Madridista20 Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 (edytowane) Witam Chcę podłączyć sobie internet z telewizją UPC. Mam jeszcze umowę z NC+, prawie rok, i chcę ją wypowiedzieć. Mam obecnie w domu słaby internet po kablu telefonicznym (10-15 mb) ale nie na tyle słabym żeby nie móc korzystać z urządzeń mobilnych po całym domu, oglądać filmów na platformach streamingówych (Netflix, HBO GO) czy grać na konsoli. Problem jest z dekoderami NC+ które łączą się po wifi, co parę dni połączenie się zrywa i trzeba przyrzucać karty, jest to mega irytujące. Kiedyś można było niezależnie po kablu odbierać sygnał, szkoda że nie pozostawili klientom wyboru. Mógłbym sobie kupić transmiter sieciowy ale nie chcę dodatkowych kosztów związanych z tą firmą, bardziej zależy mi na nowym dostawcy internetu i przy okazji tv, tutaj pojawią się niemałe koszty związane z przerzuceniem kabla ze studzienki na ulicy przez ogród do domu. Moje pytanie jest następujące, czy to jest wystarczający argument do wypowiedzenia umowy z NC+? Skoro inne urządzenia działają radzą sobie z moją jakością internetu to podobnie powinno być z dekoderami, jeśli tak nie jest to sprzęt jest do [beep] i chciałbym się pożegnać. Edytowane 24 Września 2020 przez Madridista20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 Nie jest, podpisując umowę potwierdzasz spełnienie warunków technicznych. Możesz je połączyć kablem bezpośrednio lub do innego wifi. To nie ich problem, to twój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madridista20 Opublikowano 24 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 (edytowane) Ale reklamacje dekodera mi raz uznali. Twierdzili że rzeczywiście jest to wina wadliwego dekodera a nowy ma taki sam problem. Deklarowana przeze mnie prędkości internetu jest dla nich wystarczająca dla sprawnego, stabilnego połączenia, tak mi przynajmniej mówili w punkcie obsługi klienta. W rzeczywistości nie wystarcza więc to ich deklaracje, wymogi techniczne są złe. Edytowane 24 Września 2020 przez Madridista20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 Internet ci nie jest potrzebny do działania dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek788 Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 3 minuty temu, PawelTSW napisał: Internet ci nie jest potrzebny do działania dekoderów. Ciekawe, Netflix ,HBO GO bez internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madridista20 Opublikowano 24 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 ok ale sygnał jednak spotyka się w routerze który jest w pełni sprawny. Nie wiem więc dlaczego raz działa cały tydzień potem zrywa połączenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek788 Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 10- 15 mb to trochę mało na dzisiejsze czasy, 40-60 mb było by już dobrze, przy kilku urządzeniach korzystających jednocześnie z internetu najlepiej 100 mb lub więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 10 minut temu, Madridista20 napisał: ok ale sygnał jednak spotyka się w routerze który jest w pełni sprawny. Nie wiem więc dlaczego raz działa cały tydzień potem zrywa połączenie Zmień router ale to nie ma nic do zerwania umowy. Musisz czekać rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 A może po prostu stare budownictwo lub ceglane grube mury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 (edytowane) U mnie podczas aktualizowania modemu od operatora przez chwile nie było internetu i właśnie wtedy multiroom się weryfikował i wszystko poszło bez problemów. czyli multi nie potrzebuje nawet internetu... fakt ja mam po kablu co sie da bo wifi w dekoderach operatorskich działa jak chce i nie tylko c+ ma z tym "problem" jeśli po wifi to tylko transmiter albo lepszy ruter. Edytowane 25 Września 2020 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bob psuja Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Nie napisałeś, jaki operator. Ale jak masz netiaspota, to go zmień. Zadziałało. Tylko routerów z adsl jest coraz mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.