Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Wczoraj postanowiłem wypożyczyć sobie film przez ICok. Dokonałem płatności ok 19:00, uprawnienia pojawiły się błyskawicznie tj w 20 min. Piwko, żona fajnie się oglądało ... i no się nam przysnęło. Wstałem rano i chcę sobie dokończyć film a tu komunikat "nagra tego kanału ..." Loguje się na konto a tam informacja, że film był wypożyczony od 7:30 poprzedniego dnia i już wygasł. Czyli 10 godzin przed tym jak go faktycznie wypożyczyłem. Sprawdzam inne filmy za które wcześniej zapłaciłem i wszystkie są wypożyczane o tej samej godzinie 7:30 rano. Oczywiście skończyło się na telefonie do CP i problem się rozwiązał. Zastanawiam się jednak czy jest to wina mojego konta czy ogólny błąd ICok? Następnym razem spróbuje zamówić coś przez infolinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale oferty przez internet mają żeby zamówić, prawda ? I da się je naprawdę zamówić przez internet, czy trzeba zaliczyć randkę z konsultantem przez telefon i "dukać" mu wszystkie dane ?

Wydaje mi się że odeślą Cię do APS-u albo na infolinię ale możesz spróbować.

 

kontakt@cyfrowypolsat.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja się zarejestrowałem następnego dnia po dniu, w którym podpisałem umowę.

Nie było przy tym żadnych problemów. Wszystko zadziałało od razu. :)

Zauważyłem tylko, że iCOK ma problemy z działaniem na przeglądarce Internet Explorer 8, ktorą mam w moim Windows XP. Musiałem przy tym korzystać z Firefox'a. Wówczas nie było problemów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczorej dostałem dekoder a do dziś nie mogę założycz konta na ICOK ciągle niepoprawne dane taki błąd dzwoniłem oni mówią że do 48 godzin

Ja kiedyś miałem też podobny problem z ICOK. Co się okazało? Z uporem maniaka podawałem do danych błędny, pomylony o jedno oczko numer karty. Dopiero kiedy zrozpaczony zatelefonowałem na infolinie i konsultant poprosił o mój numer karty, po podaniu go, wyszło, że numer jest błędny. Wyciągnąłem wtedy kartę z dekodera, sprawdziłem numer i okazało się, że zrobiłem rzeczywiście błąd. Po poprawieniu od razu założyłem bez kłopotów konto w ICOK. U ciebie może być podobny problem. Sprawdź wszelkie dane dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...