matt Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 A czy mogę telefonicznie do Multipakietu Canal+ zamówić pakiet komfort, czy też znów muszę udać się do punktu Cyfry+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Nie pakiet komfortowy jest dostępne wyłącznie w cyfrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Dzwoniłem właśnie do konsultanta i okazuje się, że mogę jednak zamówić do Multipaku Canal+ pakiet komfort poprzez telefon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Mam takie pytanko dotyczące logowania się w ICA. Po jakim czasie od zakupu C+ można to zrobić? Ja mam C+ od piątku, a wciąż nie mogę. W dodatku w informacji na stronie ICA jest podane, ze nr abonenta składa się z 9 cyfr, w tym przed dwoma ostatnimi jest myślnik. Mój numer abonenta składa się z 8, w dodatku nie ma myślnika tylko spacja i po niej jest już tylko jedna cyfra. Natomiast w nr karty abonenckiej nie mam żadnych kropek, chociaż tutaj ma to małe znaczenie, ponieważ je się i tak pomija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JamesBond007 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Wpisz zero zamiast myślnika. Powinno zadziałać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 W piątek w taki sposób nie działało, ale teraz spróbowałem jeszcze raz i już działa :} Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekk99 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Mam takie pytanie, zalogowałem się do ICA i zastanawiam sie nad formą płatności. Czy opłata miesięcznie gotówką polega na tym że przed terminem płatności otrzymuje formularz wpłaty i wypełniajac go wpłacam np w banku? Rozumiem że taka wpłata może być równiez dokonana nie przez ich formularz a z konta internetowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cantona7 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Bardzo dokładnie rozumiesz pojecie opłaty miesięcznie gotówką, możesz iść na pocztę lub do banku z formularzem otrzymanym pocztą lub dokonać przelewu poprzez konto internetowe. Ja mam z kolei inne pytanie, czy ktoś z forumowiczów próbował zamienić swój pakiet na jego odpowiednik z "+" poprzez ica ? Pytam się ponieważ przed zaakceptowanie zmiany , której dokonuję poprzez serwis w symulacji mam wzrost abonamentu do 247 zł ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmy123 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Dokładnie ta sama sytuacja z tym że zmiana z podstawowego na podstawowy+ i 140zł. Skąd te 140zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luc Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 tez to mam, z podstawowego na podst.+ 140zł a na komfortowy 160zł co to ma być? ale przez formularz kontaktowy udało mi się 2 stycznia(czyli dwa dni po terminie ) zrezygnować z canal + które było przez miesiąc za darmo najpierw mi naliczyli opłatę, a dziś widzę że cofneli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tides Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Witam Ten sam problem przy symulacji zmiany pakietu z podstawowego+ na komfort+ mam naliczenie abo do prawie 200 zł , ktos wie o co chodzi ? znów jakas awaria ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Tak, to jest awaria, zgłoszona, ale coś nie podchodzą do niej serio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby77 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Czy działa formularz kontaktu z ICA? Bo u mnie nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciacho007 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Ja jako posiadacz Multi Pakiety Canal+ czuję się jako abonent drugiej kategorii ze względu na to że nie mogę korzystać z ICA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Czy działa formularz kontaktu z ICA? Bo u mnie nie działa Na ten formularz możesz wejść także ze strony C+ nie musi być z ICA. Ale nie wiem czy działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Gdy wchodzę na stronę ICA to pojawia mi się taki komunikat: Adres internetowy (IP) z którego się łączysz jest zablokowany. Ponowny dostęp do serwisu uzyskasz po 24 godzinach. Jeśli chcesz skontaktować się z CENTRUM TELEFONICZNYM ABONENTÓW CYFRY+, zadzwoń tel. 0 801 066 066, 022 310 45 45 Gdzie jak gdzie, ale bana na ICA to się nie spodziewałem Tylko dlaczego?:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ultimoromantico Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam puszczyk, u mnie występuje taka sama sytuacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
youandi Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 MAM ten sam komunikat hehe chyba cos majstruja przy ICA by pomajstrowali przy czym innym hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Widocznie pomyliłeś się z hasłem etc. Stąd ten ban:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Z hasłem nie było żadnej pomyłki na pewno, ponieważ mam je w pamięci kompa. Chyba był jakiś błąd z ich strony, albo coś robili Teraz już wszystko u mnie działa ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pescar Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Zmieniłem sobie pakiet z komfortowego na komfortowy+ przez ICA i po jakim czasie nastąpi zmiana pakietu na komfortowy+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clayman Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Teoretycznie od razu. W praktyce na tunerach od cyfry (tych SD) jutro Chyba, ze reaktywujesz karte to szybciej. U mnie tak bylo z opcja Canal+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal6005 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Mógł-by ktoś sprawdzić czy w ica można modyfikować pakiet bo chciałem sobie zmienić opcje dodatkową wchodze na modyfikacje pakiet a tam napis w celu modyfikacji pakietu zadwoń do nas na numer (może wiąże się to ze zmianą szaty graficznej serwisu ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 wczoraj ,czyli 2 kwietnia wziąlem sobie pakiet podstawowy + opcje canal+ ,wynająłem dekoder pace za 0 zł.dziś zalogowalem się do ica i mam tam dwie kwoty których nie rozumiem tzn: miesiąc :kwiecień 2009 naliczenie 154 zł rabat -153 zł co to wogóle znaczą te kwoty i skąd się wzięło to 154 i 153? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczek Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 tylko pakiet podstawowy i canal ? zadnych innych opcji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi