Jump to content

Usługa OTT CANAL+, czyli telewizja przez internet


Recommended Posts

U mnie od 3 wersji aplikacji wstecz jest problem z replay TV, dźwięk rusza a obraz stoi (czasem po kilku/nastu sekundach obraz zsynchronizuje się z dzwiękiem i wtedy jest ok, ale prawie zawsze muszę po wybraniu pozycji z replay przesunąc kilka sekund w przód. Zgłosiłem do C+, ale narazie nic z tym nie zrobili. 

Link to post
Share on other sites
 
Ja odpalam w przeglądarce Samsunga i śmiga. Bardziej by mi zależało na 50 fps i bitrate 12mbps, które tylko na chwilę włączyli na C+Sport 3.

Jak to mawia TT Canal+ OTT "trwają prace"
Link to post
Share on other sites

Usługa OTT CANAL+ u mnie nie śmiga na samsungu , aplikacji nie ma, poprzez przegladarkę samsungową  nie da rady czyli typowa chała nc+

Edited by robert451
Link to post
Share on other sites

Ktoś ostatnio pisał, że już to tak dobrze działa. Zainstalowałem na iPhone dla odmiany (poprzednio "testowałem" na Andku) - ekran wejściowy wyboru regionu po francusku mimo ustawionego polskiego języka w telefonie, ekran start "wystąpił błąd", nic z VOD się nie wyświetla, wyszukiwarka nic nie wyszukuje, tylko kanały live są. Z czego w kilku brakuje EPG ;).

Suuuper jest, widać rozwój.

Link to post
Share on other sites

Zrobiłem to dwa razy i cały czas to samo - tylko kanały live. W Safari mobilnym error 500, więc na dzien dobry "ban".
Nie będę na to marnował więcej czasu bo nie warto :). Druga próba i taka sama żenada jak przy pierwszej 3 miesiące temu.

Link to post
Share on other sites

U mnie na iPad również działa. Może poczekaj do jutra, może Twoje konto musi się przegryźć

Link to post
Share on other sites

Odnosząc się do usługi OTT od Cyfrowego Polsatu to tutaj 95% funkcji działa dobrze. Przynajmniej streaming leci jak skała, a nie to co w "słoneczku", gdzie zrywa i pikseloza obrazu co chwilę. 

 

Wiadomo, że idealnie może (jeszcze) nie jest, ale jest potencjał. Co do twoich zarzutów to również mam iPhone'a i tak jak u kolegów wyżej u mnie te przypadłości nie występują. 

Edited by shevchenko1987
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Jak na "darmową" usługę to jest idealnie :D liczę na to że pozostanie darmowa aż do udostępnienia jej abonentom sat a jak francuzi zadzwonią do polaków i powiedzą że wszystkie dekodery platformy we wszystkich krajach mają mieć to samo ui i te same funkcje co we Francji  to już w ogóle będzie bajecznie hahahaha :D

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Szykuje się współpraca Playa z Canal+:

"(...) natomiast podpisanie umowy z Canal+ wkrótce wzbogaci ofertę PLAY NOW TV BOX o dostęp online do liniowych kanałów TV i bibliotek VOD Canal+."

https://www.telepolis.pl/wiadomosci/prawo-finanse-statystyki/wyniki-play-po-2q2020-i-1h2020

Poza tym, nikt chyba tego nie odnotowywał, a w aplikacji na Android TV w sekcji "Więcej" pojawiły się "Ustawienia dekodera" po których wybraniu odpalają się ustawienia systemu ATV. ;) No chyba że to było wcześniej a ja to teraz dopiero zauważyłem. :D

Edited by bart18
  • Like 3
Link to post
Share on other sites

@shevchenko1987 jak 3/4 rzeczy jest w 2 Mbps "HD" to nie jest to szczególnie wymagające, żeby było stabilnie, choć z tym akurat też są problemy (opisywane wielokrotnie w tym wątku). Teraz skończyła się kampania reklamowa jak i ligi to nikt z tego nie korzysta, więc nie ma tylu problemów ;). Uslugę testowałem 3 miesiące temu i dobrze wiem jakie miała błędy wtedy i większość ma nadal. Wszystko stoi w miejscu.  Zupełnie jak produkcja wersji na WebOS i Tizen.

 

Problem, który miałem na iPhone wynika z beznadziejnego zabezpieczenia po stronie Canal+, które sprawia, że jak założysz konto na urządzeniu A i zalogujesz się na nie na urządzeniu B z zupełnie innego IP to 3 na 4 razy "triggeruje" się jakaś blokada u nich. I nie ma żadnego komunikatu, jest "internal server error". Opisywało to zresztą w tym wątku kilka osób już na początku startu tej uslugi i występuje to nadal. Po kilku godzinach problem jednak znika. Nie znikają natomiast nadal nieprzetłumaczone niektóre komunkaty po francusku, niedorobiona nawigacja i cała masa rzeczy, które sprawiają, że czuje się jak w 2010 roku używając OTT C+.

 

Nadzieja w Playu, że może wchłonie to do siebie i będzie działalo jak powinno ;).

Link to post
Share on other sites

Heh... Ta usługa ma raptem kilka miesięcy (3-4). Tylko część kanałów ma bitrate 2 Mbps, reszta 6, a jak testowali Canal+3 Sport w 50 FPS było 10. Domyślnie wszystkie kanały sportowe mają tak działać. 

 

Jak grały ligi oglądałem mecze za pośrednictwem tej usługi i nic nie ścinało. Jak będzie w przyszłości to się okaże.  

 

Spójrz teraz na CP i ich usługi, które ponad rok od uruchomienia dalej leżą i robią pod siebie. 

 

Rozumiem, że swoje problemy zgłosiłeś do techników?  

Link to post
Share on other sites

Ja tam lubię komunikaty po francusku  jakoś tak myślami przenoszą mnie do bardziej cywilizowanego świata:D a tak na poważnie to ja nie mam większych zastrzeżeń do OTT aplikacja na android tv działa u mnie kiepsko i wymaga poprawy ale nie będę jej oceniał bo mam tv jeszcze z androidem w wersji 7 więc szału nie ma...... natomiast aplikacja na apple tv działa świetnie jedyne co tam jest do poprawy to luki w tłumaczeniu i bitrate na sporcie. 
Współpraca z play mnie nie dziwi bo od dawna wirtualny operator Canal+ działa na infrastrukturze playa a play działa na infrastrukturze wielkiej trójki..... mogliby po prostu dać możliwość połączenia rachunków a nie udawać że mają swoją sieć choć ja akurat jestem w T-mobile więc jakby niewiele  to  dla mnie zmienia. 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, shevchenko1987 napisał:

Heh... Ta usługa ma raptem kilka miesięcy (3-4). Tylko część kanałów ma bitrate 2 Mbps, reszta 6, a jak testowali Canal+3 Sport w 50 FPS było 10. Domyślnie wszystkie kanały sportowe mają tak działać. 

 

Usługa była zapowiadana 2 lata temu i opiera się na istniejących rozwiązaniach - francuskiej aplikacji i streamingu z CDNów Atende z których od 5 lat korzysta player.pl, co tu testować?

 

2 godziny temu, shevchenko1987 napisał:

Jak grały ligi oglądałem mecze za pośrednictwem tej usługi i nic nie ścinało. Jak będzie w przyszłości to się okaże. 

 

Mało jest takich szczęsciarzy w tym temacie ;).

 

2 godziny temu, shevchenko1987 napisał:

Spójrz teraz na CP i ich usługi, które ponad rok od uruchomienia dalej leżą i robią pod siebie.

 

Usługi CP są na ten moment lata świetlne przed OTT C+ (aplikacje na praktycznie każdy sprzęt, LM w 4K, 7-dniowy catchup w OTT/IPTV itd) i o wiele bardziej stabilne.

 

2 godziny temu, shevchenko1987 napisał:

Rozumiem, że swoje problemy zgłosiłeś do techników?  

 

Po co? Są dziesiątki zgłoszeń na FB i Twitterze i nikt z tym nic nie robi. A ja za taką jakość i słabą aplikację i tak nie zapłacę to po co mam dokładać im czytania :).

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, bugmenot napisał:

Usługi CP są na ten moment lata świetlne przed OTT C+ (aplikacje na praktycznie każdy sprzęt, LM w 4K, 7-dniowy catchup w OTT/IPTV itd) i o wiele bardziej stabilne.


Tu się nie zgodzę trzeba odróżnić CP OTT od ipli bo to dwie różne usługi.  C+ OTT choć "pożyczone" od francuzów jest dużo lepsze technologicznie niż cp OTT 

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites

Technologia OTT C+ jest ta sama co w Player.pl i do niedawna w Ipli (ta sama firma dostarczająca CDNy czyli "sygnał").

Niedawno widziałem w Ipla, że przechodzą na PlusCDN (serwery w Polkomtelu), czyli mają swoją infrastrukturę, a nie od firmy trzeciej. To też świadczy o poziomie rozwoju usługi.

OTT/IPTV CP od początku działa na własnych CDNach.

Edited by bugmenot
Link to post
Share on other sites

Dobre wyniki usługi OTT C+, są na trzecim miejscu serwisów VOD w lipcu 2020 z 2,6 mln real users. Pierwszy Netflix dobija do 5 mln. Słabe wyniki Ipli (tylko 950 tys. RU) ale też Playera (1,8 mln RU), HBO GO (1,2 mln RU). Ale z tymi dwoma to nie dziwne, jeśli praktycznie to samo za darmo jest obecnie w usłudze Canal+..

 

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-ma-najwiecej-uzytkownikow-w-polsce-serwis-canal-przed-vod-pl-i-cda-premium-top-stron-i-aplikacji-vod

Link to post
Share on other sites

Dobre wzięcie bo w pakiecie film masz Canal+ i HBO. A w HBO Go  samo HBO, które drożej wychodzi jako jedno.

Edited by ircios
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Dobre wzięcie bo jest za darmo :).

Kiedy nie będzie można zakładać dowolnej ilości darmowych kont na jedną kartę co miesiąc to więcej niż 1 mln RU im nie daje.

A jeśli ktoś chce i film i sport to Player wychodzi wtedy taniej.

Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem sam tytuł artykułu wprowadza w błąd.  Przecież jeżeli tylko przeglądam ofertę danego serwisu to jeszcze nie znaczy,  że jestem ich użytkownikiem.  

 

Co ciekawe aplikacja nc+Go podwoiła liczbę "użytkowników" chociaż w porównaniu do Netflix to i tak bardzo daleko.  

Mimo wszystko zaskakuje też wynik Amazon Prime Video.  Myślałem,  że będzie lepiej. 

Link to post
Share on other sites

@lukimann właśnie dlatego myślałem,  że wynik będzie lepszy.  Sam mam w Play możliwość załączenia tej usługi na pół roku gratis,  ale przyznam,  że odkładam to w czasie,  bo póki co nie mam czasu na seriale.  

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, kamil2505 napisał:

Moim zdaniem sam tytuł artykułu wprowadza w błąd.  Przecież jeżeli tylko przeglądam ofertę danego serwisu to jeszcze nie znaczy,  że jestem ich użytkownikiem. 

 

Netflixa, HBO GO czy Prime nie da sie przejrzeć nie będąc użytkownikiem. Natomiast w serwisach typu OTT C+ czy Ipla są treści darmowe, bez żadnego logowania więc to na pewno wypacza ich wynik na plus.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...