amq0 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 "Pozostawić na kanale kodowanym" to dotyczy oferty DVB-T MUX 4. W ofercie satelitarnej to musi być kanał z jednego z transponderów CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudna Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Czy umie ktoś wytłumaczyć, dlaczego taka dziwna suma wyświetla się od stycznia? Powinno być chyba 34,99zł (Rodzinny + Cinemax 19,99 + Eleven 15). http://imgur.com/a/q8ENI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) Ja też miałem dziwną sumę po okresie promocyjnym jak dobierałem sobie Eleveny i usuwałem VOD (150zł!?), w płatnościach jednak wszystko jest już w porządku. Edytowane 5 Lipca 2017 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Czy umie ktoś wytłumaczyć, dlaczego taka dziwna suma wyświetla się od stycznia? Powinno być chyba 34,99zł (Rodzinny + Cinemax 19,99 + Eleven 15). http://imgur.com/a/q8ENI Wszystko jest OK. Przecież Familijny HD + Cinemax HD masz gratis do stycznia, a Eleven Sports masz już płatne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 @kudna Wg tego, co pokazuje, pakiet Familijny HD nie został jeszcze zdezaktywowany od stycznia, stąd zobowiązanie od stycznia wynosi 54,99 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Zamówiłem pakiet Tenis Premium SMS'em, przyszła mi informacja, że kwotę należy wpłacić do 31 sierpnia. Rozumiem, że ta kwota 40 zł będzie pobrana automatycznie (31.08) z wolnych środków, które mam w ICOK? Na takiej samej zasadzie jak abonament? Dodam, że okres rozliczeniowy mam 29 każdego miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Tak, będzie pobrana z wolnych środków, jak masz ich 40zł albo więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Tak, jeśli masz wystarczającą ilość wolnych środków na swoim koncie abonenckim to wówczas zostaną one pobrane automatyczne w dniu wymagalnej płatności. Edycja: Kolega @amq0 odrobinkę mnie wyprzedził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Dzięki koledzy za informację, bo nie zamawiałem nigdy takich pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Mam problem z działaniem ICOK, bez końca ładują się informacje. We wszystkich rubrykach kręcą się trybiki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 To samo u mnie. Co jakiś czas wychodzą kwiatki w ICOKu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Problemy minęły, ICOK działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 2-3 miesiące temu zleciłem wyłączenie komunikatów autopromocyjnych na dekoderze HD 5500s (multiroom), czyli krótko mówiąc, reklam na belce przy włączeniu wybranego kanału. Do dzisiaj mam w iCOK informację "Zmiany w trakcie aktualizacji", bez możliwości jakiejkolwiek zmiany. A komunikaty na dekoderze są dalej i irytują. Co mogę z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Zgłoś sprawę na infolinii Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Znajomy zapomniał danych do konta icok. Czy można usunąć konto i założyć nowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horde Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Nie pamięta adresu na jaki zakładał? Powinien być w umowie. Na ekranie logowania jest odnośnik do resetowania hasła w wypadku zapomnienia. Na podany adres e-mail przychodzi wiadomość z linkiem do strony gdzie można ustawić nowe hasło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Znajomy zapomniał danych do konta icok. Czy można usunąć konto i założyć nowe?Można konto w ICOK przez infolinię, ja tak właśnie zrobiłem.U mnie nie działało przypomnienie hasła. Pewnie dlatego że przy zakładaniu konta użyłem innego adresu email. Chwilę po rozmowie już mogłem założyć nowe konto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micholr Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Gdzie w ICOK znajdę informację o zarejestrowaniu wypowiedzenia? Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Taka informacja nie jest w ICOK w ogóle dostępna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Gdzie w ICOK znajdę informację o zarejestrowaniu wypowiedzenia? Najszybciej i najtaniej napisać zapytanie poprzez ICOK, czy wpłynęło wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 A jeszcze lepiej jest złożyć wypowiedzenie w APS-ie Cyfrowego Polsatu. Wówczas jest ono od razu rejestrowane w systemie Cyfrowego Polsatu, a klient otrzymuje na piśmie potwierdzenie jego złożenia. To tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekz Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Przy próbie wysłania wiadomości do CePa przez ICOK otrzymuję komunikat o nieprawidłowym numerze telefonu. Numer jest od kilku lat ten sam, ciągle w tym samym formacie 48xxxxxxxxx (format z plusem oraz z zerem też sprawdziłem). Zostałem w jakiś sposób wyróżniony czy to ogólniejsza awaria? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 U mnie musiałem kiedyś skasować 48. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Skasować 48. Nie zostawiać przerw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Działa Wam w ICOKu kategoria Usługi >>> Zobacz szczegóły ?? Wchodząc w zobacz szczegóły kręcą się wiatraczki a potem wywala błąd u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.