morfeusz747 Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Może źle napisałem, po prostu konto (abonent) zostało przepisane z siostry na mnie dekoder jest cały czas w tym samym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maker3 Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Mimo wszystko to chyba nadal cesja. Siostra nie miała konta na icoku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Miała. Przenosiny abonenta były normalnie na piśmie z CP robione, w maju z tego co pamiętam. EDIT: Udało się zarejestrować na innego maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Nie można się zalogować , 404 nie znaleziono strony, ktoś tak ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Atena Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 U mnie tak samo - musi być jakaś awaria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Potwierdzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 U mnie logowanie do ICOK działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 U mnie też już ruszyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Czy u was icok działa normalnie? Ja nie mogę wejść w zakładkę usługi / telewizja ciągle wywala błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 U mnie w tej chwili wszystko działa normalnie. Choć od czasu do czasu wali jakimiś błędami typu "funkcjonalność niedostępna, aktualizacja serwisu", czy jakoś tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Ja od wczoraj nie mogę wejść w te zakładkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Właśnie przed chwilą sprawdziłem u siebie. I wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 U mnie też działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 U mnie tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Jeśli coś się zmieniało w umowie to tak się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Aha, no to właśnie tak mam. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 W ciągu 2-3 miesięcy zlikwidowany zostanie jeden z moich adresów mailowych - akurat ten, na którym "wisi" m.in. mój iCOK. Czy da się zmienić adres do logowania, czy trzeba np. zlikwidować konto na iCOK i otworzyć nowe - parowane z moim kontem abonenckim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Z Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Witam Ja mam inny problem z icok, a mianowicie miałem do końca umowy 3 miesiące i pakiet Familijny HD, przedłużyłem umowę tzn aneks podwyższając pakiet do familijny max hd + pakiet film korzystając do tego z super oferty smartdom. Po wejściu na icok mam napisane ze do końca umowy zostało 3 miesiące i ze mam pakiet Familijny HD a nie jak to mówi nowa umowa pakiet Familijny max hd i umowa na 29 miesięcy. Dlaczego po podpisaniu aneksu do umowy, tzn jej kontynuacji na innych warunkach nie zmieniły się dane w icok? I kolejne pytanie skoro mam 50 % rabatu na usługę tv czy w icok będzie widoczna kwota juz po robacie 50% czy pełna kwota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 "Volcan" napisz e-maila do Polsatu, lub zadzwoń. "Mr.Z" wszystko zmieni ci się w systemie, gdy skończy ci się oficjalnie stara umowa. Jedynie możliwe wcześniej min. kwota oraz nr. karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Z Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nr karty pozostał ten sam jak i cały osprzęt tzn dekodery. Bo przy przedłużeniu umowy nie kazali wymieniać ani karty ani dekoderów. A powinni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Zmienią za parę dni najpierw nr.karty, kwotę jeżeli inna. A podczas końca umowy, dane szczegółowe itd - bez obawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Z Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Czyli co, przysla mi nowa kartę do dekodera? Ja myślałem że skoro przedłużyłem umowę to te 3 miesiące które zostały do końca umowy, są anulowane i obowiązuje ilość miesięcy z nowej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nie nie przyślą ci bo nie zmieniałeś karty, dekodera - przepraszam za przeoczenie. Wszystko ci zmienią w systemie, czasami to trochę trwa. Powinieneś mieć już włączone te pakiety, a aktualizacja nastąpi w ICOK za jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Z Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Pakiety mam włączone wszystkie co w zapisie w umowie wiec byłem zdziwiony że są włączone a i icok stare dane Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Aktualizacja danych w ICOK następuje z cyklem rozliczeniowym. Rabaty wynikające ze smartDOM też są dopiero naliczane w dniu cyklu rozliczeniowego po weryfikacji czy abonentowi nadal przysługuje rabat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.