Jaś Fasola Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 @Frazes Ja też miałem ten problem,wysłałem jednego email-a i po kilku dniach wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Dzięki, czyli chyba będę musiał jeszcze raz do nich napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuppi3 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Czy w ICOK można znaleźć informacje, że dekoder działa na zasadach FTA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Tak można znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Tak. Przy wybraniu odpowiedniego numeru karty (jak ma się ich więcej) w zakładce "Sprawdzić stan swoich płatności" powinno pisać pakiet: FTA opłacony do: 31.12.9999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Czy można się dogadać przez e-mail w temacie przedłużenia umów i zawierania nowych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Nie ma raczej takiej możliwości, wyłącznie tel i punkty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 No ale oferty przez internet mają żeby zamówić, prawda ? I da się je naprawdę zamówić przez internet, czy trzeba zaliczyć randkę z konsultantem przez telefon i "dukać" mu wszystkie dane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Wczoraj postanowiłem wypożyczyć sobie film przez ICok. Dokonałem płatności ok 19:00, uprawnienia pojawiły się błyskawicznie tj w 20 min. Piwko, żona fajnie się oglądało ... i no się nam przysnęło. Wstałem rano i chcę sobie dokończyć film a tu komunikat "nagra tego kanału ..." Loguje się na konto a tam informacja, że film był wypożyczony od 7:30 poprzedniego dnia i już wygasł. Czyli 10 godzin przed tym jak go faktycznie wypożyczyłem. Sprawdzam inne filmy za które wcześniej zapłaciłem i wszystkie są wypożyczane o tej samej godzinie 7:30 rano. Oczywiście skończyło się na telefonie do CP i problem się rozwiązał. Zastanawiam się jednak czy jest to wina mojego konta czy ogólny błąd ICok? Następnym razem spróbuje zamówić coś przez infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No ale oferty przez internet mają żeby zamówić, prawda ? I da się je naprawdę zamówić przez internet, czy trzeba zaliczyć randkę z konsultantem przez telefon i "dukać" mu wszystkie dane ? Wydaje mi się że odeślą Cię do APS-u albo na infolinię ale możesz spróbować. kontakt@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jak można aktualizować dane adresowe zawarte w ICOK......jest błędny numer domu ? Pisałem e - maila z formularza kontaktu by poprawili i po tygodniu nic się nie zmieniło . Jak zmienić login z numeru karty na adres e-mail ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termometr Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 czy ktoś się orientuje średnio po ilu dniach łaskawcy z COKu odpisują na mejle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Do 2 dni odpiszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertpotorski Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wczorej dostałem dekoder a do dziś nie mogę założycz konta na ICOK ciągle niepoprawne dane taki błąd dzwoniłem oni mówią że do 48 godzin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ja się zarejestrowałem następnego dnia po dniu, w którym podpisałem umowę. Nie było przy tym żadnych problemów. Wszystko zadziałało od razu. Zauważyłem tylko, że iCOK ma problemy z działaniem na przeglądarce Internet Explorer 8, ktorą mam w moim Windows XP. Musiałem przy tym korzystać z Firefox'a. Wówczas nie było problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Do 2 dni odpiszą. Mnie nie odpisali wogóle . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wczorej dostałem dekoder a do dziś nie mogę założycz konta na ICOK ciągle niepoprawne dane taki błąd dzwoniłem oni mówią że do 48 godzin Ja kiedyś miałem też podobny problem z ICOK. Co się okazało? Z uporem maniaka podawałem do danych błędny, pomylony o jedno oczko numer karty. Dopiero kiedy zrozpaczony zatelefonowałem na infolinie i konsultant poprosił o mój numer karty, po podaniu go, wyszło, że numer jest błędny. Wyciągnąłem wtedy kartę z dekodera, sprawdziłem numer i okazało się, że zrobiłem rzeczywiście błąd. Po poprawieniu od razu założyłem bez kłopotów konto w ICOK. U ciebie może być podobny problem. Sprawdź wszelkie dane dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termometr Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Do 2 dni odpiszą. Mnie nie odpisali wogóle . w lutym czekałem tydzień na odpowiedź dlatego pytałem o średni czas oczekiwania, te 2 dni to bardzo optymistyczna wersja chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaltam Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Obecnie mają bardzo dużo umów do rejestracji w systemie dlatego zwłoka w możliwości zarejestrowania się w ICOK może przekroczyć tydzień - wczorajsza rozmowa z konsultantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertpotorski Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 W końcu dziś zaczął mi działać ICOK 2 dni im zajęło , ale widzę że to i tak krótko he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Musisz w tym wypadku przyjąć niestety to, że CP normalnie się nie wyrabia przy takim natłoku nowych klientów. Wszystko ma swoje granice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertpotorski Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Na prawdę trzeba uzbroić się w cierpliwość CP dzięki NC+ przeżywa oblężenie jak przed Bożym Narodzeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frank_2424 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Ile czasu idzie email aktywacyjny z iCOKu? Czekam i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Teoretycznie do 48 godzin. Praktycznie aktywacja się mieści w 3 godzinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Ile czasu idzie email aktywacyjny z iCOKu? Czekam i nic. E-mail? Chyba sygnał aktywacyjny, jak już. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.