Skocz do zawartości
  • 0

INEA - podłączenie TV OLED


kenny_pb
 Udostępnij

Pytanie

Witajcie.

Proszę o wskazówki w poniższej sprawie (z góry sorry jeśli użyte  określenia okażą się mało profesjonalne - jestem laikiem jeśli chodzi o tematykę, inaczej nie prosiłbym o pomoc :)).

Zakupiłem TV OLED LG i z uwagi na niestabilne połączenie wi-fi (tak dotychczas miałem puszczony sygnał internetowy) chciałem trochę zmodyfikować instalację kablówki w chacie i niestety lipa....Po kolei. Aktualnie wygląda to tak:

  1. INEA - kabel główny podpięty pod taki rozdzielacz: https://www.reichelt.com/pl/pl/rozdzielacz-3-dro-zdot-ny-axing-basic-line-bve-30-01-p75184.html?PROVID=2788&gclid=EAIaIQobChMI_PT83NSe6QIVUOJ3Ch0tEgdWEAQYBSABEgJ1u_D_BwE&&r=1
    1. jedno wyjście prowadzi do routera Cisco EPC3925
    2. drugie (nieistotne z punktu widzenia mojego problemu) pociągnięty  kabel bezpośrednio podpięty dekoder Technisat
    3. trzecie - kluczowe - wyprowadzone do pokoju, w którym w ścianie jest gniazdo TV (do którego podpięty jest dekoder ADV HD PVR i dalej TV), gniazdo R oraz (okazało się, że nieaktywne - i tu sorry, bo nie wiem jak fachowo się nazywa to gniazdo) gniazdo, do którego podpiąłem bezpośrednio kablem ethernet OLED-a, myśląc, że w ten sposób załatwię problem słabego sygnału wi-fi z routera, który znajduje się w innym pomieszczeniu.

Mam nadzieję, że opis w miarę czytelny.

 

I teraz proszę o pomoc jak w tej sytuacji przerobić instalację żeby TV podłączyć kablem ethernet do routera? Czy to w ogóle możliwe.

Wymyśliłem sobie, że z gniazda TV w ścianie rozdzielę sygnał na:

  1. router, do którego kablem ethernet podepnę TV
  2. dekoder ADV HD PVR

Czy to zadziała? :)

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Dołącz do dyskusji