Jump to content
Anita Kaźmierska

Usługa OTT CANAL+, czyli telewizja przez internet

Recommended Posts

A co z tym "keczapem" na 14 dni? Miał być a ja na przeglądarce mam 8h. Działa to komuś?

"Backward EPG - skorzystaj z możliwości odtworzenia materiału, który był emitowany do 14 dni wstecz! Funkcja ta dostępna jest na wybranych kanałach. Materiały z poprzednich 8 godzin zobaczysz po prawej stronie odtwarzacza. Wcześniej emitowane tytuły  są dostępne w kolekcjach."

 

Na których kanałach jest te 8h, a na których nie ma w ogóle tej funkcjonalności?

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, frankie1905 napisał:

Wcale nie jest to takie oczywiste. Wszystko zależy od Apple.

Prawdopodobne. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
49 minut temu, NobelM napisał:

"Backward EPG - skorzystaj z możliwości odtworzenia materiału, który był emitowany do 14 dni wstecz! Funkcja ta dostępna jest na wybranych kanałach. Materiały z poprzednich 8 godzin zobaczysz po prawej stronie odtwarzacza. Wcześniej emitowane tytuły  są dostępne w kolekcjach."

Na których kanałach jest te 8h, a na których w ogóle nie ma w ogóle tej funkcjonalności?

 

W artykule na temat usługi w portalu z siecią pająka jest informacja, że 8h jest przy odtwarzaniu danego kanału na żywo. Jak chcemy do 14 dni wstecz to trzeba wejść przez zakładkę kolekcja.

Powiedzmy, że każdy program po tych 8h trafia do VOD. Logiczne zwłaszcza, że wiele programów to powtórki. Wystarczy wrzucić raz na serwer a nie kilka.

Edited by Anita Kaźmierska

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, SatZnawca napisał:

A wiecie o tym że w pakiecie sport Canal+ Premium HD będzie blokowany kiedy będzie emitowany np. film?. Tylko na czas meczu na żywo będzie odblokowany. Brawo... :mrgreen:

Skąd te rewelacje? Możesz podać źródło?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, frankie1905 napisał:

Skąd te rewelacje? Możesz podać źródło?

Canal+ Polska. :)

W internecie niektóre strony również o tym piszą. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli podobnie jak teraz z Canal+ zwykłym przy aktywowaniu samego pakietu sport.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, frankie1905 napisał:

Apkę Horizon TV na Apple TV Apple weryfikowało... około 10 dni roboczych.

tylko tam była nowa app'ka a tutaj jest update do myCanal... więc to idzie inną ścieźką 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witajcie. Aktywowalem dzis usluge na darmowy mesiac korzystając z vpn. Nby pakiety są aktywne jednak nic nie mogę obejrzejć.

Wchodząc do opcji "live" pokazuje mi ze " Żadne treści nie są dostępne w tej chwili ". Kiedy chcę odpalić jakiś film to otrzymuje informację " Wykryto błąd sewera wideo na życzenie. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie nadal występował, odwiedź zakładkę Pomoc.Error PASS-1 " Dodam że status usług poza granicami kraju jest "potwierdzony", pakiety aktywne, VPN wyłączyłem. W aplikacji na telefonie nie pobiera mi moich danych a na "Starcie" mam info "Nie można znaleźć strony"

 

Czy mam czekać na uruchominie usługi jeszcze jakiś czas ?

 

 

Edit

Na stronie www mam 3 aktywne pakiety. Na aplikacji na tel Status subskrypji = Nieaktywny

7 godzin temu, stanley840 napisał:

Ja też dodałem kartę jest konto zweryfikowane a kanałów na żywo nie ma😡

JA nie mam kanałów na żywo a na VOD pojawia się "ERROR 

Wykryto błąd sewera wideo na życzenie. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie nadal występował, odwiedź zakładkę Pomoc.More info

Error PASS-1

Edited by maciekmm
update

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, maciekmm napisał:

Witajcie. Aktywowalem dzis usluge na darmowy mesiac korzystając z vpn. Nby pakiety są aktywne jednak nic nie mogę obejrzejć.

 

a jesteś w UE czy poza nią? Nie wiem jak traktowane jest UK w tym momencie - formalnie wyszło z UE, ale jeszcze trwa okres przejściowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, maciekmm napisał:

Witajcie. Aktywowalem dzis usluge na darmowy mesiac korzystając z vpn. Nby pakiety są aktywne jednak nic nie mogę obejrzejć.

Wchodząc do opcji "live" pokazuje mi ze " Żadne treści nie są dostępne w tej chwili ". Kiedy chcę odpalić jakiś film to otrzymuje informację " Wykryto błąd sewera wideo na życzenie. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie nadal występował, odwiedź zakładkę Pomoc.Error PASS-1 " Dodam że status usług poza granicami kraju jest "potwierdzony", pakiety aktywne, VPN wyłączyłem. W aplikacji na telefonie nie pobiera mi moich danych a na "Starcie" mam info "Nie można znaleźć strony"

 

Czy mam czekać na uruchominie usługi jeszcze jakiś czas ?

 

 

Edit

Na stronie www mam 3 aktywne pakiety. Na aplikacji na tel Status subskrypji = Nieaktywny

JA nie mam kanałów na żywo a na VOD pojawia się "ERROR 

Wykryto błąd sewera wideo na życzenie. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie nadal występował, odwiedź zakładkę Pomoc.More info

Error PASS-1

Ja miałem tak samo jak ty wczoraj. Dzisiaj już chodzi całe VOD ale programów na żywo dalej brak. Może się pokażą z czasem czekamy:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, eMJot napisał:

 

a jesteś w UE czy poza nią? Nie wiem jak traktowane jest UK w tym momencie - formalnie wyszło z UE, ale jeszcze trwa okres przejściowy.

Jestem w UK. Wydaje mi sie ze pelna aktywacja jeszcze nie przeszla skoro na stronie www mam 3 aktywne pakiety a w aplikacji na tel status uslugi = nieaktywny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś mi się przewineło na forum że może to trwać do 3 dni, ale jak nie będzie działać na stałem to się szybko pożegnamy😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, stanley840 napisał:

Coś mi się przewineło na forum że może to trwać do 3 dni, ale jak nie będzie działać na stałem to się szybko pożegnamy😁

tak właśnie tak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, stanley840 napisał:

Coś mi się przewineło na forum że może to trwać do 3 dni, ale jak nie będzie działać na stałem to się szybko pożegnamy😁

Troche to dziwne za az tyle sie czeka na aktywacje... Czy inni tez tak mieli ? Na czacie powiedziano mi ze moze to potrwac do 12 godzin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

W aplikacji na Android TV można się zalogować danymi z nc+GO?Czy trzeba się zarejestrować?

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, stanley840 napisał:

Ja miałem tak samo jak ty wczoraj. Dzisiaj już chodzi całe VOD ale programów na żywo dalej brak. Może się pokażą z czasem czekamy:rofl:

Zgłosiłem dziś ten problem na infolinii, kazali czekać, mam nadzieje, że do weekendu naprawią:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, sebczak napisał:

Zgłosiłem dziś ten problem na infolinii, kazali czekać, mam nadzieje, że do weekendu naprawią:)

Czyli start uslugi to raczej falstart :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W aplikacji na Android TV można się zalogować danymi z nc+GO?Czy trzeba się zarejestrować?

Trzeba się zarejestrować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli w momencie rejestracji otrzymuje dostęp do bezpłatnych 31 dni?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, aro napisał:

 dostęp do bezpłatnych 31 dni?

Tak , jak podasz kartę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś logowanie na tv się udało;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, frankie1905 napisał:

Apka na iOS o dziwo już jest.

W wersji polskiej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...