Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupujesz usługę od Cyfry+ a po paru dniach dostajesz aneks o podwyżce cen - jak to nazwiesz?

Postępowanie zgodne z zaakceptowanym przy podpisaniu umowy punktem regulaminu, który już kilka razy cytowałem w tym wątku.

 

Cyfra+ ma PEŁNE PRAWO podnieść ceny swoich usług, natomiast abonent może na tę zmianę nie wyrazić zgody i BEZ KONSEKWENCJI rozwiązać umowę. Nikt nikogo na siłę nie trzyma w takim przypadku w Cyfrze i można się z niej bez żadnych konsekwencji "wypisać". O oszustwie, robieniu w konia itd. można by mówić WYŁĄCZNIE w momencie, gdyby w regulaminie nie istniał zapis o możliwości zmiany cen i rezygnacji z usług operatora w takim przypadku.

 

A tak na marginesie czy TY nie jesteś pracownikiem Cyfry?

To, gdzie pracuję, nie ma znaczenia, bo regulamin usług Cyfry pozostaje takim, jakim jest. W nim zaś jak wół napisano to, co cytowałem o zmianie cen. Wszelkie tezy, że Cyfra "oszukuje", "robi ludzi w konia" czy dopuszcza się "świństwa", są w jego świetle całkowicie bezpodstawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki zapis by napewno nie istniał, gdyby prawo tego nie nakazywalo - to nie jest dobra wola cyfry, ale jej obowiazek !!!

 

Nie naciagaj rzeczywistości - jednym zdaniem cyfra zachowała sie jak ostatnie szmaty !!!

Takiego zdania jest wiekszosc ludzi tu na forum i znajomych z ktorymi rozmawiam.

Rozumiem ze firma w ktorej pracujesz musi zarabiac, ale to co zrobiliscie to zwykle OSZUSTWO, ktore bedzie sie wam dlugo odbijac. Taka mam nadzieje.

Napewno Polsat zaciera juz rece :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, w takim razie będę to nazywał wykorzystywaniem kruczków prawnych w celu dojenia abonentów. Lepiej?

 

I ciągle masz racje, to jest zgodne z prawem, ale oprócz prawa istnieją pewne normy społeczne, etyczne, o których najprawdopodobniej nie masz pojęcia. A co do zapisu, ze mogę wypowiedzieć, oczywiście, że jest on nakazany wymogami prawa, jak by w tym paragrafie nie było tego zapisu, to była by to jedna najciężej karanych klauzul niedozwolonych w umowach.

 

I jeśli myślisz, że w majestacie prawa nie można komuś zrobić kogoś w konia, czy świnstwa, to też jesteś w błędzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam ten wątek to naprawdę już czasami śmiech mnie ogarnia... Może tak na szybko cyfra to prywatna inicjatywa nie firma charytatywna co rozdaje... nawet niech abonament kosztuje 300 pln nie stać ciebie nie płać nie musisz jest ktoś kto zapłaci napewno ty nie musisz jak pisze kolega wyżej możesz odejść nikt ciebie nie trzyma... Cyfra podniosła cenny a co nie może podnosić cen może niech rozda za darmo to powstanie wątek w którym będą kolejne narzekania , że jest za darmo to czego nie ma tego kanału... Proponuje założyć własna platforme cyfrową ... Jakie oszustwo ludzie czy ktoś was zmusza do płacenia abonamentu siła NIE rozwiązujcie umowy bierzcie Polsat lub inne wynalazki cyfrowe ... Podpisałeś umowe płać nie chcesz możesz odejść bez konsekwencji żadnych masz rozwiązanie problemu proste.. NIkt nie będzie wam rozdawał niczego za darmo zrozumcie to w końcu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yarpen Zirgin, uparty jesteś jak Dj.Guru. Powtarzanie cały czas tego samego tekstu o tym, że cyfra miała prawo do podwyżki bo tak jest napisane w regulaminie nie dotyczy komentowanych przez Ciebie postów. Jeśli ktoś pisałby tu o ŁAMANIU PRAWA lub postępowaniu NIEZGODNIE Z UMOWĄ to ok, pełne zrozumienie. Tyle, że ludzie tu napisali przede wszystkim o podejściu CYFRY, które można nazwać jako "oszukańcze" lub "nieetyczne". Wydaje mi się, że nie widzę tu głosów o łamaniu prawa lub regulaminu więc nieustanne cytowanie go nie ma sensu. Też uważam, że jeśli 3 tygodnie temu ktoś mnie kusi na ofertę za 50zł, a dziś mówi mi, że mam mu jeszcze 5zł dopłacać nie jest ok. A gdyby ceny wzrosły np. trzykrotnie to też by było OK wg Ciebie? Regulaminu to nie łamie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cyfra nie łamie prawa działa zgodnie z umową. Obecnie tak, ale 10 lat temu też operatorzy wiele mogli ale głosy niezadowolonych ludzi wymogły wiele zmian. Bez klienta nie ma platformy piszą tutaj Klienci i wyrażąją swoje opinie.

 

Moim zdaniem cyfra robi źle ja zmniejszam pakiet lub przechodzę do polsatu chodź sam w to jeszcze nie wierze ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yarpen Zirgin, uparty jesteś jak Dj.Guru. Powtarzanie cały czas tego samego tekstu o tym, że cyfra miała prawo do podwyżki bo tak jest napisane w regulaminie nie dotyczy komentowanych przez Ciebie postów. Jeśli ktoś pisałby tu o ŁAMANIU PRAWA lub postępowaniu NIEZGODNIE Z UMOWĄ to ok, pełne zrozumienie. Tyle, że ludzie tu napisali przede wszystkim o podejściu CYFRY, które można nazwać jako "oszukańcze" lub "nieetyczne". Wydaje mi się, że nie widzę tu głosów o łamaniu prawa lub regulaminu więc nieustanne cytowanie go nie ma sensu. Też uważam, że jeśli 3 tygodnie temu ktoś mnie kusi na ofertę za 50zł, a dziś mówi mi, że mam mu jeszcze 5zł dopłacać nie jest ok. A gdyby ceny wzrosły np. trzykrotnie to też by było OK wg Ciebie? Regulaminu to nie łamie...

Kolego może przed podpisaniem umowy powinnes wziąśc pod uwage, że cenna może wzrosnąć składając podpis wyrażasz zgode na podwyżke ... Może wielu ludzi się zastanowi nad jednym co podpisuje i co może byc za miesiać lub dwa może od tego zacznijcie mamy francuski kapitalizm tutaj podpisałes wiedząc co podpisałes a teraz piszesz że to nie jest ok???? jest ok takie jest prawo zarówno cyfra jaki ty mając swoja firme możesz robic takie a nie inne rozwiązania dlatego jest ochrona w postacji nie akceptacji i możesz odejść i nie musisz płacic tych 5 więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz powtórzę

Kupujesz usługę od Cyfry+ a po paru dniach dostajesz aneks o podwyżce cen

@paddy1000 i jak to nazwiesz? Jak na zbieg okoliczności to mało prawdopodobne. Dobrze, że jest Polsat i naziemna a najważniejsze to rosnąca świadomość klientów ( ocena uczciwości firmy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolasko ja to nazywam działanie zgodne z prawem. Widziały gały co brały. Może w końcu nauczycie się czytać regulaminy przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy. Ostatnio w banku przesiedziałem godzinę czasu aby przeczytać umowę i dobrze zrobiłem bo pewne punkty tegoż regulaminu mi się nie spodobały i do podpisania nie doszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie...dlaczego w ubiegłym roku, do pewnego momentu, cyfra dawała umowy z gwarancją ceny?Odpowiedź jest jedna...był określony czas podwyżki,stąd późniejsze aneksy z rabatem kwotowym.Wszystkie opinie,że jest to firma,która musi generować zyski,że nie jest instytucją charytatywną,że nie ma obowiązku podpisywania umów, wobec tej kwestii są niezasadne,ponieważ dotyczą wyłącznie racji funkcjonowania jakiegokolwiek podmiotu gospodarczego.Tutaj chodzi wyłącznie o jeden segment jakim są płatności i sposób ich funkcjonowania.Zmiana warunków po podpisaniu jakiejkolwiek umowy,mimo możliwości rezygnacji,co jest prawem abonenta,nie usprawiedliwia zasadności stosowania takich metod, właśnie pod kątem wydźwięku moralnego.Mówienie,że jak się nie podoba,to są inni operatorzy nie wnosi nic pozytywnego do dyskusji i jest spłyceniem problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yarpen Zirgin skrzyknął kolegów.

Czy ktoś jeszcze pęka ze śmiechu?

 

Oferta handlowa w postaci reklamy niedotrzymana lub celowe ukrywanie integralnej części oferty. To tylko niektóre fakty, które powodują, że ja gram w podobny sposób informując kogo się da o możliwości zerwania umowy i negocjacji.

 

Jeśli ktoś ma czas i chęć to spokojnie może skierować kroki do UOKiK i tam mu pomogą.

Jeśli ktoś ma czas i ochotę się tu wypowiadać wyrażając swoją dezaprobatę dla działań C+ to się nie dziwię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest prawdą,że reguły gry są jasno zawarte w regulaminie i nie można mówić o złamaniu prawa,oszustwie czy też jakimkolwiek kombinatorstwie.Tu chodzi WYŁĄCZNIE o to,czy podwyżki powinny obejmować dotychczasowych abonentów,a tym samym o to,by ceny były gwarantowane do końca umowy,stąd rabaty kwotowe powinny zniknąć.To jest tylko głos o problemie,prawdopodobnie bez wpływu na politykę cenową platformy.Przecież jako konsumenci możemy oceniać to co się dzieje wokół nas i wyrażać swoje wątpliwości.Kto nie zrezygnuje,jak np. ja,po prostu zapłaci kilka zł. więcej i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam sobie ten temat i w pewnych momentach jest naprawdę śmiesznie tzn. w przypadku gdy widzę u ludzi podpis "Prestiż HD+" i najwięcej narzekania na podwyżkę :lol2:

No fakt też nie zapomnieli i o mnie podnieśli mi ze 167zł na 172zł :lol2: cena nie do przyjęcia trzeba napisać wypowiedzenie :lol2:

 

PS. Wczoraj telefonicznie znajomy podpisał aneks na przedłużenie umowy już na nowych cenach tzn. Pakiet Optimum 78zł - rabat za staż 22zł =56zł

Widzę że najwięcej płaczą świeżaki którzy myśleli że dostaną TV za 0zł :lol2::lol2:

 

Ta platforma dba akurat o stałych klientów tzn. nie takich 18 miesięcznych :lol2: jak jesteśmy z nimi już ładnych parę lat to podwyżki prawie nie odczujemy nawet podpisując aneks kolejny z rzędu zniżki za staż są naprawdę duże 8)

Najbardziej naiwni są Ci którzy myślą że dostaną coś za nic :lol2::lol2: i teraz najwięcej marudzą "biegnąc" od razu z wypowiedzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadałem sobie pytanie o co tej małej kilku osobowej grupce zwolenników powyżek chodzi, konkretnej dyskusji z nimi nie nie ma.

Przecież Ci ludzie chcą naszej reakcji, bo to ich podkręca i cieszy.

Nie odpowiadamy w żadnym przypadku na wpisy przez wspomniane osoby.

Proponuję i gwarantuję że sami się wypalą i za 2-3 dni już będa robić swoje wywody i siać zament na innych forach, bo przeciez muszą miec skąd wziąć paliwo.

Wytrwałości: START

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta platforma dba akurat o stałych klientów tzn. nie takich 18 miesięcznych :lol2: jak jesteśmy z nimi już ładnych parę lat to podwyżki prawie nie odczujemy nawet podpisując aneks kolejny z rzędu zniżki za staż są naprawdę duże 8)

Kolejna dedukcja. Ja na przykład mam dwie umowy w tym jedną podwójną, to znaczy, czy ja jestem dobrym abonentem? Tym właściwym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślę wypowiedzenie i może zmniejszą mi podwyższenie abonamentu o połowę,czyli raptem 3 zł i z tego powodu mam wysyłać rezygnację?Abonent powinien mieć w sobie też coś takiego jak przyzwoitość i nie bawić się w urządzanie takiego cyrku.Rozmowy z konsultantami sprowadzające się do narzekania,niby nieustępliwości z obu stron,czczej żebraniny nie są mocną stroną wielu klientów cyfry,stąd po prostu akceptują nowe warunki mając jednak często wątpliwości.Co innego jest zdecydowna postawa wyrażająca się rezygnacją,ale cóż, dla niektórych mieć więcej na 1 piwo jest problemem nie pozwalającym spokojnie spać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie wskoczyłem na chwilę na to forum i widzę, że jest bardziej gorąco niż na podobnym pt. „Rezygnacja z Cyfry+ ” ,

gdzie zamieściłem następujący post:

 

"Uważam, że Cyfra+ przez swoją [beep]ość może obudzić się z ręką w nocniku. Bossowie z tej platformy chyba nie doceniają potęgi Internetu, nie doceniają Forum Sat-Kuriera, na którym można czerpać ogromną wiedzę w zakresie poruszania się w świecie mediów. Na co dzień widzimy dziesiątki anten satelitarnych na elewacjach budynków, na balkonach itd. (w skali Polski są ich miliony). Na większości z nich jest logo dostawcy usług (darmowa reklama !). Mało kto z nas zastanawia się z jakich pakietów i opcji korzystają nasi sąsiedzi, ile za nie płacą…. ? A płacą słono i to za pakiety w ramach zawartych umów sprzed lat. Posiadają stare dekodery SD za które pewnie też płacą dzierżawę. Niektórzy wymienili telewizory CRT na takie co mają wejścia HDMI, ale oni dalej korzystają z połączeń analogowych. Konsultanci z Cyfry+ do nich nie dzwonią, nie proponują im nowszych dekoderów HD, bo i po co , - przecież płacą i cicho siedzą. Konsultanci dzwonią do tych…, co mają wiedzę !, - a tych ile może być ?

1 % z łącznej ilości Abonentów C+, a może mniej. Dlatego C+ zaryzykowała podwyżkę od 1 marca 2012 r. Jeżeli nawet ten 1 % wypowie umowę, to Cyfra+ dalej będzie miała się dobrze, zgarnie podwyżki od „niewtajemniczonych” a do „wtajemniczonych” zadzwonią ich wytresowani konsultanci i coś tam korzystnego zaproponują.

Jak dotrzeć do tej ogromnej ilości „niewtajemniczonych” ???., jaki przedział wiekowy mogą reprezentować ? Uważam, że może to być przedział: 40 – 70 lat. Część z tego przedziału wiekowego korzysta z internetu (na portalach społecznościowych mają swoje konta), a ci co nie mają lub lub nie korzystają z internetu, mają sąsiadów (takich jak my z tego forum), większość ma dzieci, mają też wnuki w internecie.

Wyobraźcie sobie tych „niewtajemniczonych”, jak znajdują na swoich profilach zdjęcia lub linki do ciekawych wątków na stronach forum Sat-Kuriera z nagłówkami np. „ Nie daj się rżnąć C+”, lub rady i wskazówki od sąsiadów oraz bliskich z rodziny. Może dojść do sytuacji, że skrytka pocztowa nr 8 zacznie „pękać w szwach” i jeżeli zamiast 1 % procenta wpłynie 10% lub więcej wypowiedzeń, to w cyfrze mogą „polecieć głowy”.

Jestem z grudniowej „akcji powrót”: C+optimum + HDpromo + MR = 70 zł a po niedzieli będzie akcja „Żegnaj Cyfro” (nie ma co oglądć: same powtórki, pseudo HD kanały przerywane reklamami… i za co ta podwyżka ?)

Kanały FTA i NTC górą !!!

P.S. powyższe pisałem przy rytmach „eskaTV” (kanału FTA z mojego rodzinnego miasta) – trzeba się oswajać z darmową TV !

Pozdrawiam ! "

 

Myślę, że na tym forum produkują się „wytresowani konsultanci C+” i usiłują swoją biznesową demagogią rozwodnić słuszne oburzenie ABONENTÓW C+ na tym forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM WSZYSTKICH czytam wasze wypowiedzi od roku, ale postanowiłem zalogowac sie dopiero dzisiaj. Mam do Was pytanie: wypowiadam umowe ,,złym ludziom,,. PAKIET OPTIMUM antena kupiona za 98zł, terminal (jakis zwykły nie HD) za 49zł. drugi bo mam multiroom sagem HD nic za niego nie płaciłem ( bo nie ma w nic o nim w umowie)

zapłaciłem wtedy 246zł

opłata aktywacyjna 99

opłata za sprzedaz sprzetu 147 (antena+ terminal =147zł)

I MOJE PYTANIE CZY MUSZE IM ODDAWAC DWA DEKODERY I ANTENE?

 

prosze o wyrozumiałe odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To,że abonenci często przepłacają jest w przeważającej części winą ich samych,ponieważ kupowanie przez nich pakietów i opcji przypomina akceptowanie tych chwytów,które stosują markety..nie będę się o tym rozpisywać,wiemy o co chodzi.Po prostu biorą to czego potem nie oglądają.Gdzieś na forum napisałem,że do ubiegłego roku miałem długi czas prawie wszystkie opcje,tracąc przez te lata sporą kasę,ale cóz,przyszło opamiętanie,zastanowiłem się na czym mi zależy,co i kiedy mam czas i ochotę oglądać i wybrałem zwykły kompakt z HBO i Mezzo,za równe 64 zł i to jest dla mnie ta optymalna opcja...... i tak jest to mniej,niż chce kablówka w moim mieście za te kanały,a ponieważ nie mam alternatywy,ten właśnie wybór.Dobrze,że mamy kilku operatorów satelitarnych,naziemną i kablówki...konkurencja dobrze wszystkim zrobi,przynajmniej w niektórych miejscowościach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...