markar Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Sprawdzałem- na pasku EPG zawsze jest ale każdorazowe odpalenie przycisku GUIDE daje komunikat AKTUALIZACJA DANYCH-PROSZĘ CZEKAĆ. Tak około 40 sekund... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirokom Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 I czas oczekiwania utrudnia używanie EPG. Na infolinii oczywiście nic niewiedzą, wiadomo lepiej zbywać. A dekoder jeśli źle działa to tylko wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Kiedyś GUIDE odpalał się automatycznie, to mogę potwierdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek44 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 I powinno być jak "kiedyś". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirokom Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Myślę, że trzeba do nich porostu pisać. Im więcej osób będzie zgłaszać problem tym lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarantula Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Ileż można pisać o nie działającym prawidłowo EPG? Ten uporczywy,nie rozwiązany problem zmusi mnie do rozstania się z CP? Szkoda by było ale umowa mi się już niedługo kończy i kto wie.Żadnych przeprosin ze strony dostawcy,jest opcja "komunikaty" w menu.Cisza i żenujący problem który powraca.Wstyd!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek44 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 ONI nie potrafią chyba czytać. Mają gotowca że trzeba zmienić dekoder na ich jakiś wspaniały i problem znika. Ile ja już "atramentu zużyłem" to tylko kałamarz wie. Dziesiątki razy pytam dlaczego w strumieniu EPG nie ma deklaracji sposobu kodowania naszych pliterek. Za każdym rada cisza. Kodowanie jest w ISO-8859-2,ale brak o tym informacji w strumieniu EPG. Telewizor nie wie o tym i korzysta z jakiejś domyślnej. Kupując moduł mamy w EPG same krzaki i to mnie wkurza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Cyfrowy Polsat nie ma już od długich miesięcy umowy na wsparcie techniczne (czyli m.in. aktualizacje softu w dekoderach) z Samsungiem i Echostarem stąd sugestie wymiany dekoderów na modele CPT. Umowa została wypowiedziana przez Cyfrowy Polsat po uruchomieniu na wielką skalę produkcji swoich dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Czyli dla wszystkich informacja, chcesz mieć sprawne EPG, wymień dekodera na moduł CAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirokom Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 I co oni robią nie tak jak teraz np. EPG działa ? Ciekawe tylko ile czasu będzie działać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekstr Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 EPG śmiga aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek44 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Czyli dla wszystkich informacja, chcesz mieć sprawne EPG, wymień dekodera na moduł CAM Nie ciesz się tak,tylko przeczytaj jeszcze raz mój list. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekstr Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Nie będę nic wymieniał,przyzwyczaiłem się do Samsunga,małe przerwy w działaniu EPG przeżyję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Dziwne u mnie na module i telewizorze czy to dowolnym dekoderze EPG działa bardzo ładnie. Ale to zasługa właśnie TV czy dekodera. Jeśli coś nie działa znaczy że nie jest dopracowane. Pewnie rzeczone problemy z kodowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek44 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 A jaki masz TV? Przy module masz EPG na cały tydzień? I pewnie masz także polskie znaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarantula Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 EPG znowu "siadło".Plama za plamą.Po prostu obciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 @swojadroga wam już napisał: Nie ma wsparcia technicznego dla tych dekoderów. Komu się nie podoba niech wymieni je na inne, albo hołubi dalej staroć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek44 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 @swojadroga wam już napisał: Nie ma wsparcia technicznego dla tych dekoderów. Komu się nie podoba niech wymieni je na inne, albo hołubi dalej staroć. Te dekodery to jak dobre wino. Polsat specjalnie kombinuje coś przy EPG,by doprowadzić użytkowników tych bardzo dobrych skrzyneczek do stanu wykończenia nerwowego. Emisja EPG jest niezgodna z normami i jakoś nikt nie chce za to się zabrać. Kto wie komu trzeba to uświadomić? Kupa różnych urzędników kontroluje co się da,a tu chyba nie ma woli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarantula Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 mentoris:"Komu się nie podoba niech wymieni je na inne, albo hołubi dalej staroć." Moim zdaniem jest to najlepszy dekoder na rynku CP.Posiadacze mają podpisane umowy na świadczenie usług.Ewidentna wina (bezdyskusyjna) CP.Jeżeli jednak do użytkowników i do ASO wysłano by info o konieczności bezpłatnej wymiany tych dekoderów,większość z nas by je wymieniła.Tak sądzę.Nie wierzę natomiast,że "Polsat specjalnie kombinuje coś przy EPG".Byłoby ewidentne złamanie prawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirokom Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Odniosę się tu do kilku wpisów: Jeśli ktoś mówi, że dekoder nie ma wsparcia technicznego to odp. dotychczas dobrze działający dekoder nie potrzebuje takiego wsparcia bo po co? Wina leży po stronie CP niema innego powodu, wspierając nadawanie EPG na własne dekodery nie można zapominać o reszcie, w końcu podpisuje się umowę i za coś się płaci. Wymiana na inne? A czy dekodery CP nie są ciągle trapione błędami działania softu, ostatnia aktualizacja HD 5000 i chyba HD 3000 poprawa działania EPG. Więc do mądrych głów na co polsat wymieni tą staroć, żeby wszystko za co się płaci dobrze działało? I jeszcze jedna sprawa, oprócz dekodera Samsung DSB-H370G, mam w domu jeszcze HD 5000 i muszę przyznać że dekoder CP ma straszne nieczytelne EPG, które w takim kształcie jak to w HD 5000 może dla mnie nie istnieć, do tego tragiczny nieporęczny "[beep]iany" pilot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaxus Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Koledzy pomóżcie mi. Od kilku dni mój tuner H370G nie chce się włączyć, przeczytałem o tych kondensatorach, dzisiaj je wymieniłem i dalej cisza Tzn dioda na sekunde sie zapali gaśnie, optyczne wejście z tyłu cały czas się pali - jak trzymam ten włącznik na środku płyty głównej to dioda POWER pali się cały czas na niebiesko. Co mogę jeszcze zrobić w warunkach domowych ? Co zmierzyć ? Porównać jakies napięcia ? Jakie mają być na czym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Co mogę jeszcze zrobić w warunkach domowych ? W warunkach domowych odradzam. Jeśli jest twoją własnością, to zanieść go lepiej do serwisu RTV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Mój dekoder też zachorował. Dziś się zawiesił, odłączyłem napięcie i już dioda nie świeci. Czy CP nadal odpowiada za ten dekoder (mam go już 4rok), czy to mój własny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Jeśli masz abonament to wymienią Ci go na inny, bez żadnych kosztów. Ale lepiej byłoby go naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Jak masz w najmie ten dekoder to nie powinno być problemów.Gorzej może być jak jesteś jego właścicielem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.