Jump to content
  • 0
Martinos

Nowa instalacja pod NC+

Question

Witam,

na wstępie informuję, że jestem trochę zielony w tej sprawie. Także proszę o wyrozumiałość. 😉

W tym miesiącu zmieniam miejsce zamieszkania i będę instalował antenę.

Aktualnie mam dekoder MediaBox+ ale nie wykluczam, że może dokonam wymiany na UltraBox+.

Jaka antena i jaki konwerter najlepiej kupić?

Do tej pory miałem doprowadzone 2 kable do MadiaBox+ i to mi zupełnie wystarcza tzn. mogę oglądać jeden kanał i w tym samym czasie nagrywać inny kanał.

Teraz pytania:

1. Czy dla Ultrabox może być taka sama instalacja czy jednak pod 4K trzeba inny (lepszy) konwerter itp? Na co zwracać uwagę?

2. W nowej lokalizacji mam tylko jedną dziurę na kabel z zewnątrz. Opcje wiercenia mam ograniczone. Spotkałem się z czymś takim jak UNICABLE. Czy to jest dobre rozwiązanie pod moje oczekiwanie czy lepiej jakoś ogarnąć kwestię drugiej dziury pod kabel?

Jak to widzicie?

Recommended Posts

• 0

Antena - konwenter Unicable I - jednym kablem do mieszkania.

W mieszkaniu z tego kabla podzielisz na dwa kable które podłączysz do Ultrabox 4K

Edited by tweed77
  • Thanks 1

• 0

Konwerter jakiś polecasz, czy pierwszy lepszy?

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

• 0

NC+ daje / sprzedaje w komplecie konwenter Inverto Unicable I i ten ci w zupełności wystarczy.

https://pl.canalplus.com/pomoc/jaki-konwerter-wybrac-by-maksymalnie-wykorzystac-mozliwosci-dekodera

Instrukcja w PDF - w sumie do Ultrabox 4K wystarczy podłączyć jeden kabel do dekodera.

Antena - konwenter Unicable I  - złote wyjście - jeden kabel - dekoder Unicable.

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjUm9Pls9TrAhVmoosKHTsGDY8QFjAJegQIAxAB&url=https%3A%2F%2Fpl.canalplus.com%2Fdekodery%2F-%2Fmedia%2Fe14f31d2b94247f6b244c9714a939d5f.ashx&usg=AOvVaw2Eadzx9eMBrnbJlcgjl9OW