LewyZąb Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 To trzeba napisac, a nie krzyczec na forum nieoficjalnym... Napiszcie petycje, zeby dali Wam taką możliwośc i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian74 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Petycję do CP?Bez żartów.Oni od lat mają abonentów w tylnej części ciała.Płatność kartą to nie jest przecież żaden pomysł rodem z science - fiction ale usługa od lat praktykowana w cywilizowanym świecie.Skoro mogę sobie robić zakupy na Amazonie,Ebay-u czy w dziesiątkach innych sklepów na całym świecie i tam płacić kartą albo przez np.PayPal (mimo że mogę to równie dobrze robić przelewem z banku)to dlaczego nie mam takiej możliwości w przypadku rodzimej platformy cyfrowej?W CP jak nie wiadomo o co to chodzi o pieniądze, więc pewnie za dużo chcą od operatora płatności za obsługę.Już wcześniej kiedy opcja płatności kartą była możliwa to dorzucili do tej operacji swoją dziadowską opłatę tak jak gdyby robili łaskę że klient ma taką możliwość.To jest zwykła [beep]ość nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Ale ja nie rozumiem teraz tego wielkiego nalotu? Przecież nie wypowiesz umowy, bo nie mozesz płacić karta, a płacić przeciez nie przestaniesz, bo będą komunikaty, smsy, telefony, wiec chyba lepiej spiąc się, zapłacić raz za kilka miesięcy i mieć spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiffe Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 A czy ktoś tu pisał o wypowiedzeniu umowy? Wystarczy zrozumieć tekst. Czy tobie pracodawca też płaci z góry na kilka miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Płacenie przelewem jest strasznie pracochłonne. Przecież trzeba wypisać numer konta i inne [beep]oły... Ludzie są wygodni. Ja też jestem wygodny i napisałem przez internet w swoim banku stałe zlecenie. Teraz co miesiąc zapłaty za abonament robia się same i nic nie muszę robić. Nawet logować się w ICOK. Wygodniejsze niż karta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 bo będą komunikaty, smsy, telefony, wiec chyba lepiej spiąc się, zapłacić raz za kilka miesięcy i mieć spokój Już wiem jaki był sens tych telefonów, smsów, listów, wezwań do zapłaty, wprowadzania mnie w błąd że nie można wypowiedzieć umowy. To wszystko było w trosce o mnie, bym zapłacił, będę miał spokój i będzie mi się lepiej spało. Jak mogłem się tego nie domyśleć.? Twój pomysł z pisaniem petycji do CP też bardzo mi się spodobał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Płacenie przelewem jest strasznie pracochłonne. Przecież trzeba wypisać numer konta i inne [beep]... Ludzie są wygodni. Już nie przesadzaj - wchodzisz na ICOK klikasz drukowanie przelewu wpisujesz kwotę i po temacie, no chyba że niektórzy są wygodni a inni leniwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 I zobaczysz, że zaraz się zacznie nie mam drukarki itd, itp. Czy naprawdę tak trudno zalogować się na konto i wykonać zwykły tradycyjny przelew? Przecież robiąc przelew online także trzeba się logować do konta i przejść autoryzację bankową. Poza tym proponuję zapisać w systemie bankowym dane odbiorcy wraz ze wszelkimi danymi (głównie chodzi o tytuł przelewu) jest to duże ułatwienie niemalże jak przelewy online z ICOK wybierasz odbiorcę przechodzisz autoryzację bankową tak trudno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Widać z tego, że jest trudno. Tak samo jest trudno zrobić zlecenie stałej zapłaty, bo jest tyle samo do wypełniania co i przy przelewie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 I tak będziecie sobie dziamgać i dziamgać, bo jeśli coś jest dla was wygodne, to i dla innych też musi, nie? A guzik, ktoś może woleć płacić kartą i wasze przekonywanie nic nie jest warte. Owszem, umowy się przez to nie rozwiąże, za to przy jej końcu można się zastanowić, czy u innego operatora nie będzie lepiej. Coś przypominające funkcjonalnie zlecenie stałe możliwe jest również w przypadku karty - oczywiście nie w CP. Dla tych, którzy opłacają rachunki z zagranicy - mniejsza o to, czy własne, czy rodziny w kraju - wycofanie płatności kartą jest irytujące, bo zaczyna się zabawa w przewalutowania po nieznanym z góry kursie, wyższe koszty transakcyjne, i niechęć CP do księgowania kwot innych niż dokładnie wynikające z abonamentu. Spróbujcie zrozumieć, że CP jest usługodawcą. Oczywiście, możecie się dostosowywać do tego, co wykombinuje CP w imię cięcia kosztów, bo kredyty drogie, a i rozwody kosztowne. Ale są ludzie, którzy od usługodawcy WYMAGAJĄ, bo mają do tego pełne prawo. I jeśli im się coś zabierze, mogą zostawiać swoje pieniądze u kogoś innego. Wasze zachęcanie obcych osób, o których potrzebach nic nie wiecie, do zmiany swoich przyzwyczajeń i przestawienia ich na coś, co tylko według was jest wygodne, jest dość żałosne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasek Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 jak na razie chyba nie ma możliwości płatności elektronicznej ???? a czy jest szansa by takowa powróciła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Tego nawet najstarsi górale nie wiedzą. Może kiedyś wrócą, gdy cp wynegocjuje dobrą cenę. Mnie tam ryba, dodałem już sobie ich do zdefiniowanych odbiorców, dwa kliki i przelew gotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 I zobaczysz, że zaraz się zacznie nie mam drukarki itd, itp. Czy naprawdę tak trudno zalogować się na konto i wykonać zwykły tradycyjny przelew? Przecież robiąc przelew online także trzeba się logować do konta i przejść autoryzację bankową. Poza tym proponuję zapisać w systemie bankowym dane odbiorcy wraz ze wszelkimi danymi (głównie chodzi o tytuł przelewu) jest to duże ułatwienie niemalże jak przelewy online z ICOK wybierasz odbiorcę przechodzisz autoryzację bankową tak trudno? Mam prepaida i płacąc przez ICOK po 15 minutach miałem już dostęp do opcji, które opłaciłem. Teraz jest to minimum pół dnia albo i cała doba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ale płaciłeś przez ICOK z karty kredytowej czy przez ICOK przekierowywało Cię do swojego banku i tak płaciłeś? Płać dwa dni przed końcem uprawnień i wystarczy, ze w ten sam dzień ponowisz sobie uprawnienia i wszystko powinno zadziałać. Nie znam powodów dlaczego nie ma płatności kartą ale wiem tylko tyle, że zmieniłsię operator płatniczy w CP i dlaczego to tak długo trwa to nie wiem. Wy myślicie, że to jest jedno kliknięcie myszką i wszystko jest zalatwione, ale jak jest baza 3,5 Mln użytkowników to naprawde nie jest to takie proste. Jakiś powód jest, że to tak długo trwa, myślicie, że CP też nie chce tego szybko załatwić? Myślicie, ze im też się uśmiecha słuchać rozkrzyczanych klientów? Patrzeć na kolejki na infoliniach itp? Myślicie, że aż takimi masochistami są prezesi CP? Sądze ze nie, dlatego poczekajcie a i płatności wrócą. Może będzie niespodzianka i wrócą płatności kartą, kto wie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Dalej nie rozumiesz jak działały płatności przez ICOK. Nieważne było czy wybierałem płatność kartą czy przelew z banku kasa była w CP po kilkunastu minutach. Dla mnie, posiadacza prepaidu, który opłacam sobie nieregularnie było to bardzo wygodne, bo np. w piątek wieczorem naszedł mnie kaprys aby opłacić sobie jakiś pakiet. Wchodziłem na ICOK i po 15 minutach już oglądałem. Przy normalnych przelewie, zrobionym w piątek po południu kasa w Polsacie będzie dopiero w poniedziałek ok. południa. Przy takiej opcji to mi się już odechciewa płacenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Jakiś powód jest, że to tak długo trwa, myślicie, że CP też nie chce tego szybko załatwić?... Robicie sobie jaja bez żadnego powodu z klientów którzy Wam płacą.Nie będę tu opisywał całej historii bo "to się wszystko w pale nie mieści" jak mawia mój kolega policjant.... Powiem tylko tyle że pół miesiąca temu zadzwonił do mnie pracownik Polsatu z wyższego działu i przyznał mi racje (sprawa jest bezdyskusyjna a rozmowa jest nagrana także przeze mnie za jego zgodą). W ciągu kilku dni miało być wszystko wyprostowane i formalnie potwierdzone. Niestety w ICOK nadal nie ma korekty i nie mogę zrobić wpłaty na Prepaid bo mi policzą na zaległości pomimo że faktycznie jest nadpłata. Więc nie wypisuj już więcej głupot bo i po co. Ta cała "szopka" trwa od lutego i pisałem kilkanaście reklamacji na ich odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Napisałem Tobie, że nie wszystko złoto co się świeci i nieraz nie da się załatwić wszystkiego jednym kliknieciem myszy, bo gdyby tak było to lek na raka i samochody na wode miałby mój dziadek już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 A dziesiątki wezwań do zapłaty itp. dało się załatwić jednym kliknięciem? Były tez na piśmie i pisałem że mam aż nadto dowodów że........ Wyobraź sobie ilu klientów Wam zapłaciło choć nie musieli bo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ale porównujesz tu coś zupełnie innego z czymś innym? Bo zablokowanie komunikatów, ponowienie sygnału można jednym kliknięciem, a inne rzeczy nie. Własnie ta sprawa wymaga dłuższego czasu i to też robi to system płatności.on-line. To oni wchdoza na rynek CP by te płatności działały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Dla mnie powodem tego że to tak długo trwa jest to że klientów macie w D.... Niestety kolego, taka jest prawda i musisz z nią żyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tvsatuser Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Ja mam dwa moduły w prepaid i dzis zapomnialem przelew zlecic i mam zablokowane, szybkie przelewy wycofali, do poniedziałku tnk sd tylko. Kiedyśczytałem, że na infolinii mogą ponowić uprawnienia na 48h testowo przy prepaid. Czy jest to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Activ Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Nie jest to możliwe, muszą zaksięgować wpłatę prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo5 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Witam, mam problem z pre-paidem. 6 czerwca wpłaciłem kasę na Mini HD. 8 czerwca dzwoniłem na infolinię, aby zadeklarować pakiet. Po 48h znów dzwoniłem, bo pakietu ciągle nie miałem. Tego dnia (czyli 8 czerwca) dzwoniłem dwa razy na infolinie, aby mi włączyli pakiety, ale nic z tego. Dziś jest 14 czerwca, a ja ciągle nie mam aktywnego pakietu. Dodam, że w icoku, w menu płatności mam tylko opłacony pakiet FTA, Mini HD niestety nie ma na liście. Wysyłam do nich mejle, żeby mi w icoku pojawiło się w opłaconych Mini HD, ale nic sobie z tego nie robią. Na infolinie już dzwonić nie będę, bo straciłem już ponad 20zł. Co robić? Dlaczego w menu płatności ciągle nie mam na liście opłaconych pakietu Mini HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Jak wpłacałeś? Przekazem pocztowym czy przelewem bankowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Jak masz pieniądze na koncie na Mini HD tj. 19,90 zł to dzwoń i proś od razu z działem nadawania uprawnień. W ciągu 5 minut działają kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.