Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Petycję do CP?Bez żartów.Oni od lat mają abonentów w tylnej części ciała.Płatność kartą to nie jest przecież żaden pomysł rodem z science - fiction ale usługa od lat praktykowana w cywilizowanym świecie.Skoro mogę sobie robić zakupy na Amazonie,Ebay-u czy w dziesiątkach innych sklepów na całym świecie i tam płacić kartą albo przez np.PayPal (mimo że mogę to równie dobrze robić przelewem z banku)to dlaczego nie mam takiej możliwości w przypadku rodzimej platformy cyfrowej?W CP jak nie wiadomo o co to chodzi o pieniądze, więc pewnie za dużo chcą od operatora płatności za obsługę.Już wcześniej kiedy opcja płatności kartą była możliwa to dorzucili do tej operacji swoją dziadowską opłatę tak jak gdyby robili łaskę że klient ma taką możliwość.To jest zwykła [beep]ość nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płacenie przelewem jest strasznie pracochłonne. Przecież trzeba wypisać numer konta i inne [beep]oły... Ludzie są wygodni.

Ja też jestem wygodny i napisałem przez internet w swoim banku stałe zlecenie. Teraz co miesiąc zapłaty za abonament robia się same i nic nie muszę robić. Nawet logować się w ICOK. Wygodniejsze niż karta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo będą komunikaty, smsy, telefony, wiec chyba lepiej spiąc się, zapłacić raz za kilka miesięcy i mieć spokój

Już wiem jaki był sens tych telefonów, smsów, listów, wezwań do zapłaty, wprowadzania mnie w błąd że nie można wypowiedzieć umowy. To wszystko było w trosce o mnie, bym zapłacił, będę miał spokój i będzie mi się lepiej spało. Jak mogłem się tego nie domyśleć.? Twój pomysł z pisaniem petycji do CP też bardzo mi się spodobał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płacenie przelewem jest strasznie pracochłonne. Przecież trzeba wypisać numer konta i inne [beep]... Ludzie są wygodni.

 

Już nie przesadzaj - wchodzisz na ICOK klikasz drukowanie przelewu wpisujesz kwotę i po temacie, no chyba że niektórzy są wygodni a inni leniwi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zobaczysz, że zaraz się zacznie nie mam drukarki itd, itp. Czy naprawdę tak trudno zalogować się na konto i wykonać zwykły tradycyjny przelew? Przecież robiąc przelew online także trzeba się logować do konta i przejść autoryzację bankową. Poza tym proponuję zapisać w systemie bankowym dane odbiorcy wraz ze wszelkimi danymi (głównie chodzi o tytuł przelewu) jest to duże ułatwienie niemalże jak przelewy online z ICOK ;) wybierasz odbiorcę przechodzisz autoryzację bankową tak trudno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak będziecie sobie dziamgać i dziamgać, bo jeśli coś jest dla was wygodne, to i dla innych też musi, nie? A guzik, ktoś może woleć płacić kartą i wasze przekonywanie nic nie jest warte.

 

Owszem, umowy się przez to nie rozwiąże, za to przy jej końcu można się zastanowić, czy u innego operatora nie będzie lepiej.

Coś przypominające funkcjonalnie zlecenie stałe możliwe jest również w przypadku karty - oczywiście nie w CP.

 

Dla tych, którzy opłacają rachunki z zagranicy - mniejsza o to, czy własne, czy rodziny w kraju - wycofanie płatności kartą jest irytujące, bo zaczyna się zabawa w przewalutowania po nieznanym z góry kursie, wyższe koszty transakcyjne, i niechęć CP do księgowania kwot innych niż dokładnie wynikające z abonamentu.

 

Spróbujcie zrozumieć, że CP jest usługodawcą. Oczywiście, możecie się dostosowywać do tego, co wykombinuje CP w imię cięcia kosztów, bo kredyty drogie, a i rozwody kosztowne. Ale są ludzie, którzy od usługodawcy WYMAGAJĄ, bo mają do tego pełne prawo. I jeśli im się coś zabierze, mogą zostawiać swoje pieniądze u kogoś innego. Wasze zachęcanie obcych osób, o których potrzebach nic nie wiecie, do zmiany swoich przyzwyczajeń i przestawienia ich na coś, co tylko według was jest wygodne, jest dość żałosne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zobaczysz, że zaraz się zacznie nie mam drukarki itd, itp. Czy naprawdę tak trudno zalogować się na konto i wykonać zwykły tradycyjny przelew? Przecież robiąc przelew online także trzeba się logować do konta i przejść autoryzację bankową. Poza tym proponuję zapisać w systemie bankowym dane odbiorcy wraz ze wszelkimi danymi (głównie chodzi o tytuł przelewu) jest to duże ułatwienie niemalże jak przelewy online z ICOK ;) wybierasz odbiorcę przechodzisz autoryzację bankową tak trudno?

 

Mam prepaida i płacąc przez ICOK po 15 minutach miałem już dostęp do opcji, które opłaciłem. Teraz jest to minimum pół dnia albo i cała doba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale płaciłeś przez ICOK z karty kredytowej czy przez ICOK przekierowywało Cię do swojego banku i tak płaciłeś? Płać dwa dni przed końcem uprawnień i wystarczy, ze w ten sam dzień ponowisz sobie uprawnienia i wszystko powinno zadziałać. Nie znam powodów dlaczego nie ma płatności kartą ale wiem tylko tyle, że zmieniłsię operator płatniczy w CP i dlaczego to tak długo trwa to nie wiem. Wy myślicie, że to jest jedno kliknięcie myszką i wszystko jest zalatwione, ale jak jest baza 3,5 Mln użytkowników to naprawde nie jest to takie proste. Jakiś powód jest, że to tak długo trwa, myślicie, że CP też nie chce tego szybko załatwić? Myślicie, ze im też się uśmiecha słuchać rozkrzyczanych klientów? Patrzeć na kolejki na infoliniach itp? Myślicie, że aż takimi masochistami są prezesi CP? Sądze ze nie, dlatego poczekajcie a i płatności wrócą. Może będzie niespodzianka i wrócą płatności kartą, kto wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie rozumiesz jak działały płatności przez ICOK. Nieważne było czy wybierałem płatność kartą czy przelew z banku kasa była w CP po kilkunastu minutach.

Dla mnie, posiadacza prepaidu, który opłacam sobie nieregularnie było to bardzo wygodne, bo np. w piątek wieczorem naszedł mnie kaprys aby opłacić sobie jakiś pakiet. Wchodziłem na ICOK i po 15 minutach już oglądałem. Przy normalnych przelewie, zrobionym w piątek po południu kasa w Polsacie będzie dopiero w poniedziałek ok. południa.

Przy takiej opcji to mi się już odechciewa płacenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś powód jest, że to tak długo trwa, myślicie, że CP też nie chce tego szybko załatwić?

...

Robicie sobie jaja bez żadnego powodu z klientów którzy Wam płacą.

Nie będę tu opisywał całej historii bo "to się wszystko w pale nie mieści" jak mawia mój kolega policjant....

Powiem tylko tyle że pół miesiąca temu zadzwonił do mnie pracownik Polsatu z wyższego działu i przyznał mi racje (sprawa jest bezdyskusyjna a rozmowa jest nagrana także przeze mnie za jego zgodą). W ciągu kilku dni miało być wszystko wyprostowane i formalnie potwierdzone. Niestety w ICOK nadal nie ma korekty i nie mogę zrobić wpłaty na Prepaid bo mi policzą na zaległości pomimo że faktycznie jest nadpłata. Więc nie wypisuj już więcej głupot bo i po co.

Ta cała "szopka" trwa od lutego i pisałem kilkanaście reklamacji na ich odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale porównujesz tu coś zupełnie innego z czymś innym? Bo zablokowanie komunikatów, ponowienie sygnału można jednym kliknięciem, a inne rzeczy nie. Własnie ta sprawa wymaga dłuższego czasu i to też robi to system płatności.on-line. To oni wchdoza na rynek CP by te płatności działały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam problem z pre-paidem. 6 czerwca wpłaciłem kasę na Mini HD. 8 czerwca dzwoniłem na infolinię, aby zadeklarować pakiet. Po 48h znów dzwoniłem, bo pakietu ciągle nie miałem. Tego dnia (czyli 8 czerwca) dzwoniłem dwa razy na infolinie, aby mi włączyli pakiety, ale nic z tego. Dziś jest 14 czerwca, a ja ciągle nie mam aktywnego pakietu. Dodam, że w icoku, w menu płatności mam tylko opłacony pakiet FTA, Mini HD niestety nie ma na liście. Wysyłam do nich mejle, żeby mi w icoku pojawiło się w opłaconych Mini HD, ale nic sobie z tego nie robią. Na infolinie już dzwonić nie będę, bo straciłem już ponad 20zł. Co robić?

Dlaczego w menu płatności ciągle nie mam na liście opłaconych pakietu Mini HD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...