystko jest dobrze. Z czego wynika taka nieprawidłowość? Zauważyłem, że dzieje się to na dwóch TP: 10911V i 10758V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arko07 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 TVR HD również dzisiaj mam zablokowany w pakiecie Familijnym HD. A jeśli chodzi o EPG to 4 dni działało nieprawidłowo, dzisiaj jest ok. Wczoraj jednak dzwoniłem na infolinię i najpierw było sprawdzanie siły sygnału,przywracanie ustawień fabrycznych,odkręcanie wtyczki antenowej ,z powodu braku pozytywnych efektów połączono mnie z technikiem i tu dowiedziałem się że EPG jest teraz nadawane tylko z częstotliwości 12284 H i jak nie oglądam kanałów z tego transpondera to są problemy z EPG . Dla mnie to bardzo dziwna przyczyna i chyba powinno być tak że EPG działa niezależnie od tego co się ogląda. A na koniec rozmowy oczywiście zaproponowano wymianę na inny dekoder gdyby problemy nie ustępowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 U mnie blokują się wszystkie kanały z TP 10911V i 10758V, jak dam jeden w tył lub w przód i wrócę do tego kanału to jest wszystko dobrze. Sprawdzalem, bo mam aktualnie czynne dwa DSB-H370G i ten sam problem jest na jednym i drugim. Zaczłaem już regulować skręt konwentera ale nic nie dało. Widzę, że to problem po stronie CP a nie mojej. Sprawdź na kanałach: 10758V E!, Da Vinci Learning, Sundance, CBS Action, Fight Club, TVP Rozrywka, TV Republika, 10911V Sundance HD, Polsat Film HD, Stars TV, Universal HD, TLC HD, TVR HD. U mnie właśnie na tych się blokuje, na niekodowanych Stars TV i TVR HD jest komunikat "Dostęp do programu został zablokowany" a na kodowanych brak wartości w parametrach "VID_PID=----, AUDIO_PID=---- i później się wyświetla Brak sygnału video/audio. Czy może ktoś jeszcze sprawdzić i potwierdzić czy u niego też się tak dzieje? Wygląda na to, że to początek końca wsparcia dla tych dekoderów ze strony CP, zaczęło się od EPG a teraz kanały szwankują..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arko07 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Dzisiaj wszystko w porządku, odbieram wszystkie kanały z pakietu i niekodowane , EPG działa również prawidłowo. Koszmar wymiany na produkt CP się na razie oddalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Kiedy teraz, bo rano jak wychodziłem to się blokowały. Chciałem wymiany na moduł CI+ ale mi odmówili a innego szrota z CPT nie chcę. Odbierać to i ja odbieram ale przy pierwszym włączeniu na opisane kanały następuje "zwiecha" pomaga oczko wyżej w górę lub w dół i powrót do wybranego kanału i wtedy działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arko07 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Sprawdzałem około 14 , nic się nie zawiesza i nie blokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 U mnie nadal to samo na dwóch dekoderach, reklamacja poszła zobaczymy jak podejdą do tego, dziś na e-maila proponowali mi wymianę na inny dekoder ale nie na moduł CI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Witam. Mam pytanko czy ktoś otrzymał konkretną informację odnośnie tych usterek dotyczących tego dekodera i czy CP ma zamiar coś z tym zrobić. Pozdrawiam Ps. Czy można ewentualnie (bez zmiany umowy) wymienić samsunga na sagema esi-88 ? Czy nie ma takiej opcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.