Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki dość dziwny problem. Otóż mam dekoder z pakietami, które są darmowe do 14 SIERPNIA 2011 roku. Niestety dzisiaj o godzinie 2 w nocy siadło wszystko. Zapłaciłem już miesiąc temu i włączono mi, mimo że miałem w umowie zapisane, że za darmo do 14 sierpnia. Dzisiaj znów padła, więc znów zapłaciłem, jednak to nic nie pomogło. Nie włączyli mi kanałów, mimo, że wpłata została odnotowana, żaden pakiet się w aktywnych nie pojawił i żadnych zaległości nie mam. Ja tego po prostu nie rozumiem. W umowie mam zapisane do 14 sierpnia 2011 roku, a oni mi wyłączają już od czerwca. Wtedy zapłacenie pomogło, a teraz nawet zapłata nie pomogła. Co mam robić? Napisałem do nich maila, ale odpowiedzi nie dostałem.

 

Aha, dodam, że czasami zamiast przy wznawiania sygnalu zamiast '201 - brak nadanych pakietów' jest 'Błąd techniczny #1'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem HBO na Czas nieokreślony. Niby wszystko na 6 msc za darmo, ale za HBO musiałem płacić. W iCok nie widniały moje zaległości, dlatego zgłupiałem. Zapłaciłem te 50 zł i ruszyło. Dlatego, że był to czas nieokreślony, wymówiłem ten pakiet, a także VOD i Sport HD, ponieważ była taka możliwość. Zostawiłem sobie jedynie Familijny HD i Extra HD. Dali za darmo na te 6 msc, to wziąłem wszystko. Ale skoro przychodzi czas na płacenie, a nie oglądam tego co w tych pakietach, to po prostu wymówiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Satellite przeczytaj uważnie część PWU (cennik) odnośnie HBO HD na czas nieokreślony. Masz wyraźnie tam podany okres gratisowy. ;)

 

Podczas zadłużenia właśnie taki komunikat w ICOK się pojawia przy próbie ponowienia uprawnień. Przy niepełnym zadłuzeniu konsultant ma możliwość ponowić uprawnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Hej. Słuchajcie, mam pytanie. Czy wpłata z mojego konta na Polsat zarejestrowany na jednego z rodzica wpłynie bez problemu? Nazwisko to samo, jedynie imię inne, adres ten sam. Bo do tej pory robiłem płatności elektroniczne, gdzie nie było ważne imię i nazwisko posiadacza konta. Niestety pakiety są opłacone do 8 sierpnia 2011, więc powinienem zapłacić za ten miesiac, a oni naliczają zaległości za następny. Czyli zamiast płacić 77,80 za jeden miesiąc, to każą mi zapłacić ponad 150 zł... Chcę zapłacić normalnym przelewem, ponieważ aktualnie brakuje mi kilku groszy, aby zapłacić za te 2 msc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Miałem problem z pierwszym logowaniem do ICOK. Mam multioferte TV + Internetem i musiałem korzystac z rejestracji "internetowej". W formularzu jest pole "numer telefonu". Okazało się, zę tam trzeba wpisac numer IMEI modemu, a nie numer swojego telefonu do kontaktu!!!

 

To tak jakby ktos miał podobne problemy - opis w formularzu jest co najmniej mylący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam Panie i Panowie. Mam taki oto mały problem.

 

Z góry piszę, że nie wiem czy jest to najszczęśliwszy temat na poruszenie tej kwestii, ale lepszego nie znalazłem. Przejdźmy do rzeczy. W tym miesiącu pożyczyłem koledze dekoder CP, by ten mógł obejrzeć walkę Kliczko - Adamek. Kolega usługę zamówił, przekazał mi 40 zł za nią i teraz jest problem. Minął koniec miesiąca i do końca nie wiem jak uregulować tę należność. Myślałem, że po zalogowaniu się do ICOK wyskoczy mi informacja, że następna wpłata powinna wynosić 59,90 (19,90 za mój pakiet + 40 zł za walkę), ale kwota pozostała na stałym poziomie (19,90). I teraz nie wiem, czy jak wpłacę na konto CP te 59,90, to czy te 40 zł nie zostaną policzone jako wolne środki na następne miesiące. A tego bym nie chciał. Mam się spodziewać, że przyjdzie do mnie jakiś list / rachunek pocztą i wtedy mam się udać na pocztę, by należność uregulować, mam zapłacić przez internet te 59,90 czy jeszcze jakoś inaczej ?

 

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaległe płatności za PPV widać w sekcji "Usługi" -> "VOD/PPV", pole "Do spłaty". Jak wpłacisz 59,90zł to będzie dobrze. Ewentualnie możesz użyć przycisku "Spłać", wtedy zostaniesz przeniesiony do płatności elektronicznych i będziesz mógł zapłacić 40zł za PPV (chyba, bo ostatnio bardzo dawno z tego korzystałem i dokładnie nie pamiętam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Pisze tu bo nie ma tematu o Infolini , teraz nie ma na Infolini reaktywacji karty ( czyli ręcznie bez połączenia z konsultantem , tak też aktywowało się pre-pad anonimowo) jakieś 10dni temu sprawdzałęm i działało a dziś od rana do teraz ( sprawdzane kilka razy ) usługi takiej brak........

 

A reaktywacji że strony w godzinach wieczornych to porażka działa po 50min a nawet do 70min.. z infolini szło max do 10min...

 

 

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest opcja reaktywacji karty na ICOK, zawsze była. Teraz nie wiem bo nie logowałem się dawno. Co do samej infolinii to już normalka, ja sam wykonywałem połączenie, trwało to z 10 minut, tylko raz udało mi się połączyć za drugim razem.

Jednak powiem, ze zdecydowanie lepiej dodzwonić się do CP, a nie zeli do telewizji n. Czasem trzeba czekać 30 minut, i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...