Skocz do zawartości

Dorcel TV


felik3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Również po cichu taki pomysł przyszedł mi do głowy. Po ubiegłorocznych kłopotach z Cyfrą, kupiłem modu CAM Cyfry, który spełnił swoją rolę dopiero po wgraniu oprogramowania ze strony Fergusona, a mianowicie softu 1.20.4A. Oczywiście były z tym duże kłopoty, no ale w końcu się udało, po za jedną wadą, a mianowicie nie da się na liście zmienić kolejności programów. Funkcja ta jest niedostępna. Jak teraz pomyślę o wgrywaniu innego oprogramowania, no to nie wiem...Może odezwie się jakiś inny szczęśliwy posiadacz Fergusona HF8800HD i coś napisze w/w temacie. Mimo wszystko dziękuję Mr.Orbita za zaangażowanie i chęć udzielenia pomocy. W dalszym ciągu otwarty jestem na wszelkie sugestie i uwagi. Pomijając kanał który nie działa, to jak kiedyś napisałem jest to pewne wyzwanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę podpowiedzieć tylko tyle, że nie powinieneś wgrywać nowszych wersji od tej, co masz - http://www.ferguson-digital.eu/pl/compo ... 9/298.html W sumie to pole manewru na HF8800 HD jest ograniczone, na 8900 można przejść na soft Hiviona i kombinować (choć też nie wiem, czy akurat byłoby to lekarstwo na problem z Dorcel TV, nie mam informacji od posiadaczy 8900), na 8800 - nie można przejść :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Fabrycznie: 0000. Na module Viaccess Smit wpisujemy 0000, pojawi się obraz, można ustawić wiek, wybieramy 15+. Na module NeoCAM NP4+ od Neotion także 0000 i pojawi się pole do wpisania wieku, dajemy 15 i zatwierdzamy. Jeśli kartę masz w czymś innym, no to powinno być generalnie podobnie, nie wiem jak w czytnikach, ale raczej powinno działać wszędzie. Z kodowaniem (nadmiar systemów) problemu już nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Mr. Orbita, ale już wiem jaki jest u mnie problem. Skontaktowałem się z producentem kart i okazało się, że wersja oprogramowania mojego modułu (Viaccess Smit) jest za stara i w nim nie da się zmienić "Maturity" (pomimo wpisania 0000 nie pozwala na zmianę - wyrzuca błąd). Już wysłałem kartę do producenta i mają mi to sami ustawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

każdorazowe odjęcie z pakietu kanału powoduje, że kartę można reklamować. sprzedawca reklamacje musi przyjąć bo taki jego obowiązek. nie może tłumaczyć się że nie ma wpływu na zawartość pakietu. brak kanału w pakiecie powoduje niezgodność towaru z umową. sam wymieniłem tak jedną z kart na inny pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Ci się po prostu skończyła karta? :> Uprawnienia są przesyłane raz na cały okres, więc nie istnieje możliwość, aby karta zgasła z powodu braku uprawnień, czy namieszaniu się przy nich, a same kanały działają i mają się dobrze (nie licząc Dorcela)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...