Jump to content
kichu66

Telewizja satelitarna. Jak rozdzielić sygnał na dwa TV?

Recommended Posts

Uprzejmie Was proszę o pomoc w powyższym zakresie.

Na budynku jest jedna satelita z jednym konwerterem, z której rodzice na dole odbierają platformę CANAL+.

W jaki sposób mógłbym się podpiąć pod ich antenę. Chodzi mi głównie o odbieranie niekodowanych kanałów TV SAT, w tym tych z telewizji naziemnej, bo wiadomo że nie można ich pakietu bo jest to nielegalne i nie idzie tak zrobić. A nie chcę płacić za multirooma. Poza tym u mnie jest bardzo słaba jakoś sygnału z anteny naziemnej. Dlatego chciałbym odbierać te kanały z satelity.

Jestem w tym zupełnym laikiem, przeczytałem forum ale nie wiem co dokładnie powinienem kupić. Domyślam się, że powinien być podwójny konwerter - tylko jaki? Bo jest ich mnóstwo a nie chce kupować chińskiego bubla. Jaki kabel? Jakie przyłącza? Coś jeszcze?

Uprzejmie proszę o pomoc.

A masz dekoder TV SAT ? Druga sprawa - to, co masz w naziemnej niekodowane, na satelicie jest w zdecydowanej większości zakodowane. Więc i tak potrzebujesz jakiejś formy płatnej telewizji. Może jednak lepiej zainwestować w porządną antenę naziemną ?

10 minut temu, maniek357 napisał:

A masz dekoder TV SAT ? Druga sprawa - to, co masz w naziemnej niekodowane, na satelicie jest w zdecydowanej większości zakodowane. Więc i tak potrzebujesz jakiejś formy płatnej telewizji. Może jednak lepiej zainwestować w porządną antenę naziemną ?

Mam telewizor z tunerem TV SAT.

Myślałem, że na satelicie c+ wszystkie kanały z naziemnej też są odkodowane...

Mam antenę kierunkową, jednak mieszkam w lesie i pewnie to powoduje, że sygnał jest słaby.

Z kanałów dostępnych naziemnie, na satelicie niekodowany masz tylko TVP Info. Także te kilka-kilkanaście zł miesięcznie za multiroom (nie znam dokładnych cen) to by była chyba najlepsza i najtańsza opcja na odbiór kanałów z satelity.