Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Peter Parker

Wchodzę dzisiaj na stronkę CP, patrzę, a tam taki komunikat:

Informujemy, że zmieniliśmy nazwę sekcji Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta na Internetowe Centrum Obsługi Klienta (iCOK). Wprowadzenie ujednoliconych nazw ma ułatwić Państwu kontakt z naszą firmą.

 

Przypominamy, że pomoc oraz informacje o naszej ofercie można uzyskać:

 

telefonicznie - COK

oraz poprzez Internet - iCOK

Za pomocą iCOK nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zmian na swoich kontach abonenckich.

 

iCOK jest dostępny w sekcji "Strefa Abonenta" na naszej stronie głównej lub pod adresem http://www.icok.cyfrowypolsat.pl

 

Już teraz w iCOK możesz samodzielnie:

 

Sprawdzić stan swoich płatności

Wydrukować gotowy przelew pocztowy lub zlecenie płatności w banku

Przejrzeć historię zmian w umowie pomiędzy nami

Zapoznać się z parametrami swojego dekodera

Wydrukować jego instrukcję obsługi

Wznowić połączenie z satelitą

Przywrócić fabryczne ustawienie kodu PIN swojego dekodera

Już wkrótce planujemy wprowadzenie nowych opcji, które umożliwią m.in. dokonywanie opłat przez Internet i zamawianie pakietów programowych.

 

Zapraszamy!

Mogliby włączyć wreszcie chociaż jeden ciekawy kanał (np. TVP Sport), a nie zmieniać nazwę. Po co to komu potrzebne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co narzekac widac ze darza do perfekcji i jednolicaja nazwy nawet COK jak najbardzie jdobre to onich swiadczy a juz wkrotce platnosci przez neta i wybor pakietow wreszcie nie trzeba bedzie wisiec tyle na infolini bo juz bedzie wszystko wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jako że tradycyjnie temat został zamknięty przez moderatora powtórzę to co napisałem wcześniej :

 

Wysłany: 25 Cze 2007 17:14 Temat postu: płatności Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś już miał taki przypadek - wpłata zaksięgowana a termin następnej wpłaty nie uległ zmianie ( zamiast 2007 -07 - 02 powinno być 2007 -08- 02 ):

 

 

 

Ostatnia wpłata: 2007-06-22 - 49,80 zł

 

Termin następnej płatności: 2007-07-02

 

Kwota następnej płatności: 49,80 zł

 

Wolne środki: 0,00 zł

 

Pamiętaj! Liczy się data wpływu na nasze konto. Wpłać kilka dni wcześniej! Banki i poczta często opóźniają płatności.

 

 

Pakiet

 

Opłacony do

 

Pakiet Familijny

 

2007-07-02

Pakiet Relax Mix

 

2007-07-02

_________________

CP echostar 717 -familijny + RM

n-ka -filmowy + sport

 

 

 

 

Pomoc uzyskałem w biurze obsługi CP -wystąpił u nich błąd systemowy

także proponuję osobą posiadającym dostęp do iCOK sprawdzenie czasami swoich płatności bo jak widać takie błędy się zdarzają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Peter Parker

Porozumienia jak nie było tak nie ma...

Już się lekko zdenerwowałem więc napisałem do nich maila (przez stronę iCOK) 28 czerwca. Oto co odpisali:

Szanowny Panie,

Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Oferta Cyfrowego Polsatu cieszy się ogromnym zainteresowaniem, dlatego też takie sytuacje mogą mieć miejsce

Porozumienie na Pakiet Relax Mix Film zostanie do Pana wysłane.

Do dziś nie przysłali... Więc piszę znów. Ciekawe co napiszą tym razem :roll: Bo na to Porozumienie to już nawet nie liczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Peter Parker

Odpisali:

Szanowny Panie,

 

Uprzejmie informuję , iż z powodów technicznych Cyfrowy Polsat

wstrzymał wysyłanie Porozumień . W najbliższych dniach wysyłka

dokumentów zostanie wznowiona, w związku z tym prosimy o

cierpliwość.

Czyli już nie ma co się łudzić...

 

Edycja 6 sierpnia, godz. 14:28: A jednak, przysłali! Kurczę, już myślałem, że nigdy nie dostanę tego porozumienia, a jednak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Peter Parker

Aha, dzięki za info :) Tylko to mi nie jest potrzebne, bo porozumienie wysłałem (dostałem po pół roku!) i od 2 września będę miał Relax Mix Film

 

edit: Dostałem maila w tej sprawie od Cyfrowego Polsatu:

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informuję, iż jest to umowa zmieniająca obowiązek wnoszenia

opłat za Pakiet Relax Mix na Pakiet Relax Mix Film.

Czyli to jest takie coś jak Porozumienie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed chwilą dzwoniłem do biura obsługi klienta. Dowiedziałem się że w ciągu 2 tygodni dotrze do mnie porozumienie (nowa umowa). Powiedzieli że już mają zarejestrowane zgłoszenie poprzez stronę www. Dziwi mnie rozpiętość dat pomiędzy Panem Hubertem oraz Panem Piotrem Tomkiewiczem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ja miałem trochę na innej zasadzie.I pewnie dlatego.

 

Zamówiłem pakiet Relax Mix Film i za kilkanaście minut dostałem telefon i poinformowali mnie ,że umowa dojdzie w ciągu 30 dni.Gościu z ICOK zapytał mnie ,czy nie chcę tych CInemaxów także w tym miesiącu ,a że miałem wolne środki to za około godzinki mi włączyli :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...