Jump to content
danielpes5

Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Sport News

Recommended Posts

Fajnie,że Polsat Sport jest najbardziej oglądanym kanałem sportowym.Sądze,że głównie wynika to dlatego,że jest znacznie bardziej dostępny niż Canal Plus.Jednak głównie Polacy lubią oglądać sport i to na najwyższym poziomie.Dlatego mistrzostw świata w siatkówce pewnie mają ztym dużo do czynienia.Ale i tak raczej nie przebije C+ pod względem oglądalonośći,bo PS jest bardziej dostępny(sam bym miał c+ ale niestedy moja kablówka nie ma tego kanały w pakiecie premium tylko hbo ma i to bez hbo2,a chyba innego sposbu-no niechce byc zwiazany z platformą cyfry bo duze wydatki- to nie widzę niestedy).

 

Muszą poprawić swoją ofertę PS-może np.retransmisje meczów Premiership zaraz po ich zakończeniu faktycznym?Może na żywo pokazywanie meczów ligi włoskiej.Może pokazywanie meczy Pucharu Włoch czy HISZPANI.Sprawiłoby to być może,że stali się oglądani jeszcze częśćiej,bo by się okazało,że mają super piłkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No fakt.A jeszcze bardziej szkoda Ligi Mistrzów,Co prawda Bundeslige mogą terazzastąpić tranmisjami live Serie a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polsat Sport zanotował w ubiegłym tygodniu najlepsze wyniki oglšdalnoci od poczštku istnienia. 25 listopada udziały kanału w rynku stacji telewizyjnych wyniosły 2% wród całej grupy badanych, natomiast w zasięgu stacji było to 6,1%.

 

To nie koniec dobrych wiadomoci zwišzanych z Polsatem Sport. Udziały kanału w całym tygodniu wyniosły 1% (3.1% w zasięgu PS). Były to, pod tym względem, najlepsze wyniki od czasu powstania sportowej stacji Polsatu. Najchętniej oglšdane pozycje w Polsacie Sport 20.11-26.11.06):

* Gala boksu (m.in. walka Krzysztofa "DIABLO" Włodarczyka ze Stevem Cunninghamem) (25.11 godz. 21.00) ok. 300 tys. osób

* Gala boksu, powtórka (26.11.06) 290 tys osób

* M w siatkówce, Polska - Tunezja (22.11 godz. 7:00) ok. 210 tys. osób

* M w siatkówce, Polska-Japonia (25.11 godz. 10:00) ok. 210 tys. osób

 

ródło:tvpolsat.info

 

No to bardzo fajnie... widac ze MS w Siatke to bardzo trafiona inwestycja... zarowno pod wzgledem finansowym jak i... czysto sportowym :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

TAK.Wielkie brava dla Polsatu Sport.

Ale zaraz koniec siatyi co potem.

Mają duzą oglądalność,dlaczego więć nie mogą zadbać o abonamentów i kupić coś ciekawego(do wzięcia premeirship-chociaz aby mecze byly zaraz po odbyciu sie w retranmisji wtedy mozna by bylo nawet ogladnac,i niech wykupią na zywo serie a,moze puchar wloch czy hiszpani)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kieloo* M� w siatkówce, Polska - Tunezja (22.11 godz. 7:00) ok. 210 tys. osób

* M� w siatkówce, Polska-Japonia (25.11 godz. 10:00) ok. 210 tys. osób

 

 

To wcale nie rewelacja zwróć uwagę że te pozycje leciały również na otwartym Polsacie i widownia była znacznie większa- ja często akurat włączałem dekoder jak kończyli studio w otwartym paśmie a to bardzo zaniżało(sztucznie) oglądalność PS

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie w informacjach podali, że Polsat, Polsat Sport i TV4 kupili prawa do F1 na najbliższy sezon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtakim razie teraz jak canal+ straciła prawa i przejął je Polsat to można sie spodziewać że TV4 zniknie z Cyfry+

 

Edycja Burli: Kolejny raz robisz błędy w pisowni. Wydaje mi się, że celowo. Jeszcze trochę i powitasz banicję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO wszystko fajne,tylko czemu kupują f1 a nie coś z piłki,dla kibica wiadome bylo ze f1 bedzie w ogolnodostepnej stacji a nic ekstra dalej nie ma w polssacie sport,bo pewnie nawet tvn o te prawa nie chcial walczyc(sadze,ze nie planuja duzych inwestycji po zakupie LM,albo szykują sie na cos mocnego),a tvp wiadomo ze nie ma duzej sily w funduszach

 

F1 w Polsacie!

 

f1

 

Telewizja Polsat nabyła prawa do pokazywania Formuły 1 na trzy lata, począwszy od sezonu 2007. Wyścigi główne będą pokazywane najprawdopodobniej na głównej antenie Polsatu, zaś treningi i kwalifikacje w TV4.

 

Więcej szczegółów już wkrótce.

 

ale niech walcza o futbol i o prawa jakie im proponowalem,bo sportu poza futbolem maja wystarczajacą duzo(moze cos jeszcze z kosza) i dochodzy spore z ogladalnosci,nie przdluzone prawa tez imponujące-lm,bundelsiga,pucha polski,puchar uefa i ok a zatem ja spodziewam sie inwestycji w futbol bo stracili praktycznie wszystkie lakome kaski z pilki a tu dalej cisza nic nie kupuja(latem powinni,ale czy to zrobią?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i po co kibicom piłkarskich {nie oszukujmy się jest ich około70%}

f1 czy mozna tak sobie olewać tych którzy lubią piłkę ,przez takie [beep]stwo czyli stratę kluczowych punktów{lm,bundesliga} pod płaszczykiem NOWEJ TAKTYKI kupowania innych sportów a piłkę rozdając na prawo i lewo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polsat Sport jak sama nazwa wskazuje to Sport a nie tylko Piłka Norzna!

Są inne dyscypliny sportowe równie wazne jak piłka....

Jasne kibiców piłkarskich jest sporo, ale inni też są!

A jak człowiek chce piłke to pozostaje wziąć Canal+

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Nie można olewać również tych, którzy lubią inne dyscypliny sportu. Weźmy np. teraz siatkówkę mężczyzn. Również wiele innych dyscyplin wielu kibiców chętnie by obejrzało!!! Romar7.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wtakim razie teraz jak canal+ straciła prawa i przejął je Polsat to można sie spodziewać że TV4 zniknie z Cyfry+

Co za bzdura. Pojawienie się TV4 w Cyfrze nie miało wiele wspólnego z F1, mogło ewentualnie przyspieszyć negocjacje. Poza tym niedawno TV4 na chwile zniknął z Cyfry, jak sie potem okazało predłużali umowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polsat Sport dlaczego kupił f1?Bo ją nie chciał N-SPORT I C+.

Tak jest z ligą mistrzów czy ligami zagranicznymi.Oni ją mają bo chcą.

Co Polsat Sport wygrał z nimi w jakimś przetargu na który te stacje się bacznie nastawili ?Nic.

Olewają futbol.Reszta jest wmiarę ok(kosz ma najlepszy jednak c+ poza futbolem).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Polsat Sport dlaczego kupił f1?Bo ją nie chciał N-SPORT I C+.

 

 

nie ma to jak czytać bzdury na zakonczenie dnia :lol::lol:

Nsport - kanał kodowany, więc odpada przy przetargu na F1

C+ - jak wyżej.

 

Więc nie wypisuj bzdur, jak nie masz pojęcia. Z resztą nie po raz pierwszy piszesz takie głupoty że aż płakać się chce. Jak nie amsz o czymś pojęcia to się nie wypowiadaj. może mi zaraz napiszesz, że Polsat nie chciał Ligi Polskiej w piłkę nożną - a PS chciał i dawał ofertę taką jak C+ tylko, że wcześniejsza umowa pomiedzy PZPN a C+ była tak skonstruowana, że Canal + miał prawo ostatniej oferty, tak więc wystarczyło, ze dał o złotówkę więcej i wygrywał.

 

Jupi a tak pozatym Polsat Sport nie kupił F1 :)

 

 

EDIT:

Może będą dawać wyscigi w HD? Kto wie..... 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

polsat sport kanal kodowany,

rownie dobrze mogl ja kupic(wiesz oco michodzi) n-sport i dawac live w tvn a treningi w n-sport,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak mógł kupić Nsport jak to kanał kodowany? Ecklestone zakazał sprzedawania praw do F1 tv kodowanym.

 

Nie ma to jak gadać z lamusami 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polsat nabył prawa do F1 bo żadna inna stacja nie była zainteresowana.

Dlatego ma F1 , bo jakby ją chciał TVN to Polsat pewnie by odpuścił

jak zawsze

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aldek :lol: Ale się uśmiałem :lol: TVN chciał kupić F1 ale nie miał no to żadnych szans.

 

Już widzę że "tefałenowcy" próbują zdeprecjonować niewątpliwy sukces jakim jest przedłużenie umowy na F1 przez Polsat. Według nich F1 to taki ochłap, którego nikt nie chciał, Puchar Ameryki w żeglarstwie jest przecież lepszy :wink:8)

 

nie napinajcie się tak "tefałenowcy" :) I nie wypisujcie czegoś o czym nie macie pojecia :)

 

 

EDIT:

Pewnie jak Polsat by kupił angielską Premiership czy włoską Serie a, to rteż "tefałenowcy" by mówili że nikt nie chciał kupić :lol: Ale taka ich taktyka: deprecjonować sukcesy innych telewizji 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiele razy media podawały, że wszystkie największe polskie stacje telewizyjne są zainteresowane zakupem praw do pokazywania F1. POLSAT wygrał a TVN może się obejść smakiem :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polsat wygrał mniej więcej tak jak Canal+ wygrał przetarg na polską ligę :lol:

Poza tym na razie niewiadomo czy F1 będzie w Polsacie czy w tv4 choć znając Zygę podejrzewam że w Polsacie bo nie ma go w innych platformach --> Zyga ma okazję wydusić parę $ za Polsat w innych platformach albo od nowych abonentów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 80% będzie w głównym Polsacie F1 - przynajmniej te główne wyścigi, a kwalifikacje i treningi na "Czwórce".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...