Satellite Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Mam taki dość dziwny problem. Otóż mam dekoder z pakietami, które są darmowe do 14 SIERPNIA 2011 roku. Niestety dzisiaj o godzinie 2 w nocy siadło wszystko. Zapłaciłem już miesiąc temu i włączono mi, mimo że miałem w umowie zapisane, że za darmo do 14 sierpnia. Dzisiaj znów padła, więc znów zapłaciłem, jednak to nic nie pomogło. Nie włączyli mi kanałów, mimo, że wpłata została odnotowana, żaden pakiet się w aktywnych nie pojawił i żadnych zaległości nie mam. Ja tego po prostu nie rozumiem. W umowie mam zapisane do 14 sierpnia 2011 roku, a oni mi wyłączają już od czerwca. Wtedy zapłacenie pomogło, a teraz nawet zapłata nie pomogła. Co mam robić? Napisałem do nich maila, ale odpowiedzi nie dostałem. Aha, dodam, że czasami zamiast przy wznawiania sygnalu zamiast '201 - brak nadanych pakietów' jest 'Błąd techniczny #1' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Najlepiej zadzwoń na infolinię. Tam się szybko dogadasz. Mailami możesz czekać kilka dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satellite Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 A wie ktoś co może oznaczać przy próbie wznowienia połączenia komunikat 'Błąd techniczny #1'? Bo się wyświetla raz '201 - Brak nadanych pakietów' a raz właśnie ten błąd... Ok. Rozwiązane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTrzebinia Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Jak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satellite Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Miałem HBO na Czas nieokreślony. Niby wszystko na 6 msc za darmo, ale za HBO musiałem płacić. W iCok nie widniały moje zaległości, dlatego zgłupiałem. Zapłaciłem te 50 zł i ruszyło. Dlatego, że był to czas nieokreślony, wymówiłem ten pakiet, a także VOD i Sport HD, ponieważ była taka możliwość. Zostawiłem sobie jedynie Familijny HD i Extra HD. Dali za darmo na te 6 msc, to wziąłem wszystko. Ale skoro przychodzi czas na płacenie, a nie oglądam tego co w tych pakietach, to po prostu wymówiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Satellite przeczytaj uważnie część PWU (cennik) odnośnie HBO HD na czas nieokreślony. Masz wyraźnie tam podany okres gratisowy. Podczas zadłużenia właśnie taki komunikat w ICOK się pojawia przy próbie ponowienia uprawnień. Przy niepełnym zadłuzeniu konsultant ma możliwość ponowić uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satellite Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Hej. Słuchajcie, mam pytanie. Czy wpłata z mojego konta na Polsat zarejestrowany na jednego z rodzica wpłynie bez problemu? Nazwisko to samo, jedynie imię inne, adres ten sam. Bo do tej pory robiłem płatności elektroniczne, gdzie nie było ważne imię i nazwisko posiadacza konta. Niestety pakiety są opłacone do 8 sierpnia 2011, więc powinienem zapłacić za ten miesiac, a oni naliczają zaległości za następny. Czyli zamiast płacić 77,80 za jeden miesiąc, to każą mi zapłacić ponad 150 zł... Chcę zapłacić normalnym przelewem, ponieważ aktualnie brakuje mi kilku groszy, aby zapłacić za te 2 msc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Nieważne z jakiego konta się płaci. Ważne jest tylko aby docelowe konto było właściwe. Wpłata wpłynie bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezaryece Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Miałem problem z pierwszym logowaniem do ICOK. Mam multioferte TV + Internetem i musiałem korzystac z rejestracji "internetowej". W formularzu jest pole "numer telefonu". Okazało się, zę tam trzeba wpisac numer IMEI modemu, a nie numer swojego telefonu do kontaktu!!! To tak jakby ktos miał podobne problemy - opis w formularzu jest co najmniej mylący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Czy po wykupieniu Pakietu Sport HD, w ICOK powinno być w opłaconych: Pakiet Sport czy Sport HD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek88 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Witam Panie i Panowie. Mam taki oto mały problem. Z góry piszę, że nie wiem czy jest to najszczęśliwszy temat na poruszenie tej kwestii, ale lepszego nie znalazłem. Przejdźmy do rzeczy. W tym miesiącu pożyczyłem koledze dekoder CP, by ten mógł obejrzeć walkę Kliczko - Adamek. Kolega usługę zamówił, przekazał mi 40 zł za nią i teraz jest problem. Minął koniec miesiąca i do końca nie wiem jak uregulować tę należność. Myślałem, że po zalogowaniu się do ICOK wyskoczy mi informacja, że następna wpłata powinna wynosić 59,90 (19,90 za mój pakiet + 40 zł za walkę), ale kwota pozostała na stałym poziomie (19,90). I teraz nie wiem, czy jak wpłacę na konto CP te 59,90, to czy te 40 zł nie zostaną policzone jako wolne środki na następne miesiące. A tego bym nie chciał. Mam się spodziewać, że przyjdzie do mnie jakiś list / rachunek pocztą i wtedy mam się udać na pocztę, by należność uregulować, mam zapłacić przez internet te 59,90 czy jeszcze jakoś inaczej ? Z góry wielkie dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Wpłać 59,90, jak będą chcieli to sobie pobiorą za walkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejpfrut Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Zaległe płatności za PPV widać w sekcji "Usługi" -> "VOD/PPV", pole "Do spłaty". Jak wpłacisz 59,90zł to będzie dobrze. Ewentualnie możesz użyć przycisku "Spłać", wtedy zostaniesz przeniesiony do płatności elektronicznych i będziesz mógł zapłacić 40zł za PPV (chyba, bo ostatnio bardzo dawno z tego korzystałem i dokładnie nie pamiętam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boobass Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 A co powiecie na to: Niby opłacone do maja 2012, volnych środków ponad 700zł. O co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitek33 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam I jak się ta sprawa zakończyła z tymi wolnymi środkami na koncie ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigcyc123 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Pisze tu bo nie ma tematu o Infolini , teraz nie ma na Infolini reaktywacji karty ( czyli ręcznie bez połączenia z konsultantem , tak też aktywowało się pre-pad anonimowo) jakieś 10dni temu sprawdzałęm i działało a dziś od rana do teraz ( sprawdzane kilka razy ) usługi takiej brak........ A reaktywacji że strony w godzinach wieczornych to porażka działa po 50min a nawet do 70min.. z infolini szło max do 10min... Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian 18 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Jest opcja reaktywacji karty na ICOK, zawsze była. Teraz nie wiem bo nie logowałem się dawno. Co do samej infolinii to już normalka, ja sam wykonywałem połączenie, trwało to z 10 minut, tylko raz udało mi się połączyć za drugim razem. Jednak powiem, ze zdecydowanie lepiej dodzwonić się do CP, a nie zeli do telewizji n. Czasem trzeba czekać 30 minut, i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Dzisiaj zalogowałem się do ICOK,wybrałem menu płatności,a moim oczom ukazała się kwota wolnych środków w wysokości 860 złotych Czyżby to prezent od CP na mikołaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Wyślij prośbę o przelanie pieniędzy na konto. Trzeba to zrobić pisemnie. Na święta będzie jak znalazł bo mają na to 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 U mnie kwota kolejnej płatności 2 zł za pakiet. Chciałbym tyle płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociaczek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Ta nadpłata wynika z błędu w systemie.Też tak miałam.Zgłosiłam to w Biurze Obsługi.Załatwienie sprawy trwało kilka miesięcy,ale już jest wszystko wyjaśnione i poprawione. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 W ICOK bledy systemowe sa trudne do wyjasnienia w zasadzie zglaszasz bledne dzialanie i reklamacja idzie w kosmos nikt nic nie wie nikt nic nie robi jak bylo tak zostaje. Ciezko sie dogadac z ta firma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTrzebinia Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 No dobrze piszesz, nie wiem dlaczego ale nie mogę zmienić maila w danych, nie ma tej opcji a była też tak macie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Tak, teraz już nie można z pozycji ICOK zmienić swoje dane. Teraz robią to konsultanci i jak się do Nich dzwoni to pytają o dane i zmieniają jeśli się coś zmieni. Dlaczego tak? Nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LooKaZ Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Czy jesli wczoraj zlozylem przez formularz kontaktowy prosbe o zmiane pakietu od 18.12 ze Sport HD na Extra HD to moge liczyc na zalatwienie tej sprawy przed rozpoczeciem tego nowego okresu rozliczeniowego czy musze dzwonic ..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.