aro Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Dziś zauważyłem, że mam przedstawioną ofertę, mimo że do końca umowy mam jeszcze 6 miesięcy...Ma ktoś z Was taką ofertę przedstawioną już tak wcześnie ? Oferta to pakiet Superpremium za 99 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Żadna nowość tak jest od dawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Ofety pojawiają się losowo Ja miałem 10 i 12 miesięcy wcześniej na umowach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Oczywiście oferta mnie zadowala więc nie skorzystam i będę czekać na lepsze oferty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 W moje ncplus od dłuższego czasu nie są zmieniane oferty, wszystkie inne tylko na telefon i w punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) Od wczoraj za e-płatność via ICA doliczane jest 0,75 PLN do rachunku. Jak się robi samemu przelew nie ma tej opłaty. Opłata obowiązuje przy zleceniu stałym. Edytowane 12 Stycznia 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Nie przy zleceniu stalym tylko przy e-platnosci! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) Dobrze, masz rację, mój błąd. Zbędny jest ten wykrzyknik. Edytowane 12 Stycznia 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Wykrzyknik bo temat poruszany niedawno w tym watku juz kilka razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Co się dzieje z moje nc+? Nie mogę się zalogować. Wywala mi komunikat, że jest błąd z serwerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 (edytowane) Działa, właśnie się zalogowałem na smartfonie Jednak rację pan masz bo kilka razy logowalem się na lapku i co jaką czas bywały z tym problemy. Edytowane 23 Stycznia 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Dziś podpisałem drugą umowę na pakiet Start z Modułem CAM. Czy ta nowa umowa automatycznie zostanie dopisana do mojego konta na ICA czy muszę sam coś zrobić i ją dodać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Zaloguj się i sprawdź. Ciężko? Nie pamiętam jak było, ale chyba z automatu była dopisana. Po zalogowaniu mam do wyboru 2 nr.abonamenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Wszystkie umowy podpisane na tego samego abonenta są dopisywane do wspólnego systemu w tym wspólnego ICA najpóźniej w ciągu 24h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Myślisz że pisał bym na forum nie sprawdzając wcześniej konta ICA? Ale widać niektórzy lubią traktować innych z góry. GTI MD- dzięki za normalną odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Po pierwsze takie informacje się pisze, a nie tak to sklekotałeś, że wnioskować można, że nie logowałeś się. No ale przecież ja z góry Cie potraktowałem, chociaż odpowiedź dostałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 ICA już drugi dzień nie działa. Trwają prace serwisowe. Ciekawe, co oni kombinują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Jak nie działa, jak działa. Wczoraj wchodziłem, teraz też się zalogowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 (edytowane) Udało mi sie zalogować,ale na IE po kilku próbach. Edytowane 7 Lutego 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Art83 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 U mnie też był problem ale wystarczyło odświeżyć stronę i bez problemu się loguje. A teraz z innej beczki. Mam Eleveny w promocji do końca kwietnia, zleciłem już ich wyłączenie na czacie z końcem okresu promocyjnego ale dalej nie mam żadnego potwierdzenia na ICA, że takie wyłącznie nastąpi. Konsultant twierdzi, że informacja będzie widoczna dopiero w ostatnim miesiącu promocji (czyli w kwietniu). Coś mi to nie pasuje ale dla pewności mam kopie obydwu rozmów na mailu. Czy rzeczywiście tak powinno być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Właśnie przed chwilą chciałem się zalogować i pojawił się komunikat "Wystąpił wewnętrzny błąd serwera ", czy macie podobnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Nie macie. Ja się loguje praktycznie codziennie bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newtime Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego na LTE mam "Wystąpił wewnętrzny bląd serwera" a na WiFi ładuje się natychmiastowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redix Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 (edytowane) WitamCzy po złożeniu wypowiedzenia zniknęły u was oferty przedłużeniowe czy tylko u mnie?Umowa do końca lipca, pytam z czystej ciekawości. Edytowane 8 Czerwca 2018 przez Barti Przeniesiono post do właściwego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astalavista Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Oferty znikają... ale w tych ofertach nie ma nigdy nic ciekawego, czyli mała strata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.