Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem dziś do BOK i rozmawiałem o podwyżce. Powiedziałem, że się nie zgadzam i wypowiadam umowę... chwila ciszy w słuchawce, a potem tekst, że obecnie płacę 15 zł za PVR, ale mogę dostać rabat i będę wynajmował go za 0zł. Powiedziałem, że się zastanowię. Powiedzieli, że mają natłok telefonów, maili w sprawie podwyżki. I tak złożę wypowiedzenie 8)

 

Wypowiedzenia muszą spływać do Cyfry w dużych ilościach, skoro na starcie oferują mi dodatkowy rabat 15zł na PVR, gdzie nawet nie wysłałem jeszcze wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno mnie tutaj nie było, ale widzę, że niewiele się zmieniło, bo na forum dalej więcej pracowników Cyfry niż jej klientów.

Natomiast co do tematu wątku, to miałbym propozycje dla ludzi, którzy niedawno z Cyfrą podpisali umowy: jeśli ktoś nich po podpisaniu umowy zainstalował sobie antenę satelitarną, to wraz z odstąpieniem od umowy powinien do Cyfry wystąpić z roszczeniem zwrotu kosztów tej instalacji!

Jeśli operator decyduje się zmienić warunki umowy (a podwyżka cen niewątpliwie taką zmianą jest), to musi ponosić wszelkie tego konsekwencje, a nie tylko najlżejszą dla niego, w postaci utraty klienta.

Można się spodziewać, że Cyfra odmówi zwrotu kosztów instalacji, a wtedy jest podstawa do złożenia skargi na operatora do UOKiK. Jeśli tych skarg będzie dużo, to UOKiK przywali Cyfrze następną karę, tak jak to miało miejsce po poprzedniej podwyżce cen.

I tak nam dopomóż Bóg!

;)

Podzielam twoją opinie, ponieważ sam prowadzę z C+ e-mailowa korespondencje odnosnie Multiroomu. Umowa jest z TV i tu o podwyzce oferty programowej nie ma mowy, ale ciagle informują że dotyczyc będzie podwyzka za MR od 1 marca 2012r.

 

W e-mailu C+ napisała min: " ...odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że informacje dotyczące zestawu CYFRA+ Multiroom zawarte są w Aneksie do Umowy o Abonament i Regulaminu Umowy o Abonament. W związku z tym, że CYFRA+ Multiroom jest usługa dodatkową, na tej podstawie brak jest podstaw do rozwiązania kontraktu.

Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość rezygnacji z powyższej usługi od 1 lutego 2012 roku. W tym celu, proszę o zwrot zestawu do autoryzowanego dystrybutora CYFRY+.

Lista przedstawicieli zamieszczona jest na stronie internetowej, a poszczególne punkty oznaczone są dopiskiem WYMIANA SPRZĘTU oraz MULTIROOM:.."

 

Opierając się na twoim toku myślenia i podobnym moim, ukierunkowałem opinie w sprawie MR.

Wszyscy jesteśmy związani regulaminem głównym w którym jest min cennik, podstawa rozwiazania umowy itp. a dopiero na podstawie tego regulaminu głównego są robione wszystkie oferty promocyjne i aneksy itp.

Wg. mnie to każda zmiana regulaminu głownego (tak jest min. w sieciach komórkowych) powoduje prawo rozwiazania umowy z winy operatora przez bezwzględnie kazdego abonenta czy ma zagwarantowana stałą cene czy nie. Przecież w kazdym aneksie jest odniesienie do regulaminu głownego, a po jego zmianie (ten regulamin stracił wazność ), aneks juz wtedy nie ma zastaosowania ponieważ nie ma tego regulaminu.

Potwierdzenie tego toku rozumowania pozytywne lub negatywne mozna będzie najprędziej uzyskać jeżeli złożę zapytanie np. do UOKiK, ale dopiero w marcu jak przyślą rachunek ze zmienioną opłatą za MR bez wczesniejszego pisam o zmianie w Regulamie.

Istnieje jeszcze inny wariant że takowej podwyzki za MR niedokonają - potwierdzając wtedy moja interpretacje przepisów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielam opinię zibi-s, żeby zmienili cenę Multiroom musi nastąpić zmiana cennika/regulaminu, a o każdej takiej zmianie powinno sie poinformować abonenta i musi on mieć prawo nie wyrazić zgody na ta zmianę zgodę. Odrębną kwestią pozostaje, iż w przypadku umowy z tv w aneksie dotyczącym Multiroom jest jak wół wydrukowana tabelka z ceną u dołu strony i jest wpisane 15 PLN. Jeden z punktów tego aneksu mówi, że za odbiór opcji dodatkowej Multiroom obowiązuje zapłata wymieniona w załączeniu w aneksie a ponadto ostatni punkt mówi, że zastosowanie ma standardowy regulamin/cennik jeśli tylko nie stoi w sprzeczności z postanowieniami niniejszego aneksu.

 

Więc wg mojej interpretacji powinna cena za Multiroom w umowie w tv pozostać niezmieniona (przynajmniej jeśli nie zostanie oficjalnie na piśmie przedłożona informacja o zmianie ogólnego cennika/regulaminu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ja podpisalem umowe 2 listopada i juz wystarczylo mi przepychanek z cyfra i ich super pace pvr......i w tym momencie nie mam skrupulow i wypowiedzenie juz poszlo poleconym za potwierdzeniem odbioru.....wielkiego wyboru nie ma ,a le w tym momencie wole juz n-ke, bynajmniej na czas kiedy zostanie juz jedna platforma i wtedy zobacze co dalej:/ a co do cyfry to tylko pogratulowac strategii marketingowej:P ale coz to sa interesy wiec kazdy orze jak moze:-) Jeszcze raz dzieki cyferko za mozliwosc bezproblemowego i bez kosztowego rozwiazania umowy.

Pozdrawiam a wszystkim innnym zycze udanych wyborow czy zostac z cyfra czy tez wykorzystac ta sytuacje do negocjacji badz odejscia.

 

P.S. Co do tego co napisal zibi-s to ja bym tak samo rozumowal i kazda zmiana cen w cenniku ktory byl integralna czescia umowy (regulaminu) powoduje to iz moge sie z tym nie zgodzic i zrezygnowac i nie ma tutaj znaczenia czy multiroom to opcja dodatkowa czy nie.....jak podpisywales byla po 10 wiec nie moze ulec zmianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mrw91

Wysyłałem zapytanie za pomocą formularz kontaktowego i wybrałem temat informacje.

Uzyskałem odpowiedź z mailia informacje (malpka) cyfraplus.com.pl:

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że do końca Okresu Minimalnego Umowy, czyli 28 lutego 2013 roku Pana aktualna opłata nie ulegnie zmianie.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,

 

xxx

Dział Relacji z Abonentami"

 

Jeszcze zostałem zapewniony, że jeśli zmienię teraz pakiet na canal+kompakt to do końca umowy bd płacił 60zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rozmawiałem z siostrą, która także podpisała umowę w Cyfrze (grudzień 2011) kazałem jej zadzwonić na infolinie aby dowiedzieć się ile będzie płaciła od marca. Pani z infolinii była bardzo opryskliwa. Więc jeśli oni tak chcą abonentów przekonywać do siebie to dziękujemy za współpracę. Sam namówiłem ją na podpisanie umowy z Cyfrą, a nie z inną platformą, teraz jest mi głupio. Pani na infolinii powiedziała jeśli można to tak nazwać, że będzie płaciła za pakiet Optimum z Multiromem 84 zł. Czyli pakiet 62 zł i Multiroom za 22 zł, gdzie w Aneksie jest zapisane 20 zł. Już podwyższyli jej o 2 zł.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dziś do BOK i rozmawiałem o podwyżce. Powiedziałem, że się nie zgadzam i wypowiadam umowę... chwila ciszy w słuchawce, a potem tekst, że obecnie płacę 15 zł za PVR, ale mogę dostać rabat i będę wynajmował go za 0zł. Powiedziałem, że się zastanowię. Powiedzieli, że mają natłok telefonów, maili w sprawie podwyżki. I tak złożę wypowiedzenie 8)

 

Wypowiedzenia muszą spływać do Cyfry w dużych ilościach, skoro na starcie oferują mi dodatkowy rabat 15zł na PVR, gdzie nawet nie wysłałem jeszcze wypowiedzenia.

To było pewne że taki zator będą mieli,aby abonenci nie pouciekali to ponowne rabaty,rabaty dają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dziś do BOK i rozmawiałem o podwyżce. Powiedziałem, że się nie zgadzam i wypowiadam umowę... chwila ciszy w słuchawce, a potem tekst, że obecnie płacę 15 zł za PVR, ale mogę dostać rabat i będę wynajmował go za 0zł. Powiedziałem, że się zastanowię. Powiedzieli, że mają natłok telefonów, maili w sprawie podwyżki. I tak złożę wypowiedzenie 8)

 

Wypowiedzenia muszą spływać do Cyfry w dużych ilościach, skoro na starcie oferują mi dodatkowy rabat 15zł na PVR, gdzie nawet nie wysłałem jeszcze wypowiedzenia.

 

A ja przystałem na dekoder za 0 do końca okresu minimalnego, bo cudów na kiju w lutym sie nie spodziewam, i tak mam rabat na pakiet 42 zł :)

Cyfra jest OK., bardzo elastyczna platforma, dała się przekonać do moich argumentów i zniwelowała mi z nawiązką koszty podwyżki. :)

I już mam święty spokój :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta platforma dba akurat o stałych klientów tzn. nie takich 18 miesięcznych :lol2: jak jesteśmy z nimi już ładnych parę lat to podwyżki prawie nie odczujemy nawet podpisując aneks kolejny z rzędu zniżki za staż są naprawdę duże 8)

Najbardziej naiwni są Ci którzy myślą że dostaną coś za nic :lol2::lol2: i teraz najwięcej marudzą "biegnąc" od razu z wypowiedzeniem.

 

Albo Ci się coś pokręciło albo chcesz wcisnąć ciemnotę (czytaj naganiacz Cyfry) ale Ci się nie uda. Byłem długoletnim użytkownikiem Cyfry a zostałem potraktowany gorzej jak nowy i dlatego przeszedłem do konkurencji. Wiem, że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Dla potwierdzenia prawdy mogę podać numer karty jaki miałem a dla pracownika cyfry np @zuchnet nie jest problemem ustalić ile byłem użytkownikiem.

 

A tak na marginesie - można mieć rację ale fatalny PR.

 

To masz nie fart kolego po prostu

Odnośnie tego iż jestem niby pracownikiem C+ jak piszesz takie rzeczy to warto było by to poprzeć jakimiś dowodami, nie uważasz ?

Dojrzały człowiek (nie mylić z dorosłym) z zasady potrafi na zimno kalkulować pewne rzeczy tym bardziej jak ma rodzinę podpisując jakąkolwiek umowę czy to z C+ inna jest w stanie przekalkulować na ile stać jego budżet na wydatek na telewizję.

Jak mnie nie stać to nie podpisuje umowy ewentualnie idę tam gdzie nie mam zobowiązań tzn. chociażby TNK HD niestety duża cześć z tych narzekających to Ci którzy nie potrafią sobie przekalkulować tego na co podpisują umowę ale zaś żyją w błogiej świadomości że w Polsce dostaje się coś gratis lub za 0zł :lol2: a efekt tego jest taki jak widać na załączonych poniżej stronach.

Proponuje Ci kolego od jutra wysyłać wszędzie pisma ze skargami za to że od stycznia podnieśli ceny opłaty za prąd, wodę etc... "...no bo jak oni mogli tak zrobić"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...