Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Termin graniczny przyjmowania wypowiedzen musi byc i to normalne.

 

To oczywiscie normalne, tylko ten termin musi liczyc sie od konkretnej daty, jak to nazywa Cyfra, otrzmania wypowiedzenia, ktorej to daty nie jest ona w stanie w zaden sposob ustalic. W razie ewentualnych sporow w tym akurat wypadku stoi na straconej pozycji, ale to akurat dobra wiadomosc dla nas abonentow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapis, że kwota opłaty nie ulegnie zmianie przez cały okres umowy. :-)

I tak powinno być... nie byłoby całego halo w tej sprawie. Umawiam się, że płacę 200 złotych miesięcznie i koniec. Umowa na rok i po sprawie...Choć ja mam wrażenie, że te przedłużenia po negocjacjach będą na długoterminowe umowy. Przecież w takiej cyfrze mają swoich analityków, którzy już zapewne oszacowali ryzyko wypowiedzeń - już wiadomo ile można odpuścić a ile utrzymać. Ja nie wierzę w masowe wypowiedzenia. Ile osób wie o takich możliwościach jak negocjacje, z tych milionów w bazie danych Cyfry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie jak wół stoi, że ceny moga być zmienione

Możesz wskazać ten fragment?

Art 4. § 1. punkt 5:

Operator CYFRY+ zastrzega sobie prawo do podwyższania opłat opisanych w Cenniku w trybie art. 15 § 8 Regulaminu. W takim wypadku Abonent ma prawo do wypowiedzenia Umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o opisanym powyżej podwyższeniu opłat opisanych w Cenniku, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego obowiązywania dotychczasowych stawek tych opłat. W wypadku braku oświadczenia Abonenta o wypowiedzeniu Umowy według powyższych zasad obowiązywać go będą nowe stawki opłat opisanych w Cenniku. (...)

Regulamin w pdf

 

 

 

 

 

Zapis, że kwota opłaty nie ulegnie zmianie przez cały okres umowy. :-)

I tak powinno być... nie byłoby całego halo w tej sprawie. Umawiam się, że płacę 200 złotych miesięcznie i koniec. Umowa na rok i po sprawie...

Wszystko zależy od zapisów w konkretnej umowy. Jak nie ma gwarancji stałej ceny, to obowiązuje zapis z regulaminu, że ceny mogą ulec zmianie. Nie ma w takim przypadku o co kruszyć kopii, bo każda zmiana cen jest zgodna z zawartą umową, a abonent wiedział, że może ona nastąpić.

 

Ile osób wie o takich możliwościach jak negocjacje, z tych milionów w bazie danych Cyfry

Teoretycznie każdy, który myśli... Praktycznie mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pogdybajmy sobie....wysyłamy rezygnację z powodu podwyżki,oczywiście nie z zamiarem odejścia,tylko dla osiągnięcia lepszych warunków.Chcemy zachować opcje,które aktualnie posiadamy,czy operator zostawi aktualną opłatę?,czy też zrobi coś w połowie.Czy w takiej sytuacji dla 3,4 zł warto wysyłać pismo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już byłoby nieźle,jeszcze z gwarancją ceny........dodać hbo za 19,90 i jest wystarczająco.Nie miałem zamiaru wysyłać,ale chyba pismo pójdzie.Mam kompakt za 38 zł.Podwyżka 6 zł. za ten pakiet to przesada,mam jeszcze HBO właśnie za 19,90,więc uzyskanie C+Kompakt do 52 zł byłoby fajne.Pożyjemy,zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C+ zakłada że jak do ostatniego dnia lutego nie zostanie zarejestrowane wypowiedzenie w systemie, to abonent akceptuje podwyżkę.

Jak to zakłada? Nie ma czegoś takiego :D Równie dobrze może założyć, że od jutra chciałbym włączyć HBO i kazać mi za to płacić :D Mi za jedno, wypowiedzenie już wysłane i to poleconym ze zwrotką - przeżyję te 5,60, ale pokazuje to nieuczciwą praktykę C+ (i zapewne innych polskich platform). Podsumowując wg. mnie takie dostarczenie nie jest skuteczne.

Przypuszczałem ze ty potrzebujesz dorady w tej sprawie, a skoro ty juz masz swoją teorie wrobioną na ten temat.

Dodam tylko że jak zmiana regulaminu nie została wysłana litem poleconym C+ musi przyjąć jakąś logiczną zasadę, o której wspomniałem nie z własnego wymysłu a z róznych wiarygodnych wg. mnie informacji.

Wywnioskowałem z twojej wypowiedzi że sprawą zmian regulaminu i informowania klientów bez wysyłania listami poleconymi zmian powinna się zając KRRiT, proponuje złozyc w tej sprawie zapytanie lub zażalenie, wtedy wszyscy skorzystamy.

Pozdrawiam i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ zibi-s

Moje pytanie mialo charakter lekko prowokujacy dyskusje na ten temat wszak po to sa fora internetowe :) Moim zdaniem przyjeta przez Cyfre zasada wcale nie jest logiczna gdyz nie pozwala w sposob pewny okreslic terminu od ktorego ma nastapic odliczanie tych 14 dni. A KRRiTV nic do tego, to tylko regulator rynku, wypowiedziec sie moze UOKiK wszak ta umowa nie rozni sie co zasady od umowy np. zakupu bielizny dla zony ;) I do. nich napisze za Twa namowa, z ciekawosci co odpowiedza. Jutro pomysle nad zgrabna trescia ktora wkleje w tym watku, tak jak ewentualna odpowiedz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypowiedzenie dziś wysłane. Posiadam c+optimum za 57zł. Podwyżka 8zł. Wiele się nie spodziewam ale spróbuje powalczyć o coś dodatkowego..

Jestem bardzo ciekawy co ugrasz ,nie wydaje mi się żebyś dostał korzystniejszą propozycję bo niższej opłaty po prostu nie ma a podwyżkę i tak muszą wcisnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Okazuje sie ze jednak takze mnie dotyczyc bedzie podwyzka w cyfrze. Mam do was pytanie czy oplaca sie wyslac wypowiedzenie czy to cos pomoze? Podwyzka o 8zl Canal+ Optium i 5 zl Multiroom. Robi sie wiec 137zl abonamentu zamiast 124 zl.

 

- zestaw CANAL+Optimum 107 zł, (w aneksie 99zl)

- opcja Multi 10 zł,

- opcja HBO GO 10 zł, (dokupiłem wiec mogę zrezygnować)

- usługa CYFRA+ Multiroom 20 zł, (płaciłem 15zl)

- najem dekodera HD PVR 5 zł, (dostałem za 5 zl w ramach reklamacji dotyczącej modulu cam )

- HD Optimum 0 zł przez cały okres umowy.

 

Wysylac wypowiedzenie czy tez odpuscic sobie? Ktos cos dostal ciekawego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Okazuje sie ze jednak takze mnie dotyczyc bedzie podwyzka w cyfrze. Mam do was pytanie czy oplaca sie wyslac wypowiedzenie czy to cos pomoze? Podwyzka o 8zl Canal+ Optium i 5 zl Multiroom. Robi sie wiec 137zl abonamentu zamiast 124 zl.

 

- zestaw CANAL+Optimum 107 zł, (w aneksie 99zl)

- opcja Multi 10 zł,

- opcja HBO GO 10 zł, (dokupiłem wiec mogę zrezygnować)

- usługa CYFRA+ Multiroom 20 zł, (płaciłem 15zl)

- najem dekodera HD PVR 5 zł, (dostałem za 5 zl w ramach reklamacji dotyczącej modulu cam )

- HD Optimum 0 zł przez cały okres umowy.

 

Wysylac wypowiedzenie czy tez odpuscic sobie? Ktos cos dostal ciekawego ?

Dużo płacisz za canal+optimum ale pozostałe opcje masz w miarę tanie,ciężka sprawa,musisz to sobie dobrze przemyślec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypowiedzenie dziś wysłane. Posiadam c+optimum za 57zł. Podwyżka 8zł. Wiele się nie spodziewam ale spróbuje powalczyć o coś dodatkowego..

Jestem bardzo ciekawy co ugrasz ,nie wydaje mi się żebyś dostał korzystniejszą propozycję bo niższej opłaty po prostu nie ma a podwyżkę i tak muszą wcisnąć.

 

może hd optimum za 0zł, lub hbo w jakiejś dobrej cenie. A może stała cena którą teraz mam?

zobaczymy co będą proponować kiedy dostaną moje wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarek007 - zdawalem sobie sprawe ze dostalem bardzo dobre upusty na pozostale opcje dodatkowe ale wiecej za Canal+ Optium , w sumie wychodzi podobna kwota jakbym dostal 57zl C+ Optium 40zl Multi 11 zl HD Optium i 15 zl Multiroom. Takie ceny dalyby 123zl. Ja mam 124zl wiec poszczegolne skladniki nie mial znaczenia jesli i tak wychodzila podobna kwota podczas przedluzania umowy w listopadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę ubiegał się o utrzymanie ceny jaką zaakceptowałem podczas przedłużania umowy: "Canal+ HBO SUPERPREMIUM" za 99zł, "multiroom" za 5zł, "Pace PVR HD" za 0zł. W moim przypadku abonament wzrasta o 14 zł. Wypowiedzenie wysłane, teraz cierpliwie czekam :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,to mój pierwszy post na forum po długim czytaniu,wysłałem wypowiedzenie -a posiadam aktualnie pakiet canal/plus HD oraz kompakt HD za 89 zł.Zastanawiam się jak rozmawiać z konsultantem który może lada dzień zadzwonić-czego oczekiwać ,czego się wystrzegać,czekać do lutego czy przyjąć ofertę-jaką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...