andrzejnet Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Od dziś nastąpiła zmiana sposobu logowania .Od teraz po potwierdzeniu adresu e-meil , będzie on służył jako login do zalogowania się na konto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavi Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Tylko jak potwierdzić skoro link nie dochodzi na E-mail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej30. Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Ja na e-maila z linkiem czekałem ok 30 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Mi w icok w"specjalnych ofertach" wciąż się pojawiają stare pakietyzacje na ekstra hd + Sport Hd. Powinni to z aktualizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Ja na e-maila z linkiem czekałem ok 30 minut. A ja całe 2 sekundy Mi w icok w"specjalnych ofertach" wciąż się pojawiają stare pakietyzacje na ekstra hd + Sport Hd. Powinni to z aktualizować. Chyba już zaktualizowali bo u mnie wcale nie ma takiej pozycji jak oferta specjalna a wczoraj na starym ICOK jeszcze była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Ja czekałem na link chyba też 2 sekundy . Pytanie co zrobić jak w ICOK nie jest zarejestrowana moja umowa, którą podpisałem i odesłałem. Kanały działają a u nich jakiś błąd w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena1977 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Ja też tak miałem, upominałem się kilka razy o wpisanie jej. Trwało to kilka miesięcy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 W takim razie nie płacę, bo tam nie ma info ile i od kiedy mam płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Czy podczas logowania się nowym sposobem do ICOK wyskakuje wam taki komunikat: "Pomimo tego, że bieżące połączenie jest szyfrowane, wszystkie wprowadzone dane zostaną przesłane przez połączenie nieszyfrowane, dlatego prawdopodobieństwo ich odczytania przez osoby trzecie jest duże. Czy na pewno kontynuować wysyłanie wprowadzonych danych?" Czyli logowanie niebezpieczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Ale co, boisz się że ktoś się wbije na Twoje konto i opłaci za Ciebie abonament ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavi Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 gdyby ktoś się wbił to może np. wykupić PPV a to już nie byłoby miłe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Ale co, boisz się że ktoś się wbije na Twoje konto i opłaci za Ciebie abonament ? O to się nie boję raczej bym się cieszył, chodzi mi bardziej o bezpieczeństwo danych osobowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Macie dostęp do ICOK? Mnie wyskakuje niepoprawne hasło, dziś rano się logowałem i działało, hasła nie zmieniałem na 100%. Myślę, że że to ktoś z CP mi go zmienił na złość bo ich trochę popędzałem emailami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Wszystko działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MESZEK Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Ja także mam problem z zalogowaniem się do swojego konta w iCOK.Wczoraj w APS-ie wymieniłem dekoder HD 5000 na Moduł CI+,a tym samym zmienił się numer karty dekodera,a to być może spowodowało,że jak się loguję do iCOK w/g nowych zasad,to pojawia mi się komunikat:Status operacji 101-brak aktywnego kontraktu dla podanej karty,choć nie wpisuję w czasie logowania numeru dekodera jak kiedyś,tylko login swego e-maila w/g ich życzenia.Dziwne to trochę,że taka prosta czynność spowodowała w CP taki bałagan.Jeżeli w ciągu kilku dni sytuacja się nie poprawi,to trzeba będzie założyć konto od nowa,może to pomoże!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 O drugiej w nocy to ICOK śpi teraz już wstał i działa w najlepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Dziwna sprawa, bo okazało się, że ktoś mi usunął konto w ICOK, to już drugi raz tak mi się stało. Po ponownym założeniu konta w ICOK, zalogowałem się i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek13 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 I tak się ciesz że tyle. Ostatnio mi dopisali do danych korespondencyjnych "siedziba kółka rolniczego" WTF? A potem dzwoń i wyjaśniaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9265 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Nie wiem czy już było to pytanie..pewnie tak ale za dużo szukania. Czy można zmienić pakiet przez iCOK Jeśli tak to w jaki sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Nie, przez iCOK się nie da. Dzwoniąc na infolinie CP można zmienić pakiety itp itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heniuryba Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Umowę z Cyfrowym Polsatem podpisałem w dniu 12.12.2001 r. Nadmieniam, że w trakcie „współpracy” z CP nie podpisywałem innej umowy, oprócz tej z roku 2001. Obecnie jako UŻYTKOWNIK posiadam dekoder F300 (własność Cyfrowego Polsatu po wymianie na Sagema 4285. Płacę za Pakiet Familijny i Sport (SD) w wysokości 59,80 zł. Przeglądając regulamin opłat UŻYTKOWNIKÓW Cyfrowego Polsatu nie znalazłem już wysokości opłat za oglądanie ww. Pakietów w wersji SD tylko opłaty za wszystkie Pakiety HD. Dzwoniąc do iCOK poinformowano mnie, że do końca wpłaty tj. do dnia 07.12.2012 r. mogę oglądać Pakiet Familijny i Sport, a następnie po upływie ww. daty sygnał zostanie mi wyłączony. Ponadto poinformowano mnie, że mam wskazać nr swojego konta bankowego, na który zostanie przelana kwota z wolnych środków. Czyli stwierdzam, że Cyfrowy Polsat użytkowników (nie mylić z abonentami) posiadających dekodery SD w elegancki sposób się pozbywa. Zadzwoniłem do punktu sprzedaży Cyfrowego Polsatu i poinformowano mnie, że iCOK wprowadził mnie w błąd ???!!! Sam już nie wiem co się stanie po 07.12.2012 r. Proszę o wasze opinie, szczególnie posiadaczy dekoderów SD o statucie użytkownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiffe Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Wymieniłeś 2 dekodery bez żadnej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heniuryba Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Tak, wymieniono mi z Sagema 4285 na F300 bez umowy. Podpisałem tylko protokół zadania Sagema i protokół odbioru F300. Była taka akcja wymiany m.in Sagemów 4285. Mam jeszcze w Cyfrowym Polsacie od roku 2001 kaucję w wysokości 100 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiffe Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Widocznie o tobie zapomnieli, bo kaucje już dawno pooddawali. Teraz naciskają żeby przejść na HD, płać dalej a na HD podpisz w 2013r. Będą nowe przepisy, bardziej przyjazne dla Abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Wymieniali Sagemy na inne dekodery bo z Sagemów łatwo było kartę przenieść do dowolnego dekodera z linuksem. Wcisnęli Ci badziew i nie oddali kasy z kaucji. Obsługa klienta powiedziała prawdę, pakietu familijny już nie ma i oglądać go można tylko do momentu wygaśnięcia wpłaty. Aktualnie jest familijny HD, kosztuje 2zł więcej. Ale trzeba zadeklarować przejście na niego przez TCOK. Różnica między ofertą przedpłaconą a abonamentową, jest taka że zmiana regulaminu wchodzi w ciągu 30 dni i możesz tylko zmienić pakiet na następcę, lub zrezygnować z usług i żądać zwrotu pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.