Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dociekliwy. napisał

 

"Uważam, że Cyfra+ przez swoją [beep]ość może obudzić się z ręką w nocniku.

Takie komentarze jak twoje nie robią na mnie wrażenia. Bo je czytam już od kilku lat. A cyfra dalej ma się dobrze i przejmuje inne platformy.

Przejęła jedną. A czy drugą, to się jeszcze okaże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta platforma dba akurat o stałych klientów tzn. nie takich 18 miesięcznych :lol2: jak jesteśmy z nimi już ładnych parę lat to podwyżki prawie nie odczujemy nawet podpisując aneks kolejny z rzędu zniżki za staż są naprawdę duże 8)

Najbardziej naiwni są Ci którzy myślą że dostaną coś za nic :lol2::lol2: i teraz najwięcej marudzą "biegnąc" od razu z wypowiedzeniem.

 

Albo Ci się coś pokręciło albo chcesz wcisnąć ciemnotę (czytaj naganiacz Cyfry) ale Ci się nie uda. Byłem długoletnim użytkownikiem Cyfry a zostałem potraktowany gorzej jak nowy i dlatego przeszedłem do konkurencji. Wiem, że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Dla potwierdzenia prawdy mogę podać numer karty jaki miałem a dla pracownika cyfry np @zuchnet nie jest problemem ustalić ile byłem użytkownikiem.

 

A tak na marginesie - można mieć rację ale fatalny PR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dj.Guru, po co powtarzasz posty???

Kompletnie Cię nie rozumiem...

Jeden z tych postów powtórzonych jest do usunięcia

 

Tak trudno jest wam zrozumieć że jestem zadowolonym klientem cyfry i dlatego ją tak chwalę i bronię. Dziwne by było jakbym jechał na całego po rzeczy którą uwielbiam. Mam to co lubię a mianowicie sport i na dodatek dobry dokument jak i filmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem wieloletnim abonentem cyfry i jest zadowolony z platformy.Wymienię powody.....splitter obsługujący 3 tv,dobre warunki uzyskiwane przy przedłużaniu umowy,dekoder to Philips hd 6201 plus dwa analogi i nam to wystarcza,wszystko działa sprawnie,można włączać opcje na określony czas,np. u mnie na święta i ferie,kontakt tel. poprawny,czego więcej wymagać?podwyżki naturalnie nie cieszą,że cóż,jakaś tv musi w domu być.Dodam,że miałem kiedyś CP i N-kę i też nie narzekałem,też miały swoje plusy,ale w moim wypadku cyfra ma więcej plusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladies and Gentlemen!

Nie wiem czemu w tej sprawie jest tyle emocji i rwania szat.Przecież to sprawa prywatna każdego abonenta C+ może jak go podwyżka dotnie ją zaakceptować lub zerwać umowę bez konsekwencji.Gdyby było tu oszustwo to by nie był możliwy drugi ruch.W mediach to nie pierwsza podwyżka jaka mamy.Od nowego roku wzrósł abonament za RTV który jest obowiązkowy/ ale jego płacenie to inna para kaloszy/i nie ostatnia.

Jak wzrośnie cena paliwa to albo ją akceptujesz wlewając droższe do baku albo przesiadasz się na rower lub do komunikacji miejskiej i tyle.Dlatego to każdego prywatna sprawa czy zostaje w C+ czy też ją opuszcza w ten czy inny sposób i nie powinna być wywlekana publicznie czasami tak emocjonalnie bo praktycznie nic nowego nie wnosi do tematu.To by było wszystko w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem aneks bodajże w piątek, wszystko ładnie pięknie, problem tylko w tym, że nie wiem ile mam płacić. Wie ktoś gdzie to można sprawdzić? ;)
ICA w zakładce Moje Płatności wyskoczy Ci aktualna kwota do zapłaty.Można ją skonfrontować z uwagami podanymi przez adrem@.Jak nie pasi telefon na infolinie rachunki i płatności.U mnie nie uwzględniono rabatu za złote punkty za program Mezzo.Po telefonie poprawka w ICA.Lecz w fakturze e-mailowej czy rachunku k190 wisi zawyżona cena.Pozdrowienia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno mnie tutaj nie było, ale widzę, że niewiele się zmieniło, bo na forum dalej więcej pracowników Cyfry niż jej klientów.

Natomiast co do tematu wątku, to miałbym propozycje dla ludzi, którzy niedawno z Cyfrą podpisali umowy: jeśli ktoś nich po podpisaniu umowy zainstalował sobie antenę satelitarną, to wraz z odstąpieniem od umowy powinien do Cyfry wystąpić z roszczeniem zwrotu kosztów tej instalacji!

Jeśli operator decyduje się zmienić warunki umowy (a podwyżka cen niewątpliwie taką zmianą jest), to musi ponosić wszelkie tego konsekwencje, a nie tylko najlżejszą dla niego, w postaci utraty klienta.

Można się spodziewać, że Cyfra odmówi zwrotu kosztów instalacji, a wtedy jest podstawa do złożenia skargi na operatora do UOKiK. Jeśli tych skarg będzie dużo, to UOKiK przywali Cyfrze następną karę, tak jak to miało miejsce po poprzedniej podwyżce cen.

I tak nam dopomóż Bóg!

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to napisz jaka jest promocyjna cena DLA NOWEGO KLIENTA ktory chce podpisac umowe , poza NOWA standardowa cena ktore juz wszyscy znamy z aneksow

 

C+superpremium HD ,

C+optimum HD ,

C+kompakt HD ,

C+start HD ,

 

optimum hd

kompakt hd

start hd

 

bo raczej nikt tego chyba nie wie :) czy jestem w bledzie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. w Grudniu podpisałem umowę z C+ na pakiet promocyjny Canal+Kompakt HD za 62zł/mieś. Przez całą umowę miała być taka kwota. Czy te zmiany, o których jest informacja w aneksie też mnie dotyczą?

 

Ile będę musiał płacić.

 

Proszę o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. w Grudniu podpisałem umowę z C+ na pakiet promocyjny Canal+Kompakt HD za 62zł/mieś. Przez całą umowę miała być taka kwota. Czy te zmiany, o których jest informacja w aneksie też mnie dotyczą?

 

Ile będę musiał płacić.

 

Proszę o odpowiedź.

 

Ja dostałem aneks z pismem. W piśmie jest napisane, że będę płacił przez okres minimalny (do stycznia 2013) kwotę jaka wynegocjowałem.

Sprawdź w piśmie załączonym do aneksu od cyfry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...